شبکه افق صداوسیما در واکنش به تهدیدات و رجزخوانی‌های اخیر دونالد ترامپ علیه ایران، در اقدامی نمادین و جنجالی، تصویر شلیک به پیشانی رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو را روی آنتن برد.

265 33

کد مطلب 2220607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بس کنید
  • به تو چه IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    مگه اینکه به عکسشون شلیک کنید
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    مسخره بازی ها چیه؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    خخخخ
  • علیرضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    یک سوال. مگر کرونا برگشته که ماسک زدن؟
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    خجالت بکشید جلوی دوربین تلویزیون این کارهای زشت را انجام می دهید خدا می داند سرنوشت مردم ایران از دست شما تندروها چه خواهد شد مردم گرسنه و بدبخت هستند
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بزن محکم تر بزن خیلی تاثیر گذار بود آفرین آفرین
  • نوید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    تخیل به روایت تصویر در مقابل واقعیت و سرانجام
  • نادر IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    خدایا از دست این افراد نادان
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    اییییی بابا
  • سوزان IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    به مهد کودک صدا و سیما خوش آمدید.
  • مجید IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    سیرک ملی با بودجه ملی 🤦
  • سوال IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    یک سوال الان یک بیننده چه چیزی از این موضوع دستگیرش میشود؟چه نکته مفیدی داره؟ به خدا انتقاد نیست سواله واقعا کنجکاوم
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    جمع کنید این سیرکو
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    0 0
    ترامپ جرئت حمله به ایران را پیدا نمی کرد
  • قلی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    🤣🤣🤣
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
      0 0
      یا جضرت دیسلایک!! سایبری ها رو یکی بیگیره!!!
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
      0 0
      ادم میمونه چی بگه مدیر برنامه رو باید از نزدیک دید
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    خجالت بکشید هر چیزی جای خودش داره استادیوم نه جای اسلحه نه جای تیر اندازی
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    به به چه سیرکی شده صدا و سیما برای دو شقه شدن جامعه همین صدا و سیما کافی است.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    چطوری خندشون نمیگیره واقعا. اون یارو چرا اینجور خودشو پوشونده؟🙄
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    این مجری های صدا و سیما مثل اینکه حتی خدمت سربازی هم نگذروندن!!! با اون مدل اسلحه دست گرفتن با یه شلیک کتفت از جا در میره استاد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین