امیر سالاری شهردارناحیه یک منطقه پنج شهرداری تهران با تکذیب وجود زباله درسطح شهر این ناحیه اعلام آمادگی کرد تا در هر زمان که لازم باشد می توانید ازاین ناحیه باز دید کنید.

رامین یکی از شهروندان منطقه پنج نوشته بود: با سلام: متاسفانه مدت یک سال است که شهرداری منطقه 5 ناحیه 1 ( واقع در ابتدای شهران - خیابان مخابرات) هیچگونه رسیدگی به مشکل عدم جمع آوری زباله ها و... نمی کند و طی تماسهای مکرر اعلام می کنند که نبود پیمانکار باعث این مشکل است...!!! آیا این دلیل مناسبی است که مدام در مدت یکسال به مردم می دهند؟؟ آیا با نبودن پیمانکار و ... مبالغ شهرداری و نوسازی از مردم اخذ نخواهد شد؟؟!! با تشکر - اهالی کوچه رضوان و حامد.
امیرسالاری شهردار ناحیه یک با بیان اینکه این محل در نزدیکی ساختمان شهرداری ناحیه یک قرار دارد عنوان داشت« به همین دلیل مطمئن هستم چنین مشکلی وجود ندارد.» وی افزود:« ممکن است برخی شهروندی در ساعت خاصی از شبانه روز که زمان قراردادن زبانه است از این محله عبور کرده و متوجه انباشته شدن زباله ها در مخازن زباله شده باشند.ممکن است شما یا این شهروند در ساعت 21:30 تا 22:30 دراین منطقه ها تردد داشته اید و شاهد انباشته زباله بوده باشید.» سالاری همچنین ضمن تکذیب مشکلاتی احتمالی شهرداری ناحیه با پیمانکارنیز گفت:« ما هیچ مشکلی با پیمانکار شهرداری نداریم و همه چیز مشخص است.باز هم تاکید می کنم هرزمان لازم باشد می توانید ازاین محل ها بازدید کنید»
این در حالی است که چندی پیش، آدینه معاونت خدمات شهری مناطق پنج شهرداری تهران عنوان داشته بود که در چند هفته گذشته بیش از 60 نفر از کارگران پیمانکاری نواحی توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری شدند که پس از پیگیری‌های بعمل آمده و تغییر پیمانکار مشکل برطرف شد.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    2 1
    آقا منطقه هجرت هم همینطور اعتراضم میکنی میگند پیمانکار عوض شده . آشغالها 4 روز 4 روز میمونه تو کوچه
  • shahrouz IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    1 1
    با سلام و متاسفانه فرافکنی و دروغ تمام کوچه های خ مخابرات سطل های در تمام ساعات شبانه روز مملو از ذباله و بوی بسیار بد است و هر 4 روز یکبار در 2 هفته اخیر زباله ها حمع اوری شده
  • shamim IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    1 1
    ٤ روز بيش كيسه زباله رو جواوي درب كذاشتم بعد از كذشت ٤ روز هنوز سر جاي خودشون هستن مي تونم ادرس بدم بياين كل محل رو به بينين بونك -سردار جنكل -ايران زمين شمالي -اعلاي ١،٢،٣،٤
  • mo IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    1 1
    ما ساکن کوچه حامدیم انباشت زباله مشکل همیشگی ماست
  • بدون نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    1 0
    کلا" مخازن زباله دیر تر از زمان لازم تخلیه می شوند و در محله ما که در مرکز شهر هستیم هم همینطور است سطل های آشغال پر از آشغال است و مردم آشغال های بیرون این سطل ها می ریزند که خیلی غیر بهداشتی است.