مهر نوشت:

دو تن از اعضای جامعه اسلامی مهندسین پیش بینی کردند که به احتمال زیاد اصولگرایان و جبهه پبروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از علی لاریجانی حمایت خواهد کرد.
حسن غفوری فرد در خصوص ابراز تمایل بیش از هفت نفر از اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و اینکه آیا نیاز به وحدت اصولگرایان نیست، گفت: ممکن است در مرحله اول هفت یا هشت نفر باشد اما به مرور زمان کم می شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که گزینه نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کیست، گفت: گزینه اصولگرایان دکترعلی لاریجانی خواهد بود.
همچنین در این زمینه مصطفی میریان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نیز در خصوص کاندیداتوری علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و احتمال حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری از وی گفت: فعلا در ظاهر قضیه و با توجه به رای بالای لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس احتمالا ایشان کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشد.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر جبهه پیروان خط امام و رهبری بر کاندیداتوری لاریجانی کار می کند، گفت: البته هنوز دعوت رسمی از سوی جبهه پیروان برای کاندیداتوری لاریجانی انجام نشده است.
میریان خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی در دوره نهم ریاست جمهوری هم کاندیدا بودند و خیلی هم کار کردند.
فارس هم نوشت:
یحیی آل اسحاق عضو حزب موتلفه اسلامی که از وی با عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یاد می‌شود، در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات دهم گفت: بنده تاکنون به این موضوع فکر نکردم و اصلا درباره آن اطلاعی ندارم و آنچه مطرح شده تنها یک گمانه زنی رسانه‌ای بوده است.
وی با بیان اینکه در رابطه با انتخابات آتی ریاست جمهوری یک مقوله کلی وجود دارد و آن این است که باید رئیس جمهور آینده ایران مطابق با ظرفیت جمهوری اسلامی ایران باشد، افزود: نمی‌شود کسی ریاست جمهوری ایران را بپذیرد اما ظرفیت جمهوری اسلامی را نداشته باشد. کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم الزاماتی دارد.اولین الزام برای کاندید ای ریاست جمهوری یازدهم ارائه یک تیم منسجم حرفه‌ای و هماهنگ در حوزه اقتصاد است.
رییس اتاق بازرگانی تهران، در ادامه الزام دوم کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری را هماهنگی وی با نخبگان جامعه دانست و گفت: رئیس جمهور آینده ایران باید مورد وثوق و اعتماد نخبگان جامعه باشد و نخبگان جامعه به او برای اداره صحیح کشور اعتماد کند.
وی در پاسخ به این سؤال که برخی می گویند حزب مؤتلفه با شما درباره کاندیداتوری رایزنی کرده است، توضیح داد: تاکنون هیچ گروهی با بنده درباره ریاست جمهوری مذاکره و گفت‌وگویی نداشته است.
آل اسحاق در پاسخ به این سؤال که آیا شما کاندیداتوری خود را برای انتخابات آتی رد می‌کنید، گفت: اگر تیم منسجم اقتصادی برای ریاست جمهوری شکل بگیرد بنده عضو آن تیم می‌شوم چرا که معتقدم این تیم باید شکل بگیرد.
رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران در پایان با بیان اینکه نمی‌تواند کاندیداتوریش را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری تایید یا رد کند، گفت: در صورتی که با حضور در تیم اقتصادی، بنا باشد در انتخابات شرکت کنم حاضرم در این باره فکر کنم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    35 2
    این آقای غفوری از الان کاندیداهای انتخابات از اصلاح طلبان و اصولگرایان را تعیین کرده. من نمی فهمم چه لزومی داره از الان دارن این اصولگرایان تنور انتخابات را داغ می کنند؟ مطمئن باشین در صورت کاندیدا شدن این دو نفر، من به آقای عارف رای می دم.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    28 0
    یحیی آل اسحاق عجب نام ونام خانوادگی اي چقدر به اسمهای عبری نزدیکه