در روز پنجم تیرماه نیز چند نفر از هموطنان مشکلاتشان را با ما مطرح کردند که آنها را میخوانید:

یک شهروند تهرانی نو شته: تقاطع اتوبان شیخ فضل الله نوری و محمد علی جناح ماههاست که بدلیل ایجاد تقاطع غیر همسطح و ایجاد پل های جدید بسته و دارای مسیر جایگزین شده است ... این موضوع خیلی بطول انجامیده و ما که هر روز از این مسیر رفت و آمد داریم جدیتی از طرف پیمانکار برای تکمیل و افتتاح آن نمیبینیم ... درخواست دارم که شهرداری تهران نظارت بهتری داشته باشد و توضیحات لازم را بدهد ... ممکن است گفته شود در بهمن ماه افتتاح میگردد اما به خوبی مشخص است که میتواند پیمانکار این پروژه را خیلی زودتر به پایان ببرد ...

کاربر دیگری نیز نوشته: لطفا از مسوولان پیگیری کنید که ایستگاه اکباتان در مسیر خط 4 مترو چه موقع راه اندازی میشود؟

عمادالدین طالبی مظاهری هم نوشته: میخواستم بگم محوطه پشت فروشگاه رفاه مشهد سیستم نوردهی ندارد و در انجا سالن ورزشی وجود دارد که این مشکل سلامتی جوانان ورزشکار را به خطر می اندازد وتا کنون 3-4نفر دچار در رفتگی پا و یا پارگی رباط در ان محوطه شده اند. خودم یکی از این افراد هستم که نزدیک بود پام دچار پارگی رباط شود ولی به خیر گذشت. خواهشا رسیدگی کنید. یک مشکل دیگر هم این است که کوهسار 9 مشهد هنوز اسفالت نشده است. لودر اوردند یک چنگ زد و رفت. از مسوولان خواهشمندیم ما را از دست پشه سالک با اسفالت کردن انجا نجات دهند.

محمود مریخ طارسی نوشته است: من یک جانباز 30 درصد از کار افتاده کلی جنگ تحمیلی هستم. ما جانبازان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم که از جمله آن مشکلات جسمی است که حل شدنی نیست اما مشکلات مالی را که می توان حل کرد . . . من با 600 هزار تومان حقوق ماهیانه چگونه می توانم گذران زندگی کنم؟ ... ما جانبازان هیچ تفریحگاهی نداریم مانند پلاژ جانبازان و یا هتلی در مشهد که متعلق به جانبازان باشد باهزینه ای کم تا به آنجا برویم ... چرا دیگر اقشار جامعه باید از این امکانات بهرهمند شوند اما ما جانبازان که از جان خود گذشتیم نمی توانیم استفاده کنیم ؟... ما جانبازان حتی یک خودرو که حداقل برای جابجا کردنمان باشد نداریم. عاجزانه خواهشمندم ما جانبازان را دریابید ...

باقری نژاد اشاره کرده: 1- اگر امکان داره مشکلات معلمان آزاد مدارس غیر دولتی رو پیگیر بشید که بخشی از اونها شامل بی عدالتی در حقوق نیروهای جوان و بازنشسته است. اقای وزیر که می فرمایند به ما ربطی ندارد پس به کجا مربوط می شود؟ دفاع از حقوق معلمین را کجا باید پیگیری کرد؟ مگر میشود وزارتخانه به ان بزرگی نتواند یک سیاستگذاری درست انجام دهد؟ 2-مسئولین آموزش و پرورش اصلا به دنبال احقاق حقوق جوانان هستند؟ چرا باید یک بازنشسته تا آخرین روز زندگی کار کند؟ بازنشسته یعنی کار کردن دیگر کافی است. ابلاغ کنند بازنشسته دیگر کار نکند، به خدا جوان ها هم مهم هستند! 3-مدارس غیر دولتی چرا از بیمه کردن نیروهای آزاد سر باز می زنند؟ مگر عمر و وقت یک جوان آب جوی است که به این راحتی اتلاف شود؟ ما حاضریم از حقوقمان پرداخت کنیم ولی موسس امتناع می کند! موسسین اسامی دوستان و اقوام خود را رد می کنند برای بیمه ولی ما هیچی! من معلمی هستم که چند سال سابقه دارم ولی هیچ مدرکی دال بر فعالیت من نیست، حتی قرارداد هم نمی بندند. آخر صدایمان به هیچ جا نمیرسد؟ کسی هست اصلا که پاسخگو باشد؟ 4- پیش دبستانی را غیررسمی اعلام کردند ولی گواهی برای ثبت نام دبستان الزامی است !!! مگر تناقض تا این حد امکان دارد؟ شما خودتان کلاهتان را قاضی کنید. آموزش به کودکان 6 ساله بسیار سخت تر از اول ابتدایی است.

شهروند دیگری نیز که نامش را ذکر نکرده نوشته: پدر 73 ساله من مدتیه که فوت شده. او یه کارگر معمولی بود که تمام عمرش برای حداقلها تلاش کرد و هیچ وقت هم نتونست یه سقف هرچند ناچیز برای خونواده ش تهیه کنه. الان بعد از 6 ماهی که فوت شده و چیز خاصی هم دارایی نداشته خونواده ش مجبورن با این کرایه های نجومی مستاجر باشن و خونه به دوش. توی همه کشورهای توسعه یافته برای افراد سالمند خونه تهیه میکنن حتی به صورت سازمانی و تا زمانی که زنده هستن. اگه اینجا هم شرایطی مشابه این مورد پیش میومد دیگه پدر 73 ساله من مجبور نبود تا آخرین روز زندگیش بدون لحظه ای توقف کار کنه.

مخاطب دیگری به نام کریم هم پرسیده: 28000 تومان برای من واریز نشده است. اگر یارانه من بی دلیل قطع شده چگونه باید پیگیری کنم؟

مجید. ح گفته: مشکلی که میخواهم مطرح کنم مربوط به خانواده هایی است که دارای فرزند اوتیسمیک هستند. اوتیسم یک نوع بیماری اختلال رفتاری است که طبق آمار سال های اخیر تقریبا از هر 150 نفر 1 نفر به این بیماری مبتلا است که متاسفانه امار ان روز به روز بیشتر میشود ولی سیستم اموزش و پرورش هیچ گونه نگاهی به این بیماران جهت تحصیل ندارد و متاسفانه هیچ نوع اطلاع رسانی مناسبی به مردم جهت اشنایی با این بیماری و نحوه برخورد با این افراد انجام نمیشود. هیچ مدرسه و اموزشگاه و یا انجمنی جهت کمک یا حمایت به این قشر وجود ندارد. هزینه درمان و داروی این افراد بسیار بالاست و اکثرا فاقد پوشش بیمه ای. حال از شما به عنوان یک رسانه خواهشمندم کمی اطلاع رسانی کنید واز خیرین که در امر مدرسه سازی و درمانگاه سازی اقدام مینمایند بخواهید به فکر این افراد هم باشند. اموزش و پرورش استثنایی این بیماران را جداسازی کرده و تحت اموزش های مخصوص به این افراد قرار دهد (که متاسفانه تا کنون این امر ممکن نشده) این افراد در برخی موارد دارای ضریب هوشی بالایی هستند (بطور مثال انیشتن و بیل گیتس هم به این بیماری مبتلا شناخته شده اند) حال هر گونه کمکی از دستتان بر می اید دریغ نکنید تا بتوانیم باری از دوش خانواده این افراد کم کنیم.

کاربر دیگری به نام ثنا نوشته: اگر ممکن است لطفاً پیگیری کنید که چرا هر چند وقت یک بار خط های ایرانسل و اینترنت در شهر کاشان به طور کامل به مدت یک روز یا حتی بیشتر قطع میشوند .. امروز 5 تیرماه هم از صبح تا ساعت 11 شب تمام خط های ایرانسل و اینترنت کاشان قطع بود .. هیچکس هم پاسخگوی این قضیه نیست و این قضیه بارها تکرار شده است .. برای افرادی مثل من که کار و درآمد با اینترنت دارند این ضرر بزرگی است.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    1 0
    دوستان من قصه تلختری به شما بگویم: قصه در دانشگاهها اتفاق می افتد. پیام نور، آزاد، دولتی و ... تفاوتی ندارد. استثمار محض آنجاست. من ۵سال است که بصورت حق التدریس در این دانشگاهها به عنوان تنها شغلم مسغول تدریس هستم. متاهل و یک فرزند نیز دارم. اما در این ۵ سال حتی سالیانه یک درصد هم به حق الزحمه ساعتی من و هیچکس دیگر اضافه نشده است. ساعتی ۵۷۰۰ از ۵ سال پیض تا حال حاضر. بیمه و مزایا و سابقه کار و عمر تلف شده برای گرفتن مدرک فوق لیسانس فیزیک و حالا هم دانشجوی دکترا بودن با معدل ۱۹.۰۵ پیش کش