کاربران خبرآنلاین واکنش‌‌های متفاوتی به حضور لیلا حاتمی، علی مصفا و فرزندانشان در جشنواره کارلووی واری جمهوری چک داشتند.

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری که از 29 ژوئن تا 7 ژوئیه (9 تا 17 تیر) برگزار می‌شود، مهمترین جشنواره درجه الف در اروپای مرکزی و شرقی است.
فیلم «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا یکی از 12 فیلم بخش مسابقه این جشنواره است. لیلا حاتمی به همراه علی مصفا و فرزندانشان، علیرضا آقاخانی (بازیگر) و فردین صاحب الزمانی (تدوینگر) در این جشنواره حضور دارند.
انتشار خبر حضور حاتمی و مصفا در خبرآنلاین(اینجا) واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران محترم سایت به دنبال داشت.
کاربری با نام متولد ماه مهر از این زوج به عنوان یک زوج نمونه، شایسته و خوشبخت نام برده و ابراز امیدواری کرده که همیشه موفق باشند.
در مقابل اما کاربر دیگری در پاسخ به این نظر نوشته: «می‌شه بگی در چی نمونه‌اند و چرا خوشبخت‌اند. وای بر این همه سطحی‌نگری.»
البته این نظر هم بدون پاسخ نمانده و یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین نوشته‌: «هم این که آدما خوشحال باشن و احساس رضایت قلبی کنن و یک قدم کوچیک بتونن تو این دنیا بردارن خوشبختن.»
متولد ماه مهر اما در ادامه این نظرات، کامنت دیگری گذاشته و دلایلش را برشمرده‌است: «این دو هم بازیگرای خوب و محبویی هستند و هم در راه کارگردانی شروع خوبی داشتند. ضمناً در کنار سایر کارکترهائی که هنرپیشه های زن ایرانی دارند، لیلا حاتمی به چند زبان زنده دنیا هم تسلط داره، در دور 65 جشنواره فیلم کن، لیلا حاتمی اهداکننده جایزه اصلی جشنواره به کارگردان ایتالیائی بود، در حالی که نوع پوشش، شایسته و برازنده بود، با تسلط کامل به زبان فرانسه و بدون نیاز به مترجم این کارو به نحو احسن انجام داد و همون پوشش هم جزو 10 پوشش برتر کن 2012 شد. یعنی واقعا اینها شایستگی و موفقیت نیست؟»
سامان از این دو بازیگر به عنوان بهترین زوج هنری ایران نام برده و حدیث هم روی حضور لیلا حاتمی در جشنواره‌های مختلف سینمایی انگشت گذاشته :« باز رفته یه جشنواره دیگه ؟ بابا این ماشالا داره نه زوج خوشبخت و...ماشالا چقدر جشنواره گردی می‌کنه.»
این بار اما لباس علی مصفا هم مورد توجه قرار گرفته، یکی از کاربران با اشاره به چروک لباس علی مصفا نوشته که «جناب مصفا نمی شد این پیراهنو کمی اتو می زدند.»
مهران هم در پاسخ به او گفته: «این پیراهن یه پیراهن اسپورته و چروک‌های این مدلی جزء خصوصیاتشه، مراسم هم مراسم رسمی نیست.»
ابته کاربر دیگری که نامش را ننوشته، نظر دیگری دارد:«حالا که تو لباس خانم حاتمی ایرادی نمی‌بینند، به علی مصفا گیر داده‌اند.»
5757
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توسیوند IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    43 6
    مارو چی به مسایل خصوصی دیگران؟ مشکلات تورم وگرانی روحل کنیم بهتره
  • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    43 7
    چه اهمیتی داره سه هزار میلیارد چی شد ؟
  • ا.ی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    23 4
    گزارشتون جالب بود.اینکه از پتانسیل و نیروق بالقوه مخاطبانتون بتونید استفاده کنید و تولید خبر کنید ارزشمنده.امیدوارم با یه برنامه ریزی دقیق از نیروی فکر و خلاقیت مخاطبان استفاده بشه.با تشکر
  • بدون نام US ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    36 3
    خداییش مودب، متین، و با شخصیت هستن.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    13 6
    اقاجان پول دارن هرجابخوان میرن اونایی که ندارن بشینن ازاین خبرابدن