در تصاویر منتشر شده از مراسم امروز استقبال شی از ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا باز هم تلاش کرد با شیوه دست دادن معروفش، توجه دوربین‌ها را جلب کند و تصویری غالب از خود ارائه دهد، اما با اقدام متقابل همتای چینی که خونسرد و محکم ایستاده بود، مواجه شد. منبع: RT

265 33

کد مطلب 2218899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    48 11
    دست دادن ترامپ قدرتی بود دست شی را تکان می داد و این شی بود که دستش در پنچه های ترامپ قفل شده بود
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      0 0
      خبری داره دست به دست میشه که رئیس جمهور چین گفته هرچه ترامپ بابت ایران میخواد بهش بدید! نمیدونم موثق هست یا نه ولی میتونه کار رو برای ایران کمی سخت کنه!
    • Amir IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      0 0
      این ترامپ هست که توهم خود بزرگ بینی داره وشی آدم کم بود محبتی و خود شیفته ای مثل ترامپ نیست
    • حسین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
      0 0
      چرا این حرفو میزنین! دستاورد از این بالاتر. هنگام دست دادن با رهبر چین، ترامپ دست طرف رو قفل کرد و چندبار با دست چپش زد رو دست طرف. ترامپ با این استراتژی حتما برنده هست.
  • امیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    41 7
    واضحه ترامپ. ترامپ دستش رو روی دست شی میزاره این یعنی تسلط .مضاف بر این ترامپ دست شی رو مثل همیشه دوباره کشید و نگه داشت .
  • طاها IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    84 7
    بدون هیچ تعصبی بارها نگاه کردم. ترامپ دست شی رو کشید سمت خودش و نگه داشت. شی هم خیلی تلاش کرد تا دست ترامپ رو بکشه سمت خودش، ولی موفق نشد. یه ذره تونست بکشه، ولی در نهایت این ترامپ بود که موفق شد. هر چند این کارا چرت و پرته و برای ما مردمی که ۳ ماهه اینترنت نداریم، قیمت کالاها سه برابر شده و به گدایی افتادیم، صحبت از این مطالب خجالت آوره
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      0 0
      تا کی میخوای فقط غرب را بزرگ ببینی ؟؟؟؟ این رفتار مسخره فقط روش ترامپ ه که سنگ رو یخ شد. - شی هم شبیه برخی دولت مردان ما با دیدن ترامپ ذوق مرگ نشد.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    53 3
    داستان میگیدا . دست دادن برنده در نهایت با توافقات دیپلماسی مشخص میشه نه دست دادن
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    10 45
    چین یک بر هیچ افتاد جلو
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    31 7
    ترامپ
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    55 3
    از هر چیزی دستاورد می سازید، بس کنید این مسخره بازی رو
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    8 47
    به این حزکت میگن از موضع قدرت، شی بااینکه میزبان هست حتی یک قدم هم به استقبال این نکبت نرفت
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    39 16
    جمهوری اسلامی برنده است . چون اصلا دست نمیده
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      1 0
      خوبه برنده ایم اگر بازنده میشدیم الان تخم مرغ چند بود؟؟!! خوش به حالتون ... ندارید راحت و بدون غصه زندگی می کنید
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      0 0
      ممنون از تحلیل شما .
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    17 16
    پزشکیان با اخلاص
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ترامپ
  • فلاکت IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    فکرنون باش خربزه آب است. دست رو بیخیال رفت ساخت وپاخت کنن برای حمله به ایران
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعاً متاسفم
  • اردلان IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    شی؛ وقار و عقلانیت را در مقابلِ ترامپِ بی مغز به نمایش گذاشت !
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    به نظر که خیلی با هم صمیمی بودند
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    کامنتهای اپستین پرستانه زیاده شد :)
  • Mamad IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    الان تمام قدرت و توان یک کشور با یه دست دادن مشخص میشه؟
  • عباس IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    بنظرمن که اینطور میشه برداشت کرد که این ۲ نفر به روشهای خودشون دارن پدر مردم دنیا رو در میارن و بدبختی و کرفتاری مردم دنیا هیچ اهمیتی براشون نداره ، حالا چه یه دست با هم بدن یا یه دست بهم بدن .
  • صفورا IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    خیلی معنادار بود. اصلا شی تحویلش نگرفت و در آخر هم دستشو به زور از دست ترامپ رها کرد یعنی برو بابا 😅
  • آبی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    این دست اون دست نکنین اینقدر دست دست نکنین ! این حرفها در تشریفات و دیپلماسی هست اما هیچوقت مهمتر از عملکرد و پشتوانه روٌسای دنیا نبوده و نیست فعلا که آمریکا در جهان سیاست و اقتصاد قافیه رو به چین باخته و رو به توحش و آدمکشی آورده حالا میخواد ترامپ دستش رو از بالا بیاره یا بکشه سمت خودش یا ....
  • ‌مریم IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    مهم نیست کی برنده ست مهم اینه که چین الان یه قدرته .قدرتی که صرفا بخاطر اولویته منافع ملی بر بقیه ی چیزها بوجود اومده. اتفاقی که هرگز و هرگز و هرگز در ایران نخواهد افتاد
  • حامد ساعد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    یه جوری این بحث رو مطرح کردید که انگار ما ایرانیان تبعه چین هستیم
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    زیاد سایتهای روسی رو مورد توجه قرار ندید مسابقه مچ اندازی نیست وگرنه هر دو کشور قهرمانان ورزشیشون رو میفرستادن دست دادن برنده بازنده نداره مهم اینه که در دیپلماسی و مذاکراتشون کی برنده شه
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    برام مهم نیست ما مردم ایران وسط یک جنگ هستیم در حالی که زمانی برای خاتمه این حالت متصور نیست لذا ذره ای ادا و اصول و اطوار دو زاری ترامپ به ویژه و شمایل بی تفاوت اون یکی که نه ناراحتی آن و نه شادی آن مشخص نیست ذره ای اهمیتی نداره . البته که خودشون واقعیات در چنته شان رو بهتر می دونن و حرکت میکنن اصل مطلب بازم بازی های رسانه ای و سرگرم کردن مردم کل جهان به این موضوعات خنک رسانه ای است آنهم وقتی ناملایمات و نابرابری ها در دنیا بیداد میکند و البته این بازی نخ نما است
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    2 0
    اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید