روزنامه خراسان نوشت:

جوان 26ساله ای که شوهر خواهرش را با ضربه کارد کشته بود صبح چهارشنبه گذشته جزئیات و چگونگی وقوع جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد تشریح کرد.
عصر نوزدهم خردادماه گذشته جوان 27ساله ای به همراه نامزدش به منزل پدر خانمش واقع در بولوار شاهد مشهد رفت تا عصر جمعه را در کنار اعضای خانواده همسرش سپری کنند. آن روز داماد و عروس دیگر این خانواده نیز مهمان آنان بودند. وقتی تازه داماد 27 ساله و نامزدش وارد واحد آپارتمانی شدند اعضای خانواده در حال جمع آوری سفره غذا بودند. پدر خانواده به تازه داماد و دخترش تعارف کرد تا آن ها نیز ناهار بخورند ولی داماد از پدرزنش عذرخواهی کرد و گفت: «من و همسرم ناهار خورده ایم!» و با گفتن این جمله در گوشه پذیرایی نشست. در این لحظه برادر عروس که از قبل اختلافاتی با تازه داماد داشت و از آمدن آنها به منزل پدرش ناراحت بود با طعنه رو به پدرش کرد و گفت: مگر این جا هتل رانندگان شده که هرکسی سرش را پایین بیندازد و این جا بیاید!

این جمله تازه داماد را که راننده بیابان بود عصبانی کرد اما جوابی به برادر زنش نداد اما نامزدش که از جمله برادرش عصبانی شده بود رو به پدرش کرد و گفت: به او (برادر) چه ربطی دارد! هر وقت ما خانه او رفتیم ما را بیرون کند اینجا منزل پدرم است و هر وقت که بخواهیم می آییم. درگیری لفظی بین خواهر و برادر موجب شد تا داماد 27ساله نتواند بیشتر از این خود را کنترل کند او ناگهان از جایش بلند شد و سیلی به صورت برادرزنش نواخت و همین عامل موجب درگیری فیزیکی بین آنها شد. در پی وقوع این درگیری همسران آنها نیز که در محل حضور داشتند وارد ماجرا شدند و آنها نیز با یکدیگر به نزاع پرداختند. بزرگ ترهای خانواده که از وضعیت به وجود آمده نگران شده بودند سعی می کردند آنها را از یکدیگر جدا کنند اما ناگهان حادثه تاسف باری رخ داد.

پسر جوان 26ساله خانواده در یک لحظه وارد آشپزخانه شد و با برداشتن چاقویی از داخل کابینت به سمت شوهر خواهرش حمله ور شد و ضربه ای محکم به سینه اش زد به طوری که چاقو تا دسته به سینه تازه داماد فرو رفت و او نقش بر زمین شد و جان سپرد.

ساعت 7 صبح روز چهارشنبه گذشته نیز درحالی که حلقه های قانون بر دستان جوان 26ساله گره خورده بود وی به محل وقوع جنایت هدایت شد تا صحنه قتل را بازسازی کند. در آغاز بازسازی صحنه جنایت که در مقابل دوربین قوه قضاییه انجام شد ابتدا کارآگاه یزدی (افسر پرونده) توضیحاتی را درباره چگونگی شکل گیری پرونده و اعترافات متهم در پلیس آگاهی بیان کرد و پس از آن نیز به دستور قاضی شاکر متهم به قتل به بیان جزئیات ماجرا پرداخت، او گفت: به دلیل برخی مسائل و اختلافاتی که با شوهر خواهرم قبل از ازدواج آنها داشتم از او کینه به دل گرفته بودم وقتی این موضوع پیش آمد من عصبانی شدم و چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و ضربه ای به قفسه سینه اش زدم.

وی در پاسخ به سوال قاضی که آیا افراد دیگری نیز در این نزاع چاقو داشتند؟ گفت: نه هیچ کس چاقو نداشت فقط من با چاقو زدم! اما هیچ وقت قصد کشتن او را نداشتم.

این جوان که از ارتکاب این جنایت بسیار پشیمان بود و هرچند لحظه یک بار ابراز ندامت می کرد گفت: چشم دیدن او را نداشتم اما نمی خواستم این اتفاق بیفتد.
بنابراین گزارش، این جوان که خود نیز سابقه کیفری دارد پس از پایان بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد تا پرونده وی مسیر قانونی خود را طی کند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sam IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    14 0
    خدا کمک این همون ایران چند هزار ساله نیست داریم مغول می شویم
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    8 4
    حقشه دارش بزنن مگه مملكت بي صاحبه
  • مریم IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    13 0
    فقط کمی حوصله می کردی جوان.................
  • وحید IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    4 6
    دارش بزنید و بس
  • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    7 1
    بازم مشهد!!!؟ خبر آنلاین من میگم شما یه بخش ویژه در مورد حوادث مشهد ایجاد کنید!
  • بدون نام IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    4 0
    این نتیجه راحت گذاشتن پدر برا فرزندان در خانه است پدر اگه مدیریت قوی داشته باشه بچه جرات نمیکنه تو خونه پدرش به مهمونش توهین کنه