به گزارش خبرآنلاین، دکتر امیرمحسن ضیایی، معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، معتقد است برای قضاوت درباره عملکرد نظام سلامت، ابتدا باید ایران را با کشورهای همسطح منطقه مانند ترکیه و عربستان مقایسه کرد؛ کشورهایی که از نظر جمعیت و شرایط، شباهت بیشتری به ایران دارند. به گفته او، ایران در برخی شاخصهای سلامت حتی عملکرد بهتری نسبت به این کشورها دارد.
۴۷۲۳۲








نظر شما