۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۸۸ - ۰۳:۴۱

روزنامه کیهان نوشت:

میرحسین موسوی با صدور بیانیه ای به بهانه سالگرد 13 آبان، ترجیح داد ماهیت ضد آمریکایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و محتوای آن در زمینه «تسخیر لانه جاسوسی» را مسکوت بگذارد. وی به روال عملکرد چند ماه اخیر خود از ابراز برائت و انزجار نسبت به سیاست های ظالمانه و استکباری شیطان بزرگ طفره رفت و این در حالی است که جفاکاری وی در حق کشور و نظام طی 5، 4 ماه گذشته بارها با ستایش دولتمردان آمریکایی مواجه شده است. کسانی چون اوباما، هیلاری کلینتون، پل ولفویتز و... با نام بردن از موسوی، وی را مردی شجاع و الهام بخش خوانده و نسبت به تحرکات ضدانقلابی او ابراز ذوق زدگی کرده اند.

موسوی در بیانیه خود تحت «بیانیه شماره 14 میرحسین موسوی در آستانه سیزدهم آبان» با اشاره به مناسبت های این روز (تبعید حضرت امام و کشتار دانش آموزان از سوی رژیم پهلوی) درباره مناسبت اصلی این روز (تسخیر جاسوسخانه شیطان بزرگ) به این جملات بسنده کرد: درباره سومین سیزده آبان بسیار گفته شده است، تا جایی که بعید است کمترین اطلاعی از آن ماجرا ناگفته مانده باشد؛ از جمله آن که در این رویداد امام از دانشجویان مسلمان پیروی کرد. ظاهراً این دانشجویان بودند که خود را پیرو خط امام می خواندند، اما در واقع این امام بود که حرکت آنان را دنبال نمود. قطعاً هیچ یک از رهبران و فرماندهان انقلاب در شکل دادن به آنچه در این روز اتفاق افتاد نقشی نداشت. حتی خود دانشجویان تصور می کردند بعد از چند روز حادثه تمام می شود و به خانه هایشان باز می گردند. ولی امام این رویداد را پیگیری کرد و آن را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول نامید.

وی هیچ اشاره ای به محتوای این مناسبت بزرگ یعنی فتح جاسوسخانه آمریکا و برملا شدن اسناد جاسوسی اعضای گروهک هایی نظیر نهضت آزادی، جبهه ملی، جنبش خلق مسلمان و... که با طراحی کودتا، غائله های مرزی، شایعه پراکنی، منفی بافی و سیاه نمایی، جنگ روانی و مطبوعاتی و القای اختلاف میان مسئولان به جنگ نظام نوپای اسلامی آمده بودند، نکرد و این در حالی است که اغلب گروهک های یاد شده، چه آنها که اعضایشان در داخل کشور هستند و چه آنها که از کشور گریختند- (کسانی نظیر ابراهیم یزدی و علیرضا نوری زاده و...) مشخصاً از اقدامات خیانت آمیز و ضدانقلابی موسوی طی چند ماه گذشته مکرراً حمایت کرده و حتی گروهک هایی نظیر نهضت آزادی در ارتباط با ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان بوده اند.

حضرت امام با اشاره به اسناد لانه جاسوسی و مشخص شدن ماهیت گروهک های منافق شبه مذهبی- نظیر نهضت آزادی و دولت موقت برآمده از آن بود- که فتح لانه جاسوسی را انقلاب دوم و بزرگ تر از انقلاب اول توصیف کردند و تأکید نمودند که اگر اینها سرکار مانده بودند به اسلام سیلی می زدند.

میرحسین موسوی در بیانیه خود پس از عبور از هویت و ماهیت ضدآمریکایی روز 13 آبان و در حالی که متحدان حزبی وی در دولت اصلاحات تا مرز تعطیلی تمام فعالیت های هسته ای پیش رفتند و خواستار سرکشیدن جام زهر تسلیم شدند، به سیاست خارجی عزتمندانه امروز کشور حمله کرد و با ادعای رفتارهای افراط و تفریطی مدعی شد: دولتمردان مصالح بلندمدت مردم را به هیچ معامله می کنند و با گشاده دستی از حقوق ملت عقب می نشینند. آنها نشان دادند حتی در تسلیم شدن و کرنش کردن افراط گرند(!)

وی آنگاه در تناقض با همین ادعا نوشت «حتی اگر با تلاش دلسوزان، از واگذاری دستاوردهای کشور در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای جلوگیری شود از عواقب افراط و تفریط های دولتمردان ایمن نشده ایم زیرا رفتارهای آنان زمینه را برای اجماع بین المللی جهت اعمال تحریم ها و فشارهای بیشتر به ملت ما فراهم کرده است».

مانور تبلیغاتی میرحسین موسوی روی فشار جبهه غرب در حالی است که برخی عناصر سیاسی و اطلاعاتی در آمریکا و اروپا اخیراً اعلام کرده اند باید با تشدید فشار تبلیغاتی و فضای روانی علیه جمهوری اسلامی، به تقویت جریان معارض با نظام اسلامی در داخل پرداخت! و با توجه به روشن بودن صورت مسئله آقای موسوی باید توضیح دهد که منظورش از جملات مبهم و دوپهلو برای متهم کردن نظام چیست و چرا جریان رسانه ای هماهنگ با غرب هم نظام را متهم به سازش و امتیاز دادن به بیگانگان می کند و هم در عین حال دفاع نظام از حقوق ملت و باج ندادن در این زمینه را حمل به ماجراجویی و تحمیل هزینه برای کشور می نماید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 22364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ? IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۰
    1 0
    من که هر چی خوندم متوجه نشدم متن بیانیه موسوی کجای این به اصطلاح مقاله بود.
  • حسن IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۰
    0 0
    بنده خدا مگه کسی جرات میکنه متن بیانیه موسوی را بیاره.
  • بدون نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    چرا دری وری نوشتین؟ اصل بیانه رو بزارید تاهمه بخوانند .تا کی میخواهید به مردم دروغ بگید بعضی مردم امسال شما باور کنند
  • کاوه IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    ورود سایت خبری شما را به جرگه دروغگویان تبریک میگویم
  • عباس IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    گفتم چرا سایت شما فیلتر نشده
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    خودتون میبرید و خودتون هم میدوزید وبعد به نام دیگران چاپ میکنید. این است مفهوم جریان آزاد اطلاعات؟
  • بدون نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    اگر شما از ... حمایت نمی کردید که شما هم مثل بقیه ی سایت های آزاد در فیلتر به سر می بردید.
  • هوشنگ IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    تیتر با متن خیلی فرق دارد.اصل بیانیه چیست/
  • بهرام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    0 0
    می خواهم به مسئولین روزنامه کیهان گوشزد کنم که بد دفاع کردن از نظام خیلی بهتر ازخوب حمله کزدن دشمن است .شما در واقع دارید چنین کاری را میکنید
  • شایان DE ۰۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    تا کی دروغ و فریب؟؟؟ این بیانیه میر حسین موسوی نیست
  • بدون نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    عرض شود که:گو تو خوش باشکه ما گوش به احمق نکنیم... جرات دارید متن اصلی بیانیه را بگذارید
  • مستعار(محسن روح الاميني) IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    آقاي بي نام و نشاني كه كه ميگيد خودشون ميبرند و ميدوزند و به اسم مردم تمام ميكنند، شايد خودتون اينكاره ايد. خود من اگه لازم بشه و مصونيت داشته باشم آدرس خونه ام رو هم ميذارم تا ببينند، تاكي چشم روي واقعيتها مي بنديد. چطوره كه رجانيوز و فارس نظرات رو گلچين ميكنه و يه نظر كه دو ريال بيارزه نشون نميده اونوقت يه خبرگزاري كه كارش اطلاع رساني است ميشه... استغفرالله.
  • ?? IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    بقول قدیمی ها : هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که سایت خبر هم دروغ بنویسد... با این اخبار ناقص و یک طرفه دیگر کسی به سایت خبر سر نم زند.. متاسفام برایتان
  • یک جوون ایرانی IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    من ی سوال دارم خواهش میکنم نشون بدید!! ایا تا ابد این روز باید ماهیت ضد امریکایی داشته باشه؟ .
  • رضا IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    این دفعه به نعل زدید یا به میخ. (شجاع باشید و حقیقت رابگویید)
  • as IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    بعد از خواندن بیانیه بار دیگر خدا را شکر کردم ادم بی منطق و بی سیاستی مثل اقای موسوی رییس جمهور نشد این اقا دارندباانتقاد از نقاط نقاط قوت احمدی نژاد(انرزی هسته ای) راه را بر انتقاد های دیگر سد میکنند
  • واقع گرا IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    منم دوست دارم اصل بییانیه رو ببینم اما میدونم غیر از مطالب بالا نگفته!
  • فرياد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    اخه بابا تا كي م يخواي اين سيد بزرگوووووار رو بكوبيد.مردم اونقدرا شعور شو دارند كه بفهمند
  • بهارمست IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    ماجوونا.مملکت وخون شهدا،ولایت فقیه رابه هیچ کس وهیچ چیز نمیفروشیم
  • سرباز امام خامنه ای IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۲
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر منافق رهسپاریم با ولایت تا شهادت
  • بهارمست IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
    0 0
    همه تلاش آقای موسوی تفرقه انداختن بین ماجووناست *ایرانی جماعت گول هرکس ونمیخوره .انشااله مادانشجوهازمین سازظهورمنجی آخرالزمان باشیم
  • دانشمند IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای بی نام امسال غلطه امثال درسته
  • Merry IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
    0 0
    چرا انقدر دروغ می نویسیدو مردم رو گوسفند می پندارید؟!
  • (X) IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۴
    0 0
    ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????akhe chera????????????????????????????
  • بدون نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    0 1
    این دوستان به ظاهر متجدد دلشون میخواد که مملکت رو دو دستی تقدیم رفقای مردم فریبشون بدن تا وقتی که در گوشه گوشه دنیا صدای ناله کودکان محروم شنیده میشه تازمانی که ناوهای پر از کینه آمریکایی ترس رو در خاورمیانه آمریکای مرکزی لاتین آفریقا به ارمغان میارن شعار ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافقه
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۹
    0 0
    متاسفم واستون
  • سمیرا IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۳
    0 0
    هر چقدر هم که سعی کنید آقای موسوی را خراب کنید فایده نداره جوونا راهشونو انتخاب کردند
  • صادق IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۵
    0 0
    هر که با این نظام در افتاد ور افتاد این سید(!!!)بزرگوار هم روز های پایانیش رو داره سپری می کنه.