حمل‌ونقل عمومی کلید کاهش ترافیک /ثبت ۲۴۹ هزار سفر درون‌شهری در شهرکرد طی بهار ۱۴۰۵

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد از جابه‌جایی ۲۴۹ هزار و ۴۴۲ مسافر توسط ناوگان ملکی و بخش خصوصی این سازمان در سه‌ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهرداد میرزاییان با اشاره به عملکرد سه‌ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در مجموع ۲۴۹ هزار و ۴۴۲ نفر سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری شامل ناوگان ملکی و بخش خصوصی این سازمان در سطح شهرکرد انجام شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد  با اشاره به استقبال شهروندان از خدمات حمل‌ونقل عمومی گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۱۹۳ کارت بلیت الکترونیکی نیز به فروش رسیده است.

میرزاییان با تأکید بر نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک شهری، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا تصریح کرد: توسعه فرهنگ استفاده از ناوگان عمومی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مدیریت ترافیک و ارتقای کیفیت زندگی شهری است.

وی از شهروندان خواست حتی‌الامکان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کرده و برای انجام سفرهای روزانه خود از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بهره بگیرند تا ضمن کاهش بار ترافیکی معابر در حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های خانوار نیز سهیم باشند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: این سازمان با برنامه‌ریزی مستمر و ارائه خدمات مطلوب، در تلاش است زمینه افزایش رضایتمندی شهروندان و توسعه استفاده از حمل‌ونقل عمومی را بیش از پیش فراهم کند.

کد مطلب 2237190

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین