سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل استیل آذین به دلیل حساسیت زیاد یک نوع دربی محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس نوشت:

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره دیدار مقابل استیل آذین اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. استیل آذین تیم با انگیزه‌ای است و متأسفانه بیماری آنفلونزای بازیکنان ما را با مشکل مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: محمد منصوری، علیرضا محمد و چند بازیکن دیگر در این مسابقه به علت تب و لرز شدید باید در خانه استراحت کنند و همراه ما نیستند. امیدوارم عدم حضور این بازیکنان به ما ضربه نزند تا راحت‌تر بتوانیم نتیجه بگیریم.

کرانچار تصریح کرد:‌ این مسائل مرا نگران کرده‌ است. 2 شب به خاطر این موضوع به فکر فرو رفته‌ام. آنفلونزا مشکل جدید پرسپولیس است و نمی‌دانم چطور باید با این مسئله کنار بیایم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره استیل آذین گفت: 4 بازی آخر این تیم را دیدم. تیمی بسیار جدی است و اگر بخواهیم پیروز شویم باید خیلی جنگنده بازی کنیم. استیل آذین سپاهان را شکست داده است.

وی افزود: این بازی برای من و بازیکنان یک نوع دربی بوده و انگیزه‌ها را زیاد کرده است، چون چند بازیکن سابق پرسپولیس در این تیم هستند و باعث افزایش حساسیت‌ها شده است.

کرانچار درباره برنامه‌هایش برای مهار کاپیتان حریف گفت: باید مراقب علی کریمی باشیم. او بهترین گلزن لیگ برتر است و قبول دارم جادوگر آسیاست. برنامه‌هایی برای مهار کریمی دارم که اگر ببینید لذت خواهید برد. سعی می‌کینم به او اجازه فعالیت ندهیم.

وی درمورد وضعیت میثم بائو و محمد پروین برای حضور در ترکیب تیم، گفت: هر بازیکنی نکات مثبت و منفی دارد. پروین در مقطعی اوج گرفت و جزو بهترین بازیکنان من بود؛ اما بعد از بازی با ذوب آهن سقوط کرد و جایگاهش را از دست داد.

کرانچار ادامه داد: هر کسی خوب تمرین کند داخل زمین می‌رود. پروین باید سعی کند دوباره به روزهای خوب برگردد. در هر بازی 20 نفر به اردو دعوت می‌شوند. شاید در این بائو و پروین جزو 11 نفر اصلی نباشند، اما در فهرست 18 نفره هستند و سعی می‌کنم آنها را دوباره به تیم برگردانم.

وی افزود: به بائو اعتقاد دارم و مجبورم در پست‌هایی که با کمبود بازیکن روبرو هستم از او استفاده کنم. به همین دلیل دوست دارم اگر نیمکت نشین بود، دوباره تلاش کند تا به ترکیب اصلی برگردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد علی پروین گفت: پروین اسطوره فوتبال ایران است. چه کسی است که پروین را نشناسد و صحبت‌های او در رسانه‌ها را نخواند، اما او تأثیری در عدم حضور محمد پروین در ترکیب تیم ندارد.

وی ادامه داد:‌ از علی پروین می‌خواهم به محمد بگوید که خودش را به من تحمیل کند و نشان بدهد که همان بازیکنی است که من دوستش دارم، چون او می‌تواند به محمد کمک کند. پروین به لحاظ فوتبالی بزرگ است و محمد هم هنوز جوان است و باید رنج و زحمت زیادی بکشد.

کرانچار در مورد لیست مازاد پرسپولیس گفت: هنوز لیستی ندادم و همه حرف ها شایعه است. فقط در نیم فصل لیست را اعلام می‌کنم و می‌گویم کدام بازیکن باید برود، اما اگر بازیکنی بخواهد از تیم جدا شود و بازیکن و باشگاه هر دو راضی باشند و برای تیم پول خوبی داشته باشد از نظر من منعی ندارد و به نفع باشگاه است.

وی تصریح کرد:‌ در مورد آرفی هیچ نظری ندادم و او هنوز بازیکن پرسپولیس است. بازیکنان نباید به شایعات توجه کنند، چون این موضوعات ربطی به باشگاه ندارد. می‌خواهیم تا نیم فصل به صدر جدول برسیم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم.

کرانچار در مورد بحث خرافاتی بودن خود گفت:‌ به هیچ عنوان به خرافات اعتقاد ندارم؛ اما اگر در یک بازی کتی را بپوشم که برای من خوش یمن باشد، شاید در تمام مسابقات آن کت را بپوشم. این به خرافات مربوط نمی‌شود بلکه به شانس من برمی‌گردد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 16:30 شنبه 9 آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 22124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =