سه روحانی محبوب تلویزیونی چه کسانی هستند؟

در یک نظر سنجی اینترنتی این سوال از کاربران شده است که از بین روحانیونی که در تلویزیون برنامه دارند ، مباحث کدام یک را سودمندتر می دانید؟

در این نظر سنجی 33401 نفر شرکت کردند . نتایج این نظر سنجی از حدود 140 نفر تا 33000 نفر تقریبا ثابت بود و گاهی فقط نفر دوم و سوم جابجا می شدند و این به اعتبار این نظرسنجی کمک می کند.

 

 

 

آرای به دست آمده در این نظر سنجی نشان داد که آقایان قرائتی ، نقویان و مرادی ، محبوب ترین روحانیون تلویزیونی هستند. البته طبیعتاً آرای قرائتی با توجه به حضور 30 ساله اش در سیما و شناخته تر بودنش ، بیش از بقیه بود و او توانست با 45 درصد آرا در صدر بنشیند. بعد از او دو روحانی دیگر یعنی ناصر نقویان و شهاب مرادی ، با آرایی نزدیک به هم ، محبوب ترین روحانیون تلویزیونی شدند.

هرچند سه نفر اول از لحاظ سبک گفتگو با هم تفاوت هایی دارند اما وجه اشتراک این افراد را می توان صمیمیت و صراحت در کلام و سخن گفتن به زبان عموم دانست ؛ قرائتی با آن لحن و لهجه شیرین کاشانی که کلامش نزدیکی بیشتری با مردم عادی دارد و با آن مثال های مثال زدنی اش توانسته با توده ها ارتباط برقرار کند ، نقویان با تاکید بر زبان قوم و نه زبان قم تلاش کرده با بهره جستن از اشعار حافظ و مولوی ارتباط خوبی با مردم برقرار کند و شهاب مرادی هم با لحن گرم و آرامش بخش خود و با تکیه بر روان شناسی اجتماعی و با نگاهی نه از بالا به پایین با مخاطبش ارتباط خوبی برقرار کرده و البته مخاطبین او جمعی بین توده و نخبگان و خصوصا جوانان هستند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =