264 33
ترامپ تأیید کرد که در تماس تلفنی روز دوشنبه، بنیامین نتانیاهو را «دیوانهٔ لعنتی» خطاب کرده و گفت: من این کار را کردم و من همیشه عصبانی میشوم. منبع: آوش
کد مطلب 2228169
ترامپ تأیید کرد که در تماس تلفنی روز دوشنبه، بنیامین نتانیاهو را «دیوانهٔ لعنتی» خطاب کرده و گفت: من این کار را کردم و من همیشه عصبانی میشوم. منبع: آوش
264 33
نظر شما