ببینید| نظام سلامت ایران را می‌توان با اروپا مقایسه کرد؟ پاسخ معاون اسبق وزارت بهداشت

معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، در کافه خبر با مقایسه ایران و کشورهای منطقه و توسعه‌یافته، از شکاف میان میزان هزینه‌کرد و نتایج به‌دست‌آمده در حوزه سلامت می‌گوید.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر امیرمحسن ضیایی، معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، معتقد است برای قضاوت درباره عملکرد نظام سلامت، ابتدا باید ایران را با کشورهای هم‌سطح منطقه مانند ترکیه و عربستان مقایسه کرد؛ کشورهایی که از نظر جمعیت و شرایط، شباهت بیشتری به ایران دارند. به گفته او، ایران در برخی شاخص‌های سلامت حتی عملکرد بهتری نسبت به این کشورها دارد.

۴۷۲۳۲

کد مطلب 2238436

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =