۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸

روز 21 خرداد ماه مردم با ما مشکلات زیادی را مطرح کردند از جمله مشکلات مطرح شده مخاطبان خبر آنلاین در روز 21 خرداد ماه :

محمد شمس نوشت :   به نظر شما وقتی کرایه خانه آن هم پایین شهر دو برابر سال قبل باشه دیگه حرفی برای گفتن هست یا نه چه کسی برای چنین مشکل بزرگی راکار گذاشته .بابا بر چه اساسی ایی قدرتغییر قیمت ، ملاک اجاره بها بر چه اساسی گذاشته می شود چرا مسئولین هیچ اقدامی نمی کنند هر سال مشکل پشت مشکل دیگه کارد به استخون رسیده کرایه امسال دو برابر سال قبل شده باید چه کار کرد .
 
بدون نام : به شورای حل اختلاف منطقه خود مراجعه کنید به عنوان - ممانعت ار حق - در هر شورا دایره ارشاد نیز وجود دارد مراجعه کنید و مشکل را خلاصه مطرح کنید آنها عنوان شکایت را خواهد گفت بعد دادخواست پرکنید و اخضاریه صادر می شود کمی طولانیست ولی انجام می‌شود.
 
بدون نام : یک پاسخ ساده این است که من فکر می کنم مسوولان باید به بچه ی استعداد درخشان پول هم بدهند یعنی باید به پدر و مادر این بچه کمک هم بکنند تا این استعداد درخشان خاموش نشود آن وقت ... آن وقت یک عده صاحب نفوذ مدرسه درست می کنند تا پدر و مادر این جور بچه ها را به زحمت بیندازند آیا این انصاف است.
 
بهروز نوشت: با سلام و احترام لطفا در مورد کاهش ظرفیت دانشگاه های روزانه و شبانه تهران و بعضی از شهرستان ها در کارشناسی ارشد 91 رشته مهندسی برق و دیگر رشته ها پیگیری کنید!
باتشکر
 
بدون نام : دفترچه را دانلود کردم و متوجه کاهش ظرفیت امسال و پارسال شدم.وقتی وزارت علوم می گوید ظرفیت ها افزایش می یابد باید روی حرفشان بایستند و یا حرف نزنند.نمی دونم چرا خبر آنلاین پیگییری نمی کنه!! کار سختی نیست به یک معاون وزیر زنگ زدن!
 
بدون نام : با سلام و تشکر از ابتکار شما. در ناامیدی بسی امید است! راستش ما مشکل روستایمان را در 20 سال گذشته بخصوص در 7-8 سال5 اخیر چندین بار به ریاست محترم جمهوری ، چندین بار به مجلس محترم شورای اسلامی ، چندین ده باد به وزارت کشور و وزارت نیرو و وزارت جهادکشاورزی و..... دهها نهاد و ذوایر گوناگون ارسال کرده ایم ولی هیچی که نشد باعث مشکلات عدیده و جدید هم شد!
موضوع از این قرار است که روستای ما (خجیر) در 12 کیلومتری تهران با آخرین آمار رسمی سرشماری سال پیش به تعذاذ بیش از 100 خانوار فاقد برق ، آب لوله کشی، تلفن و گاز هم که قربونشون برم! حتی موبایل آنتن نمیده ، حتی تلویزیون قابل دریافت نیست! و ... تیرهای برق تا روستا بیش از 10 سال است که نصب شده اند ولی سیم کشی نمی‌شود! گناه ما چیست؟
 
بدون نام : سلام  راستش من دانشجوی دکترای علوم اجتماعی یکی از دانشگاه دولتی تهران هست که بیکارم. یعنی کار ثابتی ندارم. چند جا تدریس می کنم که پول حق التدریس هم کفاف زندگی ام رو نمی ده. تألیف و ترجمه و اینها هم که مشاغل کاذب محسوب می شن و .... زنم هم دانشجوی فوق لیسانس هست و هزینه تحصیلش رو من باید بدم. جذب هیات علمی هم که غالبا پارتی بازی و رفاقتی انجام میشه ... افزون بر همه ی دردها و آلام و بدبختی های روزمره امروز هم با صاحبخونه دعوام شده! میگه باید اجاره بها رو برای تمدید واحد استیجاری دو برابر کنم! خب من چطوری خرج زندگی ام رو بدم؟ لطفا من رو راهنمایی فرمایید (البته نه با معرفی به کمیته امداد) از طریق مسوولین ذیربط
 
 
صدیقی نوشت: پدر اینجانب بازنشسته آموزش و پروش هست. با هزار امید در پروژه شفق (پروژه صدف ) شرکت کرد ولی متاسفانه به جایی نرسید. الان پرونده در مرحله قضایی است و چند سالی است که معلوم نیست دادگها چه برنامه ای داره.خواهشا خواهشا این مورد را پیگیری کنید و ما را از استرسی که امده در زندگیمون نجات دهید. با تشکر صدیقی
 
بدون نام : بیمه طلایی ما فرهنگیان بازنشسته را بعد از سه ماه کسر از حقوق ناگهان قطع کردند . به هرفردی در اموزش و پرورش مراجعه میکنیم جواب درستی نمیده. چندین میلیون پول کجا رفت؟ مگر قرارداد یک ساله نبود؟ مگر از ابتدا نباید رعایت کامل شرایط قانونی بشود؟ مگر وزیر خبر ندارد؟ مگر دیواری کوتاه تر از فرهنگیان وجود دارد؟
 
بدون نام : آقا شما فعلا که هفته جهادکشاورزیه پیگیر شو ببین این قضیه استخدام مهندسان ناظر که مجلس 2 ساله تصویب کرده کی میخواهد عملی بشه همه نهادها نیرو گرفتن بجز کشاورزی جالبه شدیدا هم کمبود نیرو داره
 
فرهنگی بازنشسته نوشت : مشکل بنده مشکل عده ای از بازنشستگان فرهنگی می باشد که بنده به نمایندگی از همکاران عزیز جهت پیگیری به استحضار شما می رسانم.عده زیادی از بازنشستگان فرهنگی معوقاتی از سال 86 ناشی از افزایش حقوقها در آنموقع دارند که فقط مبلغ 250 هزار تومنش در اوایل فروردین امسال(با گذشت 5 سال)پرداخت شد.لطفازمان پرداخت مابقی مبلغ را که برای هر بازنشسته متفاوت است پیگیری نمایید.مبلغ معوقات بنده 2.5 میلیون تومن بود که فقط 250 هزار تومنش را دریافت نموده ام.حداقل این مبلغ را با گذشت 5 سال سریعتر پرداخت نمایند که دیگه بیش از این با تورم موجود ارزش طلبمان ازبین نرود. با تشکر
 
بدون نام : ترو خـــــدا به شهرداری تهران که ادعاش عالم و پر کرده بگین یه فکری به حال سمســـــــــــــارهای مزاحم وانتـــــــــــــــــی بکنن!!! مثل قارج هر روز بیشتر از دیروز می شن!
 
 
بدون نام : سلام ما حدود سال 75 یک مرغداری تاسیس کردیم خدا رو شکر طی این سال ها مشکل خاصی نداشتیم اما بعد از شروع سال 91 برای هر کیلو تخم مرغ 2600 تومن هزینه می کنیم و آن را کیلیویی 1500 می فروشیم .بعد از عید هم مجبور شدم 45 کار گر از 70 کارگر را اخراج کنم و اگر همین وضع تا یک ماه دیگر ادامه داشته باشد مجبور به تعطیل کردن مرغداری می شوم(این مشکل من نیست و تمام مرغداری های ایران همین وضعیت را دارند)
 
 
سعید طاوسی از ایلام  نوشت: سلام اینجانب سعید طاوسی فرزند هادی ساکن روستای گدمه آسمان آباد از توابع شهرستان شیروان چرداول استان ایلا م با توجّه به اینکه مدت 4 چهار سال است که در شرکت بهره برداری نفت وگاز تنگ بیجار با عنوان آشپز مشغول کار می باشم حالیه پیمانکار واحد مواد غذایی تحت عنوان( عمران آب ایلام ) بدون داشتن کوچکترین بهانه ای مرا از کار اخراج نموده و از پرداخت حقوق اینجانب خوداری نموده . با عنایت به اینکه دارای همسر ودو فرزند دانش آموز می با شم که از همین راه مایحتاج آنها را تأمین می نمایم .لذا عاجزانه از بازرسی محترم که تنها امید افراد مظلوم است تقاضای رسیدگی دارم.
 
بدون نام از رشت: مشکلات شهر های دیگه چی ؟ کسی می‌شنوه ؟رشت کلانشهریه توریستی و مهاجر پذیر با خیابانهایی که 30-40 سال پیش در بافت اصلی ساخته شدند و امروز با انفجار ماشینها روبروست ولی مثل بقیه شهرها خطوط ویژه حمل و نقل و امداد نداره و همینجا هشدار میدم در صورت بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی شاهد فاجعه ای خواهیم بود بسیار بزرگ . چون عملا با ترافیک سنگین هیچ راهی برای دسترسی و امداد رسانی به ضلعای جغرافیایی وجود نداره و نه امداد هوایی داره و نه امداد موتوری و .... طبیعتا حمل نقل عمومی هم به کندی و بطور ضعیفی صورت میگیره . نه قطار شهری و نه ....رشت تنها شهریه که اگه نانک هم داشته باشید زیر بندیش بخاطر آسفالت افتضاحش نابود می‌شه می‌گن قیر گرونه . یعنی جان و مال مردم دوزار هم براشون ارزش نداره .والسلام
 
بدون نام از رشت : خیابونای شهر که واقعا قربونش برم چاله چوله با آسفالتای درب و داغون - کوچه های شهر که واقعا جالبند نزدیک خونه یکی از فامیلا که خونه تو مرکز شهر واقع شده وقتی وارد کوچه می شی حالت بهم می خوره از بس درب وداغونه - ضمن اینکه آدمای اونجا ادمای متشخصیند و بارها هم به شهرداری مراجعه کردند و چون نتیجه نگرفتند همه چیزو بحال خودش رها کردند . تمیزی شهر که واقعا جای سوال و بحث داره و واقعا جای تاسف . واقعا شهرداری ومسئولین شهر وضعیت شهرو می بینند ؟ آیا اصلا خودشون از همین خیابونا و کوچه ها عبور می کنند ؟ یا شاید هم راههای مخفیانه مخصوص نامرئی دارند ؟ اصلا وضعیت شهرای گیلان کدومشون جای سوال ندارند ؟
 
 
بدون نام (کارمندان شرکتی دانشگاه): با سلام و احترام خواهشمند است پیگیری نمائید چرا دانشگاه تهران با این که هیئت دولت در بهمن ماه 1390 تصویب کرد نیرو های شرکتی با تحصیلات تکمیلی باید تبدیل وضعیت شوند اما تا به حال مسولین دانشگاه تهران زیر بار نرفته اند و از نیرو های ستادی خود را دربخش های مختلف با عنوان خدماتی با مدرک لیسانس به بالا استخدام کرده است به صورت شرکتی مخصوصاً پردیس دانشکده های فنی. با تشکر
 
بدون نام: زمان کارشناسی ناپیوسته کی شد ؟ مسئولین برنامه ریزی ندارن ! به جای کمیت کیفیت را سرمشق خود کنید.....
 
یوسفی نوشت: خواستم خدمتتان عرض کنم تکلیف این 22000 نیرو ومربی ومعلم پیش دبستانی را معلوم کنید اعلام کردند که از اول مهر امسال باید برید مهد کودک خصوصی با ماهیانه 50یا 100 هزار تومان .....
خواهشا طرح ما تو مجلس بررسی وتصویب بشه من 5-6 سال سابقه دارم واقعا وزیر آموزش وپرورش چیکار میخواد بکنه؟خدا.....
 
احسان نوشت: جهت تعطیلات 14 و 15 خرداد از طریق سایت شرکت ایران ایر تور اقدام به خرید اینترنتی بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد مشهد نمودم. پس از سفر به مشهد با مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت در مشهد خواستار کنسل نمودن بلیط شدم. به من اعلام شد که این کار تنها از طریق سایت امکانپذیر است. پس از کنسل کردن بلیط از طریق سایت پیامی نمایش داده شد مبنی بر اینکه تا سه روز آینده مبلغ بلیط به حساب شما برگشت داده خواهد شد(پس از کسر 10 درصد).ولی پس از گذشت یک هفته پول به حساب برنگشت. پس از تماس با شرکت هواپیمایی و صحبت با مسئول مربوطه(خانم جلالی) اعلام فرمودند پول پس از دوهفته به حساب برگشت خواهد شد و اگر هم نشد به دفتر مرکزی تهران مراجعه نمایید!!! تکلیف پول و وقت مردم چیست؟
 
نیما نوشت: سلام و خسته نباشید .طبق دستور دولت محترم باید شرکتیهای بانک ملی ایران بزرگترین بانک جهان اسلام قرارداد با خود بانک ملی ببندند اما نمیدانم چرا اجرا نمیشود ما شرکتیهای بدبخت باز هم با شرکت ملی خدماتی تدارک قرارداد بستیم آیا این درست است که پول زن و بچه ی من رو اون هم نصف حقوق شاید هم بیشتر بخورند. آیا خبر انلاین محترم میتونید این موضوع رو پیگیری کنید یا مثل همه خبرگذاری ها جواب نمیدید ولی من منتظره ایمیلتون هستم.
 
مسعود بحرانی نوشت: با سلام. در تاریخ 2 خرداد 91 پیامکی از سوی همراه اول دریافت کردم که چنانچه مخالف دریافت پیامکهای تبلیغاتی هستید عدد 1 را ارسال نمایید. عدد 1 را ارسال کردم ولی تعداد آگهی ها بیشتر و بیشتر شده است. از چه کسی به چه کسی باید شکایت کرد.
 
امیری نوشت: باسلام محل سکونت ما درحاشیه جنوبی اتوبان همت قرارگرفته وازنظر دود وصدای وحشتناک ترافیک 24 ساعته این بزرگراه عاصی شده ایم ومتاسفانه شهرداری منطقه 5 هیچ کاری برای احداث دیواره صوتی وبرای درختکاری موثر دراین بخش بعمل نیاورده است ازمسئولین شهرداری ؛خصوصا شهرداری منطقه پنج میخواهیم ضمن بررسی موضوع یک اقدام عاجلانه برای این معضل شهری خصوصا ازتقاطع جنت اباد - همت ببعد بعمل بیاورند.
 
سعید نوشت: باسلام من مدت 15ساله به صورت شرکتی وقراردادی بامدرک کارشناسی کامپیوتر دربیمارستان کارمیکنم وهیچ خبری ازاستخدام پیمانی نیست میدونم که برای من به تنهائی نمیشه کاری کرد.اگه بشه لطف کنید به صورت همگانی پیگیری کنید تاتبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی به صورت قانون دربیاد. متشکرم
 
بدون نام ( از اهالی روستای سولان) نوشت: ما اهالی روستای سولان از توابع بخش مرکزی همدان چه گناهی کردیم که از حدود 40سال قبل زمینهای مرغوب کشاورزی روستای ما توسط پادگان قهرمان همدان برای احداث پادگان تصاحب شده وتاکنون پول انراهم به ما نداده اند اگر این زمینهابرای استفاده نظامی است چرا 2روز در هفته آب قنات روستا وآب رودخانه روستا را که ازاملاک قانونی مردم میباشد را با کمک نیروی های نظامی به سمت پادگان میبرند واگر میخواهند در آن زمینها کشاورزی کنند چه کسانی بهتر وبا تجربه تر از خود مالکین زمینها برای کشاورزی صلاحیت این کار را دارند کجای این کار با عدالت اسلامی مطابقت دارد ایا نیروهای نظامی ساکن در خانه های سازمانی پادگان مذکور در مکان غصبی ساکن نیستند آیا نباید حداقل به قیمت روزپول زمینهای کشاورزان فقیر را پرداخت نمایند.
 
بدون نام ( کارمند محیط زیست): من از کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست ایران هستم ،من و همکارانی که با تمام توان مشغول خدمت رسانی و حفظ سلامت محیط زیست کشورمان هستند . اما مشکلات فراوانی داریم با وجود آنکه در کارمان با موجودات حیات وحش که امکان آسیب رساندن و تهدید سلامت و جانمان از طرف آنها است و یا با وجود آنکه هنگام کار در آزمایشگاه ها با وجود انجام مسائل ایمنی امکان سرایت بیماری ها و همچنین در خطر افتادن سلامت و جانمان ناشی از تماس با مواد شیمیایی سرطان زا ، اشعه UV و سایر مواد خطر ناک هستیم و یا در زمان حضور در مناطق با تهدید های مربوط به زندگی در شرایط سخت مواجه می باشیم از دریافت هر گونه حق سختی کار که در قانون مدریت خدمات کشوری بر آن تسریع شده است بی بهره می باشیم و از پایین ترین سطح حقوقی بهره مند هستیم.
 
علی امام علی زاده نوشت: با سلام اینجانب خود و همسرم هردو زوج معلول جسمی و حرکتی از ناحیه پا و فارغ التحصیل بیکار هستیم و دارای دو فرزند بوده و هرکجا نامه بنویسیم به اداره بهزیستی مشکین شهر پاس می دهند و آنها هم بایگانی می کنند آیا در این مملکت به این بزرگی نمی شود لااقل به یکی از ما شغلی مثل تایپیست و تلفنچی در ادارات مشگین شهر بدهند آیا باید به علت مشکلات خود و خانواده ام را دسته جمعی با مرک موش بکشیم ما هرچند معلولیم ولی آبرو داریم و بچه های من چه گناهی دارند که پدر و مادرشان معلولند آنها هم حق زندگی کردن دارند برای ایاب و ذهاب و بردن بچه ها به مدرسه و خوراک و پوشاک ما چه کار باید بکنیم قضاوت را بر عهده صاحبان فضل و اندیشه می گذارم باوجدان بیدارشان قضاوت بکنند نه با وجدان کاری هرروزشان.
 
بدون نام : با احترام. این راه را هم امتحان میکنم شاید به جایی برسد. بحث بی قانونی و عدم نظارت است. من فرزند 3 ساله ام را به مهد کودکی در اکباتان تقاطع جاده مخصوص به نام ایرانمهر میبرم (نه زعفرانیه و نیاوران و .) از مهد راضی هستم اما پولی که میگیرد: ماهانه 350 هزار تومان فصلی 100 هزارتومان سالی 500 هزارتومان یعنی متوسط ماهیانه در حدود 450 هزار تومان. در حالیکه با جسارت تمام قیمت مصوب بهزیستی را به دیوارش چسبانده که نهایتا اجازه دریافت ماهیانه 250 هزار تومان به شرط ارائه امکانات جانبی را به آنها میدهد. اعتراض هم که میکنیم می‌گویند کودکتان را جای دیگر ببرید. شاید بی حساب هم نمیگویند آیا نظارت بهزیسیتی بی معنی است؟؟
 
مهدی نوشت: در اسفندماه 90 فرمانده محترم نیروی انتظامی مصاحبه ای با رسانه ها داشتند و در آن مصاحبه قول دادند که در سال 91 تمامی مکاتبات نیروی انتظامی با مراجع قضایی و غیر آن، اعم از انواع اخطاریه و گزارش تحقیقات قضایی و ... که توسط ماموران نیروی انتظامی تنظیم و جهت بهره برداری قضایی به قوه قضائیه و سایر مراجع قانونی ارسال می شود، حتماً بصورت مکانیزه و رایانه ایی باشد طوری که سردرگمی و کلافگی مردم و مراجع قضایی در خواندن خط الرسم های نادرست و عجق وجق، دیگر به پایان برسد.متاسفانه تا این لحظه چنین امری هرگز در کلانتری های پایخت عملی نشده است، وایبحال سایر نقاط کشور ...پس کی پس ؟!با سپاس از پیگیری های شما
 
 
بدون نام: نمی دونم در مقایسه با مشکلاتی که اینجا هست ، حرف من مشکل به نظر میاد یا نه ، شایدم درد و دل باشه . فارغ التحصیل رشته کشاورزی هستم . حدود 6 سال میشه که درسم تموم شده اما تا امروز هیچ وقت نتونستم در رشته خودم کار کنم البته مثل خیلی دیگر از فارغ التحصیلان محترم ایرانی . بعد از کلی وقت که در بنیار امور تعاون بانوان ثبت نام کردم . برایم یک پیامک آمد که برای فعالیت در بخش کشاورزی ثبت نام کنم . بعد از دو هفته تلاش ثبت نام کردم . یکی یکی مطالب را جواب دادم در این میان فقط یک چیز دلم را بسیار آزرد . نوشته بود آیا شما عضو بسیج هستید . اگر جواب مثبت بود اکتیاز محسوب می شد . یعنی من که عضو بسیج نیستم حق ندارم در آبادانی سرزمینم سهیم باشم ؟ یعنی من سهمی از زمینهای سرزمین پاکم ندارم چون بسیجی نیستم ؟ 
 
بدون نام : باسلام مشکل من واکثرکارمندان اینه که ازدست این بانکهابه تنگ اومدیم مرتب به هرکی میخوادوام بگیره میگن بروضامن کارمندبیارتوروخدا یکی منوراهنمائی کنه به چه طریق میتونم ازاین مخمصه فرارکنم.البته این که بگن میتونی امضانکنی تکراری وبی فایده است یه راهی که بانکها روقانونمند کنه.
 
بدون نام : سلام من دانشجوی تربیت معلم ورودی 88 هستم که بدلیل شاغل بودن 8 واحد را مجبور به حذف شدم، که در ترم جاری ارائه شد و چند روز آینده امتحاناتش برگزار میشود و مدرک موقت را تا آخر تیر دریافت می‌کنم.در مرحله اول تحویل مدارک به آموزش و پرورش منطقه جهت استخدام گفتند مشکلی ندارد اما در مرحله دوم که به اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران مراجعه کردیم گفتند نمیشود(از طرفی من به محل کارم گفته ام که تا مهر ماه هستم) از یک طرف کارم را از دست دادم و از سمت آموزش و پرورشم بلا تکلیفم. نمیدونم چیکار کنم ؟
 
کاشانی نوشت : شهرماکاشان باجاذبه توریستی وگردشگری فراوان تمام بودجه اش خرج بزرگراهها وپلهای عظیم شهر اصفهان می‌شودمانمی‌گیم استان بشیم می‌گیم لااقل یک دهم بودجه شهرخودمونوبدن به خودمون توشهر مایه پل نداریم خیابونهای شلوغ بدون پارکینگ مرتب هم خودروزیادمیشه یه برنامه ریزی هم که مسئولین بلدنیستن .اگه تونستی مشک روحلش کن
مهدی نوشت: با سلام من کاری به زندگی خودندارم (البته هزار تا مشکل دارم ) ولی من از مدیر محترم روابط غمومی شرکت رجا میخوام که به ایستگاه جوبن(جغتای) که در مسیر راه اهن تهران و مشهد قرار دارد توجه بیشتر یکنند این ایستگاه وسایل گرمایشی و سرمایشی ندارد وفاقد نمازخانه است و البته فقط 2قطار در این ایستگاه نگاه میدارد اگر امکان دارد کمی هم به این ایستگاه رسیدگی کنید با تشکرمهدی از شهرستان جغتای
 
بدون نام : سلام گفتند با بیمه طلایی فرهنگیان همه مشکلات حل میشه بسیاری از دکترها درگرگان اصلا کارت طلایی قبول نمی کنند باید پول نقد تقدیم کنی بعد دوباره از بیمه ایران بگیری پزشکان محترم و بیمارستان های خصوصی هم که کارشون رو راحت کردند چند بیمارستان خصوصی اصلا بیمه طلایی رو قبول ندارند یعنی برای یک عمل معمولی باید پول نقد پرداخت کنی از بیمارستان میپرسیم میگه مشکل از بیمه و آموزش و پرورشه از بیمه میپرسیم میگه از بیمارستان و.... آخر متوجه نشدیم مشکل کجاست؟ تازه برخی از پزشکان محترم و گرانقدر اصلا در بیمارستان دولتی عمل نمی کنند.
 
رضا نوشت : بسمه تعالی، رسیدگی به بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی . با 30 سال خدمت دبیری و مسولیت مدرسه و ... با حقوق 660 هزار تومانی بازنشستگی در تهران  زندگی کردن بسیار مهارت می خواهد .. رضا
 
بدون نام: چرا شهرداری دریچه های فلزی روی سنگدال ( جدول ها و جوی ها ) که در اثر عبور ماشین های سنگین مثل کامیون ها و... خراب شده اند و آلودگی صوتی خیلی بدی هم برای ساکنین ایجاد می کند تعمیر نمی کند؟ چرا از دریچه هایی که جدیدا" در بعضی جاهای تهران دیده ام و از مواد خاصی هستند که در اثر عبور ماشین از رویشان هم ایجاد آلودگی صوتی نمی کند چرا استفاده نمی کند؟!
 
بدون نام : لطفا از داروخانه دار ها بخواهید کمی به روز باشند و از کامپیوتر و پرینتر و ... استفاده کنند و برای پول گرفتن هم یک قبض چاپی که نام داروها و قیمت آنها را داشته باشد به مشتری بدهند
 
 
بدون نام : چرا شهرداری مخزن های زباله را افزایش نمی دهد بعضی جا کلی ساختمان سازی شده و هنوز همان یک مخزن زیاله هست و مردم آشغال ها را به خاطر پر بودن مخزن های زباله بیرون می ریزند و دور این مخزن ها پر از آشغال و زباله است و خیلی منظره بدی ایجاد می کند و آلودگی ناجوری هم ایجاد می کنند. لطفا همه مخزن ها زباله راحداقل یکی کنارشون اضافه کنید.
 
 
بدون نام : اگه می تونید از مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادر دعوت کنید خواهشا بپرسید چرا گزارش هیات مدیره های شرکتهای بورسی انقدر ناقص است ؟ چرا اطلاعات خیلی کمی ارائه می کنند ؟ مگه مردم نمی خواهند در این شرکتها سرمایه گذاری کنند خب باید اطلاعات دقیقی از تولید و فروش و وضع بازار و سهم بازار محصولات آن شرکت و ... داشته باشند چرا انقدر گزارشات این مدیران محترم ناقص است؟
 
بدون نام : چرا شرکت های بورسی یک وب سایت به روز و درست و حسابی ندارند؟
 
بدون نام : بانک پارسیان و سامان یک سیستم اس ام اس دارند که هر پولی که به حساب شما واریز شود یا از حساب برداشت شود به شما اطلاع داده می شود چرا بانک ملی و صادرات و سپه و ... این سیستم را راه نمی اندازند؟
 
بدون نام : چرا داروخانه ها این همه دنبال فروختن داروی خارجی اند بعضی وقتها یه حرفهایی می زنند که آدم احساس بدی نسبت به داروی ایرانی پیدا می کنه
 
بدون نام : چرا این کانون وکلای دادگستری مرکز به نفع وکلایی که الآن هستند اجازه نمی دهند دانشجویان وکالت ( حقوق ) در آزموم این کانون پذیرفته شوند؟! چرا انقدر منافع صنفی را با بی رحمی و بی انصافی اعمال می کند؟ ببینید 50 هزار تا لیسانس حقوق امسال در آزمون کانون وکلاء ثبت و در آزمون شرکت کردن این کانون گفت فقط 2400 نفر در کل ایران می پذیرد یعنی 48000 لیسانسیه حقوق را رد کرد فقط به نفع حفظ منافع وکلای موجود.
 
بدون نام : چرا دولت از شرکت ها حمایت نمی کند که وارد بورس شوند؟
 
حمید رضا انصاری : قراربود 5ماه پیش بعد از 4سال انتظار در ماه دشت کرج منزل مسکن مهری بگیرم به همیندلیل هرچه پول خواستند دادم حالا می بینم نه اب هست نه گاز وبرق بدتر از همه نه مدرسه ای حتی پیمانکار ان نیز جوابگو نیست مدارس اطراف می گویند آموزش وپرورش دستور داده از شما ها ثبت نام نشود انگار ما ایرانی نیستیم حالا چکار کنیم از چند ماه دیگر موعد باز پرداخت اقساط وام بانکی می رسد وحالا همه پولمان در خانه ناقص مان است واجاره هم باید بدهیم چون مدرسه ای وجود ندارد برای بجه هایمان
 
 
بدون نام : سلام  در استان بوشهر نرخ نان از چند روز پیش تغییر کرده یعنی از 110 شده 140.آیا این تغییر قانونی است؟!!!آیا استان های دیگر هم چنین است؟این کارها باعث رویگردانی مردم میشه.لطفا شما پیگیری کنید...ممنون
 
محمد نوشت: من به عنوان مهندس برای شرکتی کار میکردم و 2 سال حقوق طلب دارم. بعد از اینکه شرکت از دادن اون طفره رفت از او شرکت به امید اینکه به حقم برسم شکایت کردم بعد یک سال تنها به من گفتن باید مال معفی کنی.... نکته جالب اینه که با این قوانین مسخره مال تنها باید به نام شرکت باشه یعنی که ....
 
 
بدون نام: لطفا درمورد وضعیت معلمان شرکتی بنویسید که هرروز یه امید بهمون می دن که می خواد اموزش و پرورش ورمون داره به خدا بیکاریم و تنها امیدمون به همون معلمی است.
 
نوید نوشت : مدیر عامل مسکن مهر پردیس می گه دوخوابه 15 میلیون تموم میشه من تقریبا 9 ماهه که ده و نیم دادم الان میگن 5 تا دیگه بیار برای یک خوابه قرارداد ببندیم و موقع تحویل هم 3 تا 4 تا دیگه هم باید بدین
 
علیرضا طبیجی نوشت: سلام خبر جونم .اکثر مشکلات درسه چیز خلاصه میشه:1 - امنیت 2: مسکن 3: مسئله کار و امنیت شغلی.در خصوص امنیت باید بگویم مادرشهرکی حوالی اسلام شهر به نام حصارک پایین زندگی میکنیم که جزء قشر بسیار ضعیف جامعه است در این شهرک دریغ از ذره ای امنیت و بهداشت.در این شهرک کیف قاپی و دزدی و .. و دعواهای جنجالی زیادی اتفاق می افتد و بارها درخصوص ایجاد یک کانکس نیروی انتظامی دروسط این شهرک درخواست دادیم اما اگرشما جوابی شنیدی ما هم شنیدیم. از شما خواهش میکنم این مسئله را با مسئولین مربوطه در میان بگذارید. در خصوص بهداشت باید بگویم در فاصله چند متری این شهرک یک رودخانه لجن زار وجود دارد که نزدیک های غروب بوی تعفن ان اجازه نمی دهد تا حداقل شب را آرامش داشته باشیم. لطفا این مسئله را هم پیگیری کنید.دیگه جاندارم
 
حمزه نوشت : درود بر شما من تو یک شرکت که واسه کابل خودرو سبزوار و الکترک خودرو شرق قطعه تولید میکنه کار میکنم به مبارکی و میمنت سفارشها کم شده و مدیر شرکت به ما هشدار داده که از ابتدا ماه آینده تعطیل میشیم حالا من که با 450 تومن نمیتونستم زندگی کنم حالا با این بیکاری چه طور میتونم خدا میدونه و این به غیر از اینکه ماه قبل یه وام به مبلغ سه میلیون و سیصد هزار تومن برداشتم و فقط یک قسطشو پرداختم و از این ماه من موندم و 270 تومن قسط
 
رسول نوشت : سلام همانطور که میدانید محدوده طرح زوج و فرد از سمت غرب از اتوبان چمران و بزرگراه نواب شروع می شود. من ساکن خ امام خمینی تقاطع قصردشت هستم یعنی خارج از محدوده زوج و فرد. اما برای رفتن به محل کار مجبورم از اتوبان چمران تردد کنم که داخل محدوده زوج و فرد نیست. برای رفتن به این اتوبان هم تنها راهی که دارم اینست که از روی پلی که روی اتوبان نواب است عبور کنم که روی این پل مامور راهنمایی رانندگی مستقر است و اجازه عبور نمی دهد. در حالیکه من فقط به اندازه 200 متر وارد محدوده می شوم و دوباره خارج میشوم. از راهنمایی رانندگی خواهشمندم برای من و امثال من فکری بکنند. با تشکر
 
 
علی نوشت: اطلاعیه بانک مرکزی بلوکه نمودن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، در قالب انواع سپرده‌ها ممنوع است. بنده از بانک انصار در قالب طرح تعاون 3 با سپرده گذاری حدود 150 میلیون تومان به مدت 9 ماه با وثیقه قراردادن سند یک باب آپارتمان موفق به دریافت وام شدم که از این مبلغ 8 میلیون تومان تا پایان باز پرداخت نزد بانک بماند،  به بانک مراجعه کردم می گوید این اطلاعیه مربوط به وام قرض الحسنه است نه این نوع وام ، حال ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
 
 
حامد نوشت : باعرض سلام وخسته نباشید ضمن قدردانی از زحمات شما عزیزان درراه اندازه این سرویس به استحضار می رسانداینجانب حامد ص ساکن شهرک دولت آباد شهرری هستم وحدود5 ماه پیش عقدکردم اما ازآن زمان تاکنون موفق نشدم حتی 40 مترخانه دراین منطقه رهن کنم جالب تراین مسئله است که این منطقه ازپایین ترین نقاط مسکونی شهر تهران بوده وازهمه لحاظ نسبت به مناطق دیگردارای سطح پایین طبقاتی وفرهنگی می باشدولی اجاره ورهن هم قیمت مناطق بالایی تهران است ومتاسفانه هیچ گونه نظارتی برمشاورین املاک این منطقه وجودنداشته ومستاجرین با اجاره های نجومی روبروهستند خواهشمنداست ازاین طریق مراتب را به استحضارمسئولین مربوطه برسانید .
 
عارف نوشت : مدت 10 سال است که نیروی شرکتی در شهرداری هستیم ولی هیچ کاری برایمان انجام نمیدهند،و از هیچ گونه مزایا اداری نیز برخودار نیستیم چون می گویند شما نیروی شرکتی هستین. دیگر نمی دانیم چه باید انجام بدهیم، واقعا" کسی نیست به ما سری بزند و از احوال ما جویا شود.
 
سعید نوشت : در حوزه مشکلات شهری ، من هم به 137 زنگ زده ام و هم به 124.
آخرین مورد 137 مربوط به داربست بود که رها شده بود و تعجب نمی کنید اگر بگم با 124 هم در مورد قیمت گوجه یک مغازه صحبت کرده باشم. مواردی هم بود که جرات طرح موضوع را نداشتم ، مثل اینکه چرا با وجود اینکه کمیسون مربوط به قیمت گذاری خودروها مصوبه اش را لغو کرده، خودرو سازان یکی 1.5 تا 2 میلیون روی قیمت هایشان کشیدند ( چون بعدش باید می گفتم این مصداق ظلم سیستماتیکه ). به نظرم هیچ مشکلی بالاتر از بی عدالتی نیست. اونجایی که آدم احساس می کنه بهش ظلم شده و همه می دونند کاری نمی تونه بکنه. ریشه تمام مشکلات و بی عدالتی ها توی دنیای امروز " عدم دسترسی آزاد به اطلاعات است" که نه 137 در موردش برام کاری می تونه بکنه نه 124 و نه هیچ عدد دیگه ای. 
 
 
بدون نام : لطفا قانون پیش فروش ساختمان( آپارتمان) را پیگیری بفرمایید که چرا اجرایی نشده؟
 
 
مرتضی نوشت : سلام ما یه روستای داریم در نقطه صفر مرزی با جمهوری آذربایجان ، این روستا در شهرستان گرمی استان اردبیل واقع شده است اسمش هم افچه هستش بنا به دلایلی دولت روستاییان را مجبور به ترک روستا کرده است.ولی ما که فعلا ساکن روستا نیستیم ولی باغ هایمان هنوز پابرجاست نمیتوانیم به حقمون برسیم  یعنی بعداز ترک کردن روستا دولت دیگر به کسی اجازه ورود به روستا را نمیدهد  لطفا این موضوع را پیگیری کنید ما باید چیکار کنیم  با تشکر 
 
محمد رضا نوشت: سلام م متاسفم که این موضوع ر مطرح میکنم. در ثبت اختراعات عزیزانی هستند که طرح رو می‌دزدند و بافروختن ان به سرمایه دارانی که همانند یک گرگ درکمینند تا حاصل زحمات کس دیگرو درو کنند باعث بدبختی و سرخوردگی فکرهای جوان و فعال می‌شوند.
 
مهرداد نوشت : سلام این مشکل احتمالا مشکل خیلی از افراد جامعه نیست اما میتونه خبر خیلی خوبی از آب در بیاد
متاسفانه نمایندگی های رسمی خودرو های آلمانی در ایران دارن دزدی می کنند و هیچ کس جلو دارشون هم نیست. از اونجایی هم که انحصاری هستند هیچ بازار رقابتی هم ندارند و هرطور که می خوان قیمت می‌دن و عمل می کنند.
خودرو بنده که یک دستگاه بی ام و سری 7 هست برای یک گلگیر، کاپوت و سپر دقیقا 2 ماه و نیم در نمایندگی بود و مبلغ 200،000،000 ریال خرج برداشت ! از اونجایی که خودرو بیمه بدنه بود برای بیمه فاکتور دادند که دیدیم در فاکتور مثلا سینی جلو به قیمت 4000.000 ریال 4 بار فاکتور شده ! خلاصه بیمه 147،000،000 ریال کلا داد که اونها هم با این قانون فرانشیز یجورایی سر مردم رو کلاه می‌ذارن. مدارک هم موجوده
 
 
مهدی نوشت : باعرض سلام وخسته نباشید من کارگر پمپ بنزین هستم وبه نمایندگی از همکارانم این مطلب را عرض کنم که کارفرما حتی حاظر نیست حداقل حقوق ودستمزد کارگر را بپردازد به نظر شما با حقوق ماهیانه300000تومان وبدون هیچ گونه مزایای حقوق واینهمه مخارج سنگین زندگی که فشار مضاعفی را بر ما تحمیل کرده است ادامه داد.این موضوع به اداره کار وشرکت نفت ارجاع داده شده ولی متاسفانه هیچ گونه حاصلی نداشته.
 
شروین نوشت : مدت 8 سال است که در حد توانم یک قطعه زمین در فاز 5 هشتگرد که مربوط به زمینهای اداره برق میباشندخریداری کرده ام و این زمین در محضر به بنده واگذار گردیده و مبالغی را هم به عنوان خرج سند و خیابان کشی دریافت کرده اند.ولی به بهانه اختلاف میان شرکت عمران و شهرداری بر سر این زمینها از تحویل آنها خوداری میکنند.خواهش می‌کنم مرا راهنمایی کنید. با تشکر.
 
بدون نام : سلام ، پدر من بازنشسته آموزش و پرورش است. و دو خواهرم تحصیلات عالیه (فوق لیسانس شیمی آلی و فوق لیسانس کامپیوتر سخت افزار) دارند اما از آنجاییکه دولت خدمتگزار توانایی ایحاد اشتغال ندارد در منزل بیکار نشسته اند. شما بفرمایید برای اشتغال آنها که با هزینه های سرسام آور تحصیل کرده اند چه می‌توان کرد؟
 
توحید نوشت: اسلام وخسته نباشید مشکل من واذری ها اینه که باشگاه تراکتورسازی مال مردمه. خواهشی که از شما داریم اینه که به مسئولین مربوطه بگین که سهام باشگاه رو به خود مردم اذربایجان واگذار کنند.با تشکر از زحمات شما.
 
سمیرا نوشت: سلام من بیست و دو سال است در صدا وسیما مشغول بکار هستم اما پنج سال پیش در طرح ساماندهی قراردادی شدم اما سابقه کارم را حساب نمیکنند در حالی که اگر سوابقم را حساب کنند میتوانستم خود را باز نشسته کنم آیا از انصاف و عداللت بدور نیست.
 
بدون نام : قوه قضاییه قرار بود یک لایجه قانون وکالت را به مجلس بیاورد و این آشفتگی و نابسامانی های حرفه وکالت را سامان دهند از جمله جلوی زیاده روی های کانون وکلاء را بگیرد و اجازه سوء استفاده هایی که از موقیت شان می کنند را ندهند و سازمان وکالت را تاسیس کند ولی انقدر کانون وکلاء به اینها ایراد گرفت که قوه قضاییه هم دچار تعلل و سستی شد خواهشا از عزیزان قوه قضاییه بپرسید این لایجه قانون وکالت را کی به مجلس می آورند؟
 
محمد علی نوشت : باسلام من کارمند یک شرکت هستم الان حدود 7 ماه است که در حال پیگیری برات اسنادی شرکت با ارگانهای زیر میباشم " بانک مرکزی " بانک ملی " سازمان بازرسی کل کشور" بازرسی بانک ملی " و .... ، نکته جالب در پیگیریها این است که من موفق به دریافت دستور پرداخت از جانب بانک ها شده ام ولی هیچ کس وجه را واریز نمیکند با هر کدام از ارگانها که پیکیری میکنم یا شرکت را به ارگان دیگه ای ارجاع میدهد یا درحال بررسی است وجه درخواستی ما از بانک به 100 هزار دلار هم نمیرسد. نکته جالب اینجاست که در آمد نفتی ما و ذخایر دلاری دولت 1000 ها برابر وجه درخواستی میباشد و در روزنامه ها اذعان میکنند که هیچ مشکلی نیست ولی در وقت مقرر تمام مسئولین حرف از تحریم و عدم پرداخت وجه می‌کنند. چه کسی جواب گو هست " مدارک موجود است"
 
بدون نام : ولید داروهای ضد سرطان برای شرکتهای داروسازی خیلی سخت و هزینه بر است و نیاز به حمایت های بیشتری از سوی دولت دارد و از طرف دیگر قیمت این داروها خیلی گران است و یک بیمار مجبور می شود برای این داروها ماهانه چند میلیون هزینه کند لطفا از وزارت بهداشت و شخص محترم وزیر بخواهید برای تولید داخل این داروهای ضد سرطان اگر برنامه ایی دارند رسما" اعلام کنند.
 
رضا م نوشت: با سلام من جزو حدود 3000 حق التدریسی آموزشکده های فنی و حرفه ای میباشم که در انتقال این مراکز از آموزش و پرورش به آموزش عالی ، بلا تکلیف مانده ام . با توجه به 8 سال کار ، نه آموزش و پرورش و نه آموزش عالی به ما پاسخگو نمی باشند. با آنکه این کاستی و مشکل به خاطر عدم تصویب درست قانون مطبوعه در مجلس هشتم بوجود آمده است ، با این حال با توجه به تلاش جمعی از نمایندگان در رفع این مشکل ، ریاست محترم مجلس آقای لاریجانی از تصمیم گیری در صحن به شدت در چند نوبت به صورت واضح مخالفت می نمایند و ما را با مشکلاتی مانند عدم داشتن بیمه و نداشتن حقوق ماهیانه در مصیبت وصف ناپذیری قرار داده اند. تمنا دارم در این سایت اطلاع رسانی نمایید تا شاید مسئولی متدین و خداترس به داد ما و خانواده ما برسد . من الله توفیق.
 
 
بدون نام : استخدامی شرکت مخابرات به پایان زمان ثبت نامش نزدیک میشه و خطوط تلفن پاسخگوییش می گوید که این خط قطع است. مخابرات و قطعی خط؟؟؟؟ حالا مشکل من چیه . هیچی آقاجون از دیروز هرچی تلاش می کنیم کد رهگیری بگیریم می زنه پول واریز نکردید. میریم پول واریز کنیم یا ارور میده و یا از حسابمون کسر می‌شه و بعد ارور میده و دوباره می زنه که پول واریز نکردید. این چه وضعیه آخه!!!!
 
قاسمی نوشت: با سلام به شما وملت شریف ایران بنده مهندس برق هستم با هزار مصیبت سال 80 زمینی در شهرک توحید ارومیه تهیه و منزل مسکونی کوچکی تهیه نمودم به علت ارتفاع چندین سال است ما آب آشامیدنی نداریم و مسولین آب ارومیه خیلی راحت بدون هیچ گونه خدمات از مردم ساکن حق آب میگیرن .در حالیکه ما هم شهروند این آب و خاکیم.ما با هزینه خودمان لوله گذاری نموده و حتی کنتور نصب کردیم.دریغ از کوچکترین خدمات.
 
 
حسینی نوشت: با سلام و خسته نباشید امیدوارم با اینکار قدمی در راه حل مشکلات هموطنان ما بردارید
اینجانب کارمند قراردادی منتقلی از تهران به استان البرز هستمکه البته به ظاهر با درخواست خودولی با تهدید به اغو قرارداد به استان البرزمنتقل شدم .متاسفانه تمام وعده های داد شده که محقق نشده است بلکه بعد از گذشت نزدیک به یک سال بعد از گرفتن آزمون جهت تبدیل وضعیت اقدام کرده اند ولی حکمی که برای ما زده اند حداقل 150000 تومان از حقوق ما کسر می گردد. دولت وعده افزایش حقوق و وام مسکن و چه و چه و چه داده بود.لطفا شما کاری بکنید من به شخصه نه تبدیل وضعیتشان را خواستم نه مزایایشان را عطاشان را به لقاشانمیبخشم لطفکنند من را به محلکار قبلی برگردونند. وجداننان مگه حقوق ما کارمندا چقدر که 150000 هم کم بشه بداد ما برسید.
 
بدون نام : یکی نیست بداد ما برسد برای کلاس موسیقی در آموزشگاه پارس برای ترم تابستان 360000 شهریه میخواهند برای 11 جلسه نیم ساعته به هر جاهمکه زنگ میزنیم کسی پاسخگو نیست آخه این شهر مگه قانون نداره و هرکی زورش بیشتر ه بیشتر مردم و می‌دوشه.
 
بدون نام ( معلم ) : سلام من معلمم از درامد و خرج زندگی و گرونی و هزار چیز دیگه که بگذریم من یه سوال دارم این چه رسمیه که تو این مملکت بین مسئولین رایج شده که اولین چیزی رو که به ذهنشون میرسه به زبونشون میارن بدون اینکه به تبعاتش فکر کنن ؟ در پایان هر سال درست چند روز مونده به عید وزیر آموزش و پرورش اعلام میکنه که تمام مطالبات معوقه ی فرهنگیان پرداخت شد ولی من و امثال من به عنوان یه فرهنگی که بنا بر اسنادی که دردست داریم بالای 2 میلیون تومان طلبکاریم هیچ پولی دریافت نکردیم از طرفی انقدر اعلام عمومی میشه که هرکس به مامیرسه با شوخی و خنده کلی متلک بهمون میگه و هیچکس هم حرف مارو مبنی بر اینکه چیزی نگرفتیم باور نمیکنه آخه یکی به من بگه ما چه گناهی کردیم که معلم شدیم؟
 
بدون نام : به نظر شما وقتی کرایه خانه آن هم پایین شهر دو برابر سال قبل باشه دیگه حرفی برای گفتن هست یا نه چه کسی برای چنین مشکل بزرگی راکار گذاشته .بابا بر چه اساسی ایی قدرتغییر قیمت ، ملاک اجاره بها بر چه اساسی گذاشته می شود چرا مسئولین هیچ اقدامی نمی کنند هر سال مشکل پشت مشکل دیگه کارد به استخون رسیده کرایه امسال دو برابر سال قبل شده باید چه کار کرد.
 
بدون نام : سلام امتحان نهاییو بیش ازحد سخت گرفتن حتی درسه جغرافی واسه انسانی خارج ازکتاب چندتا سوال داده بودن یا سوالایه ریز طرح کرده بودن بیشتره درس هامونم سخت گرفته بودن معدله نهایی سوم دبیرستان واسه دانشگاه خیلی مهمه یه جور سوال میدن که هرچی درس میخونی نتیجه که میخوای نمیگیری امیدوارم یه فکر درست بکنن حالا که سخت گرفتن نمره بهمون اضافه کنن با تشکر از خبرانلاین
 
فرخ نوشت : با سلام متاسفانه برای تهیه خودرو مجبور شدم یک پراید 131 خریداری کنم. از کیفیت موتوری و رنگ که بگذریم، از کیفیت اسقاطی مانند پلاستیک تزریق شده برای تولید مجموعه داشبورد این خودرو نمی شود گذشت. حال تنظیم نبودن چراغ ها و یا اتصالی های سیستم برق خودرو بماند...در هنگام تحویل حتی سیستم صوتی هم نداشت. که گفتند مبلغ 77 هزار تومان به حساب کارت نارنجی تان واریز می شود. ولی اکنون پس از 2 ماه خبری از واریز نیست. لطفا درخواست یک هموطن را هر چند ناچیز پیگیری نمایید. با تشکر 
 
 بدون نام : با سلام من حدوداٌ نه ماه پیش از طریق یکی از این نهادها درخواستی وام کالایی به مبلغ 3 میلیون تومان دادم که نهاد محترم لطف کردند مرا به بانک سپه شعبه آرژانتین فرستادند بعد از کلی نامه نگاری و دوندگی به شعبه میدان منیریه انتقال دادند آنها گفتند اردیبهشت 91 می توانید بروید شعبه نزدیک محل سکونت خود ( میدان ابوذر ) منطقه 17 خلاصه بعد از اینکه رفتم آقای رئیس شعبه فرمودند اول از همه مبلغ وام دومیلیون تومان دوم اینکه ضامن کارمند رسم با گواهی کسر از حقوق سوم اینکه مبلغ 500 هزار تومان باید به حساب واریز کنی و مبلغ فاکتور هم باید 25 میلیون ریال باشد .گفتم آقای محترم کسی می رود از این نهادها درخواست وام می کند مطمئناٌ خیلی گرفتاره بخدا به هرکسی گفتم کسر از حقوق نداره ولی فیش حقوقی دارن گفت امکان ندارد.
 
سیاوش نوشت: لطفا" یک گزارشی از نحوه ثبت سفارش کالا های وارداتی و نحوه ارائه ارز دولتی تهیه کنید و حتما" این گزارش را از شرکتهای خصوصی بگیرید تا متوجه شوید که چه مشکلات عظیمی برای تجار و صنعت گران ایجاد کرده اند که میتوان گفت میلیونها بار از تحریمهای جامعه بین المللی سنگین تر میباشد.(به اصطلاح خود تحریمی)
مسئولان فقط شعار میدهند و در اختفا سنگهای عظیمی جلوی پای مردم و صنعتگران و ... می‌اندازند
 
 
محمد رضا نوشت : من حدود1سال است که در موسسه مالی اعتباری اعتماد ایرانیان حساب دارم.الان حدود 2هفته است که برای دریافت مبالغی از سپرده کوتاه مدت خود به موسسه مراجعه می کنم اما متاسفانه قادر به پرداخت حتی یک ریال به ملت نیستند مردم از صبح زود درب شعبه جمع می شوند اماهیچ خبری از پرداخت نیست میگن بانک مرکزی دارائی های موسسه رادپو کرده به عنوان اخلال در نظام بانکی کشور اگه اختلا ف ببین مدیران بالادستی وجود دارد به مشریان موسسه چه ارتباطی دارد پس چطور تابلو تحت نظر بانک مرکزی راسر در موسسه زدند تورا بخدا فکری به حال ملت کنید بابا پول خودمونه بدید.
 
احمد نوشت: با سلام اخیرا شورای شهر ورامین مصوبه ای را داشته است که بر خلاف طرح جمع شهر تراکم ساختمانی برخی از مناطق شهر را بدون کا کارشناسی و فقط با هدف کسب درامد افزایش داده است . لازم به ذکر است طرح جامع شهر تنها حدود 2 ماه است که ابلغ گردیده است. 
 
بدون نام : سلام نمیدونم گفتنش دردی رو دوا میکنه یا نه اما واسه دل خودم هم شده می نویسم . 10 سال خونه بدوشیم امسال هم که صاحب خونه های با انصاف اجاره هارو نجومی کردن نمیدونم ما که همیشه دم از اسلام میزنیم و همه همدیگرو برادر و خواهر صدا میزنیم چطور میشه که اینجوری خون همو تو شیشه میکنیم . خداییش اگه یه ذره انصاف داشته باشیم یه ذره به حق خودمون قانع باشیم این همه گرفتاری نخواهیم داشت . خدایی هم اون بالا نشسته . آخه با این گرونی با این اجاره خونه کی میشه ما خونه دار بشیم با این حقوق کم کارمندی نمیدون مدیگه چی بگم .....
 
محسن نوشت: نتیجه ازمون مشاوران حقوقی کی اعلام می‌شود.
 
بدون نام : ثبت نام آزمون استخدام شرکت مخابرات خیلی افتضاحه. من که هنوز موفق نشدم. سایتش خیلی بده. خیلی کنده. برا یه سازمانی که خودش متولی ارتباطاته خیلی زشته این وضعیت سایتش باشه. خلاصه اگه میشه ضرب العجلی پیگری کنید چون طبق اطلاعیه دو روز دیگه بیشتر وقت نداره.
 
حسین نوشت : ا سلام و آرزوی بهروزی روزافزون ... اینجانب داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 91 در مجموعه مهندسی نفت(کد 1253) می باشم که حائز رتبه ی 93 در گرایش مهندسی مخازن هیدروکربوری شده ام. متاسفانه با دریافت دفترچه ی انتخاب رشته تمامی داوطلبان ناباورانه شاهد کاهش شدید ظرفیت های پذیرش بوده ایم. این مسئله در حالی است که ظرفیت های پذیرش در آزمون سال 89 برابر 57 نفر در این گرایش بوده و در آزمون سال 90 به 104 نفر افزایش یافت. توجه کنید بعنوان مثال دانشگاه تهران ظرفیت پذیرش خود را در این گرایش از 25 نفر به 12 کاهش و دانشگاه امیرکبیر از 11 نفر به 6 نفر کاهش داده است.واین به معنی کاهش 50 درصدی ظرفیت پذیرش می باشد. همین وضعیت در گرایش مهندسی حفاری نیز رخ داده است.عاجزانه خواهش میکنم رسیدگی کنید
 
رسول نوشت : با سلام خواهش میکنم استان بوشهر را فراموش نکنید .چون الان که قیمت نان ازروز15خرداد1400ریال شده درصورتی که هیچ جای کشور تا الان گران نشده .بعد جریان قطع کردن ته لنجی کافیه یکی از مسئولین یک سفری با موتور لنج با این ملوانان مسافرت کند .ببینید خداوکیلی برای حتی غذاخوردن یابهداشت فردی حمام و... توی ان محیط وبعد که به مقصد رسید مثل کویت که حتی اجازه که حتی از اسکله بیرون برن ندارن.یا عربستان که از لنج هم پیاده نمی توانند شوند به جز ناخدا دوبی هم که با قیمت دلار ازاد که قیمت هر نان 800تومان هست.چون به این قشر دلار دولتی تعلق نمیگیره .چقدر میتوانند نان با خودشان ببرند .تازه اگر ببرند کجا نهگهداری کنند وخیلی مشکلات بزرگتر از این مثل فصل گرما که اگریکی مستند از انها درست کنه دل سنگ اب می‌شه به خدا قسم.
 
امیر نوشت: سال 1386 دولت تصویب کرد تا رانندگان آژانسها بیمه شوند ولی اینکار در تهران انجام نشده و این قشر از نعمت بیمه محرومند و تامین اجتماعی تهران رانندگان آژانس را سر می دواند. در سایر استانها اینکار انجام شده ولی در تهران خیر .
 
مرتضی افشار نوشت : من در محله جوادیه تقاطع شهید دارابی و شهید شاه علیزاده زندگی می کنم . همه روزه شاهد تصادف های سنگین در این تقاطع هستیم روزها به علت پارک خودرو های سنگین تقاطع دید ندارد و شبها به علت نبود نور کافی! با 137 تماس گرفتم که یک چراغ چشمک زن یا سرعت گیر نصب شود ، پاسخ دادند که کارشناسان ! فنی ! تائید نکردند چقدر باید تصادف رخ دهد تا کارشناسان برای نصب یک سرعت گیر ناقابل قانع شوند؟؟
 
بدون نام : سلام. لطفا گزارشی در خصوص سوء استفاده از بیکاری جوانان تهیه کنید. مدتی است که نهادها و سازمانهای مختلف با سوء استفاده از این مشکل و برگزاری آزمون های استخدامی و ترفندهای دیگر مبالغ کلانی را از مردم دریافت کرده و اندک پس انداز این قشر بی نوا رو هم به جیب می زنند. جالب اینجاست که بعضی از نهادها (مثل مخابرات یا تامین اجتماعی) با دریافت 25 هزار تومان و قبل از برگزاری آزمون و بدون دریافت هیچ مدرک تحصیلی یا هویتی در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش فرد برای شرکت در آزمون تصمیم گیری می کنند. یا وزارت علوم سالی دو مرتبه قراخوان زده و 30 هزار تومن بابت استخدام هیات علمی در دانشگاهها دریافت کرده اما فقط یک بلی یا خیر را به عنوان جواب نمایش می دهد که بنده 2 بار بلی یک بار خیر نمایش داده شده اما هیچ فرقی نداشته
 
بدون نام : هیچ خبری نمی شود. یا دانشگاه علمی کاربردی با درخواست تدریس افراد موافقت کرده و برای صدور مجوز مبلغ 30 هزار درخواست می کند اما بلافاصله بعد از واریز مبلغ بدون حتی یک مصاحبه یا حتی عدز خواهی در کمال بی ادبی اسم شما را از بانک اطلاعاتی خودش حذف می کند. جالب اینجاست که افرادی را می شناسم که با فوق دیپلم غیر مرتبط در این دانشگاه مشغول تدریس هستند. یا دانشگاه سما هر سال چند مرتبه اطلاعیه استخدام داده و 20 هزار تومان بابت یک مصاحبه 3 دقیقه ای جهت یک شغل کارمندی ساده دریافت می کند و نتیجه هم یک جمله بیشتر نیست: شما در اولویت قرار نگرفتید. بدون بیان معیار اولویت، توضیح یا ... فقط با یک مصاحبه که درآن گفته شد حقوق اینجا کم است مشکلی نداری؟ آیا من که گفتم نه اشتباه جواب دادم؟ جواب درست بله بود؟ یا
 
بدون نام : سلام خواهش می کنم از مسئولین بخواین یه کمی هم به فکر معلولین هم باشند . مگه ما نباید از حقوق اجتماعی برخوردار باشیم تمام ساختمان ها و بانک ها و حتی مطب های پزشکان هیچ پیش بینی برای معلولین نشده . باور کنید بانک می خوایم بریم پله داره باید دم در توی گرما ، توی سرما ، وایستیم تا کارمونو یک نفر دیگه انجام بده . مطب دکتر می ریم اونقدر پله داره که باید مدتها وایستی تا چند نفر خیرمند پیدا بشن و ویلچرتو ببرن بالا . اتوبوس می خوای سوار بشی همین مشکلو داری . تاکسی که اصلا برات نگه نمی داره .و ........ خلاصه هیچ پیش بینی برای استفاده معلولین از حقوق شهر وندی نشده . التماس می کنم یه کمی هم به داد معلولین این قشر فراموش شده برسین . .
 4545
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن عمومی US ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    0 0
    با سلام و تشکر مجدد، مشکلات مطرح شده مردم در روزهای مختلف از ابتدا تا امروز به طور جدا گانه لیست شده است، به جز روز 22 خرداد. ایا امکان دارد مشکلات مخاطبان در این روز را هم لیست کنید. متشکرم
  • بدون نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام پس چرا مشکل اجرا نشدن استخدام مهندسن ناظر کشاورزی رو پیگیر نمیشید 9 ساله با مدرک ارشد ماهی صد تومن میگیریم به دادما برسید خسته شدیم آقای وزیر کی اجرایی میشه این استخدام ما