در پی اعتراض بسیاری از کاربران شرکت مبین نت درسراسر کشور مبنی بر قطعی چندین روزه اینترنت، روابط عمومی این شرکت عنوان داشت که اختلالات ایجاد شده به دلیل تقویت زیر ساخت ها بود و تمام مشکلات این مناطق کشورمرتفع شده است.

روابط عمومی شرکت مبین نت در پاسخ به مشکلات زیاد مشترکانش در اواخر تیر ماه اعلام کرد که مشکلات مطرخ شده در بسیاری از استانها مرتفع شده و مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی blog.mobinnet.ir مراجعه کنند.
روابط عمومی مبین نت طی خبری عنوان داشته بود که :«اختلالاتی که در سرویس دهی مبین نت رخ داده بود به دلیل تقویت زیر ساخت ها این شرکت در سطح کشور بوده است وبا اجرای این طرح تعداد سایت ها درسطح کشورافزایش یافته و خدمات رسانی ما به مشترکینمان نیز افزایش خواهد یافت.»

بسیاری از خوانندگان خبرآنلاین از قطعی سیستم اینترنت مبین نت گله مند بودند.که البته بسیاری از این مشکلات مربوط به بعد از تقویت زیر ساخت ها بوده است که احتمالا این پاسخ برایشان چندان قانع کننده نیست ، مشکلات مخاطبینمان به این شرح بود:


***

نیکو
1391 چهارشنبه 14 تیر-18:59
متاسفانه فاصله بسیار زبادی بین ادعای این شرکت و واقعیت خدمات است . من از این شرکت یک مودم جیبیی برای ادرسی خربدم که ادعا می کردند تحت پوشش است . ولی در عمل چنبن نبود ولی حاضر به لغو قرارداد واسترداد وجه ( 300 هزارتومان) نشدند به این بهانه که در سایت گفته اند پوشش در همه نقاط شهر تضمبن نمی شود . در صورتیکه درخواست من پوشش کل شهری نبود و فقط پوشش در ادرسی را داشتم که قبل از خرید داده بودم . به نظر من این یک نوع اجحاف اشکار در حق مصرف کننده است که مبین نت با اطمینان از نبود نظارت مرتکب آن می شود . لطفا اقلا شما با درج این یادداشت با مصرف کنندگان همدردی کنید .


***


من که با شماره 096790 تماس می گیرم می گوید شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد..
لطفا خبر آنلاین پیگیری این موضوع شود و نیز چرا خود سایت مبین نت اطلاع رسانی نمی کند
متاسفانه شرکت مبین نت که روزی بهترین بود امروز بدترین شده است و من به عنوان کاربر شرکت مبین نت از این شرکت واقعا ناراضی هستم.


***


بدون نام
1391 چهارشنبه 14 تیر-21:33
وایمکس من هم در بندرعباس نزدیک دو هفته است که مداوم و به مدت طولانی قطع می شود و سرعت ان هم پایین است.و اتفاقا مودم را جایی گذاشته که انتن خوب می دهد.اگر یک شرکت خارجی بود اطمینان داشته باشید نه تنها از کاربرانش عذرخواهی می کرد بلکه برای جبران این کار طرح های زیادی از جمله تمدید اشتراک را برای کاربرانش انجام می داد و کیفیتش را بالاتر می برد.


***


من این سرویس رو دارم.تو شهر رشت.تا 1 ماه پیش مشکلی نبود.بعد سرویس خیلی کند شد و سیگنالها ضعیف شدند.با پشتیبانی تماس گرفتم.به من گفتن که برای پوشش مشترکان بیشتر جهت آنتنها رو تغییر دادیم.شما باید جای مودم رو عوض کنید.اگر درست نشد کاری نمیتونیم براتون انجام بدیم . جا رو هم عوض کردیم نشد.دوباره 2 روز بعد تماس گرفتم گفتن که برای شما فرم پر میشه و کارشناس میاد.بعد از 2 هفته کارشناس اومد. هر کاری کرد نتونست سیگنال بگیره . گفت اطلاع میدیم . 1 هفته گذشت و خبری نشد.با نمایندگیشون تماس گرفتم.گفتن که مبین نت 14 تا آنتن جدید گذاشته . قبلا 7 تا داشت.ولی آنتنهای جدید با قدیمیها سازگار نیستن.برای همین قدیمیها رو خاموش کردن.الان نزدیکترین آنتن 800 متر از ما فاصله داره.گفتن اگر دوست دارید مودم رو بفروشید.


***


سید مجید حسینی
1391 پنج شنبه 15 تیر-1:37
سلام
دقیقا حرف دل خیلی ها رازدید من هم اینترنت پرسرعت 512خریداری کردم ولی خیلی کند هست .ضمنا اینترنت من هم دربوشهر 1هفته قطع بود که تازه وصل شده است شماره تماس برای پیگیری مشکلات هم راباید 10باربگیریم وپشت خط معطل بشویم تا یک نفربعداز مدتی انتظارپاسخ میدهد
همه اش وعده توخالی .


***


امیر
1391 پنج شنبه 15 تیر-2:20
سلام . من هم مشکل مشابهی دارم . حدود 10-12 روز که اینترنتم کامل قطع بود . الان 2-3 روزه که وصله ولی قدرت سیگنال خیلی پایین اومده جوری که حتی 1 چراغ از 3 چراق مربوط به قدرت سیگنال روی مودم روشن نمیشه ( دقیقا تو همون موقعیتی که قبلا هر 3 چراغ روشن میشد ). هر 10-15 دقیقه هم برای چند ثانیه قطع میشه و دوباره وصل میشه . 2 بار هم زنگ زدم به مرکز خدمات مشتریان مبین نت ( 83869999 و 096790 ) که اگه کاری میشه کرد بهم بگن . هر دو بار راهنماییم کردن مودم رو دوباره تنظیم کردیم ولی چیزی دست نشد و جواب دیگه ای هم برای این مشکل نداشتن ...


***


سلام . من هم مشکل مشابهی دارم . حدود 10-12 روز که اینترنتم کامل قطع بود . الان 2-3 روزه که وصله ولی قدرت سیگنال خیلی پایین اومده جوری که حتی 1 چراغ از 3 چراق مربوط به قدرت سیگنال روی مودم روشن نمیشه ( دقیقا تو همون موقعیتی که قبلا هر 3 چراغ روشن میشد ). هر 10-15 دقیقه هم برای چند ثانیه قطع میشه و دوباره وصل میشه . 2 بار هم زنگ زدم به مرکز خدمات مشتریان مبین نت ( 83869999 و 096790 ) که اگه کاری میشه کرد بهم بگن . هر دو بار راهنماییم کردن مودم رو دوباره تنظیم کردیم ولی چیزی دست نشد و جواب دیگه ای هم برای این مشکل نداشتن ...
این ادعا برای منی که 1 ساله دارم از اینترنت این شرکت استفاده میکنم یه توهینه چون روز به روز چه از لحاظ کیفیت خدمات و چه از لحاظ پشتیبانی داره ضعیف تر میشه...


***


سلام ما هم با سرعت مثلا 512 خریدیم ماه اول خوب بود ولی دیگه بعد از اون افتضاح شده بعد 2 ساعت معطلی هم که به ساپورتشون وصل میشیم میگن جای مودمتون بده.بعد جالبه تو روز سرعت عالیه سرعت 128 هم نیست .من که اصلا راضی نیستم


45 235

کد خبر 229490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    4 0
    من هم از جمله دارندگان مبين نت هستم و متاسفانه اين شركت هيچ گونه مسئوليتي نپذيريد. من حداقل دو ماه است در منطقه غرب تهران قطعي دارم و هيچ كسي هم پاسخ گو نيست. تمديد اشتراك به ازاء روزهاي قطعي حداقل كاري است كه اين شركت مي‌تواند انجام دهد.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    6 0
    خداوکیلی این زیرساخت ها هم خوب بهانه ای شده . اگر جنگ جهانی سوم با سونامی اندونزی و زلزله ژاپن یکجا اتفاق می افتاد و تما زیرساختها رو یکجا نابود می کرد بعد این همه وقت تا حالا باید درست می شد .
  • مسعود IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    4 1
    در خیابان اصلی کرج (شهید بهشتی) حد فاصل بین 45 متری و میانجاده آنتن دهی نداره !!!!!! منظور از پوشش سراسری اینه !!!
  • آرش EU ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    5 1
    مکرر هم ترافیک بی جهت کم میکنه ! در حالی که اصلا لود و دانلود ندارم دو ماهی چهل هزار تومان ازم میگیره . سرعت هم افتضاح . کرج
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    4 2
    در خصوص اين شركت بنده با سابقه كاربري قريب به 10 سال از اينترنت هيچ شركتي به بي مسئوليتي اين شركت نديده ام. بخاطر سيگنال ضعيف در منزل كارشناس اين شركت بعد از چندين روز تاخير روز 4 شنبه جهت بررسي مراجعه نمود و مودم اينجانب را تعويض كرد كه البته هيچ نتيجه مثبتي در بر نداشت. جالب اينجاست كه بخاطر تعطيلي 5 شنبه و جمعه و يكشنبه و دو شنبه 14 و 15 خرداد سرويس بنده قريب به 1 هفته صرفا" جهت فعال سازي مودم دوم قطع بودو در حال حاضر هم دريافت سيگنال با حد اقل قدرت و با قطعيهاي مكرر جريان دارد و البته گوش اگرگوش دوستان..
  • kamran IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    7 0
    من تازه مبین نت گرفتم.نظرات شما عزیزان میترسونه منو اما تو منطقه ای که ما هستیم انتن فوله.الان هیچی انتن نداره اما اینترنت وصله.والا ما که نفهمیدیم این جهان سومی تا کجا ادامه داره
  • مهدی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    6 1
    سلام من باهمه دوستان هم عقیده هستم واقعاشرکت مبین نت فقط دنبال فزوش مودم هاشه ولی درپوشش دهی وسرویس صفره
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    6 0
    تو ساعت اوج مصرف اینترنتش زغالی میشه از 4 بعد از ظهر تا 10و نیم شب
  • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    6 0
    سلام،از اول مرداد در تهزان محدوده میدان انقلاب شبها سرعت خیلی افت میکنه،یعنی من که 2 مگ دارم سرعت به 18kb میرسه،به پشتیبانی هم چند بار زنگ زدم میگن دانلود نکنید و به ما ربطی نداره صبحا استفاده کنید. از خبر آنلاین خواهش میکنم که پیگیری کنید،شاید حرف شما رو گوش کنن با تشکر
  • بدون نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    4 1
    حالا چرا دوستان مبین نت تلفن جواب نمیدن اطلاعیه هم نمیدن مگر از مردم میترسند
  • مشترک بدبخت مبین نت EU ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    4 1
    متاسفانه وضعیت مبین نت روزهای جمعه در مشهد بحرانی است و بارها در یک دقیقه قطع می شود ..کسی هم پاسخگو نیست؟؟ به کی باید شکایت کرد؟؟
  • حسین IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    4 1
    الان به مدت 6 ماه است(از زمان خرید مبین نت)که اینترنت من هر 30 دقیقه یکبار قطع میشه(Destionation Net Unreachable ). یک ماه هستش که تماس میگیرم و هر دفعه با 1بهونه میپیچوندن.و در آخر برای پیگیری زنگ زدم شماره تیکتم و میخونم،طرف بهم میگه:ایجا نوشته مشکل شما حل شده...
  • انواری US ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    3 1
    سلام می خواستم دلیل قطع شدن آنتن دهی مودممرا درساعت 1بمداد تا5بامداد درتاریخ10/8/1392بدانم با تشکر