افتتاح چندباره طرح پزشک خانواده این بار با اظهارات تازه ای از سوی معاون اول رییس جمهور همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح طرح ملی پزشک خانواده شهری فارس گفت: "طبیعی است که این کار بزرگ مخالف نیز داشته باشد و این افراد اقلیتی هستند که یا گرفتار جهل هستند و یا منافعی دارند که به خطر می‌افتد. آنها که 150 تا 200 میلیون درآمد دارند و مالیاتی نیز پرداخت نمی‌کنند و یا کمتر از مقدار متناسب پرداخت می‌کنند از اجرای این طرح نگران هستند."

این سخنان معاون اول رییس جمهور در حالی بیان شد که پیش از آن، مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت و درمان در همین مراسم گفت: "در وضعیت گذشته هر چه تعداد نسخه‌ها بیشتر بود پزشک درآمد بیشتری داشت اما با اجرای طرح پزشک خانواده هر چه جمعیت سالم‌تر باشد پزشک از تشویق بیشتری بهره‌مند می‌شود."

او گفت: "گام آخر در این طرح که امیدوار هستیم تحقق پیدا کند، تامین 6 هزارمیلیارد تومان برای تامین هزینه‌های درمان‌های تخصصی است که به موفقیت کامل این طرح منجر خواهد شد و ما دعا می‌کنیم که منابع این اعتبار مشخص و تامین شود و مبلغ مورد نیاز در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد."

وزیر بهداشت دوباره تاکید کرد  بیماران در این طرح در سطح اول هیچ هزینه‌ای را نمی‌پردازند: "البته بخش اندکی از هزینه در سطوح تخصصی و فوق‌تخصصی بر دوش مردم و خدمت‌گیران است. تلاش ما در این طرح قطع کامل رابطه مالی بیمار و پزشک است تا مسایل شومی از قبیل زیرمیزی هم به‌ صورت کامل منتفی شود."

 

مسکن مهر هم مخالفانی داشت که 21 خانه در تهران داشتند
معاون اول رییس جمهور اما در این مراسم از مخالفان مختلفی که دو طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و مسکن مهر داشتند حرف زد و گفت: مسکن در سبد تورم 30 تا 33 درصد سهم دارد چرا که برخی می‌خواهند در شهرها به قیمت خون مردم از فروش مسکن سود کنند و با ساخت 6 هزار مسکن مهر خیالات آنها نقش بر آب می‌شود. کسی که ادعای دفاع از مظلومان و مستضعفان دارد در تهران مالک 21 آپارتمان است و مردم مطمئن باشند که دولت این مسائل را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد حق مردم پایمال شود."
گفتنی است در این مراسم تمبر افتتاح طرح ملی پزشک خانواده شهری استان فارس به عنوان نخستین استان اجرا کننده در کشور با 12 هزار نسخه به طور نمادین رونمایی شد.

همچنین طرح پزشک خانواده از طریق ویدئو کنفرانس در 7 مرکز جهرم، فراشبند، آباده، اقلید، فیروزآباد، سپیدان و شیراز به طور همزمان افتتاح شد.

4747

کد خبر 227996

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    84 32
    دكتر هم نشديم پول پارو كنيم.
    • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
      45 17
      ما که شدیم بهت اطمینان میدم که از این خبرها نیست و این درامد ماهی 200 میلیون تومن دروغ محضه!!درسته که بعضی از پزشکان(کمتر از 5 درصد)درامدهای میلیونی دارند( اون هم نه 200 میلیون تومن در ماه)که البته فقط تعداد کمی از متخصصان و فوق تخصصان هستند که درامدهایی بین 50 تا 100 میلیون در ماه دارند بقیه پزشکان که اکثریت قریب به اتفاق جامعه پزشکی رو شامل میشه حقوقشون بین 1 تا 5میلیون تومن متغیره و حتی همون حقوق 5 میلیونیش هم با توجه به خرج و مخارج پزشکان و مالیاتی که ازشون گرفته میشه و هزینه های اجاره و نگهداری مطب رقم چشمگیری نیست و بسیاری از انها با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند..اواز دهل شنیدن از دور خوش است دوست عزیز..ما داریم چوب همون 5 درصد پزشکان که درامدهای میلیونی دارند را میخوریم
    • بدون نام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
      41 14
      پزشک شدن هم حتما راحت نبوده وگرنه میشدی و پول پارو میکردی.
    • بدون نام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      47 1
      خوب فوتبالیست میشدی
  • ali US ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    سلام بنده یک پزشک هستم این سوال رو دارم پزشک هایی که درآمدهای میلیونی دارند اکثرا متخصصان و فوق تخصص ها هستند انهم در بعضی زمینه ها (خاصه جراحان زیبایی جراحان مغز و اعصاب و جراحان ارتوپد و نیز جراحان چشم و نیز متخصصان قلب که کارهای فوق تخصصی انجام میدهند) حال سوال من اینست این اطبا اکثر در بخش خوصوصی و فوق تخصصی کار میکنند و بیماران خاص خود را دارندو ولی طرح پزشک خانواده در سطح اول درمانی یعنی بیمار یابی و نیز بیماریهای ساده و شایع کار خواهند کرد.و در نهایت بیماران خاص باز بهمان پزشکان متخصص ارجا داده خواهد شد.حال با این تفاصیل چرا باید متخصصین و فوق تخصصها از این طرح استقبال نکنند و سنگ بیاندازند. لطفا عدم مدیریت و نیز عدم تامین بودجه را به گردن پزشکان نیاندازید
    • اکابر IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      26 42
      شما چه جور پزشکی هستی که غلط املایی داری؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    23 6
    در وضعیت گذشته هر چه تعداد نسخه‌ها بیشتر بود پزشک درآمد بیشتری داشت اما با اجرای طرح پزشک خانواده هر چه جمعیت سالم‌تر باشد پزشک از تشویق بیشتری بهره‌مند می‌شود. ولي اين جمله درستش اينه در وضعیت گذشته هر چه تعداد نسخه‌ها بیشتر بود پزشک درآمد بیشتری داشت اما با اجرای طرح پزشک خانواده سقف نسخه نويسي محدود خواهد شد و دولت هزينه كمتري خواهد پرداخت!!
  • دکترمحمد IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    32 13
    مدرک معتبر گرفته باهش کار میکنه دزدی که نکرده مالیات هم هر کی نداد وظیفه اداره دارایی اعلام کنه مهمترین مشکل این طرح همون تامین بودجه اشه که باید بیمه ها پرداخت کنند البته اگر اختلاسها بگذارد
    • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      22 10
      آقای دکتر محمد مدرک گرفته کار کرده درست می گویی آیا زیر میزی گرقتن هم جزو کار است بیمار را سریع ویزیت کردن تا بیمار بیشتری ویزیت کند هم جزو کار است به دروغ بیماری را وادار به عمل کردن جزو کار است
  • بدون نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    29 25
    عزيزم مشكل تو بوجه نيست با 200 ميليون راضي نميشين درامد ميلياردي مد نظر شما هست.. از خدا ميخواين كه مردم مريض بشن بيان مطب.. اينو من به عينه ناخواسته از يه دكتر شنيدم كه همچين ارزويي داشت.
  • كارمند IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    46 11
    دايي بنده جراح و فوق تخصص چشم ميباشد، درآمد ايشون بطور متوسط ماهيانه ١٨٠ ميليون تومان است كه بگفته پسرش براي چيزي حدود١٠٠ ميليون تؤمان آن مالياتي نميدهد! بهتر است بگوييم كه جايي ثبت نميشود كه شامل ماليات شود!!!!!! دركل زندگي بكام عيال وفرزندانش ميباشد!!!!!!!!
    • علي EU ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      21 12
      اگر قرار بود دكتر متخصص در سطح عالي، زندگي متوسط در حد يك كارگر يا كارمند مي داشت اونوقت كه عدالت اجرا نميشد. تازه بيشتر پزشك ها اين درآمد را ندارن. شما چرا گير دادين به پزشك ها؟ هرچي ميگيرن نوش جونشون. خواهر من دانشجوي پزشكي در يكي از دانشگاههاي دولتيه و ميدونم چقدر ضجر مي كشه و استرس تحمل ميكنه تا پزشك بشه. من بهش توصيه كردم و خودش هم خيلي دوست داره بيشتر براي رضاي خدا طبابت كنه و كمتر براي پول.
    • سس IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      26 15
      کارمند محترم آیا از داییت پرسیدی که چقدر زحمت کشیده و چه شبها و روزهایی فقط و فقط درس خونده. من داداشم پزشکه و کاملا در جریان امور هستم. از تموم جوونیش گذشته واسه درس خوندن. اینو نمی بینی
    • حقیقت گو IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      7 5
      علی و سس جان!!! مشکل شما این است که فکر می کنید فقط پزشک ها درس خوندن و زجمت کشیدند (یا به عبارتی فقط بچه های پزشکی "دکتر" میشن!!!!) مگه بچه ها توی بقیه ی رشته ها تا مقطع دکتری بگیرن درس نمی خونن؟!!! اصلا مگه فقط زحمت کشیدن یعنی درس خوندن؟!!! در آمد و منزلت اجتماعی یک "پزشک" کجا و در آمد و منزلت اجتماعی یک دکترای مثلا روان شناسی کجا!!! (البته این وضعیت فقط توی جوامع جهان سومی وجود داره)
    • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      2 1
      من یک عمو دارم که ...... من یکی رو خودم دیدم که ........ من یک همکلاسی دارم که ....... حالا من هم یک دایی دارم که کارمند .... فلان جا هر سال با زیر میزی ورشوه در آمدش 290 میلیونه تازه مالیاتم که به رشوه تعلق نمی گیره وخانوادش هم خدا می دونه چه زندگی دارند
  • احمد DE ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    21 12
    اقای رحیمی عزیزاگر اطلاع ندارید باید به عرض برسانم اولا این طرح پزشکان عمومی را شامل میگردد که 90 درصد انها زیر خط فقر زندگی میکنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند نه متخصصین با درامد انچنانی که میفرمایید!!!!!! دوما با اجرای این طرح نهایتا 30 درصد پزشکان عمومی درامدی حدود 1 میلیون پیدا میکنند و 70 درصد بقیه بیچاره و بیکار میشوند!{با یک حساب سر انگشتی این مطلب معلوم میشود 1-اگر اجاره یک مطب حدود 500 هزار تومان 2-هزینه استخدام منشی و ماما یا پرستار که طبق طرح به عهده پزشک بیچاره هست!! حدود 1/5 میلیون تومان 3- مالیات و هزینه برق و اب و تلفن و وسایل مصرفی مطب حدود 700هزار تومارا از درامدی که به فرض با حداکثر بیمار ویزیت شده در ماه و سرانه در نظر گرفته شده یعنی 1750تومان کسر کنید
  • بدون نام US ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    25 16
    عزیز ازسوم راهنمایی بکوب خونده-دبیرستان-7سال عمومی-2سال طرح-4سال تخصص-2سال طرح -خدا تا کشیک اونم تو چه وضعی-15سال بابی پولی سینه خیز خودشو کشونده.حقشه.اختلاس که نکرده.بی سواد و سند یه شبه تریلیاردر بشه.جونه کشیکهای48 ساعته چاپ کن .
    • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      14 12
      از این "جونه" که نوشتی معلومه این همه سال درس خوندی و کشیک ها جواب داده!!!
  • رضا IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    22 11
    اکثریت پزشکان به غیر از تعداد محدودی، فقط پزشکی را در گرفتن هزینه ها و پول کلان ازمردم می دانستند و همیشه هم این موضوع مطرح بود که پزشکان یک عالم درس خوانده اند و حق دارند که این همه پول از مردم دریافت نمایند حالا طرح پزشک خانواده به همه پزشکان یاد می دهد که پزشکی فقط پول در آوردن نیست بلکه احساس تعهد و مسئولیت در برابر جان مردم نیز هست.
  • بدون نام GB ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    31 15
    حالا 4 نفر از تحصیلشون پول در آوردن ایراد داره؟این دلال هایی که از چین جنس قاچاق آوردن و میلیاردر شدن رو هیچ کار ندارین؟
  • بدون نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    28 9
    راستی پزشکی که تو بیمارستان میلاد اون بنده خدا را جراحی نکرد تا مرد از پزشکان خانواده است
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    17 16
    80 درصد بيماران مراجعه كننده به دكتر بيمورد مراجعه ميكنند به نوعي ما ايرانيها مرض و يا پوز دادن دكتر رفتن داريم
    • بدون نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      6 3
      شما احتمالا خودت اینطوری هستی ما که وقتی بیمار میشیم هم یه طوری خود درمانی میکنیم که پول دکتر و دارو ندیم چون نداریم که بدیم
  • pezhman IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    29 13
    از مسئولان كشور بويژه جناب رئيس جمهور تقاضا دارم به درآمدهاي پزشكها نظارت كنن.درآمدهاي ميليوني در ماه كه حاصلش فقطو فقط ايجاد تضاد طبقاتيه.يكم بررسي بشه ببينيد يه پزشك يا داروساز چقدر در ماه درآمد داره .به مولا علي اين عدالت نيس يه داروساز يا چه عرض كنم يه دانشجوي سال3 داروسازي روزي كم كمش 150هزار تومان درآمد داره اهاي مسئولا به فكر من جوون دانشجوي دكتراي برق باشيد كه ماهي200هزار تومان دستمزدمه.مني كه 10 سال دانشجو بودم اونم در سخترين رشته فني
    • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      23 20
      اولا تو اگه راست بگی و واقعا دانشجوی دکترای برق باشی کل دوران تحصیلت روی هم میشه 8 سال یعنی حتی کمتر از دوره پزشکی عمومی و طرحش!!ثانیا اگه سختی درسها رو که هم واسه پزشکی هست هم واسه برق کنار بگذاریم میرسیم به سه سال کشیکهای طاقت فرسا و شب زنده داریهای بیشمار در بیمارستانها و سرو کله زدن با انواع بیماران تصادفی و چاقو خورده و...که به خاطر وضعیت خاص مریض و شرایط ویژه همراهان بیمار گاهی بدترین برخوردها و توهینها نثار دانشجوی پزشکی میشود...ثالثا بماند که کسی که به شما گفته دانشجوی سال 3 داروسازی روزانه 150 هزار تومن درامد داره قصد دست انداختن شما رو داشته ولی بد نیست بدونی که حق فنی یک دکتر داروساز که سخت ترین درسها رو خونده و مدرک دکترا هم داره برای کار کردن تو داروخانه نهایتا 1.5 میلیون در ماه
    • بدون نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      27 8
      اگه واقعا دکترای برق هستی و درامدت ماهی 200 هزار تومنه چند حالت بیشتر نداره: یا خودت خیلی بی دست و پایی که با این مدرک نمیتونی کار درست و حسابی گیر بیاری یا دروغ میگی و حقوقت بیشتر از این حرفهاست یا اصلا نمیدونی 200 هزار تومن چقدره اگه واقعا هیچ کدوم از اینها نباشه و حقوقت 200 تومنه (که الان پادوهای شرکتها هم بیشتر از 200 تومن میگیرند)اصلا بیخیال کار کردن تو رشتت بشو و برو یه پراید قسطی بخر و مسافرکشی کن اونجوری حداقل ماهی 400 تومن تهش برات میمونه
    • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      7 5
      بهتره عرض كنم پسر دايي بنده دانشجوي داروسازيه.روزي 120هزارو راحت درمياره.خودم شاهدم چون حقوقشو من از داروخونه گرفتم ريختم حسابش خاهشن از رو حساب نظر بديد
    • برق IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      5 5
      10 سال برق يه 20 سال پزشكي مي ارزه.خود دانشجوهاي پزشكيم اقرار دارن
    • بدون نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      3 2
      نمیدونم چرا تا یکی سریع یه چیزی میگه میخواین یه اظهار نظری کنید این اقا احتمالا منظورش از 200 تومن همون کمک هزینه هست که وزارت علوم به دانشجوهای دکتری میده برادر خود من ددکترای فیزیک میخوند تا سال اخر دکتری تنها درامدش همین مبلغی بود که بهش کمک هزینه میدادن در شمن شما این همه گیر میدین به این و اون هنوز نمیدونین دکترای تخصصی توی رشته های فنی و مهندس و علوم پایه حداقل 5 ساله که با دو سال فوق لیانس و 5 سال لیسانس اگر رو هم جمع کنی میشه دوازده سال در ضمن دانشجوهای پزشکی از همون سال های اول به عنوان انترن مشغول میشن و درامد دارن
  • مقیمی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    28 8
    اکثریت جامعه پزشکان افراد بسیار محترمی هستند ولی یک عده قلیل از آنها کاری با مردم کردند که هیچ جنایتکاری نمی کنه . 1- گرفتن پولهای زیرمیزی به کرات 2- جابجائی بیمار از بیمارستان های دولتی به خصوصی 3- اغراق در وضعیت سلامتی بیمار تا بهتر پول بدهند 4- جابجا کردن نوبت عمل بیمارانی که زیرمیزی می دهند و بیمارانی که نمی دهند 5- روانه کردن بیمار از بیمارستانهای دولتی به مطب تا حق ویزیتشان برسه 6- عیب گذاشتن روی بیمار تا بتونند داروهای خاص را به قیمت گزاف بفروشند. من خودم دکتری را می شناسم که به من و حداقل 6 نفر از دوستانم گفته فرزندتان دچار نرمی استخوانه و...... مردم شاید از هر کسی و در هر شغلی توقع ای نداشته باشند ولی از دکترها و یکی و دو شغل دیگه توقع انساندوستی دارند.
    • عابر NO ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      16 10
      این عیب گذاشتن فقط برای فروش دارو نیست گاهی عیب می ذارن و بر می دارن طرف رو عمل می کنند من خودم از یک دوست پزشک شنیدم که می گفت حتی سیاست بیمارستانی که دارن توش کار می کننداینه و عملن مدیر بیمارستان هم که یک پزشک بود بهشون گفته بود که مریض تراشی کنند و هی عمل جور کنند. این افراد باید به شدت جریمه بشوند چون که با اعتماد و قوه تصمیم سازی افراد برای سلامتشون دارن بازی میکنند.
    • عابر NO ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      14 13
      باید به جراحی های زیبایی مالیات 50 - 60 درصدی ببندند مثل تمام ممالک پیشرفته . دیگر مورد یکی گفته این دکترا زیاد درس خوندن خوندن که خوندن! خیلی از مهندسا هم زیاد درس خوندن خیلی های دیگه هم همینطور باید پول زیاد بگیرن ؟بله مزد زحمتشون رو بگیرن زیاد درس خوندن دلیل میشه بیان یک هو میلیاردی درآمد داشته باشن با بزرگ کوچیک کردن اعضا و جوارح بدن ، با مریض تراشی، با مجبور کردن بیمار بیمارستان دولتی واسه مراجعه به مطب و گول زدنشون
    • بدون نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      5 3
      در تایید سخنان اقای عابر باید بگم نمونه عینی این مریض تراشی مادر بنده بود که تنها به خاطر کمی عدم تعادل و پیخ خوردن پا پیش یک پزشک مغز و اعصاب رفت و اونها گشتن و یه غده توی سرش پیدا کردن که البته حتی خودشون هم گفتن خوش خیمه ولی این قدر به مادر من اصرار کردن که علی رغم مخالفت های من و دیگر اعضای خاونداده رفت عمل کرد و عمل کردن همانا و خانه نشین شدن هماناالان پلک یک چشمشون باز مونده و نصفه بدنشون هماهنگی کامل نداره در حالی که ایشون با پای خودشون و درحالی که کاملا سرحال و روی پا بودن رفتن عمل کردن من با خودم عهد کردم اگر حتی تومور مغزیم بگیرم خودمو دست پزشک نسپارم
  • بدون نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    24 0
    طرح پزشک خانواده طرح بسیار پیچیده ای است. این طرح زیرساخت های خاصی می خواد که اصلا فراهم نیست و اصلا ربطی به در آمد 200 میلیونی عده ای از پزشکان ندارد. در ضمن اگر آگاهی به این درآمدها دارید چرا مالیات دریافت نمی کنید؟
  • دوست IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    25 22
    دکتر اگه درآمد میلیونی داره ، نون یه عمر زحمت و بدبختیشو الان داره میخوره ! به نظر من پاکترین و حلال ترین پولی که داره بدست میاد مال همین پزشکاست ! (حالا به جز تعداد معدودی ) این انصاف نیست که رحیمی این طور حرف زده !
  • بدون نام AU ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    25 12
    بطور متوسط درآمد کل پزشکان زیاد بالا نیست بلکه درآمد دیگر اقشار از جمله کارمندان فوق العاده پایین است مثلا اگر استاد دانشگاه را هم کارمند حساب نماییم یک استاد تمام دانشگاه بسیار معتبر دولتی با 25 سال سابقه خدمت حدود یک و نیم میلیون و در آزاد حتی کمتر میگیرد یعنی در حد خط فقر است واقعا که جالب است
    • تسوکه IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      5 0
      حقوق استاد تمام، 5 میلیون تومان است. هر چند خیلی نیست و پس از 11 سال تحصیل و 20 سال پژوهش به درجه ی استاد تمامی می رسند. خیلی ها هم به این درجه نمی رسند و با درجه ی دانشیاری بازنشسته می شوند.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    16 12
    خوب اين همه زحمت كشيدن حقشون. بعدشم مگه تعداد اين پزشكا كلا چند نفر مي شن. حالا اينا كه ديگه فوتباليست نيستن كه بگين براي جامعه كاري نمي كنن تازه همان فوتباليست ها هم زحمت كشيدن وگر نه همه فوتباليست يا پزشك مي شديم
  • کارمند IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    18 6
    علی آقا من با نظر شما در مورد عدم مدیریت و نبود مسئولین دلسوز موافقم اما واقعآ میگم خدا نکنه گذر کسی به دکتر وبیمارستان بیفته چون شخص بیمار درد میکشه افراد خانواده هم خونشون توسط دسته کثیری از شما پزشکان به شیشه میره و بعدش هم میشن بساز و بفروش ... راستی چرا بعضی از شماها اینقدر سنگدل و پول پرست هستید مگه شما هم از جنس این مردم نیستید(این قسمت واسه اون پزشکهایی گفتم که در فکر مال اندوزی وساختن برجهای آنچنانی هستند )اما این بدونید باد آورده را باد میبرد بزودی باید بزارید وبرید واسه همونهایی که ازشون زیر میزی گرفتید چون خدا جای حق نشسته
  • علی محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    16 13
    جناب اقای رحیمی اکثریت پزشکان این مملکت جزو پزشکان عمومی اند که درخرج زندگی ومطب ..... شان مانده اند الان هم که با اجرای طرح پزشک خانواده که نقاط ابهام زیادی دارد باید مطب خصوصیشان را که اجاره کرده یا با اخذ وامهای 27% بهره حقوق ماما منشی دارایی شهرداری آب....... حقوق بگیر بیمه ها شوند که ماهها ازپرداختیشان عقب میافتند خواهش میکنم درآمد کمتر از 5% پزشکان راباهمه ابن قشر زحمتکش مقایسه نکنید
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    21 3
    واي بر مردماني كه بخيل خوبان باشند وواي بر دارندگاني كه به زير دستانشان ياري نورزند ( زرتشت )
  • مهندس لیسانسه درآمد نزدیک صفر IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    26 3
    به نظر من تعداد پزشکان و داروسازان کشور بسیار کم است ! چرا؟ من نمی‌دانم... اما کشوری که این همه جوان دارد و این همه دانشگاه کوچک و بزرگ (به شکلی که تعداد فارق‌التحصیل‌های بی‌کارش در برخی رشته‌ها بسیار زیاد شده‌است) چرا در داروسازی و پزشکی اینچنین مشکل آشکاری دارد.
  • ج IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    16 12
    این پزشکان محترم را باید وقتی دید که به جز هزینه بیمارستان که به صندوق پرداخت میشه ، هزار جور پول زیر میزی و رومیزی و ......... از مریض بیچاره می گیرند و بابتش نه رسیـــــــــــــــــدی میدن و نه به هیچ مقامی پاسخـــــــــــگو هستن. جالبه که این کارها را با اطلاع کامل بیمارســـــــــتانها و وزارت بهداشت و درمان انجام میشه. آره برادر اینه تعهد و انسان دوستی ، سوگند پزشکی و...................
  • دکتر IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    30 7
    به خدا یک صدم پزشکان هم در آمد این چنینی ندارند بنده پزشک متخصص هستم پس از 24 سال طبابت ماهانه ده میلیون تومان درآمد دارم برای دو شیفت کار . آیا این برای کسی که ربع قرن تحصیل کرده زیاد است ؟
    • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      4 3
      به اسم همه تمام می شه . تشکیلات خودتون شفاف نیست دیگه . نظام پزشکی می تونست مثل مجله فوربس که اسم 100 پولدار بزرگ را سالانه مطرح می کنه اسم 100 پزشک پولدار بزرگ را هم سالانه مطرح کنه . وقتی این کار را نمی کنه و به اسم همه تمام می شه.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    20 11
    ماهي 200ميليون درآمد مال متخصصين است چرا قصد داريد با اين طزح نپخته پزشكان عمومي را نابود كنيد اگر صادقيد از پزشكان عمومي نظرسنجي كنيد البته از شما بيش ازين هم نميشه انتظار داشت يك پزشك عمومي از تربت حيدريه
  • دکتر افسرده! NL ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    24 12
    آقا به خدا این عدالت نیست. من بخیل نیستم و از اینکه دکترها درآمدهای میلیونی دارند ناراخت نیستم ولی شما بگید گناه من چیه؟ 1- از کلاس اول تا پیش دانشگاهی با معدل بالای 19/5 شاگرد اول بودم. 2- داری رتبه 7 منطقه 2 و رتبه 12 کشوری در رشته ریاضی بودم. 3- لیسانس مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف خوندم. 4- حائز رتبه 2 در آزمون کارشناسی ارشد شدم. 5- کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی برق بودم. 6- دکتری مهندسی برق را در دانشگاه تهران تمام کرده ام. و ........ حالا با ماهی 1/700/000 تومان حقوق عضو هیئت علمی یک دانشگاه متوسط هستم. باز هم خدا را صدهزار مرتبه شاکرم و نا شکر نیستم ولی به نظر شما این عدالت است؟!! ما سالی حداکثر 20 میلیون بگیریم و آنها حداقل 200 میلیون؟!
    • مهندس برق IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      9 0
      خوب دوست عزیز منم مثل شما هیات علمی برقم تازه تو دانشگاه آزاد کمتر از اون چیزی که شما می گید هم می گیریم. بهتر نیست جای اعتراض به حقوق بالای پزشکان به حقوق پایین خودمون اعتراض داشته باشیم؟ درآمد اکثر جامعه پزشکی اگه نگیم کم معقوله! این ماییم که به حقمون نرسیدیم مقصر جامعه پزشکی نیست
    • کارشناس بهداشت عمومیه بیکار IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      2 4
      آقا جان پیشگیری بهتر از درمان است اون توجهی که به درمان می شه به پیشگیری نمی شه اگه ما درست تو بخش بهداشت سرمایه گذاری بکنیم دیگه بیماری نیست که پزشکان محترم با درمان آنها درآمد میلیاردی داشته باشن این طرح هم واسه رفع بیکاری پزشکان تازه فارغ التحصیل هستش والا کسی به فکره مریضا و خانواده هاشون نیست زبانم لال اگه گزرتون به بیمارستانها افتاد می فهمید من چی میگم. پزشکای ما چه متخصص وچه عمومی چه از لحاظ علمی و چه عملی در سطح بسیار پایینی الانه قرار دارند به این موضوع هم خود و هم اساتیدشان اذعان دارند فقط جا اشغال می کنن و بس.
    • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      5 4
      راستی به این صفت چی میگند که طرف نمی تونه بخوره چشم نداره دیگری هم بخوره؟
  • ali HU ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    3 8
    ۸۰۰۰۰ پزشک عمومی در کشور داریم با طرح پزشک خانواده ۳۰۰۰۰ نفر جذب میشوند.۵۰۰۰۰ بیکار میشوند.دفترچه بیمه فقط برای پزشک خانواده معتبر است.در این تاره حدود ۴۵۰۰۰۰۰ تومن برای پایگاه درآمد پیشبینی‌ شده که باید حد اقل ۳ نفر کارگر و پرستار و منشی‌ و اجاره محل و سایر هزینه‌ها را تامین کند.پزشکان عمومی نابود میشوند.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    1 0
    از بیمه ها باید این پول هایی که می خواند را بگیرند چرا زورشون فقط به بیمار بنده خدا می رسه؟! الان شما با بیمه تکمیلی هم برید بیمارستان باز از پس خواسته های آنها بر نمی آیید
  • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    3 2
    پزشکان محترم اند خیلی هم زحمت کشیدند ولی دولت باید کاری کنه که با یه بیمه تکمیلی تمام مشکلات مالی یک بیمار حل بشه نه اینکه بیمه داشتن ش با نداشتن ش فرق نکنه.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    4 0
    من خودم رفتم یکی از نمایندگی های بیمه دانا که یک بیمه درمان تکمیلی انفرادی بگیرم انقدر با شک و شبه ! به من نگاه کردند و آخرش هم یک لیست از آزمایشاتی که باید به خرج خودم انجام می دادم بهم دادند که چند صد هزار تومن هزینه آزمایشات ش می شد خود نماینده بیمه ش هم می گفت می خواییم این طرح بیمه شکست بخوره و باهاش موافق نیستیم.
  • اميد IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 1
    درامد=ساعات كار*دريافتي در ساعت تعداد رؤزهاى كارى در هفته=٦ روز،هر روز ١٢ساعت كارى جمعا ، ٧٢=١٢*٦ ، در ماه،٢٨٨=٧٢*٤ تقريبا ٣٠٠ ساعت در ماه (درامد در ساعت) ريال ٦،٦٦٦،٦٦٧=٢،٠٠٠،٠٠٠،٠٠٠/٣٠٠ريال مبلغ هر ويزيت متخصص در سال ١٣٩٠=١٥٠،٠٠٠ريال نفر در ساعت(بدون توقف!!!)٤٤=٦،٦٦٦،٦٦٧/١٥٠،٠٠٠ نفر در روز!!!٥٢٨=١٢*٤٤ حالا ديدين منظور اقاى رحيمى كدوم دسته دكترهاى جنايت كاره؟؟؟انشاالله اين طرح همشون تارو مار ميكنه!!!
  • محسن IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    3 0
    جواب همه در اسول نهفته است: آیا افرادی که در رشته های دیگه دکترا و بالاتر گرفتن و برای اون زحمتی حتی بیشتر از پزشکان کشیدن هم میتونن با ساعت کاری پزشکان(حتی عمومی) نصف درآمد اونا رو داشته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟ عدالت در پرداخت حقوقم آرزوست!!!!!!!!!!
  • مهندس برق بسیار افسرده IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    0 1
    من از دوران دبستان درس خون بودم دبیرستان تیزهوشان بودم مهندسی برق تهران قبول شدم اما وقتی استادامو میبینم که در مقایسه با پزشکا درامدی ندارن افسرده میشم به خدا درسای ما سختتره دو صفحه اناتومی بدن با دو صفحه مدار1 (راحتترین درسمونه)مقایسه کنین بعد راجع به سختی و اسونی رشته ما نظر بدین جای ما مهندسا خارج از کشوره اینجا اگه به مهندس بها میدادن الان ما جهان سوم نبودیم کاش میفهمیدن پیشرفتای پزشکی از مهندسیه کاش به مهندسی بها میدادن تاما مجبور به رفتن از ایرن نبودیم
    • رامتین IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      0 3
      سلام
  • مهتاب A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    3 0
    دوست دارم گریه کنم من دانشجو رشته دارو سازیم اون سالی هم که کنکور دادم هم پزشکی رو میوردم هم دارو ولی بر خلاف نظر خونوادم رفتم دارو سازی چون دوسش داشتم و دارم..... ولی هیچ کس رشته ی من رو قبول نداره به تازگی دختر عموم بین الملل چابهر پزشکی قبول شد(بارتبه ی 13000) و کل فامیل دارن راجع بش حرف میزنن وتبریک و احسن نثارش میکنن ولی به من حتی یه قبولی ساده هم نگفتن اونا حتی من رو به عنوان یه دانشجو دکتری نمی شناسن ...... فکر کنم اصلا نمی دونن که دارو سازی دکتری است
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 1
    بنظرم هر کسی که تلاش صحیح و زیادی بکنه نتیجشو میگیره. به دوستم آقای مهندس برق افسرده بگم که زیاد افسرده نباش، شما که سختی خاصی نکشیدی. ضمنا کساییکه برق شریف قبول شدند از شما بالاترند. اما چون هم دانشگاهی هستیم بگم بهتون که بیشتر تلاش کنید. من دانشجوی سال آخر مهندسی صنایع دانشگاه تهرانم و لیسانس و ارشدم هم شریف بوده و الان عضو هیات علمی یک دانشگاه دولتی در شهرستان اخیرا شدم. در کل ماهانه 4 تومن دارمفقط از تدریس اما همسرم دانشجوی تخصص رادیولوژی هستند و درآمدشون بعد پایان درسش، ماهانه 15 تومن حداقل هست. بنابراین افسرده نیستم و بسیار راضی از زندگیم.