مهر نوشت:

محمد نبی حبیبی که در اجلاس دبیران استان​های حزب موتلفه اسلامی در بیت امام خمینی(ره) در قم سخن می گفت با تاکید بر اینکه تئوری محوریت جامعتین برای وحدت اصولگرایان از محصولات موتلفه اسلامی بود اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت در انتخابات اخیر را باید با هم برسی کرد و تنها آسیب شناسی کافی نیست بلکه ارزیابی عملکرد بسیار مهم است. حزب موتلفه اسلامی به مانند انقلاب اسلامی ماندنی است و ما با قدرت راه خود را ادامه می دهیم.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: موتلفه اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها طبق مصوبه شورای مرکزی به دنبال نامزد مستقل است اما هنوز راجع به نامزد حزب موتلفه اسلامی در این انتخابات تصمیمی گرفته نشده است.
وی افزود: نامزد حزب موتلفه اسلامی برای شرکت در انتخابات برنامه مدون برای اداره کشور خواهد داشت. حزب موتلفه اسلامی به صورت جدی وارد انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها می شود و همه نیروهای خود را بسیج می کنیم.
اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس گفت: حزب موتلفه اسلامی در کنار جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به وظایف خود عمل کرد و ارزیابی ما از انتخابات مجلس این است که در خدمت ولایت و روحانیت عمل کردیم.
وي افزود: موتلفه اسلامی هیچ گاه برای کسب قدرت عمل نکرده بلکه تنها به انجام وظیفه خود در خط ولایت، روحانیت و وفقاهت اندیشیده و عمل کرده و رمز پایداری و صداقت اش را در عمل نشان داده است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    2 15
    به نظر من مؤتلفه در حال حاضر محبوب‌ترين و پيشروترين حزب سياسي ايران است و نامزد مستقل اين حزب با رأيي بالاي 30 ميليون رئيس جمهور مي‌شود.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    1 11
    حزب موتلفه از نظر مالی و اخلاقی و سیاسی تشکیلات سالمی است اما برای اداره کشور باید برنامه منسجم و قوی و گسترده داشت که امیدوارم همین طور باشد
  • محمودریاخی فارسانی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    0 0
    حزب موتلفه تنها حزبی است که امتحان خودرابه خوبی گذرانده است ونامزداین حزب بی شک پیروزمیدان است