ایسنا نوشت:

رييس مركز سنجش آموزش و پرورش از تمديد مهلت ثبت نام آزمون اعزام فرهنگيان به خارج تا 25 تيرماه جاري خبرداد.

عبدالامير عرفي گفت: با توجه به اينكه برخي از استان‌ها هنوز فرهنگيان متقاضيان اعزام نتوانستند براي آزمون ثبت‌نام كنند لذا اين مهلت تا 25 تيرماه سال جاري تمديد شد و علاقمندان مي‌توانند به سايت http://ezam-aee.medu.ir مراجعه كنند.

وي در ادامه درباره نتايج امتحانات نهايي دانش‌آموزان گفت: نتايج تمامي امتحانات نهايي اعلام شده و در حال حاضر در حال بررسي اعتراضات دانش‌آموزان هستيم تا نتايج آن را به مدارس اعلام كنيم.

رييس مركز سنجش آموزش و پرورش با بيان اينكه وضعيت برگزاري آزمون‌ها از نظر شرايط سوالات بهتر از سال گذشته بود خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان از سوالات و نحوه برگزاري امتحانات نهايي راضي بودند اما ميزان درصد قبولي پس از اعلام نتايج عنوان مي‌شود.


آغاز امتحانات جبراني دانش‌آموزان متوسطه و فني حرفه‌اي از 23 مردادماه

به گفته عرفي امتحانات جبراني دانش‌آموزان متوسطه و فني حرفه‌اي كه نتوانستند در امتحانات نهايي خردادماه نمره قبولي كسب كنند از 23 تير تا 26 شهريور ماه برگزار خواهد شد و دومين آزمون جبراني نيز دي ماه سال 91 برنامه ريزي شده است.

وي عنوان كرد: دانش آموزان پيش دانشگاهي كه براي كنكور سال 91 شركت كرده‌اند چنانچه در درسي نمره قبولي نگرفته باشند موظفند براي فارغ‌التحصيلي در آزمون جبراني شهريور ماه شركت كنند در غير اين صورت بايد از قبولي در دانشگاه صرف نظر كنند.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =