در روز دهم تیر ماه هم چند نفر دیگر از هموطنان مشکلاتشان را با ما مطرح کردند که آنها را میخوانید:

مجید احمدیان نوشته است: شرکت ایران خودرو نسبت به تعهدات خود به هیچ عنوان پایبند نیست. خوردو ال90 قرار بوده در آخر اردیبهشت ماه تحویل داده شود ولی تا امروز تحویل داده نشده است و ضمنا هیچ کس نیز پاسخگو نیست. چرا به فکر مردم و زندگی مردم نیستند؟ مردم برای زندگیشان برنامه ریزی دارند. نمایندگی می گوید سود دیرکرد به شما داده خواهد شد. من برای سود که ثبت نام نکرده ام .اگر به دنبال سود بودم در بانک سرمایه گذاری می کردم. ممنونم اگر پیگیری فرمایید.

حسین نوشته است: اینجانب در شهرک خاورشهر واقع در منطقه 15 تهران زندگی میکنم. این شهرک با وجود اینکه حدود90 درصد از ساکنین آن بازنشسته نظام هستند آب آشامیدنی ندارد و مردم ناچارند آب را به صورت دبه ای بخرند. از مسئولان خواهشمندم که به فکر ساکنان و به ویژه سالمندان این منطقه از تهران باشند.

حسنی هم درباره مشکلی که قبلا درباره روستایشان مطرح شده بود و یکی از مسوولان به آن پاسخ داده بود، اشاره کرده: در خصوص وضعیت روستاهای شاهزاده محمد زید و جوین در استان سمنان 20 کیلومتری لاسجرد متاسفانه نادیده گرفتن برخی از مشکلات اعم از نداشتن لوله کشی آب و گاز و عدم دسترسی و آنتن دهی موبایل و عدم دریافت هیچ سیگنال و فرکانس های تصویری صدا و سیما و پاسخ یکی از مسئولان دهداری محترم استان سمنان جناب آقای مهندس طاهری به عرض می رساند بعلت وجود مشکلات مطرح شده بیشتر کشاورزان به شهر سمنان مهاجرت نموده اند ولی با این اوصاف آمار ارائه ده خانوار مربوط به آمار 30 سال پیش بوده و دور از واقعیت است. امید است مسئولین بجای بازدید از محل و هماهنگی با روستائیان از ارائه آمار واهی خودداری کنند. لازم به ذکر است در زمان اخذ رای برای نمایندگی مجلس و یا ریاست جمهوری این منطقه در استانداری بعنوان روستا شناخته می شود. امید است این برادر عزیز جهت درک واقعیت به این روستا سفری داشته باشد.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • narges IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    2 0
    باسلام منم ساکن شهرک خاورشهرم و مشکل آب آشامیدنی داریم خیلی ممنون میشم اگر پیگیری کنید خدایی زشته یه شهرک تو تهران آب آشامیدنی نداشته باشه
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    1 0
    من هم ساکن خاورشهرم از بی آبی به ستوه آمدیم و چاره ای جز خریدن آب نداریم ما که ساکن تهرانیم این وضعمان است وای به حال بقیه شهرها