۰ نفر
۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

عصر دیروز یک خبر داغ منتشر و باعث ایجاد موجی از شادی در همه جای هموطنان بویژه ساکنان پایتخت شد.

محسن حدادی- خبر این بود: «معاون محترم استاندار تهران با بیان اینکه در موضوع گران شدن محصولات لبنی توانستیم شاخ مافیای شیر را بشکنیم گفت: بسیاری از شرکتها جریمه و حتی پلمب شدند ولی داریم مشکلات تولیدکنندگان شیر را هم برطرف می کنیم.» و...

 

اول: ما با تشکر فراوان از این مسئولان خدمتگزار، از صداوسیمای عزیز خواهشمندیم که برای این مقام مسئول محترم، بین دونیمه بازی امشب یورو 2012 سرود «ورزشکاران، دلاوران، نام آوران ...» را پخش کنند، چرا که شکستن شاخ مافیای شیر یک قهرمانی ملی و باعث شعف مردم خواهد بود.


دوم: ایشان فرمودند «توانستیم»، و بازهم مانند اکثر مسئولان زحمتکش و دلسوز لیست افرادی که با زحمات طاق فرسا، در شکستن این شاخ سهیم بودند را منتشر نکرده اند تا ما به طور دقیق و جزئی از همه شان تشکر کنیم...واقعا تواضع تا کجا؟


سوم: خواهشمند است این مقام مسئول و دوستان، بدون توجه به هجمه‌های شدید و کارشکنی برخی سرسپردگان بی ادب، در شکستن شاخ این اقلام و مافیاهایشان دست به کار شوند:
- مرغ
- طلا
- ارز
- مسکن
- اشتغال
- سیب زمینی
- کرایه تاکسی
- نان
- پوشک بچه
- سبزی خوردن
- دلالی بازیکن فوتبال
- گوشت قرمز
- برنج

 


این یک شاخ بریده شده است؛ هنوز تصویری از شاخ شکسته شده به دست ما نرسیده است.

 


چهارم:
  به سازمان بازرسی کل کشور هشدار می‌دهیم با هرگونه شاخ شدن به طور جدی مبارزه کند چرا که مسئولان محترم در استانداری که نمی‌توانند تمام وقت خود را صرف شکستن این شاخ‌ها کنند!


پنجم: توصیه دلسوزانه به شاخ شکنان عزیز این است که مراقب دست‌های پنهان دشمن باشند که با ابزار پیشرفته و جراحی‌ پلاستیک و استفاده از لیزر و پلاتین این شاخ را ترمیم و دوباره به جان ملت نیاندازند.


ششم: از مردم همیشه در صحنه و عزیز نیز که مورد ضرب و جرح این شاخ بی چشم و رو در نقاط مختلف بدن خود قرار گرفته بودند، خواهشمند است با حضور در دادستانی، داد خود را بستانند و روند شکستن این شاخ‌ها و درس عبرت برای باقی شاخ ها را نیز تسریع و تحکیم کنند.


هفتم: با توجه به اینکه استانداری در بحث شکستن شاخ‌ها با قوت و قدرت کامل وارد شده، از رسانه‌های خودی خواهشمندیم که برای «بشکن بشکن» روزهای آینده آماده باشند و به رسانه‌های معاند غیرخودی هم هشدار می دهیم سیاه نمایی هایشان هیچ خللی بر روند شکستن شاخ‌ها وارد نخواهد کرد.


هشتم: با توجه به اینکه قبل‌تر، دست برخی مفسدان اقتصادی از بیت المال قطع شده بود و دُم برخی رانت‌خواران نیز کنده شده بود و پای برخی افراد سیاسی جهت حضور در برخی محافل غیر اخلاقی در برخی کشورهای دور و دوست(با تفاوت فرهنگی)، قلم شده بود؛ خواهشمند است ستاد مبارزه با قاچاق کالا، با افتتاح یک گورستان برای اقلام اسقاطی فوق نسبت به هرگونه «ترخیص کالا» با هر نوع وثیقه و معرفینامه برخورد کند از نوع جدی.


نهم: اگر امکان دارد خبرنگاران و عکاسان از شاخ شکسته شده، گزارش و عکس خبری تهیه کنند تا درس عبرتی باشد برای باقی موارد بویژه آنها که معتقدند شکسته شدن این شاخ، یک دروغ است و بازی تازه.


بعد از تحریر:

 ببخشید این همسایه ما تازگی‌ها برای ما شاخ شده، ماشینشو جلوی در منزل ما پارک می‌کنه، اگر امکانش هست به بچه‌ها بگین یک عنایتی بفرمایند و این شاخ را هم در دستور کار قرار دهند.
 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    35 1
    كلي حض برديم. دهم: برادران امداد استانداري واسه جراحت هاي ايجاد شده يه فكري بكنن