به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هادی خدادادی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرمان امروز در این خصوص اظهار کرد: جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها در خصوص رسیدگی به پروندههای مشاغل مزاحم، در روزهای اخیر در مرکز بیومتریک برگزار شد.
وی افزود: این نشست با حضور منصور ایرانمنش و سید محمد موسوی (نمایندگان شورای اسلامی شهر کرمان)، یدالله سپهری (مشاور حقوقی شهردار)، علی مهرابیان (دبیر کمیته بدوی) و دبیران کمیتههای بدوی مناطق پنجگانه شهرداری برگزار شد.
خدادادی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد دبیران کمیته بدوی نسبت به اخطار دادن به صاحبان مشاغل مزاحم در هر منطقه شهری اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرمان یادآور شد: بر این اساس پس از تشکیل پرونده، چنانچه موارد مورد نظر رعایت نشود، پرونده به کمیسیون بند ۲۰ سازمان مشاغل ارجاع خواهد شد تا تعیین تکلیف نهایی با حضور اعضا در کمیته بدوی انجام گیرد.







نظر شما