به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اعلام رسمی پایان همکاری باشگاه خیبر خرمآباد با مهدی رحمتی، علی شجاعی با انتشار متنی در واتساپ خود به این اتفاق واکنش نشان داد. او در این پیام ضمن تشکر از زحمات رحمتی در طول فصل گذشته، از تجربه همکاری با او ابراز خوشحالی کرد.

257 251







نظر شما