در روز 17 تیرماه جمعی از کاربران مشکلاتشان را برای خبرآنلاین ارسال کردند. در میان مشکلات این روز مشکلات مردم بروجرد هم وجود داشت که نسبت به عدم اجرای طرح‌های عمرانی که در دستور کار دولت قرار داشت معترض بودند.

کاربری که نامش را ذکر نکرده، نوشته: فوق العاده بدی آب و هوا از بهمن ماه سال 90 تا تیرماه سال 91 سه مرتبه تغییر یافته است که این ضریب از 20 درصد به 10 درصد و سپس مقرر شده از 1/5/91 به 6 درصد کاهش یابد که این امر منجر گردیده حقوق کارمندان نه تنها افزایش نیابد بلکه کاهشی باشد. خواهشمندم رسیدگی شود.

کریم نوشت: ما نیرو های قراردادی آموزش و پرورش اهواز به شدت نسبت به وضعیت خود اعلام نارضایتی می کنیم حقوق ناکافی اولین مشکل ماست که خود علت بسیاری از مشکلات دیگر است. مشکل دیگر اینکه نسبت به همکاران خود احساس تبعیض میکنیم. چرا همکار رسمی من که در میز مجاور و در یک اتاق با هم کار می کنیم حق بدی آب و هوا دریافت میکند اما بنده خیر؟ آیا می شود آب و هوای یک اتاق برای یک نفر بد باشد برای دیگری خوب؟ کما اینکه هوای ما قرار دادیها به خاطر مشکلات مادی همیشه بد است! از سوی دیگر در اعیاد مختلف عیدی هایی که داده می شود به ما تعلق نمی گیرد آیا به نظر شما این حرکت ها ما نیرو های قرار دادی را از کار کردن دلسرد نمی کند و حق داریم که بگوییم حالا که قرار است با حجم کار مساوی و بعضا بیشتر حقوق و مزایای کمتری نصیبمان شود پس چه دلیلی به زحمت زیاده! آیا راه حل مدیریت نیروی انسانی و توانمند سازی و دادن روحیه در جهت افزایش راندمان کاری اینگونه محقق می شود؟ وهزاران مشکل دیگر ازجمله وامهایی که به ما تعلق نمی گیرد همچنین بیمه طلایی فرهنگیان و.........و........

امیر نوشت: مغازه ام را در سال 90-89 به مرغ فروشی اجاره دادم. بعد از یکسال دو ونیم میلیون تومان جریمه کم فروشی و گرانفروشی آمده به همراه اخطار پلمپ مغازه. به تعزیرات مراجعه نمودم، گفتند شما باید بپردازید وگرنه مغازه پلمپ میشود. آیا این انصاف است؟ به کجا شکایت برم؟

رضا نوشت: طبق قانون باشگاههای ورزشی از پرداخت مالیات و عوارض معاف می‌باشند ولی شهرداری واداره مالیات مطالبه میکنند تکلیف چیست؟

یک سهام دار نوشت: ما جمعی از سهامداران بانک تات هستیم که قرار است ادغام شود. سعی کردیم در این مدت مخالفت خود را با این موضوع اعلام کنیم چراکه شرط مهم قانونی و شرعی این موضوع رضایت سهامداران است اما بانک مرکزی توجهی به نظرات ما نمی کند. می خواهند موسسه سهامی عام با چند هزار سهام دار را بدون رضایت بورس در موسسه سهامی خاص ادغام کنند و نظر هیچ کس را هم قبول نمی کنند. خواهش می کنیم این موضوع را پیگیری کنید. ما طرفدار یا مخالف مدیران بانک مرکزی یا بانک خودمان نیستیم فقط اجرای قانون را می خواهیم.

امیر نوشت: اسفندماه 90 از طریق استانداری های استانها طبق بخشنامه وزارت کشور بابت نیروهای قراردادی آزمون استخدامی برگزارشد وما امتحان دادیم ودرآزمون قبول شدیم طی پیگیریهایی که کردیم گفتند وزارت نیرو گفته که شامل ما نمی شود میخواستم بگویم پس چرا کلیه بخشنامه های وزارت کشور در وزارت نیرو اجرا می شود فقط تنها همین بخشنامه اجرا نمیشه. چرا؟

فرد دیگری که نامش را ننوشته اشاره کرده: بدترین خبر از زبان نماینده جدیدمان بدترین خبر برای کشاورزان و مردم بروجرد؛ سد گلرود هم پر!!! و دیگر چه خبر؟ متاسفانه الان نامه ای روی میز من است که یکی دیگر از مصوبات هیئت دولت برای بروجرد را منتفی کرده و صریحا اعلان کرده ساخت سد گلرود از دستور کار دولت خارج شده است!! آخر چرا؟؟؟

فیروزمشایخی هم نوشت: در حالی که مقام معظم رهبری سال 91 را سال تولید و اشتغال جوانان اعلام نمودند نمیدانم چرا هیچ ارگانی فرمایشات ایشان را جدی نگرفته است.من 35 سال سابقه کار در امر تولید مصنوعات چوبی و طراحی کابینت وسابقه اموزش در رشته صنایع چوب را هم دارم .من از بانک صادرات هچیرود زیر مجموعه چالوس تقاضای وام برای خرید دستگاههای ام دی اف کردم ومصوب آن را از مدیریت استان دریافت و به بانک مربوطه مراجعه نمودم اما مدیر بانک از پرداخت آن در حالی که وثیقه ملکی و ساختمان ارایه نمودم امتناع میورزد .در حالی که من سه فرزند تحصیلکرده و بیکار دارم وهمچنین نیاز به سه کارگر دیگر نیز دارم.از انجاییکه تولید شغل برای هر فرد ایرانی برای دولت هزینه ای حدود صدو پنجاه میلیون دارد بنظر شما نپرداختن این وام به بنده درست است؟از شما میخواهم که صدای مرا به گوش مسولین برسانید.

اصغر احمدی هم نوشته: دانشجویان پسر غیر معاف ورودی 88 مراکز تربیت معلم ( از تمام استانها و در سطح کشور) که اکثرآ رتبه های برتر کنکور نیز بودند، قول تعهد به خدمت آنها از قول وزیر و با مصوبه مجلس در رسانه ها و اخبار صدا و سیما چندین بار اعلام شده بود، متاسفانه وزیر آموزش و پرورش چند روز پیش مخالفت خود را با تعهد به خدمت مطرح کرد و دلیل را مشکل نظام وظیفه دانست در صورتی که سازمان نظام وظیفه در چندین مصاحبه و خبر اعلام داشتند که هیچ گونه مشکلی برای متعهد به خدمت شدن این دسته از دانشجویان وجود ندارد. خواهشمندیم پیگیری کنید تا این 3 سال بلاتکلیفی و مشکل فرزندان غیور میهن اسلامی حل شود.

علیرضا شیرازی نوشت: تنها مرجع قیمت گذاری تعرفه های اینترنت پرسرعت ،مصوبه ٤٩ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی است چرا هیچ شرکتی این مصوبه را رعایت نمیکند؟ چرا قیمت خرید هر گیگ حجم اضافه حداقل ٥٠٠٠ تومان است که در هیچ جای سایت سازمان و مصوبه مربوطه اشاره ای به فروش حجم نگردیده؟ چرا تعرفه اینترنت با share ١/٤ ( که تنها دلیل برای فروش با قیمتهای بالاتر از طرف شرکتهای ارائه دهنده خدمات می باشد ) در سایت سازمان تنظیم مقررات قرار نمیگیرد تا شفاف سازی کامل برای کاربران و خریداران صورت پذیرد؟ لطفا جهت پیگیری حق و حقوق مردم جواب این سؤالات را از سازمان مربوطه بعنوان یک خبرگزاری پیگیری فرمایید چون تعداد بسیار زیادی از مردم اطلاعی از قیمتها ندارند و سازمان تنظیم مقررات نیز تنها به شکایات واصله وسیدگی و نظارت بر قیمتها را رأسا انجام نمیدهد. لطفا درصورت امکان تعرفه مربوطه را در سایت خبری خود انتشار دهید تا عموم مردم از مبلغی که باید بابت شارژ ماهانه adsl خود بپردازند مطلع گردند.

بتول مهدی زاده نوشت: 22 سال کارمند بیمارستان شهید رهنمون یزد هستم حکم فیکس شب هست 11سال فیکس شبم با امدن قانون کاهش ساعت کاری مسئولین پرستاری این برنامه را برای من اجرا نمی کنند تا شیفت در گردش شوم ومن در ماه 15 تا شب باید باشم وشبی12ساعت حسابم میکنند لطفأمن را راهنمایی کنیدایا درقانون ارتقاء بهره وری اشاره شده است که شامل پرسنل درمانی فیکس شب نمی شود؟

محمود احمدی نوشت:  در سال 1390 تاکسی فرسوده خود را تحویل دادم و با دریافت وام از بانک صادرات برای دریافت تاکسی نو اقدام کردم.بعد از اختلافات پیش آمده میان راهنمایی و رانندگی و ستاد مدیریت حمل و نقل- معاونت نوسازی ناوگان و ایران خودرو بالاخره بعد از چهارماه تاخیر در تاریخ 28/3/91 تاکسی جدید را تحویل گرفتم .قبل از تحویل خودرو در تماسی با معاونت نوسازی ناوگان به بنده اعلام شد با توجه به تاخیر پیش آمده در تحویل تاکسی از بانک صادرات تقاضا شده تا دو ماه تنفس به تاکسیداران برای پرداخت اقساط بدهد.در روز 14/4 از بانک صادرات با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که یک میلیون تومان بدهکارم و از حقوق ضامن های بنده کسر خواهد شد.با مراجعه به سرپرستی شعب کرج صراحتا به من اعلام شد به بانک ربطی ندارد که شما تاکسی تحویل نگرفته ای و چهارماه بیکار بوده ای باید اقساط را پرداخت کنی. و ضمنا گفتند هیچ نامه ای در مورد اینکه بخاطر تاخیر در تحویل خودرو مهلت و تنفس به دریافت کنندگان وام تعلق گیرد وجود ندارد و هر کس چنین حرفی زده دروغ گفته.در روز 17/4 برای پرداخت اولین قسط به بانک صادرات شعبه1071کرج مراجعه کردم ولی با برخورد بد کارمند و معاون شعبه مواجه شده که حتی از دریافت یک قسط امتناع کرده و کل اقساط را طلب می کردند.بعد از خروج من از بانک با ضامن های وام من تماس گرفته و آبروی بنده را بردند.واقعا هماهنگ کردن مسائلی به این سادگی این قدر سخت است؟

نادر نوشت: 15 روز است که خودروی تاکسی پژوی 405 را از شرکت ایران خودرو تحویل گرفته ایم که دارای گارانتی هم است. دو روز بعد از راندن خودرو چراغ اشکال در سیستم انژکتوری خودرو روشن می شد.هنگامی که به نمایندگی مجاز مراجعه کردیم به ما گفتند که این قسمت خودرو شامل گارانتی نیست و مربوط به سیستم کامپیوتری خودرو است.مشکل دوم هم مربوط به تاخیر در تحویل خودرو بود. از اسفند ماه سال گذشته که ما پول خودرو را به شرکت ایران خودرو واریز کردیم هفته آخر خردادماه این سال خودرو را تحویل دادند.در سند خودرو برای این تاخیر در تحویل خودرو که فروش فوری بود فقط 260 هزار تومان بود(این خودرو وسیله کسب و کار بود نه برای تفریح)در سند مبلغی هم باید شرکت به علت مابه التفاوت پول واریزی و تمام شده خودرو به ما پرداخت کند ولی به ما اطلاع دادند که احتمال دارد این مبلغ یک ماه و نیم طول بکشد که پرداخت شود.مبلغ فقط 132 هزار تومان است.البته این شرایط برای همه افرادی که مثل ما در شهرستان تبریز اقدام به خرید کرده بودند وجود دارد.

قاسم عرب زاده حسینی اشاره کرد: روز یکشنبه مورخ 11/4/91 برای خرید ایکس باکس در سایت دیجی کالا ثبت نام کردم و مبلغ آن سرجمع همراه با کرایه پست پیشتاز 996000 تومان از طریق سایت به من اعلام گردید و این مبلغ را به حساب ذکر شده در سایت واریز نمودم بمحض تماس با شرکت جهت اعلام واریز شدن مبلغ و ارائه شماره پیگیری، متصدی فروش اعلام کرد که قیمت تغییر یافته و باید 79000 تومان دیگر به حساب واریز نمایم. شما فرض کنید که وارد یک مغازه شده و کالا را از آن خریداری می کنید و مغازه دار یک ساعت بعد با شما تماس بگیرد و اعلام کند که قیمت بیشتر شده است و بقیه پول را از شما طلب نماید! نکته دوم کلاه برداری ایشان در اینجاست که بعد واریز نمودن 79000 مبلغ واریزی و اعلام به آنها از طریق تلفن، متصدی گفت: بعد از سه روز کالا به دست شما خواهد رسید اما بعد از گذشت 6 روز نه تنها کالا به دستم نرسید بلکه به خود زحمت نداده تا کسری پول را به من اطلاع دهند و بعد از 6 روز وقتی با آنها تماس گرفتم که چرا کالا به دستم نرسیده متصدی اظهار می کند که 7000 تومان دیگر برای پست کردن کالا باید به حساب آنها واریز نمایم. جالب اینجاست پیشاپیش قبل از اینکه کالا بدست ما برسد به فروشنده اعتماد کرده و مبلغ 1075000 تومان پول به حساب آنها واریز کرده ام!

حیدری هم نوشت: با سلام امتحانات بازار سرمایه مربوط به سازمان بورس و اوراق بهادار برای مرحله نوزدهم شروع به ثبت نام کرده اند. از قبل اعلام کردند که مثلا قیمت ازمون بازار سرمایه 36 هزار تومان قیمت گدازی شده بود. 1.ایا واقعا برای یک اکتحان قیمت 36 هزار تومان منطقی است؟ 2.در هنگام ثبت نام هم مالیات بر ارزش افزوده هم ب قیمت اضافه می شود. انچنان که ما در این سالها هر ثبت نامی که انجام می دادیم مالیات بر ارزش افزوده از ما گرفته نمی شد حالا چه شده که باید 1800 تومن هم برای این ازمون مالیات بدهیم؟ اخر مگر ما جنس یا کالایی میخریم که بخواهیم مالیات بر ارزش افزوده نیز بدهیم؟ مالیات بر ارزش افزوده بر روی اجناس اضلفه می شود اما حالا جه شده که بر روی یک ازمون اعمال شده است؟؟؟ با تشکر
45235

کد خبر 226258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک بروجردی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    51 0
    مسئولان تورو خدا به داد کشاورزان بروجرد برسید سدگلرود مرحله مطالعاتیش هم باموفقیت انجام شده حتی چند فاز آن نیز به اتمام رسیده اما سر سیاسی اری نمیگذارن اجرابشه........... خبرآلاین کمک .....
  • خنده IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    27 0
    خدایی من دلم بیشتر به حال کشاورزان میسوزه این همه زحمت میکشن زمین شخم میزنند بذر میکارن ولی باید سر آبیاری با هم دعوا کنند مگه نمیگند به فکر مردم ضعیف جامعه باشید یارانه بشه چی مشکل آبیاری کشاورزان که خودش مشکل بزرگی تو بروجرد رو حل کنید خودشون بلدند پول درارند همش حرف من موندم چرااااااااااااااااااا سد گلرود همه چیزش درست بود و همه کاراش انجام شد اما این خبر بد رسید........چرااااااااااااااااااااااااااا.
  • احمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    27 0
    سلامو عرض ادب 57 روستای بروجرد با مشكل كمبود آب شرب مواجه هستندwww.borujerdtimes.ir سایت روزهای بروجرد زده خبر آنلاین ممنون از اینکه به فکر مائید خواهشا پیگیری کنید ما که دستمون جای نمیرسه چطور میشه سدی که گلنگ خورد و توش کار شده از دستور کار دولت خارج بشه خواهشا پیگیری کنید حتما این حرف خیلی از کشاورزان و بروجردی هاست بسیارممنون
  • بروجرد IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    24 0
    ممنونکه این مشکل بزرگ بروجردیها رو زدید خواهشا پیگیری هم کنید حتما حتما........ من نمیدونم آخه سد گلرو د چرا باید جلوش گرفته شه این خبر رو بخونید امید علی گودرزی:شکستن لوله‌های آب در برخی از روستاها برای آبیاری باغات باعث آلودگی آب می‌شود و در پی آن مشکلات بهداشتی نیز به وجود خواهد آمد لطفا به فریادمون برسید----- پیگیری کنید.
  • بروجرد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    14 0
    آبیاری 25 هکتار از سبزیجات بروجرد با فاضلاب!! مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد گفت: 25 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان با فاضلاب آبیاری می شوند.آبیاری سبزیجات بروجرد با فاضلاب شهری ذبیح الله بختیاری در گفتگو ایسنا افزود: مشکلی که هم اکنون در سطح شهرستان بروجرد وجود داشته آبیاری سبزیجات با فاضلاب است. وی اظهار کرد: در این راستا نامه ای به سازمان جهاد کشاورزی شهرستان فرستادیم که جواب آنها قانع کننده نبود . مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد تصریح کرد: متاسفانه 25 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان با فاضلاب آبیاری می شوند. ادامه...........
  • بروجرد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    13 0
    بختیاری با بیان اینکه درحال حاضر خیلی از آنها وارد شهرستان می شوند ، ادامه داد: جهادکشاورزی ، منابع آب ، محیط زیست و آبفا برنامه ای داشته تا آنها را به دادگاه معرفی کنیم. وی خاطرنشان کرد: اگر کسانی بجز این 29 نفر که از آب فاضلاب استفاده می کنند افراد دیگر نیز هستند اسامی آنها را اعلام کنید تا با آنها برخورد و محصولات آنها معدوم شود.