۰ نفر
۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۲۰
ناکامی شمشیربازی ایران در آسیا

تیم‌ملی اسلحه سابر شمشیربازی در مسابقات قهرمانی آسیا بدون مدال ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در نخستین دیدار تیمی خود در قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد و نتوانست راهی یک چهارم نهایی شود.بدین ترتیب سابریست‌های کشورمان ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش می‌کنند.ملی پوشان ایران در بخش انفرادی نیز در کسب مدال ناکام بودند.هدایت این تیم بر عهده محمد رهبری است.این نتایج در حالی رقم خورد که ملی پوشان کشورمان اردوهای بلند مدتی را در اروپا پشت سر گذاشته بودند و علی پاکدامن هم از آمریکا حضور پیدا کرد.با نتایج به دست آمده زنگ خطر برای حضور شمشیربازی در بازی‌های آسیایی ناگویا به صدا درآمد.

257 251

کد مطلب 2236810

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین