نمایش «33% نیل سایمون» با طراحی پوستری شبیه یک تخب‌خواب دونیم‌شده در مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، این نمایش از روز چهارشنبه 21 تیر ماه به کارگردانی افسانه ماهیان در سالن استاد سمندریان به استقبال علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌رود. نمایش «33% نیل سایمون» بر اساس نمایشنامه «فصل دوم» نیل سایمون توسط محمد یعقوبی نوشته و دراماتورژی شده است.
 
طراحی پوستر این نمایش که پیشتر قرار بود همان «فصل دوم» نام داشته باشد تخب‌خوابی را نشان می‌دهد که خط‌چینی قرمز آن را دونیم کرده و قیچی قرار است آن را ببرد.
 
«فصل دوم» سایمون نمایشنامه است تقریبا خودزندگینامه‌ای و داستان جرج اشنایدر، نویسنده‌ای است که به تازگی همسرش را از دست داده و با جنی، بازیگر سریال‌های آبکی آشنا می‌شود. جنی ازدواج غیرموفقی را پشت سر گذاشته و نمی‌داند آمادگی زندگی جدیدی را دارد یا خیر. این درحالی است که جرج مدام به یاد خاطرات همسر سابقش می‌افتد.
 
 
یعقوبی پیشتر درمورد این تغییر نام گفته بود: «تغییر نام نمایش «فصل دوم» نوشته نیل سایمون به «33% نیل سایمون» یک بازی و شوخی زبانی است چراکه نمایش تولید شده ایرانیزه شده اثر نیل سایمون است.»
 
علی سرابی، آیدا کیخایی، ملیکا عبدالرزاقی و مسعود میرطاهری بازیگران این نمایش هستند. تورج ثمینی‌پور، ساقی عطایی و هومن خدادوست گروه کارگردانی، منوچهر شجاع طراح صحنه، پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، آنکیدو دارش آهنگساز و امیر اسمی طراح پوستر و بروشور نمایش «33% نیل سایمون» هستند.
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =