در روز 31 خرداد ماه عده‌ای از هموطنان مشکلاتشان را با ما مطرح کردند که آنها را میخوانید:

امین محمدی نوشته: من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی با رتبه اول و معدل 64/18 هستم. برای مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران از طریق استعدادهای درخشان اقدام کردم و به صورت حضوری مدارکم رو تحویل دانشکده علوم تربیتی دادم. گفتن واسه مصاحبه تماس میگیرن ولی الان که پیگری کردم بهم گفتن مصاحبه تموم شده و شما شامل اون ها نشدید. این رزومه پژوهشی من هستش: 3 مقاله علمی پژوهشی 3 مقاله همایش بین المللی 4 مقاله همایش داخلی 2 طرح پژوهشی معدل ارشد:18٫64 من باید دیگه چی می داشتم؟ حداقل شرایط برای دعوت به مصاحبه 2مقاله علمی پژوهشی و معدل بالای 17 بوده ازین بیشتر دیگه چی میخوان؟؟ (احتمالا پارتی که ما نداریم) تا کی این بی قانونی ها ادامه داره... ما که الکی وقتمون رو صرف علم ودرس کردیم اینم شدآخر عاقبتمون.... دردمون رو به کی بگیم... تو خدا پیگیری کنید شاید حداقل حق بقیه خورده نشه تو رو خدا صدای ما رو به گوش مسولان برسونید.

 امین اکبری نوشته: چند ماه پیش جشنواره ای با نام "سوگواره عاشورایی" در تهران برگزار شد و جوایزی هم داده شد اما قرار بود با برندگان جوایز برای اهدای جوایز تماس گرفته شود که با وجود گذشت حدود دو ماه هنوز خبری نشده و حتی سایت جشنواره به نشانی asr.tv نیز به کلی از دسترس خارج شده. لطفا پیگیری کنید.

محمدصدرا دانش نوشته: سلام خسته نباشین من قبلاً هم مزاحم شدم و بابت عدم تحویل خودرو ثبت نامی 207 که هنوزم خبری ازش نیست و متأسفانه شرکت هم جواب درستی نمیده شما سوال کنید شاید جواب دادن.

 علی‌اصغر شیرکش نوشته: بازنشسته نیروی هوایی سال 67هستم با 18سال و9 ماه و 5 سال ارفاق بنده را توافقی بازنشسته کرده اند و مدرک هم دارم بعد از 24 سال تلاش هنوز این 5 سال را به من نداده اند دیگه خسته شدم.

 ابوالحسن دهقانی منش نوشته: مشکل ترافیک محله افسریه درشرق تهران است که صبحهابزای بیرون رفتن ازافسریه حدودا 20دقیقه طول میکشد تاوارد اتوبان افسریه بشویم وبرای برگشت هم همینطور بااینکه درمحلات دیگر شاهد ساخت اتوبان وپل های هوایی باهمت مسئولین شهر داری هستیم نمی دانم چرابرای ورود وخروج اتومبیلها به افسریه پلهای هوایی ویا ریرگذر برای رفع مشگل ترافیک افسریه ساخته نمی شود ضمنا نبود مکانهای ورزشی وفضای سبزو پارک از دیگر مشکلات اینجانب وبقیه اهالی افسریه میباشد قبلا از پیگیری شما تشکر میکنم.

 احسان نوشته: با سلام برای عمل جراحی به یک بیمارستان مراجعه کردیم بعد از عمل آمپول ویتامین ث تجویز کردند. بعد از کلی بالا و پایین متوجه شدیم این آمپول چند ماه که بدون هیچ دلیلی نایاب شده! و در هیچ داروخانه ای در تهران حتی سیزده آبان و هلال احمر و بیست و نهم فروردین و حتی شهرستانهای اطراف تهران یافت نشد که نشد. خیلی ممنون میشم اگه علت نایاب شدن این دارو رو پیگیری کنید.

 حمید نوشته: بازنشسته اموزش وپرورش و مستاجر هستم. یارانه نان(28000تومان)را واریز نکرده اند نه پیامک و نه انصراف داده ام. لطفا پیگیری کنید.

 ابوالفضل رضوی نوشته: با سلام وخسته نباشید. مشکل بنده عدم واریز یارانه 28هزارتومان به حسابم میباشد که جزو اقشارپردرامد به حساب امده ام قابل ذکر است که من مستاجر هستم و حدود750هزار تومان قسط وام میدهم. کجا مادارا هستیم لطف کنید به گوش مسولین برسانید.

 احسان نوشته: دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران هستم. مجبوریم پروژه را 2ساله تمام کنیم، ولی تابستان به ما خوابگاه نمی دهند و با این وجود نمی شود کارهای پروژه را انجام داد. گناه ما چیه که شهرستانی هستیم ؟؟؟

 بهرام نوشته: در شهر من بهشهر بزرگترین تالاب بین المللی ایران وجود دارد که بیش از نیمی از پرندگان مهاجر ایران به میانکاله مهاجرت میکنند ولی نماینده شهر بهشهر با جدیت خواستار احداث پالایشگاه در نزدیکی میانکاله هست!چرا؟به قیمت نابودی میانکاله؟در صورتی که بیش از 85درصد مردم بهشهر مخالفند.

 ت م نوشته: با سلام و خسته نباشد. پدر بنده به دلیل ابتلا به بیماری پروستات مجبور به مصرف آمپول دیفرلین و آمپول زومتا به دستور پزشک می باشد. آمپول دیفرلین هر 28 روز یکبار و آمپول زومتا هر 30 تا 45 روز یکبار باید تزریق شوند. هزینه آمپول زومتا 730 هزار تومان(بیمه 1ریال هم نمی پردازد!) و آمپول دیفرلین با بیمه ، متوسط حدود 50 هزارتومان می باشد. به راستی یک بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق حدود 750 هزارتومان در ماه چگونه می تواند از پس هزینه های درمانی خود (زندگی اصلاً هیچ) بر بیاید؟؟ آیا مناسب نیست که این دارو (زومتا) تحت حمایت بیمه قرار گیرد؟ لازم به ذکر است که این دارو در انتهای سال 89 رقمی در حدود 390 هزار تومان داشت اما با نوسان قیمت دلار قیمت این دارو هم افزایش پیدا کرد.قیمت این دارو ماه پیش(اردیبهشت) 620 هزار تومان بود اما این ماه با وجود ثبات نسبی قیمت دلار باز هم گران شد و به 730 هزار تومان رسید. (100 هزارتومان به حقوق 1بازنشسته اضافه نمیشود اما قیمت داروی آنها ماهانه 110 هزارتومان گران می شود) با جستجو در اینترنت بنده متوجه شدم ماده اولیه این دارو در کشور به تازگی تولید شده! اما تا رسیدن به مرحله صنعتی شدن و تولید دارو قطعاً زمان زیادی وجود خواهد داشت. ضمن آنکه در سایت هم صدا به مقاله آقای حسن ابوالفتح زاده نیز برخورد کردم و گویا درد ما با ایشان! و بسیاری از افراد دیگر یکیست.

 ابوالفضل نوشته: سلام میخواستم به رییس بانک مرکزی بگید که بابا جوون مملکت ازدواج کرده بعد شما قول وام ازدواج بهش میدید با یک ضامن! بعد میری بانک میگن دوتا ضامن بیارید بانک تجارت شهرستان شازند از توابع استان مرکزی تو سایت ثبت نام ازدواج در مورد ضامن ها نوشته که اگر بچه روستا باشی میتونی یک نفر که مورد اطمینان بانکه معرفی کنید بعد میری بانک میگه نه بابا نمیشه حتما باید حقوق بگیر دولت باشه!!!! حالا من بچه روستا از کجا دوتا ضامن حقوق بگیر دولت بیارم؟!!!

 محمد نوشته: ما دانشجویان دانشگاه آزاد و علمی کاربردی هستیم ما در رشته معماری مشغول تحصیل بودیم که به یک باره آقای نیکزاد اعلام کردند که دانشجویانی که مدرک آنها کارشناسی ناپیوسته معماری است حق عضویت در نظام مهندسی را ندارند و بدون اینکه از قبل به هزاران دانشجو اطلاع رسانی کنند این اقدام را عملی کردند تا چند صد هزار دانشجوی معماری یک شبه آن همه خواب و رویایش تبدیل به کابوس شود حال امروز برای کسب یک شغل و کار مناسب به هردفتر و شرکت ساختمانی که می رویم از ما پروانه نظام مهندسی می خواهند حال سوال من این است آیا ما که قبل از ثبت نام کنکور از این ماجرا خبر نداشتیم و اصلا قرار نبود چنین اتفاقی بیفتد امروز آیا این درست است که به یکباره آقای وزیر چنین تصمیمی را عملی کردند ...لطفا پیگیر باشید مرسی.

 داریوش برون نوشته: سلام : با آرزوی اینکه گوشنوایی برای حل مشکل این حقیر پیدا شده ولطف کرده ونسبت به حل آن اقدام کند. این حقیر بیمه شده تامین اجتماعی درشعبه 9 تهران میباشم. 1-سال 1382 سوابق خود را ازخوزستان به شعبه 9 منتقل نمودم. 2-درتاریخ 4/2/91بابیش از30سال سابقه خدمت تقاضای بازنشستگی دادم. 3-شعبه 9تهران مجددا" درتاریخ4/2/91 ازخوزستان استعلام سابقه نمود!!!!!. 4- شعبه خوزستان درتاریخ9/3/91 پاسخ شعبه 9 را هم ازطریق سیستم داده هم فیزیکی پست نموده است . 5 - حال باگذست بیش ازدوماه ازدرخواست بازنشستگی هرچه به شعبه 9تهران مراجعه میکنم میگویند تا جواب فیزیکی نامه نیاید کاری نمیکنیم درصورتی که پاسخ شعبه خوزستان درسیستم شعبه 9 موجود میباشد وباگذشت این مدت هنوز سرگردانم . اگرسیستم درست کرده اند دیگر رسیدن نامه بصورت فیزیکی (کاغذ) برای چیست درصورتیکه قبلا" همین امر بصورت دستی بامکاتبه بین دوشعبه بیش ازیکهفته طول نمیکشید. استدعا دارم مساعتی درراه حل مشکلم بعمل آورند.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابك IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام پدر من 10 سال پيش 20 ميليون تومان از بانك كشاورزي وام گرفت و تا الان 45 ميليون پرداخت كرده بازبانك مي گه 20 ميليون ديگه بايد بدي . تنها داراييش هم يك زمين 2 هكتاري هست كه فروش نميره اگر هم بره 20 ميليون نميشه . الان هم به خاطر عدم توانايي در پرداخت جريمه بانك دچار بيماري عصبي شده و يك بار هم سكته ناقص كرده . از طرفي هر روز توي اخبار مي گن جريمه وام كشاورزا رو بخشيدن . من نمي دونم به كجا مراجعه كنم اگه كسي مي دونه لطفا راهنمايي كنه . به خدا خيلي سخته پدرم جلوي چشمم ذره ذره آب ميشه و من كاري از دستم بر نمي آد . لطفا راهنمايي كنيد. 09143803257
  • رضایی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    4 0
    به استحضار میرساند در مورخه 21/ 9 /86 بین اینجانب و شرکت عمران توسعه گران پیشگام به شماره ثبت 162538 به نشانی انتهای اتوبان شهید بابایی رو به روی دانشگاه امام حسین ع شهرک شهید بهشتی که بین اینجانب و شرکت مذکور قرارداد 4 ساله منعقد گردید که شرکت مذبور موظف گردید مسکن اینجانب را بعد از 4 سال ساخت و تحویل نماید ولی متاسفانه بعد از گذشت 5 سال متاسفانه هر وقت که به شرکت مذکور مراجعه نموده با جواب سربالا مواجه گردیده ام ضمنا مبلغ 15 میلیون تومان نقدا به شرکت واریز نموده و مبلغ 25 میلیون تومان نیز از حساب پس انداز 30 سال خدمت اینجانب از طریق شرکت مذکور کسر و به موجودی ان اضافه گردیده است که اینجانب موظف گردیده ام سالیانه به صورت تصاعدی به ارتش جمهوری اسلامی تعاون بتاجا بدهی خود را پرداخت نمایم
  • حسین م IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    0 0
    به نام خدا باسلام وخسته نباشیداحترامااینجانب حسین مهربان دبیر شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یکمشهد و همسرم م خجسته نژاد دبیر شاغل در آموزش و پرورش شهرستان قوچان وساکن مشهد هستیم.از آنجا که محل خدمت من و همسرم متفاوت و بسیار دور از هم بوده وفرزند شیرخوارنیزداریم لذا خواهشمندیم با توجه به مشکلات فراوان خانوادگي اقدامات لازم را جهت انتقال موقت همسرم به مشهد(محل خدمت اينجانب) مبذول داريد. لازم به ذکراست گره مشکل ما دست مدیرکل محترم اموزش پرورش خراسان رضویست که تاکنون حل نکردند
  • شقایق IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام من هم با نظر< ت م >موافقم.یعنی درد خانواده ما هم عین این خانواده ست.مادرم به سرطان پستان مبتلاست و هر ماه باید امپول زومتا بگیره که حدود 7200000 ریاله.بابام بازنشسته ست.پول کم و هزار تا مشکل دیگه که اصلا نمیشه گفت.من یه دختر جوونم که همه مشکلات خانواده با منه و کلی مسئولیت رو سرم ریخته.کارم به جایی رسیده که دست فروشی میکنم.باورتون میشه یه دختر دستفروش تو شهری مذهبی با نگاههای خاص مردمی که از هیچی خبر ندارند.....به جاهای زیادی مراجعه کردم ولی کسی به دادمون نرسید...ولی باز امیدم رو از دست ندادم چون خدای بزرگ رو دارم