« بازی مقابل سنگاپور یک دیدار رسمی و همچنین دیدار تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ایران بود.» این جمله را علی دایی در پایان بازی با سنگاپور گفت.

علی دایی پس از برتری 6 بر صفر تیم ملی ایران در مقابل سنگاپور در جمع خبرنگاران گفت: «هم ایران بسیار خوب بود و هم سنگاپور تیمی نبود که بخواهد در برابر ایران مقاومت کند. این تیم از دقیقه یک بازی در محوطه جریمه خود قرار داشت و به تیم ایران اجازه نمی‌داد که صاحب موقعیت شود. درنیمه اول بازیکنان ایران بیش از اندازه در عرض بازی می‌کردند که همین موضوع به بازیکنان تیم سنگاپور اجازه می‌داد تا به دفاع بازگردند. به همین دلیل شیوه بازی را تغییر دادیم تا بازیکنان کمتر در عرض و بیشتر با پاس های عمقی کار کنند. البته اگر داور در دقیقه 15 بازی ضربه پنالتی به سود ایران را می‌گرفت و آن توپ گل می‌شد، سنگاپور ناچار بود بازتر بازی کند و آن وقت دیگر مساله 10 نفره شدن این تیم اهمیتی نداشت. »
علی دایی درباره استفاده همزمان از کریم باقری و جواد نکونام در ترکیب هم گفت:« باید در این باره صبر کنید. در هر صورت من معتقدم کریم باقری جایگاه خود را در تیم ملی دارد. او در بازی امروز و در بازی مقابل چین بسیار خوب کار کرد و همواره از بهترین‌های تیم ملی بوده است. در هر صورت دلیلی ندارد که اکنون اطلاعات مربوط به بازی‌های آینده را اعلام کنم اما با توجه به اینکه کریم باقری میل به تهاجم دارد، مطمئنا از یک هافبک تدافعی هم در کنار او استفاده می‌کنیم. »
او درباره‌ی عدم استقبال تماشاگران از این بازی گفت:« من اطمینان دارم در بازی مقابل کره تماشاگران به ورزشگاه می آیند، چرا که تماشاگران به حساسیت بازی ها نگاه می کنند و اطمینان دارم در بازی حیثیتی در مقابل کره که بسیاری از سوال ها برای صعود از گروه را جواب می دهد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می آیند، ضمن آن که از رسانه ها و صداوسیما هم می خواهم با تبلیغات مناسب زمینه استفاده تیم ملی از این پتانسیل را فراهم کنند، ضمن آن که درباره برگزاری این بازی ها در شهرستان ها هم باید بگویم که در شهرستان های دیگر زمینی به خوبی آزادی نداریم. »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۳۰
    18 1
    دایی خان تا وقتی تو هستی کسی خریدارت نیست و نمیان استادیوم
  • almond IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۰۱
    18 1
    با این کارای فدراسیون نباید از مردم انتظار داشت به ورزشگاهها بیان!