شکایت پرسپولیس از سرمربی استقلال پس از مصاحبه جنجالی

باشگاه پرسپولیس از سرمربی استقلال شکایت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: در پی اظهارات خلاف واقع و طرح اتهاماتی از سوی سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال در رسانه رسمی این باشگاه، باشگاه پرسپولیس از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

باشگاه پرسپولیس صحبت‌های اخیر بختیاری زاده را «خلاق واقع» و خارج از چارچوب اصول حرفه‌ای می‌داند و تأکید می‌کند که این اظهارات مصداق بارز بی اخلاقی ورزشی و تخریب چهره باشگاه پرسپولیس است.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با ارائه مدارک و مستندات مربوط به این اظهارات، شکایت رسمی خود را در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طرح کند.

253 258

کد مطلب 2221485

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    لابد این حرفا که گفت زیبنده نبوده نه؟!
  • ساشا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    چی گفته مگه؟! فقط گفت مثل همیشه انتظار دارن که بهشون کمک بشه خارج از زمین باری، همین
  • ممدرضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    جالبه از همه شاکی هستن. بجای پرداخت هزینه های اضافی وکیل و دادرسی و ... بدهی هاشون رو صاف کنن
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    باید تا آخرین لحظه پرونده شکایت از بیرانوند و هم چنین فدراسیون بابت لغو محرومیت ۴ماهه بیرانوند و هم چنین مصاحبه غیر حرفه ای سرمربی استقلال رو پیگیر باشن
  • ماهان IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    مردم دیگه واسشون مهم نیست هیچ کدوم از سرخابی ها
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا طاقت شنیدن حرف حق نداریم؟! این که تیم چهارم لیگ که با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین انتظار داره نماینده آسیایی باشه حتی برای هوادار همون تیم هم قابل هضم نیست چه برسه هوادار تیم اول تا سوم لیگ
  • رزا IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    پیشنهاد میکنم امتیاز بازی با ملوان رو از استقلال کم کنن اونوقت استقلال باز هم اول هست ولی ملوان با همون امتیازا میاد جای پرسپولیس رو می گیره اونوقت دیگه نمی تونن طلب کارانه صحبت کنن
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    خب ک چی؟! آخرش دادگاه میگه حرف حق زده و تبرعه مبشه
  • ماری IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    فقط بخاطر اینکه گفته، عادت کرده اند که دستشان را بگیرند؟!!!! عجبا
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    پرسپولیس است دیگررررررر
  • پرسپولیس من IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    درسته فعلا فوتبال برای ما پرسپولیسی ها جذابیتی نداره ولی سرمربی سابق استقلال نباید اینطور مصاحبه میکرد
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید عرض کنم اگر جای پرسپولیس و استقلال توی جدول باهم عوض میشد، با این شرایط پرسپولیسی ها هم همین نظر سهراب رو داشتن
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
    0 0
    با حرف های سهراب موافقم، اینا عادت کردن به امداد غیبی و ابر و باد و مه و یاورررر
  • محمد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
    0 0
    سابقه اثبات کرده استقلالی ها در مقابل هر جرم و خطایی مصونیت دارند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین