داوود زارعیان، معاون ارتباطات شرکت مخابرات گفت که بر این باور است که اینترنت بین‌المللی بازخواهد گشت و شرایط به همین منوال و با اینترنت پرو باقی نمی‌ماند. او همچنین در مورد فروش اینترنت پرو در شرایطی که گفته می‌شود اینترنت تهدید امنیتی‌ست نیز توضیح داد./اصناف نیوز

۲۶۱ ۳۳

کد مطلب 2217775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    9 2
    فقط دروغ میگن خدا ازتون نگذره فقط همین
  • خسته کردید ملت IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    7 0
    بابا جلوو این تورم وحشتناک رو نمی‌تونید بگیرید... حداقل اینترنت رو باز کنید تاهم روحیه ملت یک خورده آرام بشه و حداقل ملت به هر بدبختی هست معیشت خودش رو تامین بکنه. خستمون کردید.
  • ب IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    6 0
    نکنید این رفتار اینقدر ملت خسته وعصبی هست و درتامین ومعیشتش مونده اینترنت حداقل ی کمک به معیشت بشه وآرامش روان.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    5 0
    اینترنت رو تازه همین الان هم وصل کنید،دیره به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    4 0
    آقا شاید این ترامپ در به در تا یک سال دیگه ایران رو بازی داد مردم باید برن دزدی؟؟؟
  • اینترنت بین المللی را برگردانید IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    2 0
    اینترنت بین المللی ک حق همه مردم هست را برگردانید
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    2 0
    چند سال بعد برمیگرده؟
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    1 0
    بزک نمیر بهار میاد (کنایه از این داره که آخرش باید دید )
  • شهره IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    3 0
    واقعا پس اینترنت پرو جرا درموقعیت جنگی باید استفاده باشه؟ مگه اون خطرناک نیست؟ یا اون هم جزو کاسبی های پررونق خودتونع؟
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    4 0
    واقعا لیاقت ملت ایران این است؟ تا کی قراره ما حماسه سازی کنیم و شما ها دغل بازی
  • amir IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    2 0
    خب چرا بر نمیگردونید. مردومو اسیر کردین. این چه وضعشه. یه عالمه هم پول میگیرین بابت پرو. مردم عادی خیلی هاشون به اینترنت احتیاج دارن. زندگی مردم رو مختل کردین.