سایت روزنامه ایران نوشت:

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ساخت مسکن برای اقشار متوسط به بالا در تهران در واقع طرحی برای شکست قیمت ها و تامین خانه های مورد نیاز متقاضیان واقعی محسوب می شود.

احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت : احداث 70 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار یادشده علاوه براینکه از نظر قیمت نسبت به واحد های مسکونی همجوار کمتر است از نظر کیفیت برتر خواهد بود .

وی یادآور شد: وزارت مسکن وشهرسازی سابق به منظور جذب سرریز جمعیتی کلان شهر تهران شهرهای جدید پرند ، پردیس ، هشتگرد و اندیشه را طراحی کرده بود ، اما اکنون آن گروه از افراد که توانمندی مالی لازم را داشته باشند و تمایلی به اسکان در شهرهای جدید مذکور نداشته باشند ، می توانند با تطبیق شرایط خود ، در این خانه ها اسکان یابند .

مهرابادی از شناسایی اراضی دولت در 10 منطقه استان تهران در قالب طرح مذکور خبر داد و گفت : اکنون در منطقه تهرانسر برای این پروژه علاوه بر تجهیز کارگاه پی کنی صورت گرفته و حکیمیه در شرق تهران از دیگر نقاط برنامه ریزی شده است .

معاون وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه طراحی واحد های مذکور در قالب یک ، دو و سه خوابه پیش بینی شده ، گفت : اکنون وضعیت قیمت این واحد ها قطعیت نیافته و پس از اتمام پی ریزی و اجرای اسکلت ،از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد .

وی اظهار امیدواری کرد : بخش عمده 70 هزار واحد مسکونی یاد شده تا نیمه تابستان سال آینده تکمیل و در اختیار بهره برداران واجد شرایط قرار گیرد .

مهرابادی تاکید کرد : وزارت راه وشهرسازی بر روند ساخت وساز خانه های ویژه اقشار متوسط به بالا نظارت عالی خواهد داشت تا این واحد ها با بهترین کیفیت احداث شود .

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    10 0
    اقشار پایین که خانه دار شدند الان هم که نوبت اقشار متوسط شد. آخ جون همین طور پیش بره نوبت ما اقشار پول دار هم میشه.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    9 0
    اگه تونستید قیمت مسکن رو پایین بیارین درسته!!!!!!!!!!!! از این وعده وعیدها زیاد شنیدیم. در ضمن چقدر پایین تر میارین؟ 1000 تومان؟!!!!!!!!!!
  • بدون نام CA ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    1 0
    اینهمه زمین توولنجک هست بیایید اینهاراهم بسازید وبه مردم بدهید ماتودل کوه هم ساکن میشویم بخدا