محمد نوری هافبک پرسپولیس معتقد است که این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و امیدوار است که پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر قهرمانی را از آن خودش کند.

به گزارش خبرآنلاین؛نوری ابتدا در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:«‌ چند روزی است که تمرینات بدنسازی را آغاز کردیم. هر چند که هنوز با تمامی بازیکنان تمرین نمی‌کنیم و تکلیف سرمربی هم معلوم نیست ولی مهم این است که شروع کرده‌ایم و امیدوارم دیگر بازیکنان هم به جمع ما اضافه شوند تا بتوانیم با تمامی نفرات تمرین کرده و خودمان را آماده کنیم.»
از نوری در مورد خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و لقب کهکشانی سوال می‌کنیم که او ادامه می‌دهد:«‌ پرسپولیس کهکشانی نیست و این القاب معنی ندارد. ما بازیکنان بسیار خوبی گرفته‌ایم ولی باید همه چیز را در زمین مسابقه نشان دهیم. این درست که پرسپولیس در فصل جدید بازیکنان بسیار خوبی دارد ولی هماهنگی تیمی ما از همه چیز مهمتر است و این در حالی است که پرسپولیس دچار تغییرات گسترده‌ای شده و امیدوارم در لیگ برتر خیلی زود هماهنگ شویم تا با مشکل مواجه نشویم.»
از نوری در مورد عدم بازگشت مصطفی دنیزلی به پرسپولیس سوال می‌کنیم و اینکه قرار است برونو متسو سرمربی جدید پرسپولیس شود. او در این خصوص می‌گوید:« بهتر است سرمربی پرسپولیس به صورت رسمی مشخص شود تا بهتر بتوانیم در این مورد صحبت کنیم. الان حرفی در خصوص کادر فنی ندارم ولی امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا خیلی زود تمرینات را زیر نظر سرمربی انجام دهیم.»
از نوری در مورد حرف‌های مازیار زارع سوال می‌کنیم. زارع 2 روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس پشت سر کریمی حرف می‌زدند تا رویانیان او را کنار بگذارد. نوری در این خصوص می‌گوید:« من در پرسپولیس هیچ مشکلی با زارع نداشتم و اتفاقا او یکی از دوستان من است. در مورد حرف‌های زارع خیلی‌ها از من سوال کرده‌اند ولی بهتر است خودش بگوید که منظورش چه نفراتی بوده‌اند. علی کریمی بازیکن بزرگی است که حضورش در هر تیمی نعمت است و خوشحالم که دوباره او در کنار ما حضور دارد.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =