مهر نوشت:

وزیر ورزش و جوانان از عضویت 50 جوان برگزیده جشنواره جوان ایرانی در دبیرخانه این جشنواره برای سال آینده خبر داد. 
محمد عباسی در مراسم اختتامیه جشنواره جوان ایرانی با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره تعدادی از جوانان شایسته کشور معرفی شدند که قطعا تعدادشان در سراسر کشور بیش از این است و امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم جوانان بیشتری را در سراسر کشور معرفی کنیم.

وی افزود: معرفی جوانان شایسته نشان دهنده ایمان، نشاط ، هویت و غیرت جوان مسلمان ایرانی است که با رویکرد حمایت از آنها به کمک سایر دستگاهها اجرا می شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همه دستگاهها باید به کمک وزارت ورزش و جوانان بیایند و کارگروهی منسجم برای حمایت از جوانان ایرانی و نخبگان تشکیل شود.
عباسی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر که همزمان با روز ملی جوان است، گفت: یک روز قرار است به نام جوان ایرانی نامگذاری شود اما قطعا سراسر سال جوانان ایرانی به درخشش خود در سطح بین المللی ادامه می دهند و این جشنواره که به مناسبت این روز برگزار شده تنها بهانه ای برای معرفی بخشی از نخبگان کشور است.

به گفته وی، همانگونه که حضرت علی اکبر در کربلا افتخارآفرید جوانان ایرانی نیز در طول تاریخ ایران افتخارات بیشماری آفریدند که دفاع آنها از مرزهای ایران در طول هشت سال دفاع مقدس تنها نمونه ای از آن است.

عباسی ادامه داد: در دهه اخیر نیز جوانان اندیشمند ما در حیات خلوت علمی افتخارات بیشماری را به نام خود ثبت کرده اند که این منجر به تعجب سران استکبار و غرب شده و آنها تلاش کردند که با شهادت دانشمندان جوان هسته ای ما حرکت جوانان ایرانی را متوقف کنند و با ایجاد محدودیت های اقتصادی بر این امر پافشاری کردند اما باز هم جوانان مقابل همه این تحریم ها ایستاده و در هر نقطه ای که با کمی و کاستی مواجه می شوند خود دست به کار می شوند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: 50 جوان برگزیده جشنواره امسال اعضای اصلی دبیرخانه این دوره می شوند تا بتوانیم از نظرات و مشاوره های آنها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره در سال آینده استفاده کنیم.
301301

کد خبر 224638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =