کامران برای خبرآنلاین نوشته است: مشکلی که من دارم با mobinnet است. این شرکت قول سرعت 512 رو داده در صورتی که سرعت در بهترین حالت 110 بوده. در شرایطی که 100 روز از قرارداد می گذرد جمعا زیر 50 روز وصل بوده و آن هم با چه مشکلاتی. با امروز دقیقا 14 روز است که کاملا قطع است و جالب اینجاست که کسی جوابگو نیست.
روابط عمومی شرکت مبین نت با بیان اینکه امواج وایمکس امواجی رادیویی است گفت: « به این دلیل ممکن است در برخی مواقع در مناطقی شرایط استقاده با مناطق دیگر متفاوت باشد. زیرا این امواج بابد در نزدبک ترین فاصله به مودم برسد. مشترکین می تواننذ جهت اطلاع بیشتر در این خصوص به وبلاگ رسمی مبین نت به نشانی blog.mobinnet.ir مراجعه کنند تا با نحوه صحیح استفاده از مودم ها و یافتن بهترین نقطه برای آنتن دهی آشنا شوند. زیرا اگر این مودم ها در ارتفاع و پشت پنجره ها قرار داه شوند. مشکلاتی این چنین به حداقل می رسد.»
روابط عمومی این شرکت، در باره مشکلاتی که در روز های گذشته و در سرویس دهی اینترنت این شرکت رخ داده بود نیز گفت: « اختلالاتی که در سرویس دهی مبین نت رخ داده بود به دلیل تقوبت زبر ساخت ها این شرکت در سطح کشور بوده است.با اجرای این طرح تعداد سایت ها در سطح کشور افزایش یافته و خدمات رسانی ما به مشترکینمان نیز افزایش خواهد یافت »
روابط عمومی مبین نت درباره مشکل قطع 14 روزه ایترنت خواننده خبر آنلاین نیز گفت:« این مشکل بسیار نادر است این مشترک یابد با شماره 096790 تماس بگیرند تا مشکل ایشان توسط مرکز خذمات مورد بررسی قرار گیرد.
47235
نظر شما