وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری با فواد حسین گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه و پس از رفع موانع، تنگه هرمز ظرف مدت 30 روز تحت مدیریت انحصاری ایران به ظرفیت پیش از جنگ باز خواهد گشت و مسئولیت اجرای این ترتیبات تنها بر عهده جمهوری اسلامی است. هرگونه مداخله یا تلاش برای ایجاد ترتیبات موازی، صرفاً به پیچیدگی اوضاع، افزایش تنش‌ها و تأخیر در بازگشایی این آبراه حیاتی منجر خواهد شد؛ کما اینکه سانحه‌ها و درگیری‌های دو شب گذشته در تنگه هرمز گواهی بر این مدعاست. منبع: تسنیم

265 33

کد مطلب 2239232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =