یکی از کاربران خبرآنلاین، در باره اشکالات در سرویس دهی اینترنت شرکت مبین نت متنی برای ما فرستاده وبد. برای پیگیری این موضوع با روابط عمومی این شرکت تماس گرفتیم و علت را جویا شدیم.

کامران برای خبرآنلاین نوشته است:  مشکلی که من دارم با mobinnet است. این شرکت قول سرعت 512 رو داده در صورتی که سرعت در بهترین حالت 110 بوده. در شرایطی که 100 روز از قرارداد می گذرد جمعا زیر 50 روز وصل بوده و آن هم با چه مشکلاتی. با امروز دقیقا 14 روز است که کاملا قطع است و جالب اینجاست که کسی جوابگو نیست.

روابط عمومی شرکت مبین نت با بیان اینکه امواج وایمکس امواجی رادیویی است گفت: « به این دلیل ممکن است در برخی مواقع در مناطقی شرایط استقاده  با  مناطق دیگر متفاوت باشد. زیرا این امواج بابد در نزدبک ترین فاصله به مودم برسد. مشترکین می تواننذ جهت اطلاع بیشتر در این خصوص به  وبلاگ رسمی مبین نت به نشانی  blog.mobinnet.ir مراجعه کنند تا با نحوه صحیح استفاده از مودم ها و یافتن بهترین نقطه برای آنتن دهی آشنا شوند. زیرا اگر این مودم ها در ارتفاع و پشت پنجره ها قرار داه شوند. مشکلاتی این چنین به حداقل می رسد.»

روابط عمومی این شرکت، در باره مشکلاتی که در روز های گذشته و در سرویس دهی اینترنت این شرکت رخ داده بود نیز گفت: « اختلالاتی که در سرویس دهی مبین نت رخ داده بود به دلیل تقوبت زبر ساخت ها این شرکت در سطح کشور بوده است.با اجرای این طرح تعداد سایت ها در سطح کشور افزایش یافته و خدمات رسانی ما به مشترکینمان نیز افزایش خواهد یافت »

روابط عمومی مبین نت درباره مشکل قطع 14 روزه ایترنت خواننده خبر آنلاین نیز گفت:« این مشکل بسیار نادر است این مشترک یابد با شماره 096790 تماس بگیرند تا مشکل ایشان توسط مرکز خذمات مورد بررسی قرار گیرد.

47235
 

کد خبر 225189

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 0
    این تقویت زیر ساخت ها و اون لنگر کشتی ما رو کشته .
  • بدون نام US ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    8 0
    مسئولین همش فرافکنی میکنند همیشه سرعتها سرعت واقعی نیست ولی پولی که میگیرند همون نرخ باچندهزینه جانبی است
  • نیکو IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    6 0
    متاسفانه فاصله بسیار زبادی بین ادعای این شرکت و واقغیت خدمات تارل ان است . من از این شرکت یک مودم جیبیی برای ادرسی خربدم که ادعا می کردند تحت پوشش است . ولی در عمل چنبن نبود ولی حاضر به لغو قرارداد واسترداد وجه ( 300 هزارتومن) نشدند به این بهانه که در سایت گفته اند پوشش در همه نقاط شهر تضمبن نمی شود . در صورتیکه درخواست من پوشش کل شهری نبود و فقط پوشش در ادرسی را داشتم که قبل از خرید داده بودم . به نظر من این یک نوع اجحاف اشکار در حق مصرف کننده است که مبین نت با اطمینان از نبود نظارت مرتکب آن می شود . لطفا اقلا شما با درج این یادداشت با مصرف کنندگان همدردی کنید .
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 2
    من که با شماره 096790 تماس می گیرم می گوید شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد.. لطفا خبر آنلاین پیگیری این موضوع شود و نیز چرا خود سایت مبین نت اطلاع رسانی نمی کند متاسفانه شرکت مبین نت که روزی بهترین بود امروز بدترین شده است و من به عنوان کاربر شرکت مبین نت از این شرکت واقعا ناراضی هستم
  • بدون نام EU ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 0
    وایمکس من هم در بندرعباس نزدیک دو هفته است که مداوم و به مدت طولانی قطع می شود و سرعت ان هم پایین است.و اتفاقا مودم را جایی گذاشته که انتن خوب می دهد.اگر یک شرکت خارجی بود اطمینان داشته باشید نه تنها از کاربرانش عذرخواهی می کرد بلکه برای جبران این کار طرح های زیادی از جمله تمدید اشتراک را برای کاربرانش انجام می داد و کیفیتش را بالاتر می برد.
  • منصطقی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    9 0
    دیگه قطیش اعصاب نذاشته برامون اصلا تابلو نیست چرا قطع
  • بدون نام IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    3 0
    من این سرویس رو دارم.تو شهر رشت.تا 1 ماه پیش مشکلی نبود.بعد سرویس خیلی کند شد و سیگنالها ضعیف شدن.با پشتیبانی تماس گرفتم.به من گفتن که برای پوشش مشترکان بیشتر جهت آنتنها رو تغییر دادیم.شما باید جای مودم رو عوض کنید.اگر درست نشد کاری نمیتونیم براتون انجام بدیم . جا رو هم عوض کردیم نشد.دوباره 2 روز بعد تماس گرفتم گفتن که برای شما فرم پر میشه و کارشناس میاد.بعد از 2 هفته کارشناس اومد. هر کاری کرد نتونست سیگنال بگیره . گفت اطلاع میدیم . 1 هفته گذشت و خبری نشد.با نمایندگیشون تماس گرفتم.گفتن که مبین نت 14 تا آنتن جدید گذاشته . قبلا 7 تا داشت.ولی آنتنهای جدید با قدیمیها سازگار نیستن.برای همین قدیمیها رو خاموش کردن.الان نزدیکترین آنتن 800 متر از ما فاصله داره.گفتن اگر دوست دارید مودم رو بفروشید.
  • سید مجید حسینی EU ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    5 0
    سلام دقیقا حرف دل خیلی ها رازدید من هم اینترنت پرسرعت 512خریداری کردم ولی خیلی کند هست .ضمنا اینترنت من هم دربوشهر 1هفته قطع بود که تازه وصل شده است شماره تماس برای پیگیری مشکلات هم راباید 10باربگیریم وپشت خط معطل بشویم تا یک نفربعداز مدتی انتظارپاسخ میدهد همه اش وعده توخالی .
  • امیر IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    3 1
    سلام . من هم مشکل مشابهی دارم . حدود 10-12 روز که اینترنتم کامل قطع بود . الان 2-3 روزه که وصله ولی قدرت سیگنال خیلی پایین اومده جوری که حتی 1 چراغ از 3 چراق مربوط به قدرت سیگنال روی مودم روشن نمیشه ( دقیقا تو همون موقعیتی که قبلا هر 3 چراغ روشن میشد ). هر 10-15 دقیقه هم برای چند ثانیه قطع میشه و دوباره وصل میشه . 2 بار هم زنگ زدم به مرکز خدمات مشتریان مبین نت ( 83869999 و 096790 ) که اگه کاری میشه کرد بهم بگن . هر دو بار راهنماییم کردن مودم رو دوباره تنظیم کردیم ولی چیزی دست نشد و جواب دیگه ای هم برای این مشکل نداشتن ...
  • امیر IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    1 0
    سلام . من هم مشکل مشابهی دارم . حدود 10-12 روز که اینترنتم کامل قطع بود . الان 2-3 روزه که وصله ولی قدرت سیگنال خیلی پایین اومده جوری که حتی 1 چراغ از 3 چراق مربوط به قدرت سیگنال روی مودم روشن نمیشه ( دقیقا تو همون موقعیتی که قبلا هر 3 چراغ روشن میشد ). هر 10-15 دقیقه هم برای چند ثانیه قطع میشه و دوباره وصل میشه . 2 بار هم زنگ زدم به مرکز خدمات مشتریان مبین نت ( 83869999 و 096790 ) که اگه کاری میشه کرد بهم بگن . هر دو بار راهنماییم کردن مودم رو دوباره تنظیم کردیم ولی چیزی دست نشد و جواب دیگه ای هم برای این مشکل نداشتن ... این ادعا برای منی که 1 ساله دارم از اینترنت این شرکت استفاده میکنم یه توهینه چون روز به روز چه از لحاظ کیفیت خدمات و چه از لحاظ پشتیبانی داره ضعیف تر میشه...
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    8 0
    سلام ما هم با سرعت مثلا 512 خریدیم ماه اول خوب بود ولی دیگه بعد از اون افتضاح شده بعد 2 ساعت معطلی هم که به ساپورتشون وصل میشیم میگن جای مودمتون بده.بعد جالبه تو روز سرعت عالیه سرعت 128 هم نیست .من که اصلا راضی نیستم
  • arad US ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    2 0
    من هم همین مشکل را دارم اما مگر در کشوری که اینترنت و خود رو ...انحصاری است راه دیگری هم داریم .اینترنت هم مثل خود رو هایمان ...باید بسوزیم و بسازیم ...اگر اجازه رقابت غیر انحصاری می دادیم معلوم میشد مردم چقدر از کالاها و خدمات داخلی می خریدند ..حمایت ار داخلی به معنای حمایت از کم فروش و دزد که نیست؟؟
  • محمد EU ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام من هم دقیقا همین مشکل رو دارم طرح 512 فعال میکنم هزینه 512 میدم اما سرعت هیچ وقت 512 نیست همیشه پایینتره وقتی تماس گرفتم با 09790 گفتن این طرح بین 4 نفر تقسیم میشه یعنی من و 4 نفر دیگه همزمان با هم داریم از این طرح استفاده میکنیم واقعا باید پیگیر این قضیه باشید سرعت ما اصلا ثابت نیست به عنوان مثال دارم با سرعت 512 دانلود مبکنم یه هو میبینم سرعتم رسید به 200 یا حتی کمتز
  • مهدی از کرمان IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    1 0
    سلام.من در کرمان 4روزه 512 رو خریداری کردم 3روزه که قطعه چراکسی پیگیری نمیکنه.زنگ ردم پشتیبانی کلا مودمو ار کار انداختن دوباره رفتم شرکتی که خریدم تنظیمش کردن بازهم سیگنال اختلال داره.
  • بدون نام US ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    3 0
    متاسفانه من هم از مبين نت استفاده ميكنم. از اينترنت out door با سرعت 512 مگ. بالاي 300 هزار تومان از من گرفته اند. جالب است كه پاسخگو نيستند. شرم آور است
  • MR.SAEED EU ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    1 0
    باعرض سلام مبین نت در سال 1395 در کل ایران دایر میشود و با پوشش سراسری روبروست من سرعت 512 دارم اما نشون میده 128!!!!عجیب است اهواز کیان آباد
  • غریبه IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 0
    این وایمکس مبین نت شما همین الانم اختلال داره و دیس کانکت میشه لطفا این مشکلات رو هم جواب بدبد و مطرح کنین
  • عادل A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    0 0
    خطر از بيخ گوش ما گذشت داشتم مبين نت ميگرفتم داشتن ميومدن مودم نصب كنن زنگ زدن بهشون گفتم منصرف شدم. الان هم ميخوام وايرلس بگيرم
  • مرتضی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    2 0
    من یک سال مبین نت داشتم واقعا بدترین سرویس و پشتیبانی و تو تهران میده، فقط یه ماه اول خوب بود بعدش تازه شروع شد و از طریق یکی از دوستان که یه مدت تو قسمت فنی مبین نت بود و اومده بود بیرون فهمیدم واقعیت چه خبره چند بار زنگ زدم به جایی نرسیدم رفتم دفترشون بازم کسی جوابگو نبود، آدم حس میکنه سرش کلاه گذاشتن. واقعا متاسفم .مجبور شدم مجددا سرویس adsl بگیرم خیلی بهتره.
  • فرزان EU ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    1 0
    منم 1 هفته است مودم با سرعت 1 گرفتم ولی خدا شاهده مودم adsl قبلیم که مال شرکت رنگین کمان بود سراعتشم 128 بود 10 برابر این سرعت داشت.2 تا 8 که رایگان که من این چند روز 20mg بیشتر دانلود نتونستم کنم . خیلی پشیمونم . 380 تومان ریختم دور .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین