ایمان مبعلی هافبک جنوبی استقلال که سال گذشته از این تیم جدا شد حالا دوباره به جمع آبی‌پوشان برگشته.

به گزارش خبرآنلاين؛ او اميدوار است كه يك فصل خوب در اين تيم داشته باشد. ايمان در مورد شرايط استقلال، شانس قهرماني اين تيم و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار خبرآنلاين انجام داد كه حرف‌هايش را مي‌خوانيد.
شرايط فعلي استقلال چطور است؟
در حال حاضر تمرينات بدنسازي را انجام مي‌دهيم تا اين مرحله را پشت سر گذاشته و تمرينات تاكتيكي را شروع كنيم.
نظرت در مورد خريدهاي استقلال چيست؟
فكر مي‌كنم اين خريدها با توجه به نيازهاي تيم صورت گرفت و آقاي قلعه‌نويي‌ سعي كرد با تفكرات خود نفرات مورد نظرش را جذب كند. هنوز هم جا دارد كه چند بازيكن ديگر به استقلال اضافه شوند و فكر مي‌كنم با جذب چند بازيكن خارجي با كيفيت شرايط تيم ما بهتر شود.
به استقلال به خاطر بازگشت چند بازيكن سابق اين تيم لقب تيم برگشتي‌ها را داده‌اند. نظر تو چيست؟
به نظر من هيچ ايرادي ندارد كه بازيكنان سابق استقلال دوباره برگشته‌اند. اين تصميم قلعه‌نويي‌ است و اين بازيكنان هم با شرايط استقلال آشنا هستند.
قبول داري نبايد از استقلال مي‌رفتي؟
مطمئنا اگر مي‌ماندم شرايط بهتر بود و انتخاب من اشتباه بود.
نظرت در مورد خريدهاي پرسپوليس چيست؟
پرسپوليس بازيكنان خوبي گرفته كه هر كدام از آنها سال قبل در تيم‌هايشان بهترين بازيكن بودند. در ضمن اكثر مهره‌هاي جديد پرسپوليس در خط دفاعي بازي مي‌كنند. فعلا كه ليگ شروع نشده و معلوم نيست كه بازيكنان جديد پرسپوليس چه عملكردي خواهند داشت. در مورد استقلال هم بايد بگويم كه اين تيم نياز به تغييرات زيادي نداشت.
فكر مي‌كني استقلال قهرمان شود؟
استقلال يكي از مدعيان جدي قهرماني است ولي رسيدن به قهرماني نيازمند خيلي چيزها است. ما رقيبان سرسختي داريم و بايد تلاش كنيم.
مي‌گويند استقلال تو را به جاي مجتبي جباري آورده است؟
زماني كه در استقلال بودم در خيلي از بازي‌ها من و مجتبي در كنار يكديگر بازي كرديم و هيچ مشكلي هم وجود نداشت. من جاي شخص خاصي به استقلال نيامده‌ام و مي‌خواهم هميشه خودم باشم.
فكر مي‌كني جباري در استقلال بماند؟
فكر مي‌كنم احتمال ماندن جباري در استقلال كم است و من هم مثل خيلي‌ها اين موضوع را از گوشه و كنار مي‌شنوم يا از طريق رسانه‌ها مطلع مي‌شوم. مجتبي بازيكن خوبي است و اگر شرايط برايش مناسب باشد مي‌ماند. تجربه او مي‌تواند به استقلال كمك كند.
راستي قرار است چه شماره‌اي را برتن كني؟
من شماره 23 را برتن مي‌كنم و اين شماره را دوست دارم.
بازي‌هاي يورو 2012 را مي‌بيني؟
بله، من آلمان، پرتغال و اسپانيا را دوست دارم.
كدام تيم را بيشتر دوست داري؟
هيچ كدام! تيم ملي ايران را دوست دارم.
دوست داري كدام تيم قهرمان شود؟
دوست دارم پرتغال قهرمان شود. آنها تيم خوبي دارند و مربي خوبي هم روي نيمكت پرتغال مي‌نشيند. به خاطر رئالي‌هاي پرتغال مثل رونالدو و پپه دوست دارم اين تيم قهرمان شود.
راستي در حال حاضر الگوي تو در كاشته زدن چه كسي است؟
الان الگوي خاصي ندارم ولي معتقدم بكام بهترين كاشته زدن دنيا است. البته هر بازيكني نظر خودش را دارد و به عنوان مثال ميلاد ميداوودي سبك كاشته زدن رونالدو را دوست دارد.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =