یکی از سئوال برانگیز ترین موارد برای خوانندگان ما در بخش مشکلات خوانندگان ،جریمه های رانندگی و قوانین جدید راهنمایی و رانندگی است که البته با افزایش مبلغ آن ها مشکلات هم بیشتر شده است .

قرار است خبر آنلاین روز دوشنبه گفتگوی با سرهنگ دهقانی رییس اجرائیات راهنمایی و رانندگی داشته باشد تا سئوال ها و مشکلات خوانندگان را مطرح کند ،و البته شما هم می توانید سئوالات خود را در قالب کامنت با ما مطرح کنید .
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 307
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جریمه IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    از چـــــــــی بگم برات..................
    • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      جریمه راقبل از موعد پرداخت کردم اماباز دوبرابر شده چکارباید بکنم
    • حشمتی A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      39 4
      با سلام بنده در یک قبض 3 جریمه برایم ثبت شده بود که پس از اعتراض یکی از این جرایم حذف گردید اما اینک که صورت وضعیت خلافی خود را می گیرم این دو جریمه دیگرشناسه قبض و شناسه پرداخت ندارد چرا؟ و برای پرداخت آن چکار باید کرد .متشکرم/
  • ali US ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    در تصادف رانندگی منجر به فوت راننده مقصر با گواهینامه ب1 پنج ساله علاوه بر دیه آیا جریمه دیگری دارد؟ یا خیر مثلا از رانندگی محروم می گردد یا نه؟ میزان جریمه نقدی علاوه بر دیه چقدر است؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
      31 5
      جریمه طبق قوانین راهنمایی و رانندگی بر راننده وارد است البته بسته به نوع تخلفی که حادثه ساز گشته و موجب جرح یا فوت شده است در دیه های جانی قبل از پرداخت دیه توسط شرکت خدمات بیمه ای از بیمه گذار به میزان 2 در صد دیه فوت در ماه حادثه دریافت میگردد... با احترام بیمه ایران سید سعید میرجعفریا
  • داود رحیمی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    87 34
    با سلام ، هفته گذشته یکی از افوام ما در جاده همدان به دلیل خواب آلودگی در هنگام رانندگی از جاده منحرف و خودرو واژگون و سرنشین در جا فوت میکند بر اساس گزارش کارشناسی بدلیل سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی راننده متوفی را به مبلغ 500.000ریال جریمه میکنند آیا اینکار درست است که اکنون وارٍ ث صغیر 4 و 10 ساله بایستی جریم را چرداخت نمایند؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      چرا تخلفی که انجام ندادیم باید در برگه جریمه نوشته شود و به صورت تسلیمی ؟
  • ALIREZA IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    آیا پلیس مجاز است ماشینی که قصد خروج از طرح زوج و فرد را دارد در داخل طرح جریمه کند!
    • حسین A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      با سلام جریمه پرداخت نشده چند روز بعد روی خلافی اضافه میشود؟
  • محمد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    با سلام من يك خودرو سوناتا دارم و متاسفانه ناجوانمردانه بارها توسط پليس جريمه شدم و واقعا" نميدانم چطوري با كمترين هزينه و وقت پيگيري كنم و گويا يكنفر شماره مرا دارد و گهگا هي در منزلش براي من جريمه مينويسد و بارها اعتراض كرده ام ولي متاسفانه هيچكس پاسخگو نيست و من هر ماه يكبار از طريق SMS چك ميكنم و باز متوجه ميشوم دوباره جريمه شده ام واقعا نميدانم چكار كنم و تصميم گرفته ام خودروي خودم را بفروشم.
  • احمد نجم روشن IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    79 41
    1-در بعضی جادهها پلیس دوربین سرعت سنج را درست در نقطه ای کار میگذارند که تابلو دستور کاهش سرعت را داده و تاراننده بخواهد سرعت را کاهش بدهد در دام دوربین افتاده وبعلت داشتن عکس حق هیچگونه اعتراضی ندارد باید چکارکرد؟ 2- جانباز 60 درصد هستم که بخاطر عدم قبول ارم جانبازی توسط دوربینهای پلیس مبلغ زیادی جریمه دادم( در سال 89 این ارم قابل قبول بود) این اجحاف چگونه جبران پذیر میشود؟؟؟؟
    • سید شهرام حسینی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      73 32
      در بعضی جادهها پلیس دوربین سرعت سنج را درست در نقطه ای کار میگذارند که تابلو دستور کاهش سرعت را داده و تاراننده بخواهد سرعت را کاهش بدهد در دام دوربین افتاده وبعلت داشتن عکس حق هیچگونه اعتراضی ندارد به عنوان نمونه بزرگراه صیاد محل ورودی به میدان سبلان ،قبلش تابلو سرعت مجاز80 کیلومتر در ساعته یکدفعه یه تابلو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت بین درختای وسط بزرگراه که قابل رویت هم نبود و الان برداشتن. من دو بار اونجا جریمه شدم 40 هزار تومن. اگر درست بود پس چرا تابلو رو برداشتن؟باید چکارکرد؟
    • رامین A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
      سلام می خواستم بدانم آیا مامور راهنمایی در یک محل دو تا جریمه در یک خیابان می تواند بنویسد
  • حامد RU ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    چرا جریمه های الصاقی که بهعلت مرور زمان مشمول دوبرابر شدن میشوند قابل شکایت نیستند درحالیکه نه از طریق پیامک و نه از طریق پست به مالک اطلاعی داده نشده است.
    • علی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      خلافی sms30005151 به تومان است یا ریال
    • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
      چراالصاقی دوبرابرشده مگرعلم غیب داریم مگرشمادراین مملکت زندگی نمیکنیدمگرحقوق بگیرنیستیدشماهم جزمرفعین بیی دردهستید؟
    • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      چرا جریمه های الصاقی که به علت مرور زمان مشمول دوبرابر شدن میشوند قابل شکایت نیستند درحالیکه نه از طریق پیامک و نه از طریق پست به مالک اطلاعی داده نشده است.
  • كاظم حاتمي IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    69 50
    لطفا سوال شود مبلغ جريمه كه دوربين گرفته پاك ميشود البته براي جانبازان و مبلغ جريمه بالا باشد قسط بندي ميشود
  • صادق MY ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    ببخشید لطفا بپرسید این همه که جریمه ها زیاد شده با پولش چی ساختن ایا پارکینگ ساختن ایا خیابون درست کردن ایا جاده درستشد. اصلن پولش کجا میره ر
  • مهران IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    38 12
    من در شهرک شهید محلاتی در مکانی که نه تابلوی دور زدن ممنوع داشت نه تابلوی میدان نه خط ممتد بود توسط مامور راهنمایی رانندگی به دلیل دور زدن جریمه شدم.وقتی اعتراض کردم گفتند اینجا میدان است.گفتم میدان تابلوی مخصوص آبی رنگی دارد و این میدان داری تابلو نیست و فقط شکی میدان است و چون دارای تابلو نیست من موظف به گردیدن دور آن نیستم. اما متاسفانه ایشان بدون توجه به استدلال من مرا جریمه کرد. آیا وقتی هیچیک از تابلوهای مذکور وجود ندارد دور زدن من قبل از یک دایره کوچک به شکل میدان که داخل آن چمنکاری شده است اما تابلوی میدان ندارد خلاف است؟" میدان بی تابلو مخصوص معنایی دارد؟
  • asghar66 IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    53 18
    سلام خسته نباشید. جانه هرکی دوست دارید به این سرهنگ بگید ،به نیروهاش که تو اتوبان با دوربین سرعت ها رو چک میکنند بگه فقط سرعت هارو ثبت کنند همین-دیروز تو اتوبان قزوین کرج بودم یه دفه یکی از پلیس ها با علامت ایست اومد تو لاین سرعت که ماشین چلویی من و نگه داره اون از ترس زد تو ترمز خدا واقعا رحم کرد که الان زنده ام
  • amir US ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    41 17
    سوال من از جناب سرهنگ درباره طرح پارکبان است.من بیشتر با وسیله نقلیه عمومی رفت و آمد می کنم تا اینکه چند روز پیش ماشینم را که بعد از مدتها به خاطر کار واجبی که برایم پیش آمده بود آوردم, پس از 45 دقیقه سرگردانی در خیابان قرنی و ایرانشهر و دو پارکینگ موجود در این منطقه و عدم خالی بودن این پارکینگ ها به ناچار ماشینم را در کنار پارک هنرمندان که تابلوی کارت پارک نصب بود,پارک کردم. پس از بازگشت از محل کارم که انتظار دیدن قبض پارکبان را طبق معمول داشتم ناگهان با برگ جریمه 20 هزار تومانی راهنمایی و رانندگی مواجه شدم.جناب سرهنگ لطفا بفرمایند که بهای عدم وجود پارکینگ کافی و عدم اطلاع رسانی سازمان ترافیک به شهروندان را در خصوص کارتی شدن محل پارک ,مامور راهنمایی و رانندگی باید به ناحق از من دریافت کند؟
  • میثم IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    94 53
    سلام من یه ماه پیش جریمه شدم ولی قبضشو گم کردم چجوری پرداختش کنم؟
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
      7 4
      بروپلیس 10 استعلام خلافی بگیر
  • شاهین IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    50 23
    سوال من این است چرا با این همه افزایش جریمه ها ولی هر روز شاهد بیشتر شدن تخلفات هستیم؟؟؟!!!برایم سوال واقعا...
  • بدون نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    33 12
    ملاک نمرات منفی برای توقیف گواهینامه در بازه زمانی 1 سال است ؟
  • سعید US ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    30 14
    سوال من این است که در مواردی که آیین نامه صراحتاً یک عمل را به دلیل ایجاد اختلال یا بی نظمی یا شرایطی نا مطلوب و خطرساز جرم می داند (مثلاً عبور عابر پیاده در طول خیابان در صورت وجود پیاده رو) و برای آن جریمه نقدی در نظر گرفته در صورت وقوع یک حادثه که عامل آن وقوع همین تخلف رانندگی بوده باز آن عابر پیاده بی تقصیر و راننده که در مسیر قانونی و اختصاصی خود رانندگی میکرده مقصر شناخته میشود؟ یا مثلاً اگر شما از کنار خودرویی عبور کنید که با سرعت به سمت چپ در حال انحراف است اما آینه بغل اصلاً ندارد و این مثلاً منجر به ایجاد یک خط ممتد روی بنده آن خودورو شود آن راننده ای که در مسیر مستقیم در حال حرکت بوده به دلیل عدم رعایت فاصله عرضی مقصر شناخته میشود؟ (ادامه در یک پیام جدید)
  • سعید US ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    22 4
    (ادامه قسمت اول) وقتی خودرویی چراغ ترمز، چراغ روشنایی جلو، آینه بغل یا وسط ندارد این خودبخود یعنی تصادف، یعنی خطر و دیگر بحث ها و بررسی های فرعی و کلیشه ای در مورد تصادفات جرحی و غیر جرحی چه معنی میدهد؟ تقصیر من چیست که مثلاً در شب قصد ورود از اصلی به فرعی دارم و خودرو یا موتور سیکلتی مشکی با 5برابر سرعت مجاز و چراغهای خاموش یا معیوب که اصلاً دیده نمیشود با خودرو من برخورد میکند؟ در بسیاری از موارد اصلاً هیچ کاری چه از نوع تصمیم و واکنش آنی و چه از نوع پیشگیری و احتیاط برای اجتناب از تصادف نمی توان کرد اما باز طبق قوانین کلیشه ای مقصر شناخته میشوید! این را لطفاً توضیح دهید.
  • سعید US ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    26 10
    ضمناً! من دو ماه پیش در مشهد برای همکاری در پلیس نامحسوس تمام مدارکم را تحویل داده ام اما هر بار که پیگیری میکنم تصریح میشود که پاسخی از تهران وصول نشده و ما مکرر در حال ارسال نامه های یادآوری و پیگیری هستیم. لطفاً در این خصوص نیز اطلاعرسانی نمایید. با سپاس.
  • هاشم IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    37 9
    چرا سایت اینترنتی برای دیدن میزان جرائم راه اندازی نمیشود؟
    • omid A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      27 8
      rahvar120.ir
  • اشرفی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    34 9
    من خودرو خودم رو در مکان ممنوع پارک کرده بودم که همان مکان هم دوربین داشت هم مامور راهنمایی!مامور انتظامی منو 30 هزار تومان جریمه کرد خودم اونجا بودم ولی الصاقی نوشت. 3 ماه بعد برای گرفتن خلافی که رفتم در همان مسیر در همان تاریخ فقط با فاصله چند دقیقه 3 تا برگ جریمه بود یعنی هم دوربین جریمه کرده بود هم مامور انتظامی و هم همان مامور که با دوربین خودش از ماشینم عکسبرداری کرده بود برای اون هم یه جریمه دیگه ای نوشته بودن. خوب من چیکار کنم؟اینجا اصلا گوش نمیدن به حرفم.تبریز نیدان ساعت
  • بروجردی IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    35 12
    26 فروردین امسال، در محل عوارضی اتوبان تهران به قم(سمت قم) از سوی پلیس متوقف و به بنده اعلام شد سرعت معادل 161 کیلومتر در اتوبان داشته ام. از آنجا که همواره سرعت مجاز را رعایت کرده بودم، ابتدا تصور کردم مرا با دیگری اشتباه گرفته اند، اما وقتی عکس ماشین و سرعت لحظه ای 161 کیلومتر به من تحویل داده شد،شوکه شدم. تابحال بخاطر ندارم به سبب سرعت غیرمجاز جریمه شده باشم، خاصه با این سرعت دیوانه وار. با اذعان ماموران به احتمال خرابی یا عدم کالیبراسیون دستگاه(با توجه به اینکه ظاهرا مدت کوتاهی از نصب دوربین جدید گذشته بود)،پرسیدم اگر به این موضوع واقفید چرا پس جریمه و نمره منفی!؟ جواب این بود: چون در سیستم آمده ما مجبور به جریمه ایم. و شماهم میتوانید شکایت کنید. با وجود تماس با 197 خبری نشد.چه کنم؟
  • امیر ب US ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    25 5
    انتقال دهید : لطفا در سامانه پیامکی اعلام خلافی علاوه بر مبلغ - تاریخ صدور محل صدور جریمه شناسه پرداخت الکترونیکی هم درج شود . همچنین اگر مبلع دوبرابر شده است اعلام شود . ب طور مثال مبلغ 60000 تومان ( دوبرابر شده ) مورخ 90/10/10 تهران - تجریش . اطلاعات فعلی خیلی ناقص است اگر امکان چنین کاری بصورت پیامکی نیست . وبسایت جامعی طراحی شود . چون واقعا همه جا به دفاتر پلیس 10 دسترسی نداریم و ثانیا با مجازی شدن این خدمات از تردد و اتلاف وقت جلوگیری میکند .
  • بدون نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    20 8
    باسلام وتشکر فرزندم مبتلا به ام اس است و برای بردن او به بیمارستان یا دکتر یا فیزیوتراپی مجبورم وارد طرح ترافیک شوم و احتمالا تصویر اتومبیل برداشته و جریمه شده ام. آیا ارفاقی وجود دارد؟ اگر آری، به کجا مراجعه کنم؟
  • يوسف IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    72 6
    آيابه هرمامورراهنمايي ورانندگي كه قبض جريمه تحويل مي دهيدآن راموظف ميكنيدكه ظرف مدت يك روزآن راتمام كند؟
  • بدون نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    49 18
    اگر داخل ماشين سگ مشاهده بشه جريمش چيه؟ جريمه مي كنند / ماشينو مي خوابونند / سگو مي برند / آدمو دادگاهي مي كنند / اگه سگو بگيرند پس مي دند/ ؟ قانون چي ميگه؟
  • رضوانی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    52 1
    باربند مخصوصی برای حمل دوچرخه وجود دارد که روی سپر عقب خودرو وصل می شود . علی رغم بلامانع اعلام شدن موضوع توسط پلیس راه ، بعضی از پاسگاههای پلیس راه اردبیل بدون اینکه مستندی داشته باشند خودرو را متوقف میکنند . در حالی که من بارها حمل دوچرخه بدین شیوه را در جاده های سایر استانها دیده ام .
  • جلیل IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    33 14
    چند روز پیش عدم خلافی گرفتم . دیدم 50،000 تومان بابت پارک ماشین جریمه شده ام و چون دو ماه گذشته این مبلغ دو برابر یعنی 100،000 تومان شده . مگر من چقدر حقوق می گیرم که 100،000 تومان آن را جریمه بدهم . مگر در شهر اهواز چند تا پارکینک با وجود بستن اصلی ترین خیابان شهر برای دو سال برای ساخت مترو ، وجود دارد .
  • مهران IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    28 2
    با سلام چرا با توجه به هزينه ها ي سنگين ، پليس درهنگام تصادف 50 هزار تومان نيز جريمه براي هر راننده صادر ميكند كه با توجه به فشار روحي رانندگان خود فشار مضاعفي وارد مينمايد.
  • شهروند ناراضی از وضعیت رانندگی در ایران IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    25 2
    1- چرا سیستمی برای تشویق کسانی که خلاف نمی کنند وجود ندارد. 2- چرافرهنگ سازی در زمینه رانندگی ضعیف است. بسیاری از مردم خیلی از موارد را نمی دانند و هر کدام تفسیری دارند. برای مثال در اتوبان بعضی می گویند باید خط سبقت (چپ) در بیشتر مواقع خالی باشد در حالی که برخی می گویند که نباید تغییر مسیر داد و هر کسی باید در مسیر خود برود. یا اینکه چراغهای ماشین چه زمانی باید روشن شوند. 3- با چه سیستمی می توان رانندگان متخلف را در اسرع وقت معرفی کرد.
    • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
      14 16
      البته عرض شود که بیشترین مشکل مستقیم مربوط به راننگی مردم است ولی مسوولان باید فرهنگ سازی کنند.
  • ایمانی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    19 7
    در ایام نوروز در پلیس راه مشهد سرخس جریمه ای بعنوان سبقت غیر مجاز به مبلغ1000000ريال نوشته شده که پس از استعلام و پیگیری و حتی مراجعه به حل اختلاف جرائم رانندگی به علت اینکه نتواستم که ثابت کنم در آن مسیر نبودم ملزم به پرداخت شدم این چنین جرائمی که خطر ساز می باشد و طرف مرتکب نگردیده است و نمی تواند ثابت کند چطور پیگیری می گردد؟
  • حسین IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    15 9
    چرا الان استفاده از هنزفری در رانندگی هم جریمه داره؟ به نظر شما استفاده از هنزفری بهتر از خود تلفن همراه نیست؟خواهشا جریمه استفاده از هنزفری رو کنسل کنید.
  • ح -- ر IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    14 2
    سلام. 1. من جریمه شدم ولی اعداد (کد شناسایی ) برگه جریمه ام در کمتر از یک ماه پاک شد . چه جوری و از کجا باید پیگیر بشم تا بتونم آنها رو پیدا کنم قبل از اینکه جریمه 2 برابری بهم تعلق بگیره ؟ و آیا نمی شه برای این جریمه های مکانیزه جدید یه راه حلی بیندیشید تا اینقدر زود پاک نشن؟ 2. اگر به پلیس و جریمه ای که کرده اعتراض داشته باشیم به کجا باید مراجعه کنیم ؟ در مورد رفتار پلیس ها چطور؟ در این جور موارد چه جزییاتی از ایشان باید در اختیار داشته باشیم ؟
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    16 8
    با سلام با توجه به اختلاف 10 % سرعت سنج ماشينها و پليس چه راهكاري براي جريمه سرعت داريد مثلا بنده با سرعت 95 كيلومتر در ساعت حركت ميكردم ولي پليس جريمه ام كرد و گفت 103 كيلومتر ميروي
  • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    10 2
    بنده در جاده شيراز بندر حركت ميكردم پليس پشت سرم بود مرا بخاطر سبقت ممنوع جريمه كرد در صورتي كه از تابلو سبقت آزاد رد شدم و گفت 20 متر زود سبقت گرفتي چه كنم.در ضمن جريمه هاي قبل از 91 را از كي با ميزان يك برابر پرداخت كنيم زيرا 2 برابر شدند
  • عالی KW ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    13 1
    با سلام ، من بطور اتفاقی شماره vin خودروام را به شماره 30005151 ارسال کردم و جواب آن نشان داد که در سال 88 درخیابان احمد آباد و یکبار هم در خیابان سناباد مشهد به دلیل توقف و ایجاد ترافیک جریمه شدم و مبلغ آن بر اساس مقررات مربوط 2 برابر شده . رفتم و از پلیس 10 پرینت گرفتم و با توجه به توضیحات آن در مهلت مجاز به راهنمایی و رانندگی مشهد مراجه کردم . با کمال تعجب جناب سرگرد مسئول فرمودند شما می بایست به اجرائیات تهران اعترض یا شکایت کنید .با دوبله شدن جریمه در حال حاضر بایستی 40000 تومان پرداخت کنم .حال سه برابر ان باید هزینه کنم تا ثابت کنم که این نحوه جریمه منطقی ، عقلی و اخلاقی نیست . چرا که اگر من واقعا تخلف کردم پس چرا قبض جریمه زیر برف پاک کن قرار نگرفته . و...
  • جواد بختیاری IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    16 5
    اینجانب تاکنون سه بار قبض جریمه را پرداخت کردم که مربوط بمن نبود جریمه تسلیمی است ولی راننده که جریمه شده کسی دیگر است که ما نمی شناسیم به راهنمایی .ورانندگی همدان هم مراجعه کردیم گفتند بما مربوط نیست شما بروید شکایت کنید پلیس 10هم برای رسیدگی شکایت مطالبه 15هزارتومان جهت رسیدگی به شکایت رامی کند وزیر 50هزارتومان رانمی پذیردعلارغم تمام احترام وخسته نباشید به پلیس راهنمایی ورانندگی این گونه خطا های چه عمدی چه غیر عمدی باعث شده که نسبت انجام وظایف پلیس راهنمایی رانندگی کاملا بی اعتماد شده وپلیس را درانجام وظایف خود پر اشتباه وناتوان ارزیا بی کنم شایعه است که پلیس های که جریمه می کنند هر روز باید تعدادی قبض جریمه صادر کنند حالا ان نگون بخت بی گناهی بی خودی جریمه می شود به کجا باید پناه ببرد
  • بدون نام US ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    22 0
    چرا در برگ جریمه, رنگ و نوع خودرو مشخص نمی شود؟ گاهی افسران پس از اعتراض مردم, یکی از شماره های برگ جریمه را عوض می کنند و درنتیجه فرد دیگری در شهر و جایی که اصلا نبوده جریمه می شود. در اینصورت اگر نوع و رنگ خودرو هم در قبض ذکر شود و بعد معلوم شود با شماره ماشین جریمه شده هماهنگی ندارد, باید افسر مورد نظر پاسخگو بوده و مجازات شود.
  • رضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    25 4
    در زمان استعلام خلافي خودرو، گاهي به مواردي از جريمه ها بر ميخوريم كه اصلا زمان و مكان وقوعشان با رفت و آمد ما منطبق نيست. مثلا شخصا يك بار در اين استعلام به يك مورد جريمه سرعت غيرمجاز برخوردم كه در يكي از مسيرهاي منتهي به بوشهر ثبت شده بود، در حالي كه تاكنون به بوشهر نرفته و از نزديكش هم رد نشده ام! يا در موردي ديگر نبستن كمربند ايمني در محور شيراز-كازرون وجود داشت كه گذرم به آن سمت هم نيفتاده است. يك مورد هم عدم رعايت حق تقدم در ميدان آزادي تهران داشتم كه اصلا نميدانم آنجا كجايش ميشود تقدم را رعايت نكرد و تقدم كي را اصلا؟!! ولي وقتي براي اعتراض مي روي، اغلب با حذف اين موارد موافقت نميشود. چرا بايد جريمه خلاف نكرده را بپردازيم؟!!
  • احسان IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    26 15
    دیروز یک افسر راهنمایی رانندگی به خاطر نبستن کمربند جلوی من رو گرفت ، من مدارک رو تحویل دادم و حرفی نزدم. بعد از چند دقیه جناب افسر مدارک رو بهم برگردوند ولی قبض جریمه بهم نداد، از این دستگاه های صدور جریمه ی جدید هم دستش بود . من بالاخره جریمه شدم یا نه؟ ممکنه قبض رو پرینت نکرده باشه اما جریمه شده باشم ؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    21 11
    با سلام وقتی در اتوبان تهران قزوین در لاین سرعت با حداکثر سرعت مجاز همان 120 در حرکت هستیم ماشین پشت سری با بوق و چراغ خواستار کنار کشیدن ما میشود تکلیف چیست؟
    • میثم IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
      4 0
      دوست عزیز خوب شما نمی توانید مانع خلاف کردن دیگران بشوید کنار برین تا سبقت بگیرن ...
  • علي IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    30 15
    فرصت پرداخت جريمه هاي رانندگي چند روز است ؟
  • mory IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    35 17
    قانون در مورد دودی کردن شیشه اتومبیل چیست؟ تاچند درصد مجاز است؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
      16 14
      پاسخ کو؟
    • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
      5 1
      داخل خودرو باید از فاصله 3 متری قابل رویت باشد
  • بابك IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    20 6
    با سلام وعرض خسته نباشيد از جناب سرهنگ سوال نمائيد چرا جريمه هاي الصاقي برخلاف رويه ي گذشته پس از 2 ماه مبلغ آن دوبرابر مي شود.
  • بدون نام US ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    74 12
    چرا یک سایت راه نمی اندازید بشه خلافی خودرو را گرفت؟ نگرانید درآمد پلیس 10 کم شود؟؟؟ چرا رشوه گیری مامورانتان را فقط تکذیب می کنید و آمارتان همیشه کاهش رشوه گیری را نشان می دهد؟ واقعا از اوضاع و احوالی ماموران خبر ندارید یا خود را به ندیدن می زنید؟ واقعا راهی برای حل این مشکل وجود ندارد؟
  • بدون نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    22 4
    بنده در خارج از محدوده طرح ترافیک به عنوان ورود به طرح ترافیک جریمه شدم ، اعتراض که کردم مامور پلیس گفت دستور فرمانده راهنمایی و رانندگی این است که امروز محدوده زوج و فرد طرح ترافیک محسوب میشود ، فردای آنروز از طریق 197 نامه اعتراض نوشتم و پی گیری کردم ، آنها به دلیل استعلام از سر کلانتر و . . . آنفدر مرا سر دواندند که جریمه را پرداخت کردم و عطای قانونمداری را به لقایش بخشیدم.
  • حجت IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    24 2
    با سلام بنده در کمربندی آوینی (شهر ری) توسط پلیس متوقف شدم که دلیل توقفم را سرعت غير مجاز 90کیلومتر بر ساعت اعلام کردند که ظاهرا سرعت مجاز 60 کيلومتر بر ساعت بوده است. در حاليکه بنده مدارک را در کمال احترام تقديم ايشان کردم و ايشان مشغول نوشتن جريمه بودند از ايشان پرسيدم ميتونم سرعت ثبت شده برای بنده توسط دوربين شما را مشاهده کنم که ايشان با لحن بسيار تندی گفتند نه پاک کرديم حق شما بود برای شما 100 تومان مينوشتم تا اين حرف را نزنی. حال سوال بنده اين است که آيا از لحاظ قانونی راننده مجاز به مشاهده عکسهای ثبت شده توسط دوربين پلیس هست؟ اصلا چرا اين عکسها که مستندات پلیس هستند پاک میشوند؟ حافظه این دوربینها هم نباید کم باشه.
  • مرجان IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    14 6
    جلوی دانشگاه آزاد اهواز واقع درکوی گلستان باوجود اتوبان ومحوطه خیلی باز متاسفانه تمام محوطه توقف ممنوع زده حتی خیابان کندرو دوراز درب دانشگاه نیز تابلو داردودانشجویان مجبور به پارک هستندواین امر باعث شده علاوه برهزینه دانشگاه جریمه روزانه رانیز به خانواده تحمیل کنیم.حال لطفاًسوال بفرمایید جایی که چندان ترافیکی ندارد بچه علت این همه تابلو توقف ممنوع داردوهیپ محل دیگری برای پارک نیست.متشکرم
  • پایان گواهینامه 5 ساله رانندگیم IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    5 7
    واسه تعویض گواهینامه آیا نیاز به کارت خدمت سربازی هست این رو حتما بپرسید حتما گواهینامه من 5 ساله بوده و دو ماه پنج سالش تموم شده الان باید دیگه حتما برم خدمت راهی دیگه هم ندارم ولی الان نمیتونم برم خدمت تا دو الی سه سال دیگه خرج خودم رو با مسافر کشی در میارم آیا باید برای تعویض گواهینامه کارت خدمت داشته باشی با این شرایطی که من دارم خواهشا بگید که واسه تعویض گواهینامه فقط نیاز به کارت ملی و شناسنامه باشه ودیگه کارت خدمت نباشه
  • جعفر IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    24 7
    دربعضی مواقع برگ جرایم الصاقی از روی ماشین می افتند وما متوجه جریمه نمی شویم وبا عدم پرداخت آن ازروی بی اطلاعی دوبرابر میشود حال سوال بنده این است که چراباید برای جریمه ای که هیچ اطلاعی ازآن نداریم جریمه مضاعف بشویم . با تشکر
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    9 8
    سوال من نقل جریمه نیست نقل کتاب ایین نامه راهنمایی و رانندگی هست بنده در حال حاضر در حال خواندن این کتاب برای دادن امتحان ایین نامه هستم در این کتاب تناقضات و ابهامات بسیاری وجود دارد به طوری که من که چند وقت پیش از تناقضات کتاب های دبیرستان گله کرده بودم به ان ها ایمان اوردم اگر میخواهید گوشه ای از این ابهامات را بدانید اعلام کنید ان ها را برای شما میفرستم
  • احد .ج IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    8 1
    در برگ خلافی خودرو تعداد2 فقره جریمه 130000 ریالی تسلیمی ( با احتساب دوبل 520000 ریال ) در 4راه سیروس تهران بتاریخ 03/02/90 اشتباهی برام ثبت شده در حالیکه تا بحال با خودروی شخصی به تهران نرفته ام. حالا مرکز پلیس 10 مرند و نیز اجرائیات شهرستان میگویند ما کاری نمیتوانیم بکنیم و شما باید به اجرائیات مرکز استان مراجعه نمائید .سوال اینست که چرا تاوان اشتباه مأمور بی دقت شما را بنده باید ابه این نحو بپردازم. چرا راهی برای اینگونه موارد پیش بینی نشده تا حداقل در شهرستان محل سکونت شاکی این مسائل قابل حل و فصل باشد. اینگونه به ذهن میرسد که هدف پلیس راهنمایی وصول جرائم رانندگی به هر نحو ممکن است چه حق و چه ناحق
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    19 0
    آیا با افزایش جریمه ها کسری بودجه راهنمایی و رانندگی جبران میشود و یا به جریمه کنندگان هم پاداش تعلق میگیرد؟
  • علي IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    5 2
    سوال بنده در مورد جاده وعلائم رانندگي در اكثر جاده ها علائم رانندگي با جاده وتابلو هاي ديگر متناسب نيست مثلا در جاده اي تابلو آبي رنگ سرعت 110و بعد تابلو قديمي 90 هم هنوز وجود دارد وهمكاران شما آن تابلو كم را ملاك قرارداده وجريمه مي كنند وازاين دست جاده دو بانده است سرعت 95
  • مرتضى PL ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    14 4
    ميخواستم ببينم نمره منفى بعد از چه مدت که خلافى نکنى پاک ميشه.. واينکه پيرو سوال اون دوستمون درباره شيشه دودى واقعا تو جنوب لازم هست که حداقل % رو دودى کنى .خواهشا اگه منع قانونى داره برداريد.با تشکر
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    11 3
    سلام از یکی شهرهای شمالی رد شدم بعداز چند روز وقتی خلافی گرفتم مبلغ 20000 تومان بصورت اصاقی باعنوان نصب لوازم صوتی و....برایم نوشته شده اولا من توقف نکرده بودم که برگه ای نصب شود ثانیا دستگاهی نصب نشده بود وقتی به مسول دفت 110اعتراضم را گفتم ایشان گفتند چون یک جریمه دارید قابل پی گیری هم نیست قابل ذکر است در طول 30سال رانندکی 4بار جریمه شده ام انهم ازلطف برخی از مامورینی که .........متاسفم که زحمات بقیه را هدر میدهند
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    11 0
    سلام ترتیبی بدهید که قبض جریمه را هم همه بانک های عضو شتاب همانند قبض اب وبرق بتوان پرداخت کردالبته اگر نان 110 اجر نشود
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    9 3
    بااین اتومبیل های جدید همانند سوناتا ماکسیما و.... ایا واقعا حداکثر سرعت هایی که نوشته شده میشود اجرا کردمن که فکر میکنم فقط برای جریمه کردن وتولید درامد است وبس
  • محمد حمیدی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    6 2
    سلام دوست من تا حالا سه بار جریمه شده که آخریش سه ما قبل بوده و تا حالا هیچ کدام را پرداخت نکرد اگر بخواهد الان پرداخت کند آیا چند برابر می شوند چرا؟ چرا کسی که در طور روز حداکثر بیست هزار تومان با ماشین کار می کنه به خاطر یه اشتباه باید سی هزار تومان جریمه بده ؟ کسیکه نون خانواده ش تو همون بیست هزارتومانه!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    9 1
    1800 تومان هزینه و کلی اتلاف وقت جهت مراجعه به پلیس 10 برای گرفتن یک پرینت خلافی . چه اشکالی دارد این مورد در سایت گذاشته شود و ضمنا چرا امکان پرداخت قبض جریمه را مانند سایر قبوض اب و برق و گاز و تلفن از طریق بانک داری اینتر نتی فراهم نمی کنید . و همچنین چرا اعلام خلافی در مراکز پلیس 10 و سیستم پیامکی بروز نیست در صورتی که پلیس در حال حاضر از پیشرفته ترین وسایل ارتباطی استفاده میکند
    • بدون نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      15 1
      دوست خوبم! اينا نبايد به فكر مردم باشند كه... از هر راهي كه شما بگيد فقط بايد پول در بياد حال هر راهي... وگرنه دولت الكترونيك به اين ميگن كه من بيشينم در منزل يا محل كارم و كدي وارد كنم و خلافي خودم را خودم دريافت كنم... ولي اينها كلي پول از مردم مي گيرند كه يك برگ 50 توماني (زياد در نظر گرفتم) را با گرانفروشي به قول شما 1800 تومان بدهند!
  • بهرام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    12 3
    شبها تو آژانس کار میکنم و جالبه که هر هفته به دلایل واهی و واقعآ مضحک حداقل ۴۰ هزار تومان جریمه میشم . خیلی جالبه ۳ الی ۴ ماه پیش جیبتون خالی بود جریمه های دوبل را بخشیدید آن به شرط پرداخت سریعآ هم بعدش دوربین های کذاییتون را راه انداختید برای درآمد دوباره ...
  • علی از همدان IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    6 2
    سلام آیا به راهنمایی و رانندگی شهر همدان نظارت می شود؟ چند وقت یکبار بازرس به راهنمایی و رانندگی همدان میفرستید؟
  • بدون نام US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    14 5
    در محلی سبقت گرفتم که مجاز بود ، اما پلیس من را نگه داشت و 30 هزارتومان جریمه کرد . گفتم من در منطقه مجاز سبقت گرفتم زیر بار نرفت و نوشت من چطور میتوانم ثابت کنم ؟
  • سمند IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    30 12
    سلام آیا نمره منفی پاک می شود؟ اگر جواب مثبت است چگونه؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    15 8
    دو برابر شدن جریمه ها مصداق بارز ربا و دریافت سود می باشد. آیا واقعا از لحاظ شرعی بررسی کردین این پول اضافی حلال هست یا نه که از مردم می گیرید؟؟؟
  • ملودی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    10 1
    در اتوبان بابایی در زمانی که هرگز مسیرم نبوده است برای ماشین قبض جریمه صد هزار تومانی صادر شده است . وقت صرف کردم هزینه کردم که اعتراضم را برسانم برایشان قابل قبول نبود. راه حل شما چیست و وقتی پلیس تخلف میکند شماچطور رصد میکنید که تکرار نکنند.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    10 2
    وقتی خلافی میگیریم برای تمام جریمه ها و مبلغ کل یک شناسه قبض و پرداخت صادر میشود به عبارت دیگر امکان پرداخت تک تک جریمه ها (که عمدتاً هم الصاقی و یا دوبرگی است) وجود ندارد. با توجه به مبلغ زیاد جریمه ها، امکان پرداخت یکجای کل بدهی نیست لطفاً دستور فرمائید برای هر جریمه شناسه مجزا ارائه گردد تا بتوان به مرور پرداخت کرد
  • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    15 3
    سلام، قبض جریمه الکترونیکی الصاقی بابت پارک دوبله روی شیشه ماشینم بود(در حالی که در روبروی محل کارم بصورت عادی و نه دوبله پارک کرده بودم) که شماره آن شماره ماشین من است ولی نوع ماشین پژو بود!!!! لطفاً نفرمائید که امکان اشتباه مآمور شما در ثبت پلاک ماشین در امکان اشتباه پژو از پراید کمتر بوده، حالا هم قبض دو برابر شده چه کار باید بکنم
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    9 3
    در جاده کناره( شمال ) که غیر از مناطق مسکونی سرعت مجاز 110 کیلومتر است با سرعت 103 کیلومتر متوقف وجریمه شدم وقتی اعتراض کردم افسر گفت اینجا حداکثر سرعت 80 کیلو متر است تابلویش را تازه زده اند چند روز بعد که دوباره در همان مسیر بودم کنجکاو شدم که تابلوی جدید را ببینم هرچه گشتم تابلویی ندیدم و از همه جالب تر اینکه وقتی مجددا برگه جریمه را نگاه کردم نوشته شده است سرعت غیر مجاز 3 کیلومتر یعنی تابلویی که البته وجود نداشت سرعت مجازش 80 نبوده بلکه 100 بوده است لطفا مردم را مسخره نکنید
  • شاکی سفت و سخت IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    7 10
    من و همسرم دو خودرو داریم، یکی 206 اس دی و دیگری کادنزا. جالبه که هروقت با 206 مسافرت می ریم هیچ جریمه ای نمی شیم ولی خدا نکنه که با کادنزا بریم. انواع جریمه های بی خود از قبیل نداشتن زنجیر چرخ تو هوای افتابی جاده و ... که کمترینشون 70000 تومان و بالاتره در طول سفر تقدیممون میشه. طوری که به این باور رسیدم که اکثر ماموران عزیز کاملا سلیقه ای و برحسب نوع ماشین جریمه رو می نویسن و به حدی آزاردهنده شده که معمولا ترجیح می دیم با 206 به سفر بریم. چرا هیچ نظارتی رو این مساله ندارید و اجازه می دید مامورانتون کاملا سلیقه ای رفتار کنن؟
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    10 5
    چرا حداکثر سرعت مجاز جاده ها بر حسب امنیت ماشین ها تعریف نمی شه. به عنوان مثال امنیت ماشینی مثل رنو در سرعت 110 با امنیت ماشین هایی که امروزه وارد می شن در همین سرعت کاملا فرق داره. و چون این سرعت مجاز برای این ماشین ها کسل کننده میشه، در نهایت مجبور به قانون شکنی و البته درآمدزایی برای راهنمایی رانندگی می شن .... لطفا در این مورد فکر اساسی بکنید ...
  • بدون نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    7 1
    تا این لحظه دهها جریمه ناحق به خاطرم می آید که مجبور به پرداخت آن شده ام چون یا فرصتش نیست یا هرچقدر هم بکوشی فایده این دارد.یک مورد که افسر وظیفه ای به دلیل ورود یکطرفه جریمه ام کرد و موقع اعتراض و آوردن دلیل گفت:می برمت پارکینگ! مجبور به درخواست حضور رئیس راهور استانم در محل شدم و حال طبق شواهد که نبود هرگونه تابلو و نقص(بیشتر شبیه تله ی جریمه!) بود معترض شدم یک مورد دیگر را مطرح می کرد که با خود گفتم مانند دیگر جریمه ها خر ما از کرگی دم نداشت!تا این لحظه که سالی از آن می گذرد همچنان همان محل به مانند دیگر امکان مشابه بدون تابلوی نوع ورودی خروجی بوده و جریمه زا!!
  • حيدر عالي IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
    11 2
    در اسفند 90 در جاده دماوند به خاطر 3 تا اختلاف سرعت با مجاز آن 30000 تومن جريمه شدم و حالا بعد از گذشت 4 ماه پيامك از 30005151 دريافت كردم كه يكماه فرصت داريد جريمه را بريزيد و الا گواهينامه تان ضبط و پلاك خودرو توقيف مي شود با اينهمه دزدي هاي ميلياردي در كشور ، گير داده ايد به 30 تومن جريمه بناحق
  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    4 3
    در اتوبان ها و جاده های بین شهری از چه سرعتی به بالا مامورین حق خواباندن وسیله نقلیه را دارند؟
  • وحيد IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    5 1
    من طبق روال هميشه ماشين خود را مقابل محل كار قبل از آمدن پاركبان هاي گرامي پارك نمودم تا عصر پس از بازگشت مبلغ پارك را پرداخت نمايم كه علاوه بر برگه هشدار پاركبان برگه جريمه اي مبني بر پارك در محل ممنوع به تاريخ فرداي آن روز !!!! نيز دريافت كردم ،جالب تر اينكه تاريخي به صورت دستي بر روي هردو برگه نيز نوشته شده بود كه مربوط به 4 ماه پيش بود و اشاره داشت به تكرار تخلف عدم پرداخت هزينه پارك در حالي كه خودرو من هفته قبل تعويض پلاك شده بود و اين شماره در آن تاريخ حتي وجود نداشت . اينگونه رفتار درشان يك مامور ايجاد نظم نيست و نخواهد بود . وقت آن نرسيده كه براي اصلاح سيستم انتظامي اين كشور تدابير مثمر ثمر تري انديشيده شود ؟؟؟؟؟
  • ایمان IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    5 2
    با سلام در محور سرخس مشهد به دلیل پارک دوبل جریمه الصاقی شدم آیا در محور اصلی بین دو شهر که از همش بیابان کسی اتومبیل را پارک میکند آن هم به صورت دوبل. و چرا به دستم نرسیده . چطور باید پیگیری کرد ممنون
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    84 11
    آیا تمام جریمه های راهنمائی ورانندگی دوبرابر می شود (الصاقی وتسلیمی و..................
    • میلا A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
      12 8
      سلام داش تو مملکت ما باید بخوری تا خورده نشی
  • جواد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    9 0
    سلام خسته نباشید من چند روز پیش جریمه شدم اما قبض جریمه گم شده چطور باید پرداخت کنم
  • ارش IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    18 5
    سلام خسته نباشید من تقریبا یک ماه پیش جریمه شدم ولی وقتی به 30005151 اس ام اس میدم هنوز هیچ جریمه ثبت نشد. خواستم بودنم جریمه بعد از چند روز در سامانه 30005151 وارد می شود.
  • میلاد IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    15 8
    جریمه پرداخت شده که پاک میشود؟
  • میلاد IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    10 10
    جریمه پرداخت شده کی پاک میشود؟
  • اسمعيل آريافر IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    18 5
    به چه صورت از طريق اينترنت مي شود علت جريمه و محل جريمه شناسايي كرد ؟
  • زینب سعادتی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    9 1
    با اتومبیل شرکت به تعداد11بار از عوارضی تهران قم عبور کردم هربار قبض عوارضی را پرداختم اما در 2یا3دفعه از گیت پرداخت الکترونیکی عبور کردم و نمی دانستم از این گیت اگر عبور کنم و بارکد مربوطه را نداشته باشم جریمه می شوم می خواهم بدانم الان جریمه شدم. چه طور از جریمه قبلی جلوگیری کنم. روز 10/3/92 با خودرو کمری عبور کردم18ایران473د44 اما مابقی دفعات را فراموش کردم. خودروها مربوط به شرکت است و می خواهم که اگر ممکن است جریمه نشم
  • ساسان IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    62 25
    کدام جریمه هادوبل می شود و کدام دوبل نمی شود و آیا اگر اعتراض شود جریمه های دوبل شده بخشیده می شود؟
  • sh IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    14 0
    با ماشینم از عوارضی تهران قم از قسمت پرداخت الکترونیکی بدون اینکه بدونم جریمه میشم یا نه رد شدم! حالا راهی وجود داره که جریمه نشم یا از سامانه اینترنتی عوارضی و پرداخت کنم که جریمم نکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • یوسف IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    6 5
    با سلام سوالم از سرهنگ اینه که با وجود مسیر دو طرفه و اینکه جاده بدون نصب تابلو سبقت ممنوع ماشینهای سنگین اقدام به ورود با سرعت پایین میکنن و من مجبور شدم برای اجتناب از تصادف از وسیله نقلیه با رعایت ایمنی سبقت بگیرم که به مبلغ 100000 تومن جریمه شدم که این مامور با توجه به به حرفهای صحیح من اقدام به جریمه کردن با مبلغ بالا کرد آیا نظارتی میشه؟ که مامور باهاش برخورد بشه؟ خدا رو شاهد میگیرم اگه این جریمه ناحق رو برای مامور مینوشتن عصبانی میشد من حلالش نمیکنم
  • رضا A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    5 0
    سلام.ديروز به تلفن همرام از شماره 30005151 اس ام اس اومد كه مالك پلاك شخصي به شماره فلان چهار ماه از پرداخت نكردن جريمتون ميگذره درصورتي كه اصن شماره پلاك ماشين من نيست الان من بايد چيكار كنم ؟
  • محمدعلیزاده EU ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    6 2
    من 16/4/92درجاده کنار تخته کازرون بعلت سبقت ممنوع جریمه 150هزار تومان شدم آیا افسرحق بردن ماشین به پارکینگ دارد؟درظمن گواهینامه ومدارک ماشین تکمیل است
    • مجید A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      0 0
      با سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل راهور .آیا خودرویی که دایم در جاده های بین شهری در حال تردد است و با توجه به سوزش نور خورشید شیشه های خودرو را در حد متعارف یعنی سرنشین داخل خودر رویت میشودمشمول جریمه میباشد
  • مجید A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 5
    نرخ جریمه ورود به طرح ترافیک در مشهد چقدر است؟
  • مرتضي IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    8 2
    من جريمه اي داشتن كه ار طريق عابر بانك پرداخت كردم ولي بعد از گذشت 3 هفته هنوز اعمال نگرديده و از جريمه هاي من كسر نشده
  • روح اله IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    49 29
    میخواستم ببینم قبض جریمه که از سوی افسر راهنمایی و رانندگی صادر می شود بعد از چند روز در سیستم رایانه ای راهنمایی رانندگی ثبت میشود سپاسگذارم
  • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    39 14
    سلام میشه جریمه را به صورت اقساط پرداخت کرد؟
    • محمد A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      17 6
      ایا عبور از لاین الکترونیکی بزرگراه شامل جریمه میشود از کجا باید بفهمیم
  • سعید A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    7 3
    سلام خودروی بنده در داخل شهر با اخطار خودروی متوفق گردید و لی هر چه منتظر آمدن افسر شدم نیامد تا خودم مراجعه نمودم آیا جز وظایف افسر می باشد که راننده متخلف را داخل خودرویش جریمه کند یا باید راننده مراجعه کند
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    8 4
    دیروز از شماره 30005151 واسم پیامک اومد که شما 4ماه پیش با مبلغ 40000تومان جریمه شدید.جریمه ی 20000 تومانی که مبلغ آن بر اساس قانون 2 برابر شده است. بنده میخوام بدونم آیا این عدالت ِ که من بعد از 4 ماه مطلع بشم در فلان زمان فلان تخلف کردم؟ اصلا از کجا معلوم من تو اون زمان چنین تخلفی کرده باشم وقتی هیچگونه قبضی دستم نرسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا باید الان هم جریمه ی اشتباه پلیس رو پرداخت کنم هم جریمه خودم رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سجاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    6 1
    با سلام.4 ماه پیش تو مسیر راور - دیهوک جریمه شدم که چرا تو بیابون که یه مسجد زدیم سرعت 90 تا می ری و اینجا باید 60 تا بری. منم پرداخت نکردم.حالا پیامک اومده که اگه تا یه ماه دیگه پرداخت نکنی گواهینامه و ماشین را توقیف می کنیم.تازه اونم دوبرابر باید پرداخت کنی. حالا هی بگین جریمه ها واسه جلوگیری از تخلفه.نه بابا برای پول در آوردنه
  • عباس مرادی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    8 5
    باسلام من یه سوال داشتم میخواستم بدونم وقتی پلیس ماشین رو متوقف میکنه من که راننده ام باید پیاده بشم یا اون پلیس باید بیاد جلو؟خیلی ممنون میشم اگه جوابمو بدین.
  • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    20 1
    چه جرائم شامل دوبل شدن نمی گردد
  • هوشنگ لامعی A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    11 8
    باسلام من بارها شماره پشت کارت ماشین رابه 30005151 ارسال کردم ولی جواب دریافت نشده لطفا راهنمایی فرمایید
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    6 7
    من گواهینامه ندارم ولی رانندگی کردم و من را گرفتن و کارت ماشین را ازم گرفن ایا من چقدر جریمه میشوم آیا زندان هم دارد؟ ممنون
  • فرهاد A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    2 2
    با سلام کد ثبت شده در برگه جریمه من به اشتباه نوشته شده است.آیا این قبض را باید پرداخت کنم؟خودروی من سواری است اما کد متعلق به خودروهای سنگین است.
  • سحر شاکری EU ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    6 7
    با سلام 2روز پیش خلافی خودرو پدرم روگرفتم متوجه شدم جریمه هامون2برابر شده و تسلیمی هستش!و2تاش مربوط به سال91ودیگری 92!درصورتی که از این موضوع اطلاع نداشتیم که زودتر پرداخت کنیم.میخواستم ببینم میشه به جایی اعتراض زد؟کجا؟از زمانی ک خلافی رو گرفتم تا چند وقت بعدش میشه پرداخت کرد؟منتظر پاسخ هستم.متشکرم از لطفتون
  • مریم A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    18 11
    سلام دوربینهای کنترل سرعتی که در اتوبانها توسط ماموران پلیس کنترل میشوند عکسبرداری نیز می کنند؟ و آیا این عکسها به آدرس پستی مالک خودرو نیز ارسال می شود؟
  • پارمیس EU ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    9 8
    با سلام خواستم بپرسم که اگر یکی از نیروهای پلیسراه از راننده ای پول بگیرید مجازات ان نیرو چیست؟با تشکرعلاوه بر معرفی وتشکیل دادگاه عاقبت و مجازات نهایی نیرو چیست؟
  • علی جوادی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    2 3
    باسلام امروز من ماشینو جلوی کی از اداره ها دوبله پارک کردم دوستم هم ماشین نشسته بود 5 دقیقه نکشید موقع برگشتن دیدم مامور راهنمایی اومد تا دوستم پیاده شد پشت فرمان بشینه مامور قبول نکرد و جریمه کرد من گفتم انصاف نیست اون هم لج کرد و 30 تومن نوشت تازه الصاقی کرد و تسلیمی ننوشت میخواستم ببینم کترش خلاف نبوده؟ با تشکر فراوان
  • صابر فاتحی A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    5 2
    با سلام من اهل سنندج و صاحب خودرو نیسان پیکاب به شماره پلاک16ن854ایران11هستم برای دریافت خلافی به پلیس10مراجعه نمودم که گفتن به پلاک شما شکایت شده به راهنمایی رانندگی تهران مراجعه کنید بعد از مراجعه به انجا نیز گفتن به لیزینگ شرکت پارس خودر مراجعه کنید دفتر شرکت هم گفتن ما هیچ شکایتی نداشته ایم و نداریم حالا من برای دریافت برگه خلافی و تعویظ پلاک به مشکل برخورده ام که متاسفانه هیچ نهادی جوابگو نیست لطفا من را راهنمایی کنید متشکرم
  • هادی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    6 3
    با سلام.من اهل گلستان واصلیتی تکابی دارم.امروز که برای ملاقات بیمار به بیمارستان بقیه الله رفته بودم یک ساعت تمام به دنبال جای پارک میگشتم ولی موفق نشدم . وسیله ام را به ناچار کنار خیابان ملاصدرا که در انجا تابلو پارک ممنوع نصب شده بود پارک کردم .موقع برگشتن از بیمارستان با برگه جریمه 20000تومانی که صادر کردن ان برای افسر سه صوت است مواجه شدم. 1-ایا هدف از حضور ماموران رانندگی در ان خیابان حفظ امنیت است یا کسب درامد.2-جریمه عدم وجود پارکینگ را چه کسی بابد از ماموران رانندگی اخذ نماید3-ایا گذشت باید فقط از جانب شهروندان باشد. اصلا گذشت به چه چیزی میگویند
  • داود EU ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    23 8
    آیا دوبار در یک روز جریمه شدن اون هم تو یک ساعت قانونیه!!!!
  • مژگان A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    17 1
    آیا برگه جریمه های الصاقی دو برابر می شود یا خیر؟ لطفا جواب بدهید
    • باقر از بوشهر A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      1 7
      آیا پلیس در هر شرایطی میتواند سبقت غیر مجاز بگیرد اگر نه و پلیس سبقت غیر مجاز گرفت شاهدان چه کاری میتونن بکنن آیا حق اعتراض دارن و اگر اعتراض کردن و پلیس بی محلی کرد و گفت به شما مربوط نیست آیا راهی برای پیگیری وجود دارد ؟
  • مرتضی A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    11 2
    سلام درصورت خلاف و جریمه نشدن در مدت شش ماه نمره منفی گرفته شده بخشیده میشود
  • مهسا A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    4 1
    چرا نمیشه به جای تابلوی توقف ممنوع از پارک ممنوع استفاده کرد یا بر عکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی امینیان A1 ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    13 8
    سلام قبض جریمه را با دستگاهatm پرداخت کردم ولی هنوز همان جریمه در پرونده ام ثبت است رسید پرداخت هم بعد از مدتی دیگر قابل خواندن برای شماره پیگیری نیست حالا چیکارر باید بکنم
  • عادل A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    8 3
    با سلام چگونه میتوان خودرویی که به ماشینم زده و فرار کرده را از طریق پلاک شناسایی کرد؟ و اسم و فامیل مالک خودرو را پیدا کرد؟
  • شهلا A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 3
    با سلام آيا مي شود خلافي ماشين را اقساط پرداخت كرد ؟
  • یوسف جعفری IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    6 2
    سلام/در تاریخ20/11/91 درجاد ایلام صالح آبا پشت سه راهی جند الله وسیله افسر پلیس راه با دوربین به بهانه سرعت غیر مجاز توقیف شدم و پس از بحث و مذاکره با افسر مذکور با کد 3089 ایشان گفتند اشکالی ندارد بفرمائید بنده هم ضمن تشکربه مسیرم ادامه دادم و پس از 12روز(یعنی2/12/91) اخذ خلافی کردم خبری از خلافی نبود اما مجددا در شهریور و پس از بازگشت از مسافرت با زگذرم به مرکز پلیس +10 افتاد برای احتیاط خلافی ماشین را گرفتم در کمال ناباوری100 هزار تومان( دوبله 50هزارتومانی) برایم ثبت شده منتهی نه بعنوان سرعت غیر مجاز و نه در آن مکان بلکه بعنوان سرعت غیر مجاز در جاده دو طرفه و بصورت 2 برگی(خدامیداند این واقیعت هم محل جرم و هم نوع جریمه واقعی نبود) لطفابررسی فرمائید آیا جایزاست این ناحقی رادر حق بنده بازنشس
  • حمیدرضا سلیمانی US ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    13 2
    سلام جناب سرهنگ : سوال : جریمه هایی که به اسم الصاقی در سایت ثبت شده است و لی هیچ وقت تحویل راننده نشده و بعد از 2 ماه من متوجه شدم و الان هم قابل اعتراض نمی باشد و میزان جریمه 2 برابر شده چگور میشه اعتراض کرد
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    9 6
    سلام آیا آنکه گواهینامه ب 1 می گیرد می تواند در خارج شهر رانندگی کند
  • مهدی A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    5 10
    سلام آیا میشود تا اول سال 91 پرینت خلافی گرفت تا بتوان جریمه قبل را ابتدا پرداخت کرد؟چونکه تخفیف تا سال 91 میباشد.تشکر
  • میلاد IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    15 0
    با سلام دوربین های کنترل سرعت بزرگراه ها ، که معمولا در کنار گارد ریل در کنار درخت ها هستند ، از کدام لاین عکس میگیرند اگر سرعت غیر مجاز باشه؟؟؟!! توجه : من اون دوربین هایی رو میگم که یک میله فلاشر و یک میله جعبه ی آهنی دوربین هستش ، نه اون دوربین هایی که در آزاد راه ها هست و در بالا،روی سه لاین نصب هستند.
  • محمد IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    25 15
    آیا جریمه دوبرگی دوبله می شود
  • رضا A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    12 0
    در چه صورتی خلافی دوبرابر نمیشود؟برای اعتراض چیکار باید کرد؟
  • ara IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    6 1
    بابت زیاد بودن صدای موسیقی چند روز باید ماشین در پارکینگ بمونه؟؟؟
  • علی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    6 4
    باسلام من 4نمره منفی دارم میخواستم بپرسم چه جوری این نمره منفی صفر میشه؟ با تشکر.
  • مهدی A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    5 1
    سلام من در محور غار علیصدر به علت نبستن کمربند صندلی عقب در تاریخ 22/5/92 جریمه شدم به مبلغ 100000ریال و در روز 24/5/92 در شعبه بانک ملی پرداخت کردم و ته فیش آن رادارم ولی درسیستم پیامکی برای من 600000ریال باهمان سریال قبض تخلف ثبت شده است خواهشمند است توضیح بفرمایید چه اتفاقی افتاده است
  • فرزاد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    5 2
    سلام همه این حرفهای شما به کنار اینکه از نظر دولت و مامورین راهنمایی رانندگی این ارگان یک نهاد تولید کننده است و آموزش و پرورش مصرف کننده خیلی خنده دار است برا دولت پول در آوردن یک ارگان حتی اگر بواسطه سرکسیه کردن مردم باشد درآمد زایی است
  • سمیرا A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    5 2
    با سلام. اگر جایی هیچ گونه تابلویی برای عدم پارک وجود نداشته باشد، جریمه شدن ان هم دوبار صحیح میباشید؟؟ طی یک ساعت دوتا برگه جریمه به ماشین الصاق شده. لطفا اعلام نمایید.
  • حامی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    10 8
    چرا سایت برای مشاهده خلافی و پرداخت انلاین ان درست نمیکنید و جرایمی که الصاقی هستند به گوش و چشم مردم نمیخورن و نمیرسن باید دوبرابر بشن/اصلا این رسمش نیست و مردانگی در این کار وجود نداره نامردیه
  • غزل A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    5 5
    این درسته که تا 16 دی اگر جریمه های دوبل رو پرداخت کنیم بخشیده می شه؟
  • امير مقدسي A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    3 1
    چگونه متوجه شدن مبلغ جريمه اي كه مبلغ آن مشخص نيست
  • بابایی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    2 0
    http://rahvar120.ir اینجا خلافی آنلاین نشون داده میشه ارسال کد 17 رقمی با اس ام اس به این شماره 110005151 با ارسال شماره گواهینامه به 110005151 نمره منفی خودتونم ببینید. البته تو سایت رهور همه این کارارو میشه انجام داد.
  • مهربانی A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    4 2
    آخه ما چقدر در آمد داریم که بیاییم یک روزه 100 هزار تومان جریمه بدهمیم. آخه انصاف داشته باشید. واقعا مملکت اسلامی است.؟ شما دارید سواستفاده می کنید از سادگی مردم.
  • حیدرآبادی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    6 4
    اینجانب در تاریخ 18 دی ماه 92 در اتو بان آزادگان تهران بدون این که خلافی کره باشم توسط مامور اتوبان باکد 60761 جریمه وحدود نیم ساعت مرا باخانواده نگه داشته وبا تلفن همرا ه صحبت کرده از او دلیل تخلف خود را خواستم در جواب به من می گوید سبقت از سمت راست وقتی می گویم من سبقت نگرفته ام برای صحت ادای خودم می گویم دوربین رانگاه کن که من خلاف نکرده ام در جواب می گوید من به دوربین توجه نمی کنم فقط جریمه می نویسم از مسئولیت محترم خواهشمندم رسیدگی شود
  • محموذزاده IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    11 2
    در پشت کارت ماشین من شماره بارکد پستی وجود ندارد . چگونه می توانم وضعیت جریمه اتومبیلم را از سایت راهور 120 مشاهده کنم ؟
  • اميري A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    7 0
    اگر جريمه ماشين دو بار پرداخت شود چگو نه اضافه پرداختي برگشت ميشود
  • رضائی A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 0
    با سلام ، چند روز (4 روز) است که جریمه رانندگی را اینترنتی پرداخت کردم ولی وقتی اینترنتی مجددا" استعلام می گیرم هنوز جریمه صفر نشده است . لطفا" بفرمائید بعد از چند روز به روز رسانی صورت می گیرد؟
    • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
      0 1
      72 ساعت بعد پاک میشه
  • حمید EU ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    2 3
    سلام بنده از بی احترامی مامر پلیس که البته وظیفه بود به 197 شکایت کردم خبری نشد که نشد ..... 197 فقط برای توجیه افکار عمومیه وگرنه بیش از یکماه از شکایت بنده میگذرد امیدوارم که اینجور مسایل پی گیری شود
  • saeid ahmadi IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    6 1
    اعلام جریمه از طریق پیام کوتاه،پرداخت جریمه از طریق تلفن بانک،اعلام کد پرداختی از طریق بانک ملی،عدم کسر خلافی،مراجعه مکرر به مراکز خلافی،عدم رسیدگی مسئولان مربوطه،لطفا جواب دهید
  • علی IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    5 7
    سلام آیا جرایم رانندگی بعد از گذشت دو ماه که دوبل میشه اگه پرداخت نشه دوباره به این مبلغ اضافه میشه ؟؟؟؟؟
  • على IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    7 6
    در مواقعى كه خود مامور راهنمايى ورانندكى با خودروى بليس خلاف جهت رانندكى ميكند بايد به كجا شكايت نمود .
  • مهدي A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    12 13
    با سلام بنده 2 سوال داشتم اول اينكه نمره منفي گواهينامه از چند وقت پاك ميشودو دوم اينكه يراي مسير دو طرفه از چهار راه ملارد تا بيدگنه به مسافت 7 كيلومتر درست است خط ممتد سبقت ممنوع كشيده اند و پليس راه محترم صفادشت از صبح علي الطلوع در اين مسير است تا پاسي از شب بعد در جاده اصلي ترانزيت برخي راننده ها بدترين تخلفات را انجام ميدهند و كسي نيست به اين راننده ها چيزي بگويد .و ديگر اينكه بايد يك نيروي ديگر باشد تا ماموران پليس راه را كنترل كند خود اين ماموران بدترين خلافها را انجام ميدهند و كسي نيست به آنها چيزي بگويد.
  • غلامی از کاشمر IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    4 6
    سلام لطفا در مورد پارکهای حاشیه خیابان در شهرهای کوچک توضیح دهید که هر ....میاد برای ما قبض جریمه می نویسه بعدش که اعتراض کردیم میگن اعتبار کارت پارک شما منفی بوده آیا این درسته
  • وحید US ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    7 0
    کی جریمه های دوبل شده نصف میشود
  • سجاد IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    6 3
    اگر يك قبض جريمه را دو بار پرداخت كنيم يعني در يك روز يكبار با خود قبض و يكبار با خلافي پليس + 10 پرداخت كنيم براي پس گرفتن مبلغ چه بايستي كرد؟ ممنون
    • ناشناس A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      3 3
      جریم هاری دبرابری بکنید یک برابر به مدت یک ماه تابرداخت کنیم
  • ساشا US ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    9 0
    با سلا م وخسته نباشید خدمت شما: آیا در عرض مدت کمتر از یک ساعت میشود چندین بار جریمه سرعت غیر مجاز شد؟ اونم در محل های مختلف و توسط دوربین های هوشمند
  • نسرین A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    8 1
    سلام من یکماه پیش قبض پرداخت کردم ولی تو قبض جدید دوباره مبلغ جریمه است ولی تاریخ وشناسه پیگیری را ندارم باید چکار کنم
  • ايوب A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    12 1
    با سلام من خلافي ماشينمو اينترنتي پرداخت كردم ولي هنوز صفر نشده است الان 2 روز گذشته بايد چه كار كنم
    • بی نام EU ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      8 6
      منم 6روزه پرداخت کردم هنوز صفر نشده.چکارکنیم؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 6
    چهارمين بار است شماره17 رقمي به شماره 30005151ارسال مي كنم جوابي دريافت نمي شود آيا شماره خراب است يا جوابگو نيستند
  • arman A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    6 6
    سلام.میخواستم ببینم دوربین های اتوبان امام علی موتور سیکلت رو هم ثبت میکنن.اخه از من عکس انداخته.
  • سعید IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    7 0
    سلام ایا جریمه دوبل شده تا پایان سال بخشیده میشود
  • محمد A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    6 3
    آیا شماره گواهینامه در خلافی ثبت میشه؟که مثلا کی پشت فرمون بوده؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    10 4
    خواهشااینووووووووووووووووووو ب مسولین بگی- من شیراز نرفتمه وماشینم هم شیشه دودی نداره - تو شیراز ب خاطر شیشه دودی و سد معبر جریمه شدمه ؟ این چ قانونی ؟ اصلا قانونی نیست-اقایان مسول ب فکر باشین ولی شما فکر خودتونید .
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    6 0
    سلام خسته نباشیدمن خلافی خودرو ازپلیس110 گرفتم وباتلفن بانک پرداخت کردم اماهنوزعمل نشدهنوروزین
  • علی A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    6 3
    باسلام میخواستم بدانم مجازات کسی که بدون گواهینامه در خارج شهر تردد کند ویا کسی که به سن18سال نرسیده باشد چیست ؟ایا فقط جریمه میشه ؟یاخودروی او متوقف میشه ؟گرجریمه بشه چقدره ؟واگه خیر چه مدت ماشینش میره پارکینگ ؟؟خواهشا جوابو بگین یاحداقل راهنمای کنین باتشکر.
  • محسن US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    27 13
    ایا جریمه دوربین دو برابر می شود
  • پارسا A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    6 2
    من امروز نگاه کردم دیدم تو یه روز دو دفعه جریمه ام کردم اونم پارک دوبل یکی ۳۰ تومن یکم ۶۰ تومن اخ این انصاف خدا وکیلی
  • جواد A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    6 2
    با سلام خسته نباشد آیا نوشتن جملات پشت ماشین جریمه به همراه داره ؟؟؟
  • امير A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    7 0
    برا من عكس امده خلاف كردي با سرعت 145 كيلومتر در اصفهان حال اينكه خونه من نيشابور است و تا حالا اصفهان اصلا نديدم . ميگن پلاك دستكاري مي كنند راسته ؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    5 2
    مگه جریمه نباید الصاقی یا تسلیمی باشند. پس چرا بعضی از افسران نیروی انتظامی از پشت پلاک بر میدارن و جریمه می کنند. این نوع جریمه جزء کدوم قوانینه. واقعا نامردیه
  • بی نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    5 2
    میتونم با کارت جانبازی جریممو کم کنم ؟ لطفا راهنماییم کنید
  • اصغری A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    9 9
    خلافی ماشینم اومده 475000 تومن چطور میتونم کمش کنم ؟ لطفا؟
  • پویا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    5 5
    باسلام بنده حدود 50 روز پیش جریمه شدم ولی نیومده رو سایت خلافی خودرو درصورتی که 30روز قبل اومده .اون جریمه چه میشود
  • فاطمه عزیزخانی FI ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    9 6
    سلام برای من پیام امد 5نمره منفی وصد هزار جریمه بدایل عبور از چراغ قرمز .در صورتیکه من انروز اصلا ماشینم رو بیرون نیاورده بودم من چکار بایستی کنم .ممنونم راهنمایی کنید
  • عطا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    15 0
    سلام آیا کسی در خصوص اینکه چطور میشه 2 برابر های خلافی رو کم کرد و فقط اصل خلافی رو پرداخت اطلاعاتی داره . اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
  • خلیل A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    28 5
    کدام جریمه هادوبل می شود و کدام دوبل نمی شود و آیا اگر اعتراض شود جریمه های دوبل شده بخشیده می شود؟
  • مسعود A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    8 9
    سلام آیا شناسه قبض و پرداخت میتوان بر اساس شماره قبض سرچ کرد و اطلاعات دادو یا تا یک تاریخ مشخص مثلا تا یک ماه گذشته خلافی را داد؟؟
  • احمد A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    6 6
    آیا امکان دارد فرد موتور سوار در یک روز و یک ساعت ، سه بار توسط یک مامور جریمه شود ؟؟؟؟
  • شهرام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    22 5
    سلام آیا میشه خلافی بیشتر 1 میلیون تومان رو به صورت اقساطی پرداخت کرد؟
  • علیرضا A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    12 3
    سلام اگه برگ جریمه رو گم کنیم چیکار باید بکنیم؟
  • محمدي A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    6 0
    با سلام لطفا" در مورد جريمه ورود ممنوع كوچه هاي منتهي به ميادين هم حساسيت بخرج دهيد. كوي شهيد فتاحيان از سمت ميدان اختياريه ورود ممنوع است اما تقريبا" در تمام روز تردد زيادي از همين سمت ممنوع انجام مي شود و اين موضع باعث مشاجرات و دعواي خودرو هاي عبود در اين محله شده است. با تشكر
  • محمدرضا A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    11 1
    باسلام .من رفتم خلافی پرداخت کنم بعد یه 20000تومن که قبلا پرداخت کرده بودم دوباره پرداخت شد.میخواستم ببینم راهی هست که این پول رو پس بگیرم؟؟؟؟ ممنون میشم اگه جواب رو واسم بفرستید
  • ايمان IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    15 7
    با عرض سلام ميخواستم بدونم جريمه هاي درون شهر چند روز بعد وارد خلافي ماشين ميشه و ميشه استعلام كرد
  • امیر A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    11 6
    آیافقط صددرصددودی بودن شیشه عقب ماشین مجازمیباشدیانه
  • اسکندر اسکندری IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    14 8
    با سلام: آیا خارج شدن از طرح اصلی محدوده ی بازار تهران جریمه دارد؟
  • اكبر A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    15 5
    با سلام : ديشب در مدت زمان پنج دقيقه درهمان محل دو مرتبه جريمه شده ام وكد افسر پليس هم يكي است آيا اين جريمه ها درست است اگر نيست چكار كنم
  • سعید RO ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    6 0
    قبض دوبله شده را میشود ازطربفق بانک پرداخت نمود
  • بهروز A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    9 2
    سلام آیا جریمه دوبرابر شدن قبض خلافی ماشین رو امسال میبخشند؟ یا سالی دیگه
  • محمد A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    7 1
    باسلام.من ازطریق کارتخوان بانک ملی مغازه ام خلافی خودرویم راپرداخت نمودم.امابااینکه2روزازپرداختش گذشته هنوز هم خلافی خودرویم صفرنشده است.علت چیست؟لطفاپاسخ دهید
  • حسن EU ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    18 2
    من عید سال ٩٣ ماشینم را کاپیتاژ کردم و رفتم ترکیه , در بزرگراه شهر ارزروم که خیلی هم خلوت بود . ماشین پلیس ما را به خاطر سرعت زیاد متوقف کرد .خیلی با احترام از ما گواهی بین المللی و کارت ماشین را خواست ,. من و دوستم طبق عادت ایرانی شروع به داد و هوار کردیم که دوربینت کو , ما سرعتمون کم بود , خیلی با احترام در صفحه گوشی موبایل خود سرعت ١٣٢کیلومتر را که از ماهواره گرفته بود به ما نشان داد , ما جی پی اس نداشتیم , اما جالب بود که که تصویر متحرک ماشین ما رو تو گوشی برایمان با سرعت مورد نظر نشان داد , , ماجریمه شدیم , اما جالبترین نکته قضیه اینجا بود که ما تخلف کرده بودیم , اما پلیس گفت اگر این جرایم را تا ١۵ روز پرداخت کنید , نصفش تخفیف میخوره ,
  • فریدون سامی A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    9 0
    کل جریمه را پرداخت کردم چند روزه سوابق پاک می شود
  • محم رضا A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    9 4
    چرا باید وقتی جریمه ای که پرداخت شده دوباره در خلافی بعدی در صرت وضعیت مشاهده شود وحال هم برگه مفاصاحساب قبلی را هم دور انداختیم , آیا دوباره باید خلافی های قیلی را پرداخت کنیم؟
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    4 8
    من توسط یه مامور مبلغ 1000000ریال جریمه نقدی شدم حدودا 1 ماه پیش حالا معلوم نیست طرف مامور بوده یا نه چون این جریمه تو سایت استعلام خلافی اصلا ثبت نشده با این که حداقل 3 یا 4 بار سایت خلافی اپ دیت شده. ممکنه مامره قلابی بوده باشه؟
  • سعید A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    9 6
    ببخشین چه جریمه هایی کسر میشونند باتشکر...
  • جواد A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    11 5
    با سلام من در خرداد امسال جریمه شدم و چند روز بعد رفتم پرداختش کردم، اما الان که توی سایت پلیس راهور نگاه کردم جریمه با مبلغ دو برابر اومده برام، کجا باید برم تا درستش کنم؟
  • حیدری A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    25 7
    قبض جریمه رو از طریق موبایل بانک پرداخت کرده ام چند روز است جریمه پاک نشده . چکار باید بکنم
  • س حسين سلمان زاده A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    10 5
    ايا ميشود جرايم خودرو را قسطي كنيم
  • مهدی A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    5 3
    با سلام جریمه پرداخت نشده چند روز بعد روی خلافی اضافه میشود؟
  • حسن محیب ازغندی A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    4 8
    آیا می شود به خلافی اعتراض کرد؟
  • محمد ايليا A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    17 5
    با سلام آيا مي شود خلافي خودرو را اقساطي پرداخت كرد ؟
  • فاطمه IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    14 7
    با سلام خواستم ببینم چند روز بعد از تخلف رانندگی با دوربین این تخلفات توی سایت ثبت میشه
    • ر A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      4 1
      با سلام. آیا در صورت سرعت غیرمجاز دوربین های مستقر در بزرگراه ها عکس راننده و سرنشینان را هم به آدرس پستی ارسال می کنند یا فقط پلاک ماشین در عکس مشخص می شود و بقیه را بصورت شطرنجی نشان می دهند؟
  • شهاب IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    5 8
    آیا امکان تخفیف جریمه های دو برابر شده هست؟یا پرداخت همان وجه درج شده در برگ جریمه؟
  • یاسر A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    5 4
    سلام خسته نباشید من امروز ماشینم رو داخل خیابان پارک کردم هیچ تابلوی توقف ممنوعی هم وجود ندارد ولی امروز برگشتم دیدم جریمه شدم کد جریمه 2103 ممنون میشم راهنمایی کنید
  • سهیل SG ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    3 1
    سلام ماشین یک سال پیش توقیف شد ماشین بنام پدرم هست . پدرم فوت شد انحصاروراثت انجام دادم العان میخوام ببینم ماشینم توکدوم پارکینگه چون پشت فرمان پدر بوده و العان در قید حیات نیستن من باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
  • آزادبن A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    10 3
    من امروز تو جاده ای ک سرعت مجازش ٨۵ تا بود ٩٣تا رفتم ٣٠تومن جریمه شدم درصورتی ک قبل من دونفر دیگه هم ک سرعت هردوتاشون بالای ١٠٠بود ٢٠تومن جریمه شدن ب افسر میگم چرا اونارو ٢٠تومن جریمه کردی منو٣٠تومن،میگه اونشو دیگه خودم تشخیص میدم کیو چقد جریمه کنم اخه من دردمو باید ب کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    2 4
    میگن گواهینامه ب3 تو یکسال اول مجاز به تردد در شب و یا اتوبان نیست درصورت تردد چه جریمه ای برای راننده در نظر گرفته خواهد شد...؟؟؟
  • ایمان IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    7 1
    سلام می خواستم بعنوان یک شهروند بدونم که مبالغ جریمه شده دقیقا کجاها هزینه می شود؟
  • محسن A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    9 3
    سلام. من 30000 تومان جریمه شدم. الان اینترنتی به اشتباه دوبار پرداخت کردم که حتب sms پرداخت برام اومد ... حالا چکارکنم....
  • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    6 2
    دیروز برای شخص دیگه طرح ترافیک خریدم امروز متوجه شدم پلاک ایران رااشتباه زدم حالا بایدچکار کنم؟
  • فریبرز شهبازی A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    3 3
    مغرضانه وسختگیرانه از جانب پلیس محترم وخیلی وظیفه شناس جریمه شدم مبلغ جریمه را یک روز قبل ازمهلت مقررپرداخت کردم ولی هنوز پاک نشده انگار ثبت جریمه آن لاینه ولی حذف مبلغ پرداخت شده ازاین قاعده مستثناست وباید ماه ها دربخش تخفات باقی بمونه وشاید به دلیل پرداخت به موقع دو برابربشه؟؟؟
  • ع IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    12 4
    جریمه دوربین بعد از چه مدت اضافه می شود بنده مبلغ راپرداخت کردم ولی بعلت سرقت کیف ازماشن جریمه پرداخت شده نیز سرقت شد لطفا راهنمائی بفرمائید چگونه ثابت کنم پرداخت کردم
  • مر A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    3 5
    سلام من از عوارضی وروری تهران به سمت قم عبور کردم و اشتباها" از گیت پرداخت الکترونیکی بود که قبض 20 هزارتومانی جریمه آمد روی قبض کد تخفیف دارد منظور چیست
    • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
      8 3
      کد تخفیف نیست کد تخلف هستش
  • محسن محمد آبادی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    3 3
    سلامدر تاریخ 12 خرداد ماه جاری در مسیر جاده شیروان به بجنورد با سرعت حدود 120 کیلومتر در ساعت و در کمتر از یک ساعت دو بار و هربار 400000 ریال جریمه شدم. آیا بعلت مشابهت تخلف در یکروز باید هردورا پرداخت نمایم یا خیر؟ با تشکر
  • داور A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    9 6
    ماشینم ۸۷۰ تومان خلافی داردهمه اش هم دوبرابرهستندتوان پرداخت ندارم حالا چه کنم که کمترجریمه اش پرداخپت کنم
  • محمد A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    8 3
    سلام .شناسه قبض وپرداخت کجای برگه جریمه نوشته شده یا چطوری باید ان ها را بگیرم
  • جعفری منش IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 5
    سلام کارت ماشینم بعد از 2 سال نیومده میخوام اعتراض رو خلافی بزارم ولی عنوان میشه خلافی باید پرداخت شه یا کارت باید باشه چه جور میتونم اعتراض بزارم
  • ناشناس A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 3
    در جاده وقتی برای جریمه ایست بهت میدن تا بخوای ماشینو ب خاطر سرعت نگه داری یه 40 50 متری جلوتر ایست میکنی میخوام بدونم که اینجا وظیفه کیه؟من که برم قبض جریمه رو بگیرم یا اینکه وظیفه افسر مربوطست که بیاد جلو؟؟؟
  • مهدی A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    4 4
    فیش خلافی ماشن رو پرداخت کردم حالا میخوام ببینم دلیل حلافی چی بوده
  • بیتا بیتایی A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    4 3
    با سلام.میخواستم ببینم جریمه های طرحزوج و فرد روی قبض خلافی میاد؟به خاطر اینکه من مطمئنم که چندین بار داخل محدوده ی زوج و فرد شدم اما توی خلافی ماشینم چیزی قید نشده .
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    1 5
    سلام من در تاریخ ۱/۸ در تهران توسط دوربین جریمه شده ام ولی من تابه حال به تهران با این ماشین نیامده ام
  • مریم IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    3 6
    من قبض جریمه الصاقی خود را گم کرده ام و تا 1 روز دیگر درصورت عدم پرداخت دو برابر میشود شماره شناسه قبضم را دارم و لی شناسه پرداخت را ندارم چه کار باید بکنم
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
      0 0
      سلام از طریق سایت راهور 120 میتوان نسبت به پرداخت اقدام نمود گزینه پرداخت انلاین جریمه مورد نظر هم وجود دارد
  • یاشار A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    1 2
    آیا موتور سیکلت کوچک بدون پلاک تصدیق میخواد؟؟
  • samira A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    3 5
    سلام در صورت داشتن سرعت غیر مجاز هنگامی که عکس گرفته میشود افردا داخل ماشین هم مشخص هستند با فقط عکس از پلاک ماشین میباشد؟
  • ارامش IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 2
    سلام درتصاف از پشت اگر ماشین جلو پارک ممنوع ایستاده باشد ماشین جلویی مقصر است یا اونکه از عقب به ماشین جلویی زده؟؟؟؟؟
  • سوال AU ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    7 5
    خودروی بنده به دلیل حکم قضایی توقیف شده یعنی سند آن فعلا قابل انتقال نیست . و بنده قصد پرداخت جریمه آن را دارم ولی متاسفانه به هر پلیس 10 مراجعه میکنم قبض خلافی برام صادر نمیشه چون خودرو توقیف سندی است. چطور میتونم خلافی خودرو را پرداخت کنم که مبلغ آن بالا نره و مشکلات دیگه ای برام پیش نیاد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
  • سعید IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    7 1
    من یکجریمهدوربین دارم تا 2 برابر نشده باید پرداخت کنم شناسه پرداخت را ندارم میخواهم فقط این مورد را اشاره کنم پیامک های مختللف را زدم چیزی دریافت نکردم این چه وضع خدمات و الکترنیکی شدنه
  • ابراهیم کرمی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    3 4
    نمره منفی جرایم غیر تسلیمی به حساب کیه؟ مثلا پلاک ب نام منه اما من گواهی نامه ندارم و راننده دارم اون خلاف کرد و برگه جریمه اش غیر تسلیمیه نمره منفی این چ میشه؟
  • ناشناس A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    14 3
    باسلام بنده درمورخه 23/04/94 جریمه شدم مبلغ 30 هزار تومان پرداخت کرده ام ولی الان که خلافی گرفتم شده 100هزار تومان آیا این قانونه
  • فاطمه A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    3 0
    من 28 سال بدون تخلف رانندگي كرده ام و الان براي اولين بار مقصر تصادف جرحي شده ام نمره منفي من چند ميباشد
  • کاظم کاظمی خورده بلاغ A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    3 6
    برگه جریمه به راننده تحویل داده نشده برای چی زده دو برگه
  • سعيد IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    8 12
    ايا جرائم رانندگي در سال 94 بخشيده ميشود تسليمي يا غير تسليمي
  • رحیم IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    6 1
    سلام.. 1..آیا افسران پلیسراه جاده اصلی میتوانند داخل شهر جریمه کنند؟ 2..آیا افسران پلیسراه قبل از رسیدن به کد افسر میتوانند جریمه کنند؟
  • افشین A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    5 10
    آیا برگ جریمه دو برگی در صورت عدم پرداخت دو برابر میشود
  • یلدا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 4
    سلام من 1جریمه ماشین به صورت امانت دستم بوده ولی متاسفانه گمش کرده ام. احتمال خیلی زیاد هم تا کنون وقت آن نگذشته است. آیا راهی وجود دارد تا من بتوانم از مبلغ و زمان جریمه آگاهی پیدا کنم و آن را پرداخت کنم؟؟؟؟؟؟؟
  • عباس IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    12 3
    سلام.آیا طرحی بمانند سالهای قبل در هفته نیروی انتظامی برای برداشته شدنه جریمه های دوبله شده،وجود دارد؟ لطفا جواب بدین
  • محمود A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    7 4
    سلام.وقتی تعویض پلاک انجام میشود.تخلفات پلاک قبلی بعد از چه مدت مشخص میشود؟
  • فرید IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    8 7
    اگر بعد 6 ماه نمره منفی گواهینامه پاک نشد چه باید کرد
  • پيمانه IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    5 5
    اگر كسي گواهينامه اش را گم كرده باشه و پشت فرمون ماشين كس ديگه باشه و تصادف كنه چي ميشه؟
  • mahdi A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    6 9
    ميخواستم بدونم واسه گلى کردن ماشين واس محرم ماشينو ميخوابونن؟؟؟ يا جريمش چقده؟؟؟
  • امیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 2
    سلام آیا کسی میدونه حداقل خلافی که باعث توقیف ماشین میشه جنده ؟ به ایمیلم بفرستید ممنون میشم
    • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      1 3
      یک میلیون تومان
  • zohreh A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    5 11
    تخلفات رانندگی چند ساعت بعد وارد سایت می شود
  • هیمن IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    1 5
    بنده تقریب 40 روز گذشته جریمه شدم اما هنوز رو سایت خلافی ثبت نشده یعنی جریمه من ثبت نشده... من برگ جریمه گم کرده ام حالا باید چکار کنم. سایت خلافی هم صفر نشون میده خواهشمندم جواب بنده در اسرع وقت بدید....
  • رضا A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    5 8
    خلافی بعد از پرداخت چه مدت بعد از سیستم خارج می گردد
  • محمد A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    2 7
    باسلام آیا جریمه های که با دوربین ها میشویم دو برابر میشود یا نه
  • دوست A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    5 5
    با سلام می خواستم بدونم جریمه های پرداخت شده هم در برگه خلافی ثبت می شه یا فقط جریمه هایی که پرداخت نشدن در برگه خلافی هست؟
  • امید NL ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    9 10
    با سلام ببخشید من خلافی خودم رو سال 93 تسویه کردم الان که باز خلافی گرفتن همون خلافی های پرداخت شده تو لیست باقی مونده و پاک نشده.متاسفانه قبض پرداخت شده اون هم پیدا نمیکنم لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضافومنی A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    19 12
    سلام آیا جریمه دوبرگی هم دیرکرد داره
  • مهدی A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    13 13
    من میخوام بدونم چرا جریمه شدم. باید از کجا بفمم؟
  • کرمانی A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    6 0
    سلام وقت بخیر . گزارش دوربین های راهنمایی و رانندگی چند ساعت بعد به خلافی اضافه میشه
  • صادق شعبانی A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 1
    با سلام من درسال 94 بزرگراه شهید یاسینی چندین مورد به علت تجاوز از سرعت مجاز تا سی کیلومتر در ساعت توسط دوربین جریمه شدم بطوریکه در یک زمان مثلادرساعت 14/53 دوبار ویا 16/04,16/05,16/06,16/07,16/08 هر کدام 40,000تومان جریمه شدم.یعنی 200,000تومان در عرض چهار دقیقه.در صورتیکه اصلا خبر نداشتم . الان که خلافی گرفتم مبلغ 1,700,000تومان جریمه که علت همه همین عنوان است و همه هم در همین بزرگراه وبه همین شکل تکراری. آیا می توانم اعتراض کنم . آیا نمی بایست پلیس حداقل برام sms میداد تا من از این وضعیت با اطلاع میشدم. یا یکجوری اطلاع رسانی میکرد.
  • amin A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    9 0
    سلام من نمیدونستم جریمه شدم امروز خلافی خودرو گرفتم شصت هزار تومان در تاریخ 8 خرداد جریمه شدم امروز دقیقا دو ماه هست فردا دو ماه رو رد میکنم خواستم بپرسم چند روز بگذره خلافی دوبرابر میشه
  • ali A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    1 0
    با سلام . من در روز عید فطر 95/04/16 در عوارضی تهران به قم قصد عبور داشتم . در آن روز عید فطر تمامی کیوسک های عوارضی بسته بود و عوارض اخذ نمیشد و همه ماشینها عبور میکردند . برای من جریمه اومده عبور از عوارضی 30 تومان . به شهرستان خودم مراجعه کردم گفتن پول زور هست باید بدی اگه بخواد دنبالش بری بیشتر از مبلغ جریمه برات میفته . اون دوربین ماشین منو دید ولی کیوسک خالی که عوارض اخذ نمیشد رو ندید . راهنمایی کنین لطفا
  • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 1
    با سلام اگر تابلوی ورود ممنوع در ابتدای کوچه ای توسط اسپری مخدوش شده باشد و قابل رویت نباشه، آیا راننده ای که تبلو رو به دلیل ذکر شده ندیده و وارد شده ، پلیس می تونه اونو جریمه کنه؟ اگه مشکل محرز بشه آیا راننده می تونه جریمه رو پس بگیره؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    3 0
    تاریخ 95/4/9 درحالی که من در محل کارخودم حضور داشتم و ماشین در داخل منزل بوده ماشین من در توسط دوربین در روی پل صدر دوباره دقیقا به فاصله یکساعت جریمه شده یکی 11.58 دقیقه و بعدی 12.58 دقیقه آیا همچین چیزی امکان دارد پس دوربین ها هم اشتباه میکنند و جریمه های دورغی میکنند
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    4 2
    با سلام.سوالی داشتم،میخواستم بدونم این دوربین هایی که در جاده توسط،خود شخص مامور راهنمایی نصب میشه و اگر سرعت غیر مجاز باشه جلوی ماشین رو میگیرن،آیا این دوربین ها از تخلف عکس هم میگیرند؟ آیا اگه عکس بگیرند درب منزل میاد عکس تخلف یا نه؟ چند روز طول میکشه تا تخلف ثبت بشه ؟ چند روز طول میکشه که عکس رو بفرستن درب منزلدرصورتی که عکس گرفته میشه لطفا جواب سوالارو بدید،خیلی مهمه برام.ممنون
  • بی نام RO ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    3 0
    باسلام سوالم اینه آیا جریمه ای که توسط افسرراهنمایی رانندگی صورت میگیره باجریمه ای که توسط دوربین صورت میگیره هردو در استعلام خلافی هستند؟
  • وحید رحیمی A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    2 0
    با سلام من یه ماشین خریدم مدل 10 /94 ولی جریمه برای برج 10/93 داره از فروشنده پرسیدم میگه پلاک جریمه می شه من این پلاک روی ماشین زانتیا داشتم اون موقع جریمه شده . ترسیدم یه دف مدل ماشین 93 نباشه رو کارت زده 94 داریم یه همچین جیزی ؟ دست شما مرسی .
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    3 2
    آیا رانندگی با جریمه بالای 1000000 تومان در جاده ممنوع می باشد.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    4 0
    با عرض سلام و خسته نباشید. من در تاریخ اول شهریور ماه در چهارراه ملاصدرا توقف ممنوع به مدت 1 ساعت توقع کردم . الان از طرف راهنمایی و رانندگی دو پیام آمده که هر دوی آنها قبض جریمه است. هر دو حتی در یک ثانیه همزمان اما با شناسه قبض و پرداخت متفاوت . یکی به مبلغ20هزار و دیگری 40هزار تومان آست . برای حل این مساله باید چکار کنم . کجا باید برم . ممنون .
  • مجتبی GB ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    8 1
    سلام من نمیدونستم جریمه شدم امروز خلافی خودرو گرفتم شصت هزار تومان در تاریخ 8 خرداد جریمه شدم امروز دقیقا دو ماه هست فردا دو ماه رو رد میکنم خواستم بپرسم چند روز بگذره خلافی دوبرابر میشه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    4 0
    قبل از اینکه به فکر جریمه باشید به فکر معیشت و فرهنگ سازی باشید.
  • کیان A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    4 0
    سلام واقعا جرایم منصفانه نیست در خیابانی که عرض ان 30متر و در دوباند است که مجموعا" 60متر میباشد و در محل مسکونی هم نمی باشد سرعت مجاز30 با یک تابلوی مخفی ودوربین مخفی در درختان که پس از جریمه متوجه میشوی در ان خیابان سرعت 30 ودوربین هم دارد وجریمه اش هم 200000 تومان است/ در یک زمان بدون اینکه پلیسی را روئت کنی با یک شناسه قبض ویک شناسه پرداخت یک جریمه 40000 تومانی بابت عدم توجه به فرمان پلیس ویک جریمه 100000 تومانی بابت تلفن همراه در یافت می کنی که دو برگی بوده و واقعیت ندارد/ در خیلی از خیابانها بدون اطلاع سرعت مجاز جریمه میشوی وهمیشه اول دوربین جریمه میکند وبعد تابلوی حداکثر سرعت رویت می شود/
  • کیان A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    2 0
    سلام امسال راهنمایی رانندگی اطلاعیه داده تا پایان ابان ماه 95 جرایم مهلت پرداخت دارند و از طرفی پیامک میاد برات اگر ظرف ریک ماه جریمه پرداخت نشود خودرو توقیف میشود ؟ یک بام و دو هوا
  • کیان A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    6 0
    ایا اگر جرایم را از رایانه دریافت وپرداخت گردد قابل قبول نیست و حذف نخواهد شد؟
  • میلاد A1 ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    7 3
    سلام.من کارت ماشینم بابیمه اش گم شده.چطوری بااستفاده ازشماره بلاک ماشینم ازخلافی ماشینم باخبرشم.تشکر.
  • سعید GB ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    1 0
    سلام با توجه به افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی و بخصوص جرایم دوربینهای ثبت تخلف که بعد ازآن پیام کوتاه به مالک خودرو ارسال می گردد حال سئوال اینجاست در صورت عدم ارسال و تکرار بیش ارحد مالک به دلیل عدم اطلاع آیا این اشکال به راهنمایی و رانندگی وارد نیست ضمناً اغلب دوربین های ثبت سرعت غیر مجاز دارای تابلوی حداکثر سرعت نیستند ولی پلیس باز هم جریمه میکند و رانندگان بدون اینکه بدانند چقدر سرعت باید داشته باشند جرایم به حسابشان اعمال می گردد لطفا این دوسئوال را جواب دهید
  • سعید GB ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    پلاک خودروی بنده به سرقت رفته و جهت اخذ پلاک جدید مجبور به پرداخت خلافی هنگفت شده ام که به آن اعتراض دارم آیا می توانم بعد از پرداخت خلافی پیگیر اعتراض و شکایت خودم شوم
  • امیررضا ES ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    با سلام بنده از 3 شهریور تا 17 شهریور مسافرت بودم امروز خلافی خودم استعلام کردم 11 شهریور تو شهر خودم یعنی مشهد جریمه 100 هزارتومنی تو یمدون بسیج شدم توسط کنترل نامحسوس چطوری باید پیگری کنم این قضیه رو
  • امید A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    ایا مشود. فقط جرایم سال 94 که شامل بخشودگی شده را پرداخت نمود ؟چگونه؟
  • امید A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    2 4
    چرا باید ماشین جانباز که آرم جانبازی دارد و در محل پارک مخصوص جانبازان پارک شده را 2ملیون تومان جریمه کنند و قابل شکایت هم نباشد حق کسانی که از جانشان برای این مملکت مایه گذاشتن این است ؟؟؟ به کی و کجا شکایت کنیم که نگن راهی نداره باید پرداخت کنید و پلاک جانبازی بگیرید ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    5 0
    سلام ببخشید دوتا سوال داشتم 1 جریمه دوربین دوبل میشود ؟ در چه زمانی ازسال جریمع دوبل شدبخشیده میشود
  • بی نام RO ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    11 4
    من قبض جریمه اشتباه پرداخت کردم یه عدد شناسه پرداخت اشتباهی زدم جریمه کس دیگه اشتباهی پرداخت شد آیا میتونم پولمو پس بگیرم؟
  • علی A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    7 1
    با سلام من خلافی ماشینم رو از پلیس10 گرفتم بردم بانک ملی پرداخت کردم الان اومدم از سایت پلیس راهور دوباره استعلالام میگیرم بازم خلافی پرداخت شده ای که انجام دادم تو سایت هست به نظرتون هنوز خلافی تو سایت صفر نشده با تشکر راهنمایی کنید
  • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    3 1
    سلام.تو سایت راهور میخام موردی جریمه پرداخت کنم.اما یه مورد جریمه. قبله 95 نوشته تسلیمی.تجاوز از سرعت مجاز.مبلغشم60 تمنه.چیزی ک برام مبهمه ن شناسه قبض داره ن شناسه پرداخت.باید چکار کنم ک فقط همین یه موردو. تا دوبرابر نشده پرداخت کنم.ممنون.
  • شهرام بوستان دوست FI ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    0 1
    یا سلام اگر 2 ماشین پشت سر هم در خط عابر پیاده باشند کدوم یک جریمه می شوند
  • .... IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    0 0
    ایا در طرح بخشودگی جریمه ها امکان پرداخت انلاین دارد اگه ندارد چگونه باید پرداخت شود چرا سوال ها جواب داده نمیشه
  • شایان IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    5 1
    سلام من دیشب بصورت انلاین خلافی گرفتم متوجه شدم هر روز صبح ی دوربین که من نمبینمش منو جریمه میکنه ادرسش رو زده بزرگراه بعثت دشت آزادگان خونه ما درست وسط دشت ازادگانه که هیچ تابلویی توش نصب نشده که نشون بده طرح زوج یا فرده اگر هم باشه خارج ار محدوده هست اما تابلوی اغاز محدوده زوج و فرد از ورودی میدون راه آهن نصب شده الان من باید چه کار کنم واقعا انصافه برای کار نکرده نه سرعت غیر مجاز نه خلاف رانندگی و هیچگونه علائم و هشدار رانندگی جریمه بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توی قبض جریمه هم نوشته شده عبور يا توقف در معابري كه از طرف راهنمايخوب این یعنی چی؟
  • هادی A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
    5 0
    خلافی خودرو رو اینترنتی پرداخت کردم ولی کد رهگیری رو گم کردم نه تنها جریمه صفر نشده بلکه دو برابر شده چکار کنم؟
    • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      2 0
      به بانک مراجعه کن از رو پرینت حساب میتونی بری درستش کنی
  • بی نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
    4 0
    با سلام لطفا از مسئولین سوال فرمایید چرا جریمه هایی در سایت راهور با عنوان تسلیمی ثبت می شود که هرگز تسلیم راننده نشده وحتی روح بی گناه راننده خودرو از آن خبر ندارد با سلام لطفا از مسئولین سوال فرمایید چرا جریمه هایی در سایت راهور با عنوان تسلیمی ثبت می شود که هرگز تسلیم راننده نشده وحتی روح بی گناه راننده خودرو از آن خبر ندارد
  • بی نام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    5 3
    سلام اگر فردی فوت کند،جریمه خلافی رانندگی آن بخشیده میشود؟
  • ma IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    15 1
    با سلام جریمه پرداخت نشده چند روز بعد روی خلافی اضافه میشود؟
  • پوریا GB ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    5 2
    من یک پسر 14 ساله ام و در 10 سالگی شروع به رانندگی کردم و الان کاملا میتوانم در جاده رانندکی کنم و مایکی از شهرستان های آذربابجان غربی زندگی میکنیم شهرستان نقده من همراه با والدینم در شهر رانندگی میکنم و بار ها هم از کنار پلیس رد شده ام چرا منو نگه نمیدارنند؟؟؟؟؟و جریمه یا پیگرد قانونی دارد؟؟؟؟؟
  • moein A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    2 0
    با سلام.. ایا دوربین های کنترل سرعت پلیس در بولوار ورودی و خروجی شهر مجاز هست یا نه و اصلا حق چنین کاری رو از نظر قانونی دارند که بایستند و ملت رو جریمه کنن یا خیر... منبع دقیقی پیدا نکردم که بتونم اونجا جوابم رو پیدا کنم. ممنون میشم هرکسی بطور دقیق و درست جواب بده با ذکر سند و مدرک نه حرف...
  • چاوشی DE ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    3 0
    با سلام خدمت هموطنان گرامی اگر شخصی که هنوز 1 سال از تاریخ صدور گواهینامش نگذشته در جاده توسط پلیس متوقف شود جریمش چیه و چقدره؟ آیا ماشین رو میبرن پارکینگ؟
  • بی نام EU ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
    2 0
    با سلام دوربین در شهر بالاتر از چه سرعتی را ثبت می نماید مثلا"اگر زده حداکثر سرعت 60واقعا"تا 70و80را جریمه مکنه اگر امکان دارد پاسخ دهید
  • پرنیا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    3 0
    سلام من چند روز پیش از سایت راهور جرایم ماشین شرکت که پلاک عمومی بود رو گرفتم و پرداخت کردم اما وقتی به پلیس 10 مراجعه کردم متوجه شدم اشتباه پرداخت کردم چون اونا برای ماشین شخصی بوده حالا من به کجا باید مراجعه کنم و ایا مبلغ من رو به من عودت میدهند؟ممنون میشم راهنمایی کنید
  • پرنیا IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    7 3
    اگر به اشتباه جریمه پرداخت شود به کجا مراجعه کنیم و ایا مبلغ رو به ما عودت میدهند
  • سجاد A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    5 0
    سلام خسته نباشید سوال من اینه ایا اگر من در جاده اتوبان یا ازاد راه بدلیل سرعت یا هر تخلفی پلیس دستور ایست به من بدهد و من کنار وایسم ایا من باید پیاده شم نزد پلیس برم یا پلیس باید بیاد پیش من تو کشور های خارجی اگه راننده پیاده شه پلیس حق تیر داره ممنون میشم جواب بدین
  • محمود A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    9 0
    اقا یه سوال. ایا در صورت فهمیدن میزان جریمه باید پرداخت کنیم؟
  • رضا A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام،وسیله موتور سیکلت منو گرفتن و کلیم جریمه داره و منبع درآمد منم از طریق موتورم بود پول جریمه رو ندارم که پرداخت کنم راهی هست که آزادش کنم بعد جریمشو بدم،ممنون میشم راهنمایی کنید
  • رضا A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام.موتورسیکلت منو گرفتن و کلی هم جریمه داره و منبع درآمد منم از طریق موتورم بود پول جریمه رو ندارم که پرداخت کنم راهی هست که آزادش کنم بعد جریمه رو پرداخت کنم،ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
  • شمسی گل ملکشاه A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 2
    آیا روز تعطیل برای پارک در زیر تابلوی حمل با جرثقیل جریمه قانونیه ؟