۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷

فارس نوشت:

مدیر کل محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از تولید محصولات فرهنگی مختلف برای زائران حج و عتبات عالیات در سال جاری خبر داد.
 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد سجادی گفت: به منظور مساعدت در برنامه‌ریزی فرهنگی و ایجاد وحدت‌رویه‌ در فعالیت‌های فرهنگی کاروان‌های حج تمتع، کتاب برنامه فرهنگی حج 1391 تدوین و به نسبت تعداد کاروان‌های هر استان به دفاتر حج و زیارت استان‌ها ارسال شده است.

وی افزود: این کتاب هر ساله در موسم عمره و حج، بر اساس برنامه‌های همان سال، تجدید چاپ و در اختیار مسئولان کاروان‌ها قرار داده می‌شود.

مدیرکل محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه این کتاب ویژه شورای فرهنگی کاروان شامل، روحانی کاروان به عنوان رئیس شورا، مدیر کاروان به عنوان دبیر شورا، معاون، پزشک، معین، معینه و یکی از اعضای یاوران حجاج هر کاروان تدوین و در اختیار آنها قرار داده می‌شود، گفت: محتویات این کتاب دستورالعمل‌ها، شرح وظایف مسئولان و برنامه‌های بعثه از قبل از اعزام تا زمان بازگشت را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های مطرح شده در این کتاب شامل برنامه‌های الزامی و انتخابی است و ما از مسئولان کاروان‌ها انتظار داریم حداقل 30 درصد برنامه‌های مطرح شده در این کتاب را اجرا کنند.

مدیر کل محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، افزود: به پیوست این کتاب جزوه‌ای شامل 10 فرم به مسئولان کاروان‌ها ارائه می‌شود تا صورت‌جلسات شورای فرهنگی هر کاروان و گزارش عملکرد خود را در آن وارد و به مسئولان بعثه تحویل دهند؛ ارزیابی عملکرد فرهنگی مدیر و روحانی کاروان نیز بر اساس همین برنامه‌ فرهنگی صورت می‌گیرد.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =