شما نظر بدهید/ لیست تیم‌ملی ایران برای حضور در جام جهانی را چگونه ازریابی می کنید؟

فهرست ۳۰ نفره تیم‌ملی برای جام‌جهانی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فهرست ۳۰ نفره تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی توسط امیر قلعه نویی اعلام شد.

سرمربی ایران گفته که این یکی از سخت‌ترین تصمیم های زندگی اش بوده است.

در این لیست هشت -نه نفر از بازیکنان خط خورده اند و قطعا در جام جهانی حضور نخواهند داشت.

نظر شما کاربران محترم خبرآنلاین در این خصوص چیست؟

شما می‌توانند نظرات خودتان را برای ما به صورت کامنت زیر همین مطلب بنویسید.

۲۵۱ ۲۵۱

کد مطلب 2220044

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 46
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    جای سردار خالیه
    • ناشناس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      14 2
      مثل همیشه هزار تا اما و اگر دارد
    • سردار IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      2 0
      سرمربی هرتیمی بایداقتدارداشته باشه چون فردابایدپاسخگوباشه،وقتی سرداربه خاطرتوصیه ونظردیگران انتخاب نمیشه یعنی مربی بدون اختیاریعنی کشک
    • انعکاس IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      2 0
      با چه معیاری کنعانی زادگان و محمودی هستند اما سردار آزمون و حسین نژاد که در لیگ روسیه درخشان ظاهر شده نیست
  • گناباد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    فاقد اعتبار
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
      اینترنت نداریم پس لیست مهم نیست
    • قاطع زاده IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      7 85
      فاقد اعتبارآن تیمی هست که برود و وطن فروشی کند فاقد اعتبار آن تیمی است که روی خوش به تماشاگران ایرانی معاند نشان دهد فاقد اعتبار کسی است که سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهند و‌آب به آسیاب دشمن بریزد فاقد اعتبار کسی است که برای زردک قمار باز و آن بی‌ وجود یابوو صهیونی خوشحالی کند
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      3 1
      خطاب به قاطع زاده. فاقد اعتبار نظر شماست که تا این لحظه 17 تا دیسلایک و فقط یک لایک داره.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    جای خالی سردار ازمون
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    پیر و فرتوت
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    46 25
    از پرسپولیس ۵ تا از ترس برکنار نشدن.هاشم نژاد و کوشکی اسماعیلی فر نباشن نمودی باشه!
    • مری IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      15 11
      جالبه که محمودی رو هم دعوت کرده با 5 بازی در لیگ برای پیروزی
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      1 0
      واقعا جای کوشکی خالیه. حیف.
  • شهروز IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    خط زدن سردار آزمون در حالیکه اون بهترین مکمل و زوج برای مهدی طارمی بود ، گل به خودی از طرف سرمربی بود .
  • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    مطمئن باشید در گروهش بالا نخواهد امد چون چیزی در تاکتیک و تکنیک ندارند و بار فنی انها صفر می باشد
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      3 0
      فکر کردی این کادر فنی و بازیکن ها برای فوتبال بازی کردن در جام جهانی به امریکا می‌روند؟ برای عشق و حال تو امریکا می‌روند وسطش هم سه بازی انجام میدهند
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    یک لیست کامل و در دسترس که توسط یک مربی فهیم ایرانی و کارنامه دار از همگان دعوت شد تا پرچم سه رنگ کشورمان رو سربلند کنند
    • شهروز IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
      فهیم ؟!!!!
    • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      2 0
      واقعا که شما ها خنده دارید . یک بازیکن درست و درمون داشتین (سردار)که اونم نیست ..
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    تقریبا بهترین ها دعوت شدند ،هر لیستی مخالفین و موافقانی دارد ، شاید میانگین سنی کمی بالا باشد . جوان شایسته ایی بود که دعوت نشد ؟ ایشالله که مث سرباز برای وطن بجنگند
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    اصلا مهم نیست ،با بستن اینترنت انسجام ملی را از بین برده اید ،
  • سید IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    آزمون خائن به وطن ، حالا برو برا امارات جونت رویایی بزن ، جای هاشم نژاد تیکنیکی خالیه
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    29 11
    چرا کوشکی اصلا در لیست اولیه نبود ؟بازیکن جوان و موثری بود
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    52 14
    سو گیری کیسه ای مشهود است. پیرمردها را برای رقابت با جوانان دنیا به آمریکا می فرستند. سردار، اسماعیلی فر، هاشم نژاد و ... کجایند؟ زنگ تفریح خواهیم شد
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    58 4
    قبل از اینکه بخواهیم در مورد لیست بازیکنان انتخابی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران اعزامی به جام جهانی ۲۰۲۶ اظهارنظر کنیم لازم است حتماً در مورد ترکیب کادر فنی ایرانی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران صحبت کنیم.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    137 4
    اینترنت ندارم و با توجه به سابقه صدا سیما اونم نمیبینم پس فوتبال هم نمیبینم.برای من لیست فاقد اهمیت است تا اینترنت باز نشه
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    51 2
    فوتبال ایران کلا که افت کرده و مث سابق بازیکن تاثیر گذار رشد نکرده ، با بضاعت فعلی دیگه اونهایی که بهتر بودند دعوت شدند . جهانبخش نباید دعوت میشد چون اصلا در تیم باشگاهی موفق نبود و مدتها تیم نداشت .کوشکی چرا نبود ، دنیس اگرت امیدارم بدرخشد
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    0 50
    لیستش بر اساس داده هایی که خودش داره قطعا بهترینه خودشه ، طبعا میشه نقد کرد به بعضی از پستا ولی بردن رامین و حاج صفی به نظر غیر منطقی نمیاد ، هر جفتشون از چپ و راستای ایران بهتر و آماده تر و از همه مهم تر سعی بر حفظ تمامی استعداد های تجربی خودش داره . لیست جالبیه
  • امیر IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    127 2
    شک نکنید قلعه نوعی از الان جواب باخت هاشو آماده کرده..... بازی مقدماتی نداشتیم.........
    • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      5 28
      هم نیوزلند و هم مصر تیم‌های قوی‌ای نیستند. ایران یا به عنوان تیم دوم یا به عنوان ۸تا تیم برتر سوم صعود می‌کنه، شک نکن.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      1 0
      و میگه لیگ تعطیل بود بازیکن ها آماده نبودند در حالیکه اگر لیگ برگزار شده بود خودش از اول فروردین لیگ را تعطیل میکرد
    • کاووس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      2 0
      این دوستمون که جواب کامنت داده، همچین نوشته مصر و نیوزلند تیمهای قویی نیستن که انگار ما خودمون خیلی ازونا قوی‌تریم!! نه داداش در هر حالت که حساب کنی فوتبال اونا باز از ما خیلی قویتر و منسجم تره
  • mehdi IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    127 4
    آقای دکتر بیرانوند و مهندس رضاییان و رفقای عزیز درسته که با گرفتن ده ها میلیارد دو تا پاس نمیتونن به هم بدن ولی در مورد مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی نظرات بسیار مفید فایده ای دارن ! ...
    • هیوا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      35 2
      بهترین کامنت باختلاف.البته تاکتیک و تخصص اصلا مهم نیست تنها چیزی که مهمه......
  • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    148 4
    واقعا بی اهمیت هستن اینها.دیگه مردم دوسشون ندارن
    • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      1 52
      مردم دوست‌شون دارند
  • اسماعیل IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    145 5
    کدام تیم ملی؟
    • IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      3 37
      تیم ملیت اسراییل صعود نکرد، ضعیفه دیگه
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      2 0
      تیم میلی
  • همشهری IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    130 3
    تو این شرایط اقتصادی آخرین چیزی که مهم است تیم ملی است
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    48 4
    من پرسپولیسی هستم ولی علی نعمتی همیشه پاشنه اشیل تیم ما بود بر چه ملاک و معیاری به جام جهانی میره؟ بنظرم حق دانیال اسماعیلی فر و ابرقویی بود به جام جهانی برن تا امثال علی نعمتی و شجاع خلیل زاده و ...
  • بهزاد IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    35 0
    این تیم تو آسیا هم از گروهش صعود نمیکنه چه برسه به جام جهانی ...!! اون فدراسیون و این مربی لیست اینچنینی هم میخواد ، فقط برای گرفتن ٩ میلیون دلار پول فیفا میرن ، بقیه‌اش دیگه مهم نیست.
  • ایران IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    42 0
    مهم نیست
  • حدی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    23 0
    آقای قلعه‌نویی اگر علی آقای معروفش را با خودش ببرد و آقای تاج را حذف کنند تیمش کامل میشه
  • امید IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    31 0
    سه شکست متوالی و بازگشت به میهن عزیزمان ایران ولی سفر تاریخی برای تور تیم ملی
  • امیر IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    23 0
    کدوم تصميم سخت رو گرفتی اینا که همون همیشگیا هستن بدون کوچکترین تغییری یه مشت پیشکسوت بدون هییچ انگیزهی صرفا فقط جهت بالا بردن آمار بازی ملی و افتخار بازی در جام جهانی.
  • آوا استقلالیام IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    19 3
    این چند بازی دوستانه اخیر و قبل تر نبود سردار ازمون کاملا در خط حمله مشهود بود بدون سردار تیم از نظر خط حمله بسیار ضعیف هست، ،غیر از اون استوری اماراتی ک گذاشت من به شخصه فک میکنم بیشتر علیهش توطئه شده از سوی یسری بازیکنانی مث طارمی که سابقه درگیری و رقابت با سردار دارن.ا
  • طاهره IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    43 0
    ما به جنگ و گرونی فکر می کنیم همین وبس
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    15 1
    چرا وقتی این همه بازیکن داخل مملکت ارزوی بازی توی تیم ملی دارن دنیس اگرت رو دعوت می کنید؟؟؟این کجاش ایرانیه؟؟؟همچین بازیکن خاصی هم نیست و صرفا رانت اقایونه
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    1 23
    به غیر از سردار همه خوبند
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    39 0
    تو این اوضاع و شرایط اصلا تیم فوتبال برام اهمیتی نداره
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    1 41
    این تیم نماد وحدت ملی و انسجام درونی هست بازیکنای تیم موظف هستن مثل مردم کف خیابان از جان و دل غیرت بازی کنن و مثل مردم که قدرت های بزرگ رو شکست دادند اوناهم در زمین فوتبال از جان و دل مایه بذارن و سرورد ملی رو بلند از ته دل بخونن نه اینکه الکی زمزمه کنند. هر بازیکنی تخطی کرد بهتر باهاش برخورد بشه
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      1 0
      واسه خودت نوشتی؟
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    35 0
    هیچ فرقی نمیکنه. قراره برن سفر برا تفریح. تو زمین هم باعث تفریح تیم مقابل بشوند. اسم هرکسی که نباشه شانس آورده.
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    24 0
    سیاسی و بس
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    24 0
    مدرسه پيرمردها، بدون اتمام ليگ و بازي تداركاتي، ميبازن!
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    18 1
    جای سردار خیلی خالیه،کاش دعوتش میکردن
  • علی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    32 1
    اینترنت را وصل کنید جام جهانی نشد نون و آب برای مردم
  • مرادی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    3 32
    دو نکته وجود دارد؛ یکی اینکه اینترنت را به لیست تیم ملی گره نزنیم. دوم اینکه اولویت تیم ملی همزمان با بازی خوب، وظیفه دفاع از هویت ایران عزیزمان را برعهده دارد، پس غصه کسانی که لیاقت انجام این وظفه را ندارند، نخوریم. با آرزوی موفقیت برای تیم ملی . . . .
    • مهدی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
      2 0
      چطور هویت را باید به تیم ملی گره بزنیم اما اینترنت را نه؟
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    19 0
    از این سرمربی بیش از این لیست نمی‌شود و نباید توقع داشت بازیکنانی که احتمالا در ترکیب اصلی هستند همان بازیکنان دوره کارلوس کی‌روش هستند و در طول ۴ سال سرمربی گری این جناب قلعه نویی حتی یک بازیکن جوان ششدانگ نتوانست پیدا کند و وارد تیم کند.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    28 0
    با این شرایطی که وجود داره جام جهانی و تیم ملی حتی آخرین چیزی که برایم مهم باشد هم نیست. فکر نکنم حتی تمایل به دیدن یک بازی جام جهانی رو داشته باشمذچه برسه برام مهم باشه لیست تیم ملی چیه؟!
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    24 0
    فاقد اهمیت
  • فلاکت IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    22 0
    یه مشت پیرمرد به دردنخور و پولبالیستها.اصلا ببین باای شرایط اجازه حضور درجام را میدن یا دقیقه 90مثل یوگسلاوی ازجام حدف میشیم
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    8 1
    احمد نورالهی را بجای دو پیر مرد تیم ملی باید انتخاب میکرد
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    21 0
    هیچ کجا نریم بهتره ) :
  • رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    32 0
    تیم ملی؟؟؟ کی دیگه دل و دماغ فوتبال دیدن داره..
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    24 0
    در این شرایط رفتن و نرفتن تیم ملی و ترکیب اون کمترین اهمیت رو داره
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    21 0
    تیم ملی عصا بدستان !
  • مسافر IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    22 1
    جای نوراللهی و آزمون خالیه
  • علی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    12 8
    اکثر این بازیکنان آخرین جام جهانی هست که بازی میکنن واسه همین اینقدر دست و پا میزنن تا برن امریکا و دلارهای بادآوردشون رو خرج کنن ، بازی در کشوری که به ما حمله کرده رو باید تحریم کرد والسلام نه اینکه دو هفته زودتر بریم تا با شرایط آب و هوایی مچ بشیم آخرش هم دست از پا درازتر برگردیم . این همه خفت و هزینه برای چی و چه قیمتی؟
  • ایران IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    32 1
    سسسسسسسسسسسسسردار آزمون
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    21 0
    با قلعه نوعی شکست!
  • شهروند IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    27 2
    میرن کیسه گل میشن ، بر میگردن ، کلی پاداش و عشق و حال
  • امیر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    29 2
    فقط آزمون خوب بود که نیست
  • آلفردو IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    فاقد اعتبار
  • خلیل IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    کدوم تیم میلی ؟ مگه تیم ملی هم ما داریم؟!!!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    تیمی که بدون بازی تدارکاتی و از بودجه بیت المال فقط واسه کیف و حال میرن.بدون سردار آزمون.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    پیرترین تیم جام جهانی و تیم ریش سفیدهاست
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    نرید جام جهانی ، برید آبروریزی شدیدی میشه ، بازی با بلژیک احتمال ۲ رقمی شدن هست
  • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    1 0
    سردار باید باشد
  • غزل IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    من نمیدونم این آقای احسان حاج صفی چه بار مثبتی برای تیم ملی داره که همیشه هست، و این همیشه بودن یه علامت سوال بزرگه. وحید امیری به عنوان کسی که توو اکثر پست ها مفید ظاهر میشه و همیشه با بی خردی یا دعوت نکردن اگرم دعوت کردن روی نیکمت ذخیره بوده.
  • حسین IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    1 1
    چرا اصرار دارید به کشوری که بهتون حمله کرده برید؟
  • ایران IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    بنظر من چیزی عاید تیم ملی نخواهد شد جز هزینه های اضافی از بیت المال. تیم پیر با چند جوان که قطعا این جوانان در نیمکت خواهد بود. کجای دنیا دیدی تیم ملی عوض دیدارهای دوستانه با خودش بازی کنه و ...
  • َAbbas IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    همیشه واس جام جهانی ذوق داشتیم و بازیهای تیم ملی رو با اشتیاق می دیدیم اما امسال هیچ حس خاصی نداریم... دلیل هم میخواهید واسش؟
  • امیر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    دوباره میرن آبرومونو میبرن و برمیگردن... بهتره واقعا نرن ...
  • رضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    1 0
    جای امیر عابدزاده به شدت خالی است .
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    با اختلاف نچسب ترین و پول پرست تریت تیم ملی تاریخ که حاضرن هر کاری کنن که پاشون به آمریکا برسه ،با اون مربی که که فقط بلده آمار ارقام بده ولی تو زمین جفت پوچ
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    والله دیگه به نظر ما نمیرسه . خود مربی تیم ملی اصلا در حد واندازه ای نیست که بخواد رو نیمکت جام جهانی بشینه . این بنده خدا چند تا قهرمانی تو ایران به دست آورد که ثمره جمع کردن بهترین بازیکن های اون موقع بود . مثل مهدی رحمتی . جانواریو . و خیلی های دیگه که باهاش به تیم های مختلف میرفتن . هر وقت هم که رفت تو آسیا زنگ تفریح شد و برگشت . حالا هم فقط برای اینکه اسمش تو تاریخ فوتبال ایران بمونه و رکورددار بشه و جیبهاشو پر پول کنه نشسته رو نیمکت تیم ملی
  • فرهاد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    اصلا مهم نیست اینترنت وصل کنید
  • DE ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    2 0
    همگی غیر ملی ... چه فرقی میکند ؟؟ علی یا نقی ؟؟؟
  • امید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    1 0
    بعید میدانم این تیم با این تدارکات و عدم بازی تدارکاتی خوب بتواند در جام جهانی کاری کنند.و ای کاش امیر عابدزاده را هم در نظر داشتند او تجربه سالها در اروپا را دارد.بیرانوند هم خیلی مطمیین نیست

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین