به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این نشست، بر اهمیت نقش مساجد بهعنوان پایگاههای اثرگذار فرهنگی و اجتماعی در ترویج الگوی صحیح مصرف برق تأکید شد و راهکارهای بهرهگیری از ظرفیتهای موجود این مراکز در راستای فرهنگسازی عمومی، کاهش مصرف غیرضروری و توسعه استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به جایگاه مساجد در ارتباط مستقیم با جامعه، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و برنامههای مذهبی را از مؤثرترین ابزارهای تبیین ضرورت مدیریت مصرف انرژی عنوان کرد.
در ادامه این نشست، طرح ملی «سبا» بهعنوان محور مشترک همکاریهای فرهنگی و اجرایی معرفی شد و بر نقش آن در نهادینهسازی رفتار مصرف بهینه در سطح جامعه تأکید گردید.
در پایان این نشست مقرر شد تفاهمنامهای میان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان در راستای تقویت همکاریها در حوزه مدیریت مصرف انرژی و استفاده از ظرفیت مساجد در این زمینه تبادل شود.
همزمان با هفته صرفهجویی، مهدی پاکطینت، رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، با حضور در مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان نشستی در راستای ارتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی با محوریت ظرفیتهای مساجد برگزار کرد.
کد مطلب 2239165







نظر شما