ایسنا نوشت:

فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته‌محل‌هاي متمركز و همچنين معرفي‌شدگان چندبرابر ظرفيت كدرشته محل‌هاي نيمه متمركز آزمون مقطع كارشناسي ناپيوسته دوره‌هاي پودماني دانشگاه جامع علمي ـ كاربردي سال 1391 اعلام شد.

 

 بر اساس ضوابط مربوط به گزينش متمركز هريك از رشته‌هاي تحصيلي گروه‌هاي آموزشي مختلف آزمون مقطع كارشناسي ناپيوسته دوره‌هاي پودماني دانشگاه جامع علمي ـ كاربردي سال 1391، از بين داوطلباني كه حدنصاب نمره علمي لازم را احراز كرده‌اند، بر اساس اولويت كدرشته محل‌هاي انتخابي و ظرفيت‌هاي تخصيص داده شده به هر سهميه، گزينش انجام و فهرست كليه پذيرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج شده است.

 

كليه پذيرفته‌شدگان كدرشته محل‌هاي متمركز لازم است در يكي از روزهاي 27 تا 30 شهريور با در دست داشتن مدارك و با توجه به كدرشته محل قبولي، يه نشاني تعيين شده در دفترچه راهنماي آزمون دوره‌هاي مذكور به مراكز آموزشي ذيربط مراجعه نمايند.

 


بر اساس ضوابط مربوط به گزينش رشته‌هاي نيمه‌متمركز براي رشته‌هايي كه نياز به اقداماتي نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند، لازم است براي شركت در مراحل مذكور در يكي از روزهاي 2 تا 4 مرداد با در دست داشتن مدارك به مركز آموزشي ذيربط به نشاني تعيين شده مراجعه نمايند.

 

بديهي است عدم مراجعه داوطلبان در روزهاي تعيين شده براي انجام مصاحبه يا آزمون عملي به منزله، انصراف قطعي از گزينش در رشته ذيربط تلقي خواهد شد. ضمنا به اطلاع معرفي شدگان رشته‌هاي نيمه‌متمركز مي‌رساند كه پس از اعلام نتيجه مراحل مصاحبه و يا آزمون عملي اين دسته از داوطلبان گزينش نهايي انجام و فهرست اسامي قبول‌شدگان نهايي متعاقبا از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjcsh.orgمنتشر خواهد شد.

 

همچنين تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت، اصل مدرك فوق ديپلم يا كارداني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي مورد تاييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي و يا وزارت علوم، وزارت بهداشت و يا آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي (دانشگاه فني حرفه‌اي) و يك برگ تصوير آن، شش قطعه عكس، گواهي اشتغال به كار يا امضاء و مهر بالاترين مقام مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل) و مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را مشخص كند از مدارك لازم براي ثبت‌نام است.

 

301301
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =