پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

وزیر امورخارجه عراق پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فواد حسین پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه ایکس نوشت: امروز در بغداد میزبان سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در یک سفر رسمی بودم؛ سفری که با هدف بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای انجام شد.

بنابر روایت ایلنا، ما بر این باوریم که گفت‌وگو و ارتباط مستقیم میان کشورهای منطقه، ستون اصلی مواجهه با چالش‌ها، تقویت امنیت و ثبات، و نهادینه‌سازی رویکرد دیپلماسی در راستای تأمین منافع ملت‌های ماست.

پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

۲۱۹ 

کد مطلب 2239303

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین