نظر شما درباره این عکس چیست؟ / پیراهن تیم‌ملی ایران در جام جهانی

سرانجام از پیراهن تیم‌ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیراهن تیم ملی ایران با حضور مردم، در کف خیابان های تهران رونمایی شد. پیراهنی سفید مزین به یوزپلنگ ایرانی.

نظر شما کاربران محترم خبرآنلاین درباره این پیراهن چیست؟

نظر شما درباره این عکس چیست؟ / پیراهن تیم‌ملی ایران در جام جهانی

شما می تواند نظرات خودتان را برای ما به صورت کامنت زیر همین مطلب بنویسید.

251 251

کد مطلب 2218757

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 122
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 47
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    276 7
    تکراری، بی روح و خالی از هر مفهومی، هرچند که در شرایط فعلی هم بعیده خیلی اهمیت داشته باشه، چه برای طراحانش و چه برای اکثریت مردم
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      9 0
      برای طراحانش اهمیت داشته اتفاقا خوب هم داشته.میتونی یه آمار بگیری ببینی برند دوست سرمربی تیم ملی چه بودجه ای برای تولید این لباس ها چه توی لیگ چه سایر رشته ها و چه در رده ملی به جیب میزنه و دست آخر چنین محصولات خنده داری تولید میکنه که در جهان بی نظیره
    • عجبمند IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      2 1
      به نظرم، خیلی خوبه، منو یاد پیروز ( یوز ایرانی می اندازه ). برای همین، نسبت به آرزوی پیروز شدن بر و بچه ها در جام جهانی، حساس شدم و قاطی میکنم!!! به خصوص با عکس این یوز روی پیراهنشان.... پیروزی که نتوانست تصویر بالغ شده اش را در آب تماشا کنه!
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      4 0
      این مال همون چند سال پیشه. ولش کنید بابا دو مسابقه داره برمیگردن
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      1 7
      امیدوارم به سرعت دستور تعویض پیراهن را بدهند...... باید در وسط پبراهن نقش ایران به رنگ پرچم و دریای خزر به شکل کیف مدرسه ( به رنگ فرمز و ابی) و در تصویر خلیج فارس و دریای عمان تصویر ناو دنا به رنگ قرمز و دور یقه پیراهن یک روبان مشکی رنگ میبود..
  • نادر IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    167 5
    هیچ به معنای واقعی دانشمندان میگن وقتی میگید هیچ درست نیست تو هیچ هم چیزی هست صفر هم هیچ نیست یه عدد هست تهی هم خالی نیست چیزی بوده که خالی شده پس از کلمه پوچ استفاده می کنم چون بهترش جای دیگست یه کلمه دیگه هم هست بی معنی
    • ممدرضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
      90 2
      زیباترین طرح لباس ملی واس آلمان، کرواسی و هلند هست. شما که در همه عرصه ها دست به کپی کردن تون عالیه، لااقل از اونا تقلید میکردین
    • فدراسیون تاج الملوک IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
      102 1
      من اصلن کاری به پیراهن تیم ملی ندارم که چقدر چیپ هست .خدایی چرا یکی این آرم فدراسیون فوتبال رو عوض نمیکنه.بابا تو سال 1405 - 2026 هستیم.این توپه چیه خدایی، مگه زمان جوانی علی پروینه هنوز 😅😅😅😅
    • قاطع زاده IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      1 21
      در پاسخ به فردی با نام ممدرضا ؛ وطن فروش یک نوع اش شماها هستید که البسه کشورهای غربی را بر تیم ملی کشورتان ترجیح میدهید در جواب فردی بنام مثلا تاج الملوک ؛ تحقیر نمادها و لوگوهای وطن و مام میهن مصداق بارز وطن فروشی و خیانت است
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      7 0
      تاج الملوک جان ما الان در سال ۲۰۲۶ اینترنت نداریم تو هم دل خوشی داری ها
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      1 0
      در جواب دوست عزیز قاطی زاده باید بگم هیس
  • عادل IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    زشت مثل روزگار الان مردم
    • قاطع زاده IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      3 30
      روزگار زشت شماها هستید که از خبیث‌ترین و کثیف‌ترین و بدنام ترین انسان های تاریخ بشریت یعنی ترآمپ و بی وجودیابوو خواستید که یه کمک تان بیاید
    • GB ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      0 0
      اصولا برای مقابله با انسان های وقیح باید از امثال ترامپ و نتا کمک گرفت دیگه، وگرنه جواب نمیده.
  • پیراهن قهوه‌ای IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    171 2
    بدون ذره ای خلاقیت، تکراری.اصلا اینکه چرا هر دفعه برای پیراهن تکراری و یخ و بی هویت تیم ملی رونمایی میذارن دیگه کار از مسخره بازی هم گذشته
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    187 7
    یوزپلنگش که در حقیقت منقرض شده ، بقیه اش هم پاک بشه عالیه !
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      8 0
      از یوزپلنگ ایرانی فقط تابلوهای محل عبور یوزپلگ جاده میامی سبزوار مانده که ازشون پول در میارن
  • شاهرخی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    102 2
    به جز عکس یوز هیچ تغییری نسبت به دوره قبل نکرده جالب نبود
  • شیر ممد IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    119 2
    مشکل قلبی تاج چطوره شد
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      3 0
      ایشون بعد از بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال (بقول خودشون-البته قرارداد ویلموتس ) که بدهی چند میلیون یورویی در اون زمان گردن فوتبال انداخت میخاستن از بار مسئولیت شونه خالی کنن رفتن المان ولی وقتی دیدن که ابها از اسیاب افتاد گفتن حالم خوبه و الان هم 8 ساله رئیس فدراسیون فوتبال هستند.
  • شاهرود نامبر IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    با سلام. در عین سادگی زیباست..مخصوص عکس یوز پلنگ
  • Javad IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    140 2
    مثل همیشه چیپ، تکراری و در گذشته مانده ! از آرم‌ فدراسیون بگیر تا این پیراهن و ...
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    99 3
    زیر پیراهن با طرح یوز مثل همیشه زشت و بی روح
  • حسن اشکانی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    70 1
    زیبا نیست
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    61 4
    با توجه به تعطيلي ليگ و نبود بازي تداركاتي، شركت در جام جهاني اشتباه است، ميبازيم!
    • ارمان IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      5 0
      مگر قبلا كه ليگ بود ميبرديم؟
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      4 0
      والا تا قبل اونم میباختیم. فرق چندانی نداره
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    می تونست به صورت کامل نقش سه رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی مون باشه
  • رزا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    79 2
    وقتی نخوای به ی طراح جدید پول بدی و میری سراغ همون طراح قبلی
    • کاربرجدید IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      9 0
      از اون بدتر اینه که مطمئن باش برای همین هم کلی پول پرداخت شده
  • علی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    73 11
    واقعا ادم میمونه چی بگه اخه کدوم کشور عکس جک و جانور میزنه به لباس فوتبال
  • پدرام استقلالی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    27 52
    مثل همیشه تکراری . لباس اول تیم ملی سفید و لباس دوم قرمز . کاش خلاقیت بخرج میدادن و یک بار یک طرح آبی استقلالی میزدن به یاد خلیج آبی همیشه فارس و دریای خزر
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
      45 8
      حداقل میگفتی آبی آسمانی و نیلی نه آبی استقلالی
    • مجیدپرسپولیسی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      4 2
      یکمی رو داشته باش بگو اصلا استقلال رو جای تیم ملی بفرستن جام جهانی!! . البته شما که بعداز ۶تا العین و ۷ تا الوصل به خودتون لقب متخصص آسیا میدین بعیده اینقدر کم رو باشید
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    82 3
    حضور تیم ملی در جهانی قبلا خیلی جذاب بود و هیجان داشت و همه حتی برای شروع بازها لحظه شماری می کردند.ولی این بازیکنان تکراری که ته مانده تیم کی روش هستند بعید است از لحاظ فنی جیزی برای نمایش داشته باشند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    30 8
    مبشد با کمی خلاقیت نقشه ایران رو هم پیاده کرد . آخه اون همه جای خالی سفید به چه دردی میخوره
  • تفکر IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    94 2
    اینا دیگه هیچ اهمیتی ندارن
  • shayan IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    92 1
    نه بخود ذره ای زحمت می دهند تا پیراهنی موقر و زیبا طراحی کنند و نه پولی بابت این مسئله خرج کنند . مطمئنا که برای طراحی لباس مبلغی در نظر گرفته شده .اما می دانید که سرانجام این پول و دیگر مبالغ چه می شود و به کجا می رود . از اینها گذشته از خود لباس که بگذریم این تیم مثلا ملی کمترین ارزش و اهمیت را در بین مردم دارد . همانطور که صدا و سیمای میلی کمترین ارزش و اهمیت را دارد . یاد باد روزگارانی که بزرگانی چون علی دایی و کریم باقری و مهدوی کیا و ... بازی می کردند و مردمی بودند و در قلب مردم .
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    122 0
    فاقد اهمیت.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    42 0
    بنظرم هرکس را جای خودش بکارگیری کنیم مملکت عقلانی تر اداره می‌شود مثلا ریس فدراسیون بره سر جاش حالشم خوب نیست بنده خدا چندتا از ۹۸ها را بیارید بگذارید بر سر کار
  • مریم IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    72 1
    فوقق العاده زشت و تکراری و بدردنخوره ولی از سرشونم زیاده. واسه یه مساویِ بزور و دوتا شکست، همینم زیادیه.
  • محمد IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    24 1
    آیا شکستگی و خوردگی بخشهایی از عدد 12 حساب شده است؟
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      1 1
      آفرین به این نکته سنجی و ریزبینی 👌👍
    • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      3 0
      مردحسابی کلی به مغزشون فشار آوردن وته خلاقیتشونو بکار بردن بعد میگی شکستگی؟
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    15 3
    ورزش همواره پیام آور صلح و دوستی میان کشورها باشد.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    43 6
    عکس حیوان گذاشتن رو پیراهن تیم ملی فوتبال بسیار زشته کدوم تیمی اینکارو میکنه؟! هرچی کار عجیب غریب هست تو این مملکت انجام میشه
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    47 5
    بنظر خودتون زدن عکس مارمولک و یوز پلنگ و تمساح رو لباس تیم ملی یک کشور قشنگه؟ بخدا مردم خیلی بیشتر از مسئولان میفهمن از کامنتها مشخصه
  • امیر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    59 2
    بهتره نرن . برای خودشون میگم . میرن باز آبرومونو میبرن و دست از پا دراز تر برمیگردن
  • حبیب IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    45 2
    اصلا خوب نیست
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    107 5
    وقتی خود تیم بی اهمیته لباسش هم از رده خارجه
  • علیرضا IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    5 0
    بهتره بگی تیم گردش و تفریح. حداقل برن امریکا رو از نزدیک ببینن و دوباره حواله خودرو و واردات بگیرن
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    6 0
    تعداد یوزپلنگان ایران از انگشت های یک دست هم کمتره!نه سرعتمون شبیه یوزپلنگه نه اخلاقمون! یک شعار مسخره برای چیزی که هیچ تلاشی هم براش نمی‌کنیم! به نظرم تیم های آفریقایی عکس ی وزپلنگ استفاده کنن بهتره! هم یوزپلنگ دارن و هم تند میدون
  • ایرانی مظلوم و نجیب IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 1
    وقتی به اینترنت دسترسی ندارم و قطعه ،فوتبال ایران برام بی ارزشه ،لطفا اینترنت رو وصل کنید .
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    5 1
    مگه این تیم ملی فوتبال ارزشی داره که نظر سنجی از نوع و شکل پیراهنش میکنید؟
  • حامد ساعد IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    بنظرتون بابت این طرح و لباس مسخره چقدر پول بیت المال خرج شده!؟ بنظر من که در راه خدا انجام دادن و پولی نگرفتن
  • CH ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 3
    رفع تکلیف تکراری و بی روح حداقل یک نمادی از کودکان میناب میزاشتند تو طراحی
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    7 0
    ماگرسنه ایم شماازپیراهن میپرسین
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 4
    به نظرم به جای یوزپلنگ بایدازموشک سجیل وپهپادشاهداستفاده می شد
  • کوروش IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    فکر کنم تعمدی اینقدر افتضاح و چرکه این لباس. به درد لباس تیم محله هم نمی خوره واقعا. خجالت آوره. قطعا تعمدی افنضاح در اوردن...
  • علی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    حاجی من گوشیم رو سال ۹۷ خریدم و الان آخرای عمرشه ،الان فقط دارم فکر میکنم با این قیمتهای وحشتناک گوشی تو بازار باید چه خاک و گلی به سرم بگیرم، یعنی تو بگو اگه ذره ای برام فوتبال و تیم ملی و جام‌جهانی اهمیتی داشته باشه
  • احمد IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اقای مجید جلالی اگه پیاممو میخونی منو یادت میاد سه تا طرح دادم بهت نشون فدراسیون بدی گفتی نه خودشون طرح خوب میزنن بیا اینم طرح خوبتون برید تو جام جهانی ابروی ایرانو ببرید
  • احمد IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    بااین اوصاف تیمای افریقایی ام باید عکس حیواناتشونو بزنن رو لبلساشون خدا بگم چکارتون کنه مسئولین فدراسیون بااین لباس داغون دوزار ابرو واسمون نمیذارید تو جام جهانی
  • احمد IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    تادیر نشده طرحشو عوض کنید خدا بگم چکارت کنه تاج کج سلیقه
  • احمد IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    این مجید چه رانتی داره خداوکیلی مملکت اینهمه طراح خوب داره یکیش خود من طرحی نشون مجید جلالی دادم که برگاش ریخت ولی چون عکس یوز رو نداشت گفت بدرد نمیخوره همه چیشون شده یوزپلنگ
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    5 0
    وقتی خود تیم مهم نیست پیرهنش کیلوچنده
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    8 0
    اگه تیم، مثل تیم سال 1998 بود و مردم از ته دل عاشقش بودن، کیسه گونی از جنس کتان هم می پوشیدن در چشم مردم زیبا بود ولی اگه الان لباسی از ابریشم خالص و طرحی خاص هم بپوشن در دید اکثریت زشته
  • امیر IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 6
    واقعا چرا تو این کشور همیشه الکی تو سر داشته هامون میزنند، و الکی صرفا داشته های اروپای غربی و چشم آبی‌ها رو تو سر مردم خودشون میزنن. عیب این لباس چیه مثلا؟ شاید چون کسانیکه اونو میپوشن تیپ و قیافه شرقی دارن، لباسشون هم مثل هلندی و آلمانی و ....نمیشه، چقدر نگاه خود تحقیر کننده و غرب برتر پندار دارندبعضیها
  • ابراهیم IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    هر چه بگندد نمکش میزنن... وای بروزی که بگندد نمک... شما پوشش اقای تاج ببین تو سفرهاش معلوم نیست از کجا خریده کت و شلوارش. بد سلیقه گی حرف اول میزنه تو ایران
  • معتمدی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    5 0
    تواین شرایط شما هم خوب دل خجسته ایی دارین. فوتبال چه اهمیتی داره؟تیم ملی کیلویی چنده؟
  • شهروند IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    5 0
    🤔🤔🤔🧐🙄🙄🙄🙄رونمایی از پیراهن تیم ملی ؟؟؟ مگه همیشه این پیراهن نبوده ؟ همون قبلی دیگه.چقدر پول زدن به جیب که مثلاً طراحی جدید ؟
  • Amir IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    چرا وقتی کشور،این همه جوان با استعداد و مستعد داره،تیم ملی کشور ما سه دوره از جام جهانی ترکیبش دست نخورده؟ دست از سر این پیر مردا بردارید دیگ
  • عباس از کاشان IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    با سلام ..بازهم تکراری و بی روح .... رنگ لباس تیم ملی بایستی مانند پرچم ایران باشد ...پیراهن سبز طرح دار خوشگل ...شورت ورزشی سفید و جوراب قرمز .....طرح روی لباس تخت جمشید یا برج آزادی و حتی برج میلاد باشد بهتر از یوز است
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    7 0
    این تیم ملی نیست
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    5 0
    کاملا بی اهمیت
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 1
    کاملا برازنده فدراسیون تاج و تیم قلعه نوعی هست خالی از هر نوع خلاقیت و فکر و اندیشه یه زیرپوش سفید رو دادن روش طرح تکراری یوزپلنگ چاپ کردن با چندتا تکه لوگو و شماره رنگی از فدراسیونی که رییسش میاد تو تلویزیون با افتخار میگه که ما دوتا زدیم به میله انگلیس، همین لباس هم میاد بیرون
  • عباس IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 1
    من نمی دونم چرا اصرار دارن به یوز و گربه سانان/ ی زمانی اقای مایلی کهن مربی تیم ملی بود عکس یوز و گربه سانان هم نبود تیم کره جنوبی را 6 تا گل زدیم بردیم میشه طراحی جالبی کرد مثلن ترکیب رنگهای سیز سفید قرمز منهای تصاویر حیوانات و بسیار هم جالب/ تابعد گزارشگر نگویید یوزهای ایرانی / فتوبلیستهای ایرانی، به نظرم انتساب به حیوان خاص دمده شده/ جام جهانی انسانها ست نه تورنمت حیوانات
  • محمدزاد IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    از این بدتر و بی مزه تر نمیشه. خدایا ذره ای ذوق ندارند
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 2
    لباس ایران همیشه لباس ایرانه حتی اگر تکراری باشه هم دوست داشتنیه برای سرافراز موندنش چقدر هزینه دادیم حاصرم جونش رو براش بدم
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    بدون اهمیت
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    برای دوتا شکست و یه مساوی، لباس زیر هم از پول مردم زیادش هست
  • سینا IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    مثل همیشه تکراری و افتضاح
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    طرح پیراهن داغون مثل خود تیم که هیچ امیدی بهش نیست..
  • رضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    همه اش بر میگرده به مدیریت فدراسیون اولا با وجود بهترین طراحان لوگو هنرمندایرانی،شما بدترین و پیش پا افتاده ترین لوگوی تیم و فدراسیون روی لباس می‌بینید دوما با وجود بهترین طراحان لباس شما همون لباس سال های قبل تن تیمی میکنید که نماینده ۹۰ میلیون نفر است. اگر ممبینی ،تاج فقط هزینه سفر به کانادا رو میذاشتند و برای طراح و دوخت لباس هزینه میکردند کافی بود بی سلیقگی ،بی هنری،بسته بودن و بی درایتی تصمیم گیران نتیجه ای جز همین زیر پیراهن ،پیچامه که پدر بزرگمون تن میکردن نیست
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 1
    مهم نتایج تیم هست نه دیزاین پیراهن
  • آرشام IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    از کاسه همان برون تراود که در اوست البته این کاسه ما نیست
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 1
    بی روح، کسل کننده و تکراری، حداقل میشد از نمادهای پرمفهوم جدیدی مثل مدرسه میناب،ناو دنا، شاهد ۱۳۶، تنگه هرمز و خلیج فارس و... استفاده کرد. انگار فقط پرینترشون رو عوض کردن عکس یوز پر رنگتر چاپ شده😞😩
  • بهزاد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    7 0
    در این آشفته بازار فوتبال که دهها میلیارد تومان خرج یه بازیکن درجه دو یا سه می‌کنید ، هیچ اشکالی نداره که یک صدم آنرا به یک طراح لباس بدهید و طرحی نو دراندازید ... کاش در این فوتبال لعنتی رو گِل میگرفتید و هزاران میلیارد پولی که هر ساله در این چاه ویل ریخته میشد به ورزش‌هایی مثل شنا دو و میدانی ژیمناستیک تکواندو کشتی کاراته ... اختصاص داده میشد .
  • امیر IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    طراحی قبلی هم بد بود الان فقط عکس یه یوز با طراحی بد … این چه طراحی هست تیم ملی نماینده یک ملت است ، چرا بی توجه نمیشه به نظر مردم ، شما وقتی مهمانی هم میری با لباس شیک میری چون نماینده خانواده خودت هستی ، لطفا پیگیری شود کی این طرح را تایید داده به شرکت تولید کننده ، باید پاسخگو باشد
  • نوید IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    حس علاقه نسبت به تیم کاملا موج میزنه هاااا
  • احمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    تورخدا پیام منم بذارید من یه لباس طرح دادم هم پرچم ایران داشت هم یوز پلنگ کمرنگ داشت به مجید جلالی ام نشون دادم خوشش اومد ولی نشون فدراسیون نداد چون ابروی تیم ملی ذره ای براش مهم نبود تهش شد این افتضاح

    پاسخ سایت: سلام طرح تون رو برای ما بفرستید

  • Amir IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    اینا حتی توی میدان انقلاب جلوی مردمم سرود ملی و نمی خوندن این کشور با نود میلیون جمعیت تنها استعدادی فوتبالیش این پیرای فسیل شدن؟
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    افتضاح بی حد و اندازه
  • Mamad IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    حیف این همه هزینه برای این بازیکنای از رده خارج،ما ایرانی ها عادت کردیم پول خرج چیزای از رده خارج کنیم ..... حیف جوونایی که آنجور که شایسته هستن دیده نمی شن💔
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 1
    اگر عکس لباس آمریکا هم (با چند تغییر کوچک) به جای عکس لباس ایران غالب می کردید احتمالا اکثر کسایی که نظر دادن ایراد می گرفتن
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 2
    یعنی جون 168 دختر بچه 7 و 8 ساله به اندازه یه مشت جک و جونور هم ارزش نداشت؟!؟
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 1
    اکثر دنیا با آدیداس و نایکی قرار بستن ،زمانی استفاده از تولیدات داخلی خوبه که از خارجی ها بهتر باشه،نه اینکه یک لباس زشت که انگاری خیاطی سر کوچه دوخته بشه نماد یک کشور
  • احمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    نظر ما چه تاثیری دارد اونها کار خودشان را کردند
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 1
    موفق باشند.برای ایرانه، پس خوبه.
  • کلانتر IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    دیگه اینا فاقد اهمیته حاجی...
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    6 0
    سرشار از حس بی تفاوتی
  • دانیال... IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    رکابی آستین دار
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    به نظرم خلیج فارس و نقشه ایران رو کار میکردند بهتر بود.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    من از این زیرپوشها میخوام چند
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    4 0
    اینهمه سال اینهمه بودجه های چند هزار میلیاردی خرج فوتبال میکنن حتی یدونه طرح برای پیراهن تیم ملی و یک برند شناخته شده روی لباس نتونستن بگیرن فقط منم منم و ادعا همین.10 ساله طرح لباس همینطوره فقط براش بودجه میگیرن
  • علیرضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    مثل همیشه اوج بی سلیقگی و مزخرف
  • احمد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    طراحی رو با پارتی بازی دادن دست کسی که از طراحی هیچی نمیدونه
  • کیوان IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 1
    فاجعه تر از طراحی لباس، لوگو فدرسیونه
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 1
    بالاخره باید با لباس باشن لخت که نمیشه بازی کرد
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اون دیگه چیه
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خیلی افتضاحه
  • شیر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    افتضاح و مایه آبروریزی 😡😡😡
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    بسیار فقیرانه است و بازرسی تاریخ ایران خیلی فاصله دارد! پلنگ دورنمایی بسیار ضعیف دارد و با این کیفیت نمی تواند بیانگر شجاعت مردم ایران باشد. پرچم ایران سه رنگ پر مفهوم دارد که هر رنگی با توجه به شرایط موجود باید بتواند فلسفه ی حضور خود در پرچم را نشان دهد. وقتی تمایلات شخصی افراد، آنها را در توهمات خود گمراه و غرق می سازد،رابطه بین واقعیت و حقیقت تبدیل به آرمانگرایی های تخیلی می گردد و آرزوها در جایگاه واقعیت،منشأ تصمیم سازی و اقدام می شوند. طرحی تکراری و بسيار ساده و بدون فلسفه ی لازم و کافی برای بیان تاریخ این سرزمین است!
  • محمد IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    سوال آبا قانون کپی رایت داریم توی این کشور ؟ پیراهن کرواسی رو میذاشتیاز روی کپی میکردی ینی آقای قلعه نویی حتی دلش نمیخواد آقای سعادتیM پول طراحی بده
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 1
    امسال شرکت در مسابقات می بایست تحریم می شد. ثانیا در صورت شرکت پرچم کشورمون همراه با نقشه ایران رو روی آن طراحی می شد.
  • DE ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    یک مشت مدیر فاسد ، در عجب هستم که حیف نیروهای نظامی که باید از کشور دفاع کنند تا این مدیران فربه فربه تر شوند. شبیه کپی پیست هست!
  • حسین IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    بابا انقد با آبروی این یوز بدبخت بازی نکنید
  • محمد رضا صيادی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اين لباس بسیار بد بد بد هست. در شان تيم ملی اين کشور نيست. اصلاً طراحی در آن ديده نمی شود. فراموش نکنيم الان در اين شرايط بايد لباس تيم ملی ، رنگ پرچم باشد(( پيراهن سبز ، شورت سفيد و جوراب قرمز )
  • احمد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام ادمین چجوری بفرستم بهتون عکس لباسو

    پاسخ سایت: سلام؛ حضوری تشریف بیارید خبرآنلاین؛ سرویس ورزشی

  • حمیدرضا IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    همونه فقط یوز اضافه کردن انگار طراح ندارن فقط موندم چرا این لوگو زشت و قدیمی عوض نمیکنن چیه آخه این لوگو
  • DE ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 1
    خانه از پای بست ویران است / خواجه درفکر نقش ایوان است ! اینها تیم ملت نیستند ، تیم تاج و حامیان مالی شان هستند یعنی هرچه بپوشند مهم نیست . لخت هم بروند مهم نیست . ببازند هم مهم نیست . به جام جهانی هم نروند مهم نیست .
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    اهمیتی نداره
  • احمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اصلا طرح من هیچ سایت تیم کیتز هم کلی طرح داده بیرون اونم حتی اهمیت نداده فدراسیون انگار سیاستشون بردن ابروی ایران بوده عوامل فدراسیون