در روز هفتم تیر نیز چند نفر دیگر از خوانندگان سایت مشکلاتشان را نوشتند که در ادامه آنها را میخوانید:

بابک نوشته است: بنا به گفته ها بانک مرکزی بخشنامه ای درخصوص ارائه خدمات اینترنت بانک به صورت رایگان برای کلیه بانکهای کشور دارد که در این خصوص توجه رئیس محترم بانک مرکزی را به مطالب ذیل که احتمالا خود نیز اطلاع دارند جلب می کنم: 1- بانک صادرات پس از درخواست فعال کردن اینترنت بانک مشتری را برای ثبت نام اولیه به سایت بانک ارجاع داده و عنوان می نماید پس از ثبت نام و دریافت کد مربوطه بعد از یک هفته با پرداخت مبلغ 20000 تومان جهت دستگاه رمزیاب به شعبه مراجعه کند تا نسبت به اختصاص کد کاربری برای حساب اقدام شود. بنا به شنیده ها بانک ملی نیز این چنین است که این امر در سایر بانکها مصداق ندارد. 2- بانک تجارت با مرتب عوض کردن سامانه‌های خود از قدیم به جدید این امید را در مشتریان خود ایجاد میکند تا خدمات کاملتری را ارائه نماید ولی آنچه در مقابل شماست تفاوت زیادی با یک تلفن بانک ندارد که باز هم بعد از ساعات کاری بانک تراکنشها بصورت OFFLINE عمل می گردد. 3- بانک ملت سیستم رایگان و خوب و ضریب امنیتی بالائی دارد ولی به هر ضرب و زور می خواهد مشتری فقط در انحصار خودش باشد که گاهی این تز و اصل به شکنجه مشتری می انجامد.

کاربری که نامش را ذکر نکرده، نوشته: من دانشجوی رشته آموزش زبان انگلیسی ناپیوسته در دانشگاه پیام نور هستم. همه میگفتن سوالات پیام نور سخته اما من خودم اعتقاد داشتم آدم درس بخونه براش سخت نیست چون همیشه در دانشگاه (دوره قبل)شاگرد اول بودم و الان به دلیل ازدواج و مشکلات دیگه پیام نور رو انتخاب کردم که کلاس های کمتری داره به نسبت دولتی و از آزاد هم ارزون تره به هر حال. حالا بعد از گذروندن یک ترم فهمیدم سوالات سخت نیست بلکه ناعادلانه است. یک سری از سوالات خارج از کتابه و متاسفانه یک سری از سوالات هم در حل المسائل خود کتاب به اشتباه جواب داده شده و آدم نمیدونه باید چه جوابی سر امتحان بده و درد اصلی اینه که سری بعدی سوالات کلا در خود آزمون اشتباهه! من بارها دیدم که جواب اشتباهه یا گزینه صحیحی بین گزینه ها نیست!! سوالات سراسریه و دست دانشجو به هیچ جا بند نیست که اعتراض بده و مدارک اثباتش رو نشون بده که سوال یا جواب اشتباهه. چرا هیچ نظارتی روی سوالات و کتابهای پیام نور نمیشود؟ همه پیام نور رو فراموش کردن. اگر سوال سراسری هست باید نمونه کامل استانداردهای آموزشی ایران باشه نه به این شکل.

میلاد هم نوشته: اینجانب حدود 2 سال است که عضو تعاونی مسکن مهر شماره 15 منطقه 5 هستم و مبلغ 8000000 تومان به این تعاونی پرداخت کرده ام. حال بماند که محل احداث مسکن مهر کجاست که این هم یک معضلی است با این حال به دلیل مهاجرت به شهر دیگر می خواهم انصراف بدم و بتونم با این مبلغ در آنجا مسکن دیگری تهیه کنم اما مشکل اینجاست که: 1- انصراف من رو بطور کتبی قبول نمی کنند 2- باید حتما یک جایگزین بیاد تا انصراف من قبول بشه 3- دفتر مسکن مهر مرکز واقع در خیابان سپهبد قرنی هم هیچگونه مسئولیت و تعهد و همکاری را قبول نمی کنه 4- به مدت 1 سال است که منتظر جایگزین هستم تا مبلغ را پرداخت کنند 5- هر وقت هم تماس می گیرم می گن مشخص نیست. با این همه مشکلات و هزینه اجاره و مسکن که بی رویه داره می ره بالا و پول من هم داره بی ارزش می شه چطور باید به پولم برسم؟

علی سنجری نوشته: ابتدا از همراه اول بسته شماره 4gprs را خریداری کردم. بعداز چند روز بسته شماره3 را جایگزینش کردم. با اینکه پیامک تایید فعال شدنش هم برام اومد ولی نمی تونم از GPRSاستفاده کنم. لطفا پیگیری کنید.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    1 0
    به داد این پیام نوری ها برسید خیلی منابع زیاده از امتحانات این ترم نگم بهتره امتحان تفسیر موضوعی قرآن مشکل تایپی داشت بعد میگن برید تو سایت اعتراض بزنید من که جواب دادم سوالات را ولی خیلی ها مشکل داشتن با اینکه یه بار از رو سوالها مسولین خوندن دانشجوی رشته مدریت بازرگانی پیام نور رینه
  • مهدی DE ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    0 0
    اطلاعات این دوستمون درباره اینترنت بانک تجارت زیاد درست نیست. سیستم جدید بانک تجارت که از سال 89 فعال شده امکان انتقال وجه بین تمام حسابهای بانک تجارت به صورت آنلاین ، امکان ثبت درخواست ساتنا و پایا و هم چنین انتقال وجه کارت به کارت ( از طریق بخش مجزا موجود و با نام کاربری اینترنت بانک ) رو فراهم کرده و سرویس خوبی هم هست. اطلاعاتی که دادن مربوط به سیستم قدیم بانک بوده بانک ملت هم سرویس اینترنت بانکش مدام بروز میشه و مشکلی هم نداره بجز اینکه بعضی اوقات انتقال وجه کارت به کارتش کار نمی کنه من که از اینترنت بانک این دو بانک استفاده کردم مشکل جدی هم نداشته ( بانک تجارت که سرویسش کاملا رایگان هم هست و برای انتقال وجه به حسابهای بانک هم کارمزد نداره )
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    0 0
    من دیروز از سایت بانک ملت شارژ همراه اول خریدم. وارد میکردم قبول نمی کرد. زنگ زدم اپراتور همراه اول میگه شارژای بانک ملتمون مشکل داره در حال بررسی هستیم. تکلیف پولی که من و امثال من دادن چی میشه؟ اگه مشکل داره چرا مسدودش نمی کنید؟