فارس نوشت:

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به کنترل شدید اتوبوس ها و مسیرهای هوایی در حال حاضر یکی از «سوراخ‌های» (راههای) عمده انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور قطار است.

طاها طاهری در توضیح انتقال مواد مخدر از طریق اتوبوس، هواپیما و قطار از جنوب کشور به پایتخت و نواحی شمالی کشور اظهار داشت: یکی از سوراخ‌های انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت از طریق قطار است.

وی با تأیید کنترل شدید و مناسب اتوبوس‌ها و هواپیما‌ها و جلوگیری از انتقال مواد مخدر از جنوب کشور به دیگر استان‌ها افزود: باید برای قطار یک سیستم کنترل بدون دردسر برای مسافران و بارهای آنان تدبیر شود زیرا هم اکنون مواد مخدر را در داخل قطار یا در داخل کیف جاسازی می‌کنند و از طریق قطار انتقال می‌دهند.

طاهری با تأیید کنترل شدید اتوبوس‌های مسیر جنوب کشور به خصوص از استان کرمان که در برخی ایستگاه‌ها مسافران را پیاده و سگ‌های مواد مخدر را داخل اتوبوس رها می‌کنند که می‌تواند برای مسافران ناراحتی ایجاد کند، افزود: ما اکنون در حال انجام تدابیری برای کنترل قطارها نیز هستیم و آخرین اطلاعات ما نیز حاکی از آن است که در حال حاضر انتقال مواد مخدر عمدتاً از طریق قطار صورت می‌پذیرد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرهام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    9 0
    خبرگزاری فارس لطف کنند بگن مواد مخدر از کدوم سوراخ وارد نمیشه!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    11 0
    کافی است تعدادی معدود مواد فروش را دستگیر و بازجویی کنید از کجا می اورند. با تکرار 3 مرحله این اقدام به سرشاخه اصلی وارد کننده مواد می رسید. کل زمان ان 2 ماه است و در این 2 ماه میشود نسل مواد و موادفروش و مواد مصرف کننده را منقرض نمود. اگر نمیتوانید استعفا دهید تا بیایم امور را سامان دهم. ولی نفع داری در این فرایند از جریمه معتادان و افراد دستگیر شده. و قبل از ترک انها را ازاد میکنی و تدبیری در بهبود زندگی اتی انها نیز نداری. باید با خودت دو دو تا چهارتا کنی که ایا معتاد بودن افراد خوب است یا توسعه ملی؟
  • بدون نام GB ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    3 6
    از همان سوراخي كه به راحتي اب خوردن در زندانها مي توان يافت
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    3 3
    اگر روزی یک قطار هم بار بیاورد به مرکز و شرق و شمال !!! این مواد که هست از سوراخ های دیگری میاید !!! آیا میشود روزی 50 تن مصرف را با قطار حمل و نقل کرد اینهم فقط تریاک !!!
  • بدون نام IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    11 0
    موادی که میاد از سوراخ نمیاد از شاهراه و بسیار راهت میاد چون هرجا و در هر محلی قابل دسترسه موتد کمی نیست
  • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    6 0
    شاید ثبت سفارش هم میشه چون فراوان تر از مرغ و دارو و نان هست
  • مقیمی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    2 4
    با این حجمی که وارد کشور میشه همچین سوراخ هم نیست و بیشتر به دروازه میخوره!! در ضمن یک ضرب المثل هندیه که میگه هر چیزی خریدار داشته باشه ، فروشنده اش هم پیدا میشه . مطمئن باشید اگر دور مرز را دیوار 10 متری هم بکشید بازهم مواد وارد میشه چون سود هنگفتی درش وجود داره و تنها راه ، کم کردن مصرف در داخله که با اوضاع کنونی بعیده کم یشه و نیاز به کار بسیار بزرگ و فراگیر داره که هرچقدر هم هزینه ببره باز هم بصرفه است .
  • بدون نام IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    4 8
    از سوراخ فقر! از سوراخ بیکاری!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    5 2
    واقعا از کجاست....چرا ترکیه و امارات و عربستان و ...اینهمه معتاد وفاچاقچی مواد نداره...این مواد خانمانسوز از تجاوز امریکاواسراییل هم بدتره... قتلهای خانوادگی و زورگیری ..فساد زنان و دختران..کودک ازاریهاو...همه پیامد این موادند....
  • بدون نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    7 0
    :) واقعا سوال داره؟
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    5 0
    کار برادران قاچاقچی است!!!