هیلاری کلینتون، وزیر خارجۀ آمریکا روز شنبه وارد قاهره شد و با محمد مرسی، رئیس جمهوری اسلامگرای مصر دیدار و گفتگو کرد.

 

لطفاً نظرات خود را به صورت کامنت در ذیل این عکس ارسال کنید. لازم به توضیح است کامنت هایی که بین ساعات 20 تا 8 صبح فردا ارسال می شود، پس از ساعت 8 صبح منتشر خواهد شد.

 

 

26351

 

کد خبر 228240

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 268
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    والا من عیب غیب ندارم اما امیدوارم هر چی میشه به نفع مردم مصر بشود.
    • بدون نام IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      87 26
      فرش زیر پاشون ایرانی هست/ هیچکس متوجه این موضوع نشد.
    • ناصح IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      77 6
      نمیدانم ما کی می خواهیم این مسئله را بفهمیم که در دنیای امروز هر کشوری به فکر منافع خویش است. آیا باید برای یکسری ایدئولوژی مردم کشور را فدا کرد؟ این خودخواهی بزرگی است اگر بخواهیم بخاطر عقاید خودمان آرامش و رفاه را از مردم کشور دریغ کنیم. مرسی هم به فکر منافع مردمش است.
    • حمید EU ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      9 1
      مجید جان دلبندم علم غیبه...
    • ثمین IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      7 1
      علم غیب دیگه!!!!!!!
  • ehsan IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    از چاله در اومدن افتادن تو چاه
    • غلامی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      دقیقا!!! نمی دونم منظور دوستان از روشنفکری چیه ارتباط با آمریکا با اعتقاد تشیع نمی خونه البته اگه دوستان اعتقادی به اسلام و امام زمان داشته باشن کی گفته که همه چیز آمریکاس؟ ما هم خودمون رو دست کم میگیریم هم خدارو این بابا مرسی ام از اول اخر و عاقبتش معلوم بود چشمون نره خودمون ، ما ، ملت ایران عزیز تو دهنی زدیم به این پست فترتا این کار از هر کسی بر نمیاد
    • M.ate IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      86 9
      میشه ازتون خواهش کنم بگین چرا ارتباط با آمریکا با تشیع نمی خونه؟
    • مسعود عيسوي IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      5 20
      با گرگها مي‌خندد!
  • بدون نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    چشم مردم مصر روشن
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    معلوم نیست مرسی داره به ریش چه کشورهایی میخنده؟؟!!!!
    • بدون نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      42 2
      مرسی از نظر هوشمندانت
    • حسین IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      93 4
      زنده باد رسانه ملی که از شوق پیروزی مرسی زمین و زمان رو بهم بافت
    • حقیقت گو IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      3 10
      خنده های دیپلماتیک لزوما به معنی خوشحالی نیست آقایون/خانم های ساده اندیش!!!! میشه بگید وقتی جلیلی و اشتون دارند مقابل دوربین ها به هم لبخند می زنن دقیقا دارن به ریش کی می خندن؟!!! لابد اسرائیل!!!!!! چه ربطی داره. بالاخره باید یه لبخندی بزنن دیگه ، و گرنه هیچ کس یادش نمیره که کلینتون و اوباما موقع سقوط مبارک داشتن خودشون رو خفه می کردن
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    تامین منافع ملی در سایه عقلانیت سیاسی
    • حقیقت گو IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      2 12
      منظورت مرسی بود یا کلینتون؟!!!!! حتما منظورت کلینتون نبوده، چون با اون همه حمایتهای کلامی و عملی آمریکا از دیکتاتوری مبارک، بعیده که لبخند جلوی دوربین ها رو بشه "عفلانیت سیاسی" نامید و باهاش مصری ها رو خام کرد!!!! این لبخند بیشتر "غلط کردم سیاسی" هست!!! البته این لبخندها فقط وقتی جواب میده که طرف مقابل خنگ تشریف داشته باشه که فعلا برای قضاوت این امر در مورد مرسی زوده
  • علي IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    اين هم مثل بقيه!
  • بدون نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    خواب خرگوشی مسئولین مملکت ما. خیالپردازی و توهم بی پایان. حماقت ابدی کسانی که فکر می کنند در مصر و هر کشور دیگر عربی انقلاب رخ داده است.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    دارند به ایران میخندند
  • رضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    نشون میده مرسی خوب میدونه منافع کشورش چیه. و مردم وانقلاب کشورش رو باافراطی گری به نابودی نمی کشونه آدم روشنفکریه
    • ن IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      یعنی هر کی با امریکا خوبه روشنفکره و هر کی بده تاریک فکر؟
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    سفر هاي پي در پي كلينتون براي حفظ منافع در معرض خطر آمريكا علي الخصوص حفظ بقاي اسرائيل
  • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    " قواعد بازی در عرصه بین المللی را بلد نیستیم ، اهل فن را کنار گذاشته ایم و با ناشی گری کم کم داریم همه عرصه ها را از دست می دهیم" این پیام عکس فوق الذکر است.
    • alireza GB ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      با دیدن چنین عکس‌های تحقیر آمیزی ،بیشتر از گذشته احساس غرور و سر بلندی می‌کنم به سیاستهای سازش ناپذیر امام و انقلاب اسلامی
    • مهدی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      آقای alireza شما با IP انگلیسی نیا احساس غرور پیش کش
    • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      74 5
      سياست هاي سازش ناپذير به علت نياز به دليل براي موندنه، نه علل ديگر. پس جاي غرور و سربلندي براي اين مورد نيست.
    • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      49 6
      جانا سخن از زبان ما میگویی
    • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      15 0
      آقای علیرضا . شمای انقلابی در مهد روباه پیر استعمار چیکار میکنید .؟!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام JO ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    رعایت تعادل و عدم تندروی، مصراشتباهی که ما مرتکب شدیم رو نمیشه
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    407 9
    مرسی دنبال منافع ملی خودش است و نه خوشایند من و شما. سفر او به عربستان نیز نشان از اهمیت جبهه عربی برای او داشت. اهمیت و جایگاه عربستان و جبهه عربی و دوستان غربی برای او بیش از ارتباط پرهزینه با ایران خواهد بود.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    همه با امریکا دوست هستند جز ما !!!!
    • حسین IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      ما و کوبا و کره شمالی و برمه.
    • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      ایرانی با شرف هست به خاطر یه مشت دلار شرفش رو نمی فروشه. اینو از از چند هزار سال پیش نشون داده. درود به ایران که یک تنه جلوی آمریکا وایساده.
    • alireza GB ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      دقیقا به همین دلیل به ایرانی‌ بودن خود افتخار می‌کنم ،افتخار می‌کنم که متعلق به سرزمینی هستم که تحت هیچ شرایطی زیر بر ظلم نمیرود
    • بانام!@ IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      جناب یا سرکار خانم بدون نام. چرا فکر میکنی برای پیشبرد افکار و اعتقادات خود باید با همه جنگید؟!
    • بدون نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      142 3
      علی رضا جان اگه شما به ایرانی بودنت افتخار می کنی تو بریتانیا چیکار می کنی ؟؟! اینارو بیخیال بابا راستی مرغ چنده اونجا؟؟!
    • بدون نام JO ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      149 5
      به نظر دوستان نوع رابطه کنونی کشور ما با چین و روسیه مصداق حفظ شرف است؟!!!
    • hassan IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      متاسفم برات که رابطه با آمریکارو افتخار میدونی!
  • بدون نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    معلومه كه اونجا هم تحت فشار امريكا مي خنده
    • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      10 1
      مثل ما . ولی ما سی ساله تحت این فشار میگرییم.
  • احسان IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    اینا دنیارو سرکا رگذاشتند
    • حسین GB ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      192 7
      منافع ملی! چون هردو طرف معلومه که از همدیگه خوششون نمیاد ولی بخاطر پیشرفت و منافع ملی(نه منافع شخصی) همدیگه رو تحمل میکنند.
  • ناشناس A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    دارن به ریش ملت مصر می خندن
    • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      3 2
      خندیدن با یه خانم انهم بی حجاب کار بدیه بهتر بود حاج اقا مرسی سرش رو میانداخت پایین و جدی مینشست
    • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      1 3
      خندیدن با یه خانم انهم بی حجاب کار بدیه بهتر بود حاج اقا مرسی سرش رو میانداخت پایین و جدی مینشست
  • بدون نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    چه بهم میاند
  • بدون نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    شبیه پسر شجاع میخنده:-)
  • بدون نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    يك روز امام جماعت مسجدالنبي يكروز بگو بخند با نامحرم فاسد
    • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      همین فکرها را کرده ایم که حالا با تمام دنیا مشکل داریم. افسوس از فرصت هایی که برای آبادانی کشورمون داشتیم و به راحتی از دست داده ایم، سر یک لج بازی کودکانه
    • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      یکی از تیترهای اخبار مرتبط اینه: خشم مصری ها از سفر کلینتون به مصر . این هم مدرکش
    • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      36 1
      شما دستگاه فساد سنج داری، از کی تا حالا تهمت زدن به دیگران شده مصداق مسلمونی!!!!!
  • ميثم DE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    تكرار تاريخ...
  • شهبازی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    تماما بازی سیاسیه ، مرسی هم مثل مبارک ، فقط لقب اسلام را یدک میکشه .ایران هم بی جهت داره خودشه به مصر نزدیک میکنه
  • امین IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    این یعنی اینکه یه کور سوی امیدی به عاقبت به خیر شدن مصر وجود داره. یعنی احساسی عمل نمیکنن منطقی عمل میکنن. یعنی صداوسیما ما که از قبل از برگزاری انتخابات پیروزی مرسی رو اعلام کرده بود و شورای مصر متهم رو پیشاپیش متهم به تقلبی کرد که هرگز صورت نگرفت (کاری که صداوسیما قبلا خیلی بدش میومد!) جو الکی بود. یعنی اینکه خبری نیست آقایون. زیادی خوشحال نباشین!
  • پذيرايي از آل روباه!!!! IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    خيلي خلاصه بگم ريسس جمهور بيدار و اسلامگراي مصر گويا كمي خواب و غير اسلامگرا تشريف دارند اول زيارت ال سعود بعد هم پذيرايي از آل روباه!!!!
    • بدون نام IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      44 3
      توهین آنهم اینجا ضغف آدمو میرسونه شما جواب منطقی بده تخلیل بده نه فحش. این ها در هر ثاتیه هزاران فحش میخورن اصلا براشون مهم نیست ککشون هم نمیگزه
  • محمد IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    بيداري اسلامي!
    • شایان IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      20 1
      بهار عربی
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    هردوتا اضافه وزن دارند دارند به ريش ملت مصر مي خندند مرسي يه جك برا هيلاري گفته كه تا حالا خودشم نشنيده بود
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    179 8
    بسیار عالی از اول هم مشخص بود با داد وبیدادهای اسلامی سیاست مدارهای ما نمی توان کاری از پیش برد شماها حالا حالاها باید در اکادمیهای امریبکا سیاست یاد بگیرید با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شود
  • رضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    با سلام خلاصه و مفيد البته شرمنده که بب ادبي مي کنم:سگ زرد برادر شغال است حالا هي دولت مردا و تلوزيون ما براي محمد مرسي سينه بزنند،عربها آدم بشو نيستند
    • بدون نام CH ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      60 5
      همه بدن بغیر از ما
  • غیبی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    94 9
    مبارک باشه
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    77 14
    هیلاری چاق شده؟
  • بدون نام US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    211 4
    خود اقای مرسی درس خوانده امریکاست به نظر نمی رسد انقدر که شما می نویسید متنفر از امریکا باشد
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    منفعت طلبی آمریکایی ها بی شرفا تا اخرین لحظه از مبارک
  • محسن IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    سرودی که آمریکایی ها برای مصر میخوانند مضحک و باعث خنده تمسخر امیز مصریان است!!
    • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      150 8
      نه عزیزم! دارن به ریش ما میخندن که اینهمه سنگ مرسی و اخوان المسلمین رو به سینه میزدیم!!! واقعاً انقلاب مصر از ما الگو گرفته؟!؟!؟!؟!؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    222 7
    سیاست مدار واقعی. حتی تندروهای اخوان المسلمین هم سیاستمدارتر از بعضی ها هستند.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    97 5
    دل میدن قلوه میگیرن
  • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    59 5
    یک میلیارد دلار هم به من میبخشیدند خدا میدونست چکار میکردم-خوبه مرسی میخنده
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    169 8
    من ایرانی ، رییس جمهوری رو دوست دارم که با زیرکی منافع مردم کشورم رو از هر راهی تامین کنه شما چطور؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      59 2
      صددرصد
  • ... IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    77 7
    دیپلماسیِ شاد !
  • شیما IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    10 98
    نشان می دهد در مصر "انقلابی" صورت نگرفته است. این چه رئیس جمهوری است که هم با اسرائیلیان به صحبت می نشیند و هم از آمریکایی که در صحبت های اول خود مورد انتقاد قرار داد این چنین استقبال می کند. رئیس جمهور جدید مصر نه تنها مستقل تر نشده بلکه قدرت مالی و نظامی که قبلا در دست قدرت این سمت بود با تساهل به شورای نظامی مصر بخشیده است!
    • بدون نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      26 3
      چرا شما فكر مي كني هر جاي دنيا اگر انقلابي صورت گرفت بايد عليه آمريكا و اسرائيل باشه؟ اين چيزيه كه من و شما فكر مي كنيم نه همه مردم دنيا
  • سورنا IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    62 7
    درود می خواستم بگم مبارک باشه دیدم مبارک بدبخت تو زندان هست می گم مبارک هم نباشه مرسی هست
  • بدون نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    95 3
    چه می کنه این انقلابهای عربی!
  • احمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    عظمت امام و رهبری معلوم میشود که چقدر به خدا اتکا دارند و بحمد الهی وارد منطقه ممنوعه علم و فنآوری شدیم و اگر ما هم مانند این عربها از نظام جهانی میترسیدیم امروز در نانو ، هسته ای ، پتروشیمی ، کشف نفت و گاز ، موشک ، و.... هم چنان درجا میزدیم. همین که همه دنیا میخواهند ما را به راه خود ببرند معلوم است که بسیار قوی هستیم و الا چه نیازی به یک کشور ضعیف است که در گوشه ای کار خودش را میکند
    • با نام! IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      125 7
      شعار تبلیغاتی نوشتید تا یک اظهار نظر!
    • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      60 4
      بابا تورو خدا بسه دیگه شعار
    • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      32 1
      در نفت که درجا می زنیم. آمار تولید رو ببین.
  • مریم IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    150 7
    مرحبا محمد مرسی اسلام‌خواه است اما لزومی نمی‌بیند با آمریکا مذاکره نکند با اسرائیل مشکل دارد ولی در خود را بر همه باز می‌کند
  • بدون نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    11 84
    مرسی نماد پنهان آمریکا مبارک به سبکی دیگر
  • عسگر IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    114 7
    دیپلماسی در راستای منافع ملی
  • وحید IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    121 4
    کاش سیستمداران ما هم کمی به فکر منافع ملی بودند و هر حرفی را هر جایی نمی زدند و قبل از هر حرفی کمی هم به عواقب آن فکر می کردند!!!!!!
  • سید مهدی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    19 40
    .. وقتی اسرائیل همه را دور می زند.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    135 6
    برای کشور خودم و ملت مظلوم ایران متاسفم. چطور کشور خودمان را برای اخوان المسلمین و حماس و.... در برابر لوله ی تفنگ قرار دادیم و حالا به ریش ما می خندند!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    104 3
    انقلاب مصر از جمهوری اسلامی صادر شده بیداریه اسلامی بوده تو میدان تحریر شیرینی پخش کردیم سنگ مرسیو به سینه زدیم اول میره به عربستان برای دستبوسی بعد خیلی با ادب و در کمال احترام و ارادت پیش امریکاییها میشینه ....... عجب.....
  • امید NL ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    120 4
    نشان دهنده روش اخوان المسلمین در سیاستداری است که روابط خارجی خود را بر اساس منافع ملی و نه بر اساس نگاه ایدئولوژیک نتظیم کرده اند. غرب ستیزی هیچ معنا و مفهمومی در سیاست امروز در دنیا ندارد . همه کشورها به هم وابسته هستند همان اندازه که غرب به شرق و خاورمیانه وابسته است. شرق و خاورمیانه نیز به غرب وابسته و نیازمند است و اما کشورهای دموکراتیک که نظامی مردمسالار دارند و قدرت خود را از مردم میگیرند میتوانند بر اساس منافع ملی با همه دنیا از جمله غرب ارتباط داشته باشند و نیازهای یکدیگر را تامین کنند ولی نظام های استبدادی و خودکامه که از پایگاه مردمی برخوردار نیستند مجبورند به یکی از اقطاب قدرت در جهان باج بدهند تا بتوانند بقا پیدا کنند.
  • سهیل IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    79 2
    مصــــــــــــــــــــــــــر مـــــرسی: سیاست رایجه در خاورمیانه است و سیاست ایران در عالم استثناست<
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    69 3
    مرسي جان بخند تو نخندي كي بخنده ميگي من بخندم واسه بخندم 6ام گرو 9مه تو بخند.
  • عبدالله IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    127 3
    فقط حرف میزنیم . تونس ، لیبی ، یمن ، و حالا مصر هیچ کدام هنوز که هنوزه با ایران رابطه برقرار نکردن حالا مابگیم از ما الگو گرفتن کدوم الگو . ما باید از اینا الگو بگیریم که دنباله اینه که چجوری منافع بیشتری گیر ملتش میاد. صلوات
  • ابراهیم EU ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    115 3
    آفرین به مرسی که درهای رابطه با دنیا رو روی مردم مصر نبست. امیدوارم مصر پیشرفت کند
  • میر حسین IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    "سفر هاي پي در پي كلينتون براي حفظ منافع در معرض خطر آمريكا علي الخصوص حفظ بقاي اسرائيل مرگ بر اسرائيل" این نظر کاملا درسته حالا کیان که منفی میزنن خدا میدونه!مشکل داره این قضیه!
  • شريفي IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    97 4
    زمانه عوض شده نميشود مردم را فريب داد.هركس سياست ميداند بايد در ميدان باشد .مرسي به ريش مردم عوام ميخندد كه فكر ميكرديد مصر را به حراج خواهم گذاشت . سياست رابلدم وبا شعارتند نميشود شكم مردم راسير كرد
    • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      4 79
      سیر کردن شکم به چه قیمتی؟؟؟؟؟ ما فقط زیر بار حرف زور نمی رویم
    • فرزاد IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      31 1
      سیر کردن شکم مردم به هر قیمتی.
  • سماء IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    53 4
    به به ...! همین
  • حسین IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    95 4
    این همون آقای مرسی هستش که از پیروزیشنزدیک بود پس بیفتیم
  • بدون نام EU ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    126 3
    سر ایران بی کلاه ماند (قابل توجه صدا و سیما)
  • بانام! IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    91 3
    درک اهمیت گفتگو
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    98 4
    تامین منافع ملی در سایه عقلانیت سیاسی
  • m IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    119 4
    سیاست یعنی همین با همه دوست باش یا حداقل دشمنی نکن ! البته این تصویر بیش از همه باید مورد توجه صدا و سیما قرار بگیره که دو ساله داره نشون میده مردم مصر از آمریکا متنفر هستند !!!!!!!!!!
  • علی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    این که میگین مرسی دنبال منافع کشورشه ولو از طریق ارتباط با آمریکا حرفی بسیار ساده لوحانه است. چون آمریکا بلده چجوری منافع خودشو تامین کنه و ذره ای منفعت به کسی نرسونه. سیاست آمریکه هویج و چماق است. خنده کلینتون هویجشه! منتظر چماقش باشین!
    • امید NL ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      72 2
      یعنی شما میفرمایید 170 - 180 کشور دنیا از جمله تمامی اروپا و آفریقا و بخشی از امریکای لاتین و همچنین اکثر کشورهای آسیایی از جمله چین و ژاپن و کره جنوبی و هند و ... که رابطه کامل سیاسی و اقتصادی با آمریکا دارند آمریکا از اونها نفع میبره و اونها هیچ نفعی از آمریکا نمیبرند و لابد تمام رهبران دنیا هم عقل شعور ندارند و نمیفهمند!!! خواهش میکنم این صحبت ها رو جایی بزنید که مردم سواد نداشته باشند. چین بیشترین رابطه اقتصادی و تجاری را با آمریکا داره و بیشترین منفعتش از بازار آمریکا و اروپا است و بهترین اجناسش رو هم به اون سمت میفرسته یعنی الان داره ضرر میکنه !!! سرمایه گذاری های شرکت های آمریکایی هم در دیگر کشورها از جمله چین و روسیه و کشورهای عربی فایده ای برای این کشورها نداره !!!!
    • امید NL ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
      64 2
      عینک ایدئولوژی رو بردارید وضعیت اقتصادی کشورها و میزان مبادلات تجاری و روابط سیاسی کشورها رو با هم مقایسه کنید تا ببینید آیا کشورها از رابطه با امریکا نفع میبرند یا خیر! این نفع دو طرفه است . شما هم نمیتوانید ادعا کنید رهبران چین و هند و ژاپن و برزیل و آرژانتین و کره و مالزی از شما کمتر میفهمند و کشورهایشان را به آمریکا فروخته اند !!!
    • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      29 1
      آقا توصیه می کنم زیاد اخبار صدا و سیما رو باور نکنید یک کم هم روی منطقی بودنش فکر کنید خدا به همه قدرت استدلال داده پس از نعمت های خدا درست استفاده کنیم
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    51 4
    همه کشور ها درخصوص رابطه با امریکا دارن اشتباه می کنن بغیر از ما ؟
  • مسعود IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    55 3
    وقتی خبر اول صداوسیما مون ورود 10کشتی حامل سویای خوراک مرغی باشه حق نداریم از مرسی ایراد بگیریم
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    37 4
    مرسی خیلی مرسی
  • علي IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    4 58
    با سلام منافع ملي آمريكا در خطر است اومده منت كشي اما بايد ببينيم شير چه تصميمي ميگيره آيا گول روباه را ميخوره يا نه.
  • فرهاد IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    49 3
    این رو نشون میده که عقلانیت همیشه بر احساسات ارجحیت داره.منافع ملتش بر همه چیز اولویت داره.نشون میده که مردم کشورش اگه در رفاه باشند اعتقاداتشون بیشتریشه ومیتونن پیشرفت کنن وحرف شون تو دنیا خریدار داره .تو کشورهای دیگه به مردمش احترام میزارن.نشون میده که دانشمنداش میتونن با تمام دانشمندهای دنیا ارتباط داشته باشن.نشون میده که کشورش طالب همفکری با قدرت هایی اقتصادی جهانه ومیخواد تو اون سرمایه گذاری بشه وپولشون ارزشش بالا بره.نشون میده..... حیف از ما.ده سال دیگه ما حسرت مصر وعراق افغانستان رو میخوریم
  • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    37 3
    با دوستان مروت با دشمنان مدارا
  • faraz IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    30 2
    تعامل با همه کشورها و حفظ منافع و مصالح کشور تا مردمی که سکان هدایت کشور را به دست او سپردند در رفاه نسبی قرار گیرند
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    6 24
    ساندویچ مردم مصر داره مزه اش معلوم میشه
  • پرويز IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    60 3
    به ريش ساده لوحاني مي خندد كه فكر ميكنند انقلاب در كشور هاي عربي برگرفته از انقلاب ايران است.
  • س IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    5 8
    احتیاط
  • محمدرضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    41 2
    یاد بگیرد . عرف دیپلماسی همین است . با اقتدار و خندان با ابر قدرت مذاکره و از حقوق کشور مصر دفاع خواهد نمود.
  • مجتبی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    45 2
    شما برید در مورد مساعل خودتتون بحث کنید فظولی نکنید برید اول قیمت مرغ رو درست کنید این 1قلم است وگرانیییییییییییییییییییییی
  • بدون نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    42 3
    مسئولین نظام کمی به خود بیاین زیرا در دنیا تنها مانده ایم و این همه تبلیغ در انتخابات ریاست جمهوری مصر ار صدا و سیما برای چه بود باز هم بازنده شدیم بس تا کی
  • بدون نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    10 20
    بهار عربی آمریکایی
  • بدون نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    32 1
    به نظرم اصلا اشتباه نیست که در عین این که استقلال و منافع کشورش را حفظ می کنه و در نظر داره با دیگر کشورها رابطه خوبی داشته باشه بخاطر مردمش.
  • فرشته IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    40 3
    در اظهار نظري مربوط به آقاي احمد عرض كنم : ما درسايه ي دلارهاي نفتي و ذخاير طبيعي و با نزديك شدن به ابرقدرتهاي ديگري مانند روسيه وچين مي توانيم روي پاي خود بايستيم والا اگر اين انقلاب در كشورهايي مانند سودان و پاكستان و تونس و...اتفاق بيفتد آيا مي توانند در برابر قدرت جهاني مبارزه كنند ؟ضمنا يادمان باشد اگر ماهم روزگاري قدرت پيدا كنيم دوست داريم عقايد خود رابه ديگران تحميل كنيم هرچند قدرتمند نشده ادعاي مديريت جهاني و ...راداريم .
  • یهزاد IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    29 3
    دیپلماسی و سیاست(علوم سیاسی) راه و روشی دارد که در ایران فعلا وجود ندارد.
  • مهدی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    32 2
    تامین منافع ملی در سایه عقلانیت سیاسی
  • علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    44 2
    ای ادمی که با اسم بی نام کامنت میذاری ما اندازه این عربها هم نشدیم که فقط باید عصبانی باشیم نه سیاست داریم نه رندی فقط دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن و.............دشمن .......ای بابا
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    29 3
    مرسی به مرسی!
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    40 2
    خوشم میات از مرسی که به فکر منافع کشور و ملتشه همونطور که وقتی هوگو چاوز اومد ایران رو دوشش چفیه انداخت و وقتی اوباما رو دید باش روبوسی کرد به اینا مگن رهبر ملی گرا
  • حسین IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    48 2
    خیلس سادست طرف مملکتشو دوست داره و نمی خواد عوامفریبی ساده لوحانه از جنس ایران و سوریه و کره شمالی راه بندازه. خوش به حال مردم مصر که این اسلامگراشونه.
  • lميلاد IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    5 42
    اميد بستن به مصري كه در ان تنها يك رفرم بي خاصيت انهم ار نوع سلفي ان صورت گرفته تكيه كردن به باد است . مرسي هم مثل رجب طيب اردوغان و ديگران يك امريكائي تمام عيار است اينده ما را با مبناهاي امريكائي اين فرد بيشتر اشنا خواهد كرد . سفر او به عربستان به خيلي ار سوالها در باره ماهيت اين ادم پاسخ داد
  • arash IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    28 2
    دنبال حل مشکل خودمان باشید به نقاط ضعف دیگران نرید
  • امیری IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    35 2
    آفرین به مرسی ..که بخاطر مصلحت و منافع ملتش با هیچ کشوری دشمنی نمیکنه...قابل توجه دولتمردان ایران اسلامی
  • علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    26 2
    از ته دل داره می خنده و میگه خوب سر ایرانو شیره مالیدم. حالا 10 سال تو مصر می تازونم.... اما ....
  • علی IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    30 1
    ماسیاست مدار نیستیم هر کشوری به دنبال منافع خود است
  • عادل IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    47 1
    در گام اول یه خنده کرد و یک میلیارد دلار به جیب کشورش ریخت که می شود حدود 20000000000000 ریال پول رایج مملکتی ایران!
    • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      14 2
      درود بر شرفت که به فکر ملتت هستی.
  • علی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    38 2
    نشان از فهم بالای مرسی داره و نشون میده که انسان متعصب کوری نیست
  • فرهاد US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    32 1
    به هر حال اگه سیاستمدارا های ما هم بفکر منافع ملی بودن ومردم رو بجز انتخابات سهیم میدونستن چی میشد. جناب احمدی نژاد اقایون موثر در نطام تو رو بخدا بفکر منافع ایران باشید.اخه تا کی از پشت خنجر بخوریم تا کی کشورهای عربی برا ما شاخ وشونه بکشن و میدانهای نفتی و گازی مشترک رو غارت کنن.بابا کوتاه بیاین. هیچی از عظمت مون کم نمیشه تازه زیادتر هم میشه
  • ناشناس IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    16 1
    اصولا عالم سیاست یعنی دو رویی یعنی کنار دشمن نشستن و خندیدن حالا یا اقای مرسی دو رو تشریف داره و یا به سیاست تو روی طرف می خنده شایدم هر جفتش ولی زرنگه
  • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    4 61
    خیلی طرفدار امریکایی جماعت هستین(بیشتر دوستان)! هشت سال جنگ و زدن هواپیما مسافر بری ما و کشتن شدن هموطنان ما اینا چی؟ انواع تحریم ها از اول انقلاب بوده! خدایی دوست دارین امریکایی جماعت دوباره کاپیتالیسون بگیره تو این مملکت که نتونی سگ هاشون رو هم چپ نگاه کنید!
    • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      4 26
      راست گفتی امرییکایی جماعت فقط دوست داره زور بگه وگرنه دلسوز هیچ کشوری حتی اسراییل نیست
    • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      20 2
      گذشت دوره کاپیتولاسیون اخوی...اینا الان تو افغانستان و عراق هم ادعای کاپیتولاسیون نکردن...در ضمن فکر نکنم هیچ کشوریبه اندازه ویتنام از آمریکا ضربه خورده باشه اما همین ویتنامی ها به خاطر منافع ملی شون الان با آمریکا رابطه حسنه دارن...نه به خاطر ترس از آمریکا بلکه به خاطر اینکه هم خودشون و هم آمریکا رو بخشی از جامعه جهانی میدونن که مثل زنجیر به هم متصله
    • ali IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      9 0
      خود همون کشوری که باهاش ۸سال جنگیدیم الان دوست و برادر ماست ولی امریکا تا ابد دشمن؟حالا بگزریم که صدام با روسیه نزدیکتر بود
    • فروغ GB ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      5 0
      دیگه حناتون رنگی نداره. من میخوام راحت زندگی کنم. مگه چندسال میخوام زنده باشم که همش توی دشمنی و جنگ با دیگرون بگذرونم؟ این کاپیتالسیون هم فقط یک افسانه ست. کمی به فکر مردم باشید. به خدا خیلی از دنیا عقب افتادیم. کمی به خودمون بیایم. آیندگان درباره .... چه قضاوتی خواهند کرد؟
  • حسود IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    42 2
    به نظر من باید مرسی میرفت با برادر چاورز ملاقات میکرد تا خوش به حال ما میشد.
  • م IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    21 3
    به قول معروف خیلی زود آمریکاییها قاپیدنش از ما جلو افتادند
  • آرش IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    38 2
    قابل توجه ! این شخص مرسی صداوسیمای ایران نیست. لطفا اشتباه نگیرید.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    11 2
    عمرا اگر مریسی اینطور از خنده ریسه رفته باشد!!! مخصوصا کهخانم کلینتون هم نمک پاش باشد !! یکی پشت مریسی را بمالد که پس نیفتد !!!
  • بدون نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    11 1
    سیاست شغل سختی است البته اگر سیاست مدار باشی نه سیاست باز. سیاست مدار به فکر کشورش است و این کشور از مردم تشکیل شده نه فقط یک قطعه زمین امّا سیاست باز فقط فکر خودش است . حالا مرسی که نمیدانم سیاستمدار است یا سیاست باز کشوری دارد با تاریخی بسیار اثر گذار در منطقه البته 30 و چند سالیست که جایگاه گذشته را ندارد با مردمی گرسنه و اقتصادی وابسته شما بودی چکار میکردی او اوّل باید به فکر شکم مصریهای گرسنه باشد و بعد به فکر سالها تحقیر ملتی بزرگ و البته از خنجر حکام عرب هم غافل نباشد که پشت جمال عبدالناصر را باهمۀ محبوبیت در جهان عرب سوراخ کردند که نکند او رهبر جهان عرب شود
  • بدون نام AU ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    8 0
    نو که امد به بازار کهنه میشه دل آزار
  • حسین IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    4 66
    اسلام تغییر نمیکند انسان ها تغییر میکنند ، اجرای اسلام به چه قیمت ، به قیمت خم شدن در برابر یک زن واقعا اخرالزمان نزدیک شده. هر ملتی بر حاکمی که بر او حکومت میکند لایق است امام علی (ع)
    • امید NL ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      51 4
      به قیمت خم شدن جلوی یک زن ؟ اولان ایشون خم نشده ! دوما در کجای اسلام گفته احترام گذاشتن به بانوان جرم است یا حرام است ؟ در مقابل بانوان نه تنها باید خم شد که باید خاک ادب بوسید . یاد بیگیرد زن جنس پست نیست که با این لحن زشت و غیر انسانی انها را خوار میشمارید.
    • امید NL ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      17 2
      لطفا اشتباه برداشت نشود منظور من اینجا این نبود که باید در مقابل کلینتون خم شد و خاک ادب بوسید (معتقدم هیچ سیاستمداری در دنیا شایسته آن نیست که در مقابلش یک انسان خم شود) منظور من به طور کل درباره بانوان بود چرا که این دوست محترم بسیار بی ادبانه گفته است " به قیمت خم شدن در مقابل یک زن ؟ واقعا اخر الزمان شده " و منظور ایشان به طور کل زنان است. و احترام گذاشتن به بانوان و خانم ها را غیر اسلامی و از علائم آخر الزمان میداند!!
    • امید NL ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      17 4
      درباره مقام زن در اسلام همین بس که علامه محلسی در کتاب بحوارالانوار از عایشه نقل میکند که هرگاه حضرت فاطمه بر حضرت رسول وارد میشد . حضرت رسول بر دستان ایشان بوسه میزد و بر جای خود مینشانید. خدایی نکرده قصد تشبیه حضرت فاطمه با کلینتون و امثالهم را ندارم مقصودم درباره مقام زن بود که شما با استناد به اسلام احترام گذاشتن به زنان را حرام میدانید.
    • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      0 17
      امید آقای عزیز وقتی میخوای جواب یک حرفی رو بدی اول چند بار اون کلام رو بخون تا متوجه بشی بعدش جواب رو بده. این که فرمودند به قیمت خم شدن جلوی یک زن منظور از زن در این جا زن به معنای اعم نیست. بلکه منظور از زن در کلام ایشان یعنی مظهر ظلم که خانم کلینتون باشه. افتاد....!
    • امید NL ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      11 0
      خیر قربان شما اشتباه متوجه شدید ! ایشون اگر مقصودش فقط خانم کلینتون بود میگفت: به قیمت خم شدن در برابر یک چنین زنی و یا یک زن مثل کیلنتون ایشون وقتی میگوید به قیمت خم شدن در برابر یک زن ! اینجا یک زن به معنای عام است و لا اقل برداشت مخاطب این هست از بقیه دوستان هم بپرسید از گفتار ایشون همین برداشت را دارند ضمن اینکه اشان در انتها اضافه کرده است آخر الزمان شده و این دقیقا عقیده افراطیونی است که میگویند قدر منزلت یافتن زنان از علائم اخر الزمان است.
  • من EU ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    2 34
    چشم و دل مرسی خیلی روشن شده . امیدوارم که خود فروش نشه
  • ارش IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    23 1
    این نشون میده که مصر فقط منافع خودش در نظر میگیره وبه قول یکی از دوستان خواب خر گوشی مسئولین مملکت ما رو نشون میده مصر همون مصر سابقه
  • بدون نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    28 1
    به نظر من منافع آمریکا و مصر همجت می‌باشد. مصر عاقلانه رفتار کرده. امیدوارم موفق باشند
  • فرشاد IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    41 2
    به جوك هاي 20:30 تلوزيون مي خندند
  • بدون نام DE ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    40 4
    به قیمت مرغ می خندن
  • کامران IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    31 2
    چرا فکر میکنیم همه باید مثل ما فکر کنند!!!
  • دوست NL ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    3 20
    این مرسی همه دنیا رو فیلم کرده پشت پرده خدا می دونه چه خبره یارو یه عمر توی آمریکا بوده پس انتظار زیادی ازش داشته کمی جای تعمل داره
  • بدون نام EU ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    17 2
    سیاست یعنی تعامل برای جلب منافع دوستی ودشمنی بین کشورها ره آورد جنگ سرد بود ودر حال حاضر دوستی ودشمنی با کشورها معنا ندارد وهمیشگی نیست آنچه همیشگی است منافع ملی است که تضمین آن در گرو رابطه با تمامی جهان است
  • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    25 1
    از سایت خبر آنلاین تشکر میکنم دیدم نظرهای موافق و مخالف انتشار داده شده است
  • ندا IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    25 1
    نشون میده سیاستمدارای مصر سر بزنگاه دارن با عقل و منطق و فکر و اندیشه منافع مردم و کشور مصر رو در نظر میگیرن و کشور رو به سمت آرامش و دموکراسی پیش میبرن , آفرین بهشون
  • بدون نام EU ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    43 1
    اگه ما هم اوائل انقلاب به جای اشغال سفارت یه ابرقدرت راه مذاکره و مصالحه رو پیش میگرفتیم گرفتار این همه مشکلاتی که امروز داریم نبودیم .تبریک میگم به اقای مرسی که کشور تازه انقلاب کردشو گرفتار حاشیه های بچگانه نمیکنه .
  • ali IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    4 9
    سیاست بازی جدید
  • بدون نام EU ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    34 1
    یه عده فکر میکنن اگه یه کشوری انقلاب کرد باید تمام اصول کشورداری رو بهم بریزه .ایراد ما اینه که انتظار داریم که کشور مصر هم مثل کشور ما همه اصول دیپلماسی رو زیر پا بزاره همین که اقای مرسی اولین سفرشو به عربستان رفتو الانم که با امریکا مذاکره میکنه نشون داد که بر خلاف تصور سران کشور ما الگو انقلاب مصر به هیچ وجه ایران نبوده .
  • منصذر IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    24 2
    سر کاریم گور پدر مصر
  • بدون نام IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    31 1
    غلبه عقل وخرد بر احساسات واهی
  • محمد IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    2 54
    واقعیت اینه که در حال حاظر هیچ حکومتی در دنیا نیست که آرمان های کشور ما رو داشته باشه و اعتقاد داشته باشه که نه باید برای منافع ظاهری دنیوی با ظلم ظالم همراهی کرد ، و نه باید درمقابل این ظلم نسبتا بی تفاوت بود. طبیعتا امریکا باهیچ کشوری اینقدر که با ما دشمنه دشمن نیست. شاید اینم به امریکا به دیدی شبیه دید ما به انگلیس و امثالهم داره. اینم در نظر داشته باشین که واقعا توکل به خدا و خودباوری و شجاعت و اعتقادات امام رو کی داره که بتونه اونجوری جلوی امریکا و ظلمش بایسته؟ ضمنا به دوستانی که فکر میکنند منافعی در همکاری با ظالم در ظلمش هست باید بگم بیشتر یاد خدا کنید و بترسید از حمایت از جنایتکار به امید منافع دنیوی.
    • امید NL ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      47 3
      آقا شما اول ثابت که آمریکا بیشتر از روسیه در مورد مردم خودش همسایگانش و مردم جهان جنایت کرده و بیشتر آدم کشته و بیشتر توی امور کشورها دخالت کرده تا بعد برسیم به این که ببینیم همکاری با ظالمان کرملین بهتره یا ظالمان کاخ سفید ! با روسیه میتونیم دوست باشیم و دل بدیم قلوه بگیریم با اینکه روسیه هم در وقت لزوم ضربه اش رو میزنه ولی آمریکا تابو هست و نباید بهش نزدیک شد ؟
    • بدون نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      15 1
      منم موافقم اول و آخر توکل به خداوند متعال ولی نه به روسیه و چین و ونزوئلا و کره شمالی و .... بازم بگم
    • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      2 18
      در مورد روسیه و امریکای فعلی مشخصه که امریکا جهانخوارتر و ... است. نه اینکه میگم روسیه خویه. بهیچوجه. اما در عمل مشخصه که امریکا در حال حاظر جهانخوارتر از هر کشور دیگه ای است. نمونه های فراوان دخالت در امور همه کشورها برای غارت رو میتونی ببینی. روسیه هم داره از این نمونه ها، اما حالا زورش نمیرسه یا برآیند سیاستمداراش به اندازه امریکا جنایتکار نیستند یا هر دلیل دیگه قابل قیاس نیست. با امریکا بحث اینه که تا ما باهاش همکاری نکنیم تو ظلمش، دست از سرمون بر نمیداره و رابطه باهاش در حالی که ما بر سر عقایدمون بایستیم به ضررمونه. اما کدوم کشور دیگه ای غیر از امریکا هست که به این شدت فشار بیاره که اسرائیل و قبول کن، هسته ای رو تعطیل کن و اینقدر شدت بده که ضررش از سودش بیشتر بشه.
    • امید NL ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      12 0
      جناب محمد حال حاضر و غیر حاضر نداره شما میخواهید در مورد امریکا صحبت کنید میروید سراغ دخالت آمریکا در جریان حکومت دکتر مصدق و سرنگون کردن آن که مربوط به 60 سال قبل است و یا میروید سراغ جنگ ویتنام! اگر قرار است سابقه 60 سال گذشته دو کشور بررسی شود. روسیه به مراتب خونخوار تر بوده است و کیست که باور کند سیاست های مسکو نسبت به زمان اتحاد جماهیر شوروی تغییر کرده است؟ پوتین دست پرورده کا گ ب است و بر همان سیاق و شیوه حکومت کند و تنها ظاهر حکومت روسیه تغیر کرده است. جنایات روسیه در افغانستان و در اروپای شرقی در 60 سال گذشته کم بوده است؟ میدانید کشتار 2 میلیون نفر در افغانستان توسط شوروی و عواملش به قتل رسیدند ؟ در اروپای شرقی با حمایت روس ها کم جنایت شد؟
    • امید NL ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      11 0
      از جنایات بوسنی و کوزوو با حمایت مستقیم روس ها هنوز زمان زیادی نگذشته است. کشتار های روسیه علیه مردم مسلمان چچن و اینگوش مربوط به عهد باستان است ؟ حمایت از تجزیه کشورها از جمله در گرجستان چندی قبل و پیش از آن حمایت از گروه های تجزیه طلب ایرانی و حتی اشغال آذربایجان توسط ارتش سرخ را نسلی از ایرانیان که هنوز در قید حیات هستند به یاد دارند. اگر فکر میکنید سیاست روسیه تغییر کرده است در جهان خوار سخت در اشتباهید روسیه همچنان همان روسیه است و تنها به سبب ظهور ابر قدرتی جدید به نام آمریکا و فروپاشی شوروری که سبب کاهش قدرت روسیه شده است مانند گذشته توان توسعه طلبی ارضی را ندارد و گرنه روسیه همان روسیه است و لااقل در مورد کشور ما سابقه جنایات روسیه ده برابر آمریکا بوده است .
  • وحيد IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    3 61
    اين يعني به هدر رفتن خون شهداي انقلاب
    • فضول باشی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      24 1
      یه قول عادل فردوسی پور : میشود کله ام را به میز بکوبم از این حرف شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    45 3
    1- دوباره سياست بازان ايراني ركب خوردند! 2- مرسي ميشينه حرف ميزنه،ميشنوفه،اگه هم قهر كنه به قول شكيبايي حرف كه ميزنه!
  • گوبارو IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    47 2
    هنوز جوهر حکم ریاست جمهوریش خشک نشده فهمیده باید چی کار کنه ولی افسوس که با دست بیعت با با خائنی مثل روسیه میدیم
  • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    63 2
    شما بودید که گوش فلک را کر کردید وقتی مرسی برنده شد چنان که انگار کاندیدای جمهوری اسلامی ایران برنده شده و عنقریب مشت محکمی به دهان امریکا و اسراییل و عربستان خواهد زد!! حالا این کاندیدای اسلام گرای انقلابی با دشمن شما نشسته و به. تنها چیزی که فکر نمی کنه اوهامیست که ما برای خودمون ساختیم همایش های چند هزار نفره و ذوق زدگی از تحولات جهان عرب یک خوشٍ خیالی بیش نیست
    • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      19 0
      بسیار زیبا نوشتید.
  • شاهین IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    42 2
    جناب ایران اینقدر سنگ مصر و مرسی رو به سینه نزن مرسی برات پسر نمیشه بازار بره بابا مرسی عقل داره و سیاست میدونه نون کجاست
  • م.م IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    35 3
    بنام خدا - دیبلماسی فعال . منافع ملی . خسروان... صلاح خویش...
  • بدون نام IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    44 3
    دیپلماسی موفق ایران !!!! ما منتظریم مرسی بیاد ایران (اگه بیاد که نمایاد البته ) روابط بهتر بشه آمریکا خودش رفت مصر همه چیمون باید به هم بیاد البته دارن به ریش ایران میخندن
  • محمدصادق IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    9 75
    ان شاالله رابطه مصر با امریکا خوب نشه.رایطه با اسراییل و پیمان کمپ دیوید منحل بشه. اسلام پیروز است اللهم عجل لولیک الفرج ظهور نزدیک است یاعلی
    • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      28 2
      یعنی چقدر نزدیک است؟! می تونی یه زمان بدی؟
  • شهریار US ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    17 2
    هیلاری برای پیروزی مرسی داره کل می زنه
  • بدون نام IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    41 3
    یک گفتگوی کاملا دبپلماتیک نه شعار زدگی
  • بدون نام IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    33 3
    بهترین راه تامین منافع مردم یک کشور طلب خیر و عافیت برای تمام مخلوقات دنیاست.نه بدو بیراه گفتن به تمام ملل.مطمئن هستم مرسی از انقلاب ما درسهای بسیار مهمی گرفته
  • رضا IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    34 9
    این هم یه اردوغان دیگه!
  • فرزاد IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    38 1
    در اینکه در جریان آنچه بهار عربی نامیده شده شبه انقلاب یا در مواردی جنگ داخلی به جای انقلاب در شکل اصیلش رخ داده تقریبا کمتر کسی تردید دارد، در هر حال مرسی در شرایط فعلی به خوبی از جایگاه و پایگاه خود مطلع است به این پایگاه سست اجتماعی پدرخوانده‌ای به نام شورای عالی نظامی را هم بیفزایید و به همه اینها اوضاع و شرایط اقتصادی و مطالبات انباشته ملت مصر را هم اضافه کنید! هیچ آدم عاقلی من جمله مرسی در این شرایط دست به ماجراجویی نخواهد زد ولی همه این‌ها به معنای شکست خواسته‌های انقلابیون تحریر نیست، کمتر کسی در مصر خواستار قطع رابطه با غرب و آغاز ستیز با اسراییل است،مردم در همه جای دنیا در آرزوی زندگی کم دغدغه‌تر و خواهان احترام بیشتر به حقوق اولیه‌شان هستند،رابطه مصر با آمریکا ناگسستنی است.
  • saeed US ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 2
    این نشانگر واقع بینی یک سیاستمدار است که برای منافغ کشورش با دنیا ارتباط داشته باشه و صد البته قابل توجه حکومتگران وطنی
  • سیاسی IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 1
    سیاست یعنی همین...
  • رهايي IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    18 1
    اگه بخوايم نظراتي رو كه مردم دادند جمعبندي كنيم مي بينيم كه مردم از سياست خارجي كنوني چقدر ناراحتند چرا مسئولين به اين صداها توجه نمي كنند شايد ديگه زماني باشه كه يه تجديد نظر كلي در خصوص نگاهمون به دنيا بشه تا كي بايد از هر تريبوني از زبان مردم حرف زد اين صداي مردمه من از خبر آنلاين كه اينقدر ظريف نظرات مردم رو منعكس ميكنه ممنونم هرچند ميدونم خيلي از نظرات قابل انعكاس نيست شايد اين نظرسنجي ها بتونه مسئولين رو از خواب بيدار كنه
    • بدون نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      5 0
      امیدی نداشته باش
  • بدون نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    7 3
    مرسی به روز است
  • پیام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    13 2
    مصر عاقل می شود.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 11
    مرسی و هیلاری با یکدیگر دست داده اند و بمحض اینکه متوجه شدند دوربین دارد از انها عکس میگیرد بهت زده شده اند.
  • امير IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    13 1
    آسايش دوگيتي تفسيراين دوحرف است بادوستان مروت بادشمنان مدارا
  • حسن IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    4 13
    اولين اشتباه هر كي فكر مي كنه رابطه گرگ و ميش بنفع ميش است ...
  • حمید رضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    11 0
    مذاکره با آمریکا و داشتن رابطه سیاسی به منزله پذیرش سلطه آمریکا نیست. مگر الان که ما با روسیه مناسبات سیاسی خوبی داریم به منزله زیر سلطه بودن ماست. مصر با اتخاذ سیاستهای مناسب و بر پایه عقلانیت و به دور از شعار زدگی می تواند ضمن تحقق آزادی و استقلال آرزوهای خود را به عنوان کشور تاثیر گذار عربی در منطقه محقق کند و مطمئنا عامل مهار اسرائیل خواهد بود
  • دهه 60 IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    4 6
    چه بخواهیم و چه نخواهیم غرب به این نتیجه رسیده است که برای جلوگیری از رشد ترورریسم اسلامی مدل جدید از اسلام گرایی را در کشورهای اسلامی توسعه دهد تا هم اثرات شوم بنیادگرایی برای دنیا تقلیل یابد و هم کمترین هزینه بر غرب وارد شود. اگر مطالعات تاریخی اشخاصی مانندعمادالدین باقی را دنیال کرده باشید خواهید فهمید که نطفه اخوان المسلمین توسط غربی ها بسته شده و این گروه اسلام گرا بهترین کاندیدا برای پیاده کردن مدل غرب بوده اند. مدلی که به صورت الگو در ترکیه اجرا شد و اینک تمام مردم عرب به اتفاق می گویند که دل ما مدل ترکیه است. عدم استقلال (یا در بهترین وضعیت دوستی با غرب و دنیا) در روابط خارجی، توجه به شریعت در داخل و وجود آزادی نسبی برای دیگر گروه های سکولار از جمله شاخص های این مدل است.
    • حقیقت گو IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      2 2
      امیدواریم غرب در کنار این تصمیم گیری ها برای "جلوگیری از رشد تروریسم اسلامی"(!!!!!) تصمیم قاطع برای صادرات کمتر سلاح به کشورهای منطقه هم بگیرند!!!!!!!!!! البته اگر می تونن از جای دیگه پول در بیارن!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 1
    منافع ملی بالاتر از منافع حزبی و دیدگاه شخصی.
  • ناشناس IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    14 1
    پيش بسوي پيشرفت واباداني .فرار ازغارت روس وچين وبدبختي وفقروجنايت وغارت مملكت. درود برمرسي
  • بدون نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    4 6
    عقب نشینی-تجدید قوا-حمله مومن زیرکه
  • طالب IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    12 0
    بهترين كار ممكن رو داره مي كنه
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    13 1
    بهار بهار چه اسم آشنايي
  • سید US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    1 15
    پیوند سلفی ها و یهودی ها سابقه تاریخی از صدر اسلام تا حکومت عثمانی ها ،تا افغانستان وپاکستان وعربستان وامروز هم مصر اینو بدونید که اخوان المسلمین کمتر از وهابی ها نیستند و هردو در آغوش یهودیان تربیت شده اند
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    12 1
    بابا همه به فكر منافع خودشون هستند همين امريكا ژاپن رو تو جنگ جهاني با خاك يكسان كرد اما الان رابطه خيلي خوبي دارند البته اين رابطه به ضرر ژاپن نيست مصر هم مثل بقيه....
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    12 0
    تو دنیای امروز نمیشه تکروی کرد و مرسی خوب اینو میدونه و میشه همه چی رو هم با هم داشت منافع ملی دین و هرچی که برای یک کشور خوب لازمه.
  • حـــــــــمید IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    1 19
    تلاش برای صدور اسلام آمریکایی
  • آرش IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    10 1
    این نشست صمیمانه دقیقا منو یاد دیدار و گفتگو های نا مبارک ایران و روسیه می ندازه اما ...... میان ماه من تا ماه گردون/تفاوت از زمین تا آسمان است آینده نشان خواهد داد ارتباط دوستانه با آمریکا و اتحادیه اروپا و عربستان صعودی چه منافعی برای کشور مصر خواهد داشت.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    2 10
    آمریکا برای منافع اسرائل امده وگرنه آمریکا هیچ وقت دلسوخته کشورهای دیگه نبوده واقعا برای مرسی متاسفم اون از مجلسش اینم دیدار با آمریکاییها بیچاره مردم مصر که اینقدر کشته دادن اگه مرسی قدرت داشت نباید اجازه میداد که حرف از منافع اسراییل زده بشه
  • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    6 6
    همین نظرات را میخوانی متوجه مشوی چقدر سیاستهای ما مبتنی بر افکار عمومی است
  • محسن IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    2 17
    سلام 1-توجه به جهان بینی مرسی میتواند راهگشای دوستان باشد 2-درخصوص هرکار منجمله روابط و بهره مندی متقابل بین الملل باید توجه داشت ّ هدف وسیله را توجیه نمیکندّ 3- ما در هر شرایطی باید استقلال و اقتدار خود را حفظ کنیم تا نیازمند محبت ویا مرعوب قدرت دیگران نباشیم 4--بدانیم امروز سنگین تر از هشت سال دفاع مقدس درگیر جنگ اقتصادی با جهان خواران هستیم و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ هاست. 5-امروز با وجود تمام توطئه ها ملت ما تاریخ خود را خود مینگارد و چندین دهه دیگر نسلهای بعدی ما بر این مقاومت قضاوت خواهند کرد. 6-امیدوارم تمام مشکلات منجمله گرانی و بیکاری و ... را آنچه ریشه در دست بیگانگان دارد با صبر و پایداری وآنچه ریشه در درون دارد با درایت و برنامه ریزی مسئولین پشت سر گذاشته و . . .
  • بدون نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 3
    واقعاً به به به این سیاست محافظه کارانه یکروز با رئیس جمهور ما می خنده فرادش با آمریکا یقیناً موفق میشوند
  • اکبر IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 3
    واقعا مرسی به سیاست مرسی
  • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    15 3
    من دلم برای چاوز و مورالس تنگ شده
  • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    16 3
    برادر چاوز سریع بیا و مورالس هم بردار بیار
  • شاهپور EU ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    9 5
    مرسی کار صحیح انجام داد
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    4 9
    مرسی هم یک مهره بیشتر نیست خود کلیتون هم یک مهره است هر دو جهت یک منافع کار می کنند
  • رسول IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    7 18
    واقعا حيف از اين همه خون كه به پاي اين انقلاب ريخته شد سر و ته همشون يه كرباسن اسلام گرايي سيخي چند.... از همون كراوات بستنش معلوم بود چيكارس خدا به داد مردم مصر برسه كه اين ميخواد براشون احكام اسلام پياده كنه!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    18 3
    خوب ما هم چاوز و مورالس را داریم غمی نداریم
  • خودم IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    15 3
    مطمئن شدیم در مصر بهاری رخ نداده است.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    3 5
    حسم میگه ترکها در راه هستند. دیپلماسی فعال(!) تجربه ترک فراموش نشه. اگه اون ها سفیر برای مصر می فرستند شما هم برید هم فال و هم تماشا.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    11 3
    فرش قرمز بیارید چاوز و مورالس میایند
  • بدون نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    13 2
    نشانه كامل دموكراسي وتبادل نظر وپيش بسوي سعادت ملت مصر
  • امیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    9 0
    مرسی میگه معمولا مردم جوگیر میشن واحساساتی تصمیم میگیرن ما منافع اونا رو در دراز مدت تامین میکنیم.
  • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    16 1
    مسئولان کشور ما فکر می کنند که مرسی منافع ملی کشور خودش رو ول می کنه و یه تنه در مقابل اسرائیل و آمریکه می ایسته در حالی که کاملاً اشتباه می کنند.بعدشم این چه ربطی به سیاست سازش ناپذیری ما ایرانی ها دارد که بعضی دوستان می گویند باید در مقابل آمریکا سر تعظیم فرود آورد،حالا چون مرغ گرون شده که نباید همه چیز را زیر سوال برد و به خاطر ارزان شدن مرغ جلوی آمریکا تعظیم کرد.ما باید با آمریکا مذاکره کنیم نه این که به راحتی تسلیم خواسته های آنان شویم.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    12 1
    در دنیا نه دوست همیشگی وجود داره ونه دشمن همیشگی!بلکه منافع همیشگی وجود داره؟
  • hoseyni IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 1
    مرسی یه جکه با مزه گفته خانم کلینتون دچار حیرت شده که بابا تو دیگه کی هستی.بله داداش من همه به سمت و سویی میروند که لا اقل اون موارد ظریف رو تو سیاست رعایت کنند یعنی منافع ملی رو لا اقل تضعیف نکنند الا ما که سیاست خارجیمون مثل دعوای دو تا همسایه تو کوچه است.
  • اکبر IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    5 9
    این هم رئیس جمهور اسلام گرای مصر البته اسلامی که از مکتب دشمنان اهل بیت نشئت گرفته
  • ایرانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 3
    بر گوری گریه می کنیم که مرده ای در آن نیست . از آتش مرسی آبی گرم نخواهد شد .سفر به عربستان نیز موید این مطلب است . بهتر است در تحوالات منطقه روی مرسی زیاد حساب نکنیم . والسلام .
  • بی خبر از زمانه IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    14 1
    حاا ان همه ایا خودشوبکشه که مرسی رییس جمهور شه .مرسی داره به ریش ما میخنده.
  • وحید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    6 10
    روش وسیاستی دیگر در جهت تصاحب انقلاب مصر تو سط آمریکا...
  • عبداله IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    8 2
    ماتوان مقابله داریم درسیاستگذاری تابع کسی نبودن شعارنیست انهم ازموضع قدرت،کسانی که توان مقابله ندارندلاجرم محتاط عمل میکنند،اظهارنظردرمورداین عکس هنوززوداست.
  • نويد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    14 2
    مورسي چرا كراوات زده
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    3 25
    نماد اسلام امريكايي
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    2 18
    تاريخ مصرف مبارك تمام شده بود اين اقا را براي مصارف جديد اوردن انقلاب مصر چي ني
  • ارش IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    7 0
    متاسفانه مشکل ما ایرانیان تعقیب دیگران است بفرض اردوغان یا مرسی یا پوتین یا کرزای کجا ها هستند چی می کنند کمی عاقلانه تر مسائل دنیا را باید سنجید با تعصب بی حاصل ره به جایی نمی بریم.صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    26 1
    چون هیچ کدوم 3000 میلیارد دزد نیستند هر دو میخندند
  • free IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    1 17
    هيچوقت ژيشينه اخوان المسلمين خصوصا ابن تيميه-محمد بن عبدالوهاب .سلفي هارو فراموش نكنيد.خيالباف نباشيد.قهرمانسازي نفرماييد.حقايق و واقعيتهارو هم درنظربگيريد...
  • احمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    2 24
    مشکل مرسی وخیلی دیگر از روسای کشورهای اسلامی این است که الگوی قابل استفاده جهت مدیریت و اداره جامعه اسلامی خود ندارند وتا زمانی که الگو هایی مشل شیعه نداشته باشند از این چاله به اون چاله خواهند افتاد و مطمئن باشید تدبیری هم نیست کدام الگوی موفق در برابر ظالم و کفار دارند که از آن استفاده کنند شما ملاحظه کنید جهادیون اهل سنت در عراق در سوریه در لیبی در افغانستان با مردم بیگناه چکار میکنند کجا شیعه مبارزی را میشناسید که مردم بیگناه ولو کافر را از دم تیغ بگذرانند زیرا ما در برابر خود جهت اداره جامعه و مبارزه و نحوه برخورد با دیگر ملل الگوهای موفق اهل بیت (علیهم السلام ) را داریم واقعا از ته دل جبهه سپاس بر آستان حق بگذاریم که ما را شیعه ومحب اهل بیت رسولش قرا داده است
  • محسن IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    6 10
    هنوز زوده که بخواهیم درباره مرسی و افکار و اهدافش نظر بدهیم هنوز جایگاه مرسی محکم نشده و سایه نظامیان بر مصر انقلابی سنگینی میکنه پس به نظر من باید به مرسی زمان داد البته چیزی که روشنه نباید انتظار داشت آنچه که در ایران 57 رخ داد برای مصر هم تکرار بشه . امیدوارم هر اتفاقی که می افته به نفع اسلام ومقاومت تمام بشه.
  • حسن IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    6 43
    بعضی دوستان انگار فراموش کردن همین 10 روز پیش سالروز انهدام هواپیمای مسافر بری ایران توسط ناو آمریکایی بود بعد الان می گن چرا رابطه با آمریکا بده من اگه یه قاتل یاشم شما با من دوست میشید خواهشا انقدر ادا روشن فکری درنیارید در ضمن خیلی از شما ها فقط مصرف کننده هستید هیچ سودی برا مملکت ندارید
    • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      0 12
      موافقم
    • امید NL ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      4 0
      مگه حجاج ایرانی کشته نشدند توسط آل سعود ؟! پس چرا بعد از آن سالها با سعودی رابطه داشته ایم و اخیرا نیز اگر روابط تیره و تار شده بر سر ماجرای هسته ایران و سوریه بحث دیگری است ولی یادتان رفته هم خاتمی به دیدار ملک عبدالله رفت و رابطه در حد عالی بود و هم تصاویر احمدی نژاد دست در دست ملک عبدالله و در حال قدم زدن را دیدیم . صدام کم ایرانی کشت ؟ آن اواخر رابطه با صدام بر قرار نکرده بودیم ؟ حتی صدام را به کنفرانس اسلامی هم دعوت کردیم. و موارد بسیاری از این دست بسیار است.
  • محمود IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    1 32
    صد در صد بدون وجود اندکی شک و تردید "محمد مرسی"از عوامل امریکا است.. بعد از فرو نشتن عطش انقلاب مصر مشخص خواهد شد این به ظاهر مسلمان چگونه انسانی است.. او باید روی کار میامدتا مردم مصر کمی آرام شوند
  • مهدی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    6 46
    وقتی به بعضی از این نظر ها نگاه می کنم می بینم خیلی ها بریدن خدا کنه این گذر زمان و دنیا طلبی ومنافع ملی ما رو اهل کوفه نکنه یه زمانی حاظر بودیم مثل مولا علی تنها و بیکس و فقیر باشیم ولی تن به معاویه و امثالش ندهیم یاد اون جمله مولا افتادم که به یکی از بریده ها گفت من در سیاست خیلی بیشتر از معاویه هستم اما راه خدا و دین در این نیست حضرت از سیاست استفاده نکرد تا ما این زمان از استقامت استفاده کنیم عزیزم همه چی قیمت مرغ نیست بعد از 50 سال همه ما دیگه نیستیم و کسای دیگه دارن نظر میدن و بی ارزش ترین چیز زیر خاک مادیات ، پس عزت و قدرت ایرانی بودنت رو برا زیر خاک حفظ کن
    • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      0 18
      مهدی جان حق با توئه. مردم ما کوچک شدن و با این همه مشکلاتی که دنیا داره دارن توی کشوری که خون یک سری جون نگهش داشته زندگی می کنن و فقط نق می زنن. توی خیلی از کشور ها اعتصابه خیلی جاها سیل و سونامی بعضی جاها انقلاب و درگیری ، بعضی بمب گذاری خیلیها هم بحران مالی و خشکسالی و بدبختی. بعد ما هی گیر دادیم که چرا زمین کجه؟؟؟؟ در مورد مرسی هم بگم که حالا که چیزی نشده. با وزیر خارجه امریکا دیدار کرده. خوب که چی ؟ این که نشونه بد بودن این آدم نیست.شاید آدم آمریکا باشه اما شاید هم نباشه. شاید یه روزی مثل ما با آمریکا قطع رابطه کرد شاید هم نکرد اما این دیدار چیزی رو نشون نمی ده
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    5 0
    من هم میرم دست چاوز را میگیرم و ولش نمیکنم
  • محسن US ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    7 0
    اگه ما قبلا به رسانه ها بی طرف گوش می دادیم، الان ایقدر متعجب نمی شدیم. قبلا کارشناسان رسانه های بی طرف گفته بودند که پیروزی اخوان المسلمین به نفع آمریکاست. این که پرچم مبارزه علیه اسرائیل از ایران گرفته بشه حتی به نفع اسرائیله... . اما خوب ما مجبوریم دائم به رسانه ها مغرض ایرانی گوش بدیم. من مطمئنم سیاسیون ایرانی بیشتر دوست داشتند شفیق برنده بشه تا مرسی. این رو هم کرشناسان رسانه های مستقل گفته بودند... .
  • هموطن IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    1 19
    از دیدار با ملک عبدالله معلوم شد که نمی توان به این جناب مرسی هم امیدی داشت اگه قرار باشه با آمریکا روابط حسنه داشته باشند به معاهده کمپ دیوید هم پایبند باشند این حکومت چه تفاوتی با قبلی داشت فرق مبارک با مرسی چیست ؟ فقط مهره عوض شده !!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 6
    پس با مرسی مرسی گفتن دهان شیرین نمیشود
  • بدون نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    14 0
    آري به عقلانيت، خردورزي، منافع ملي، منافع جهاني، صلح، آزادي، دموكراسي. نه به جنگ، تندروي، افراط گري، تحجر، هوچي گري، استبداد
  • فرشته IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    6 0
    من ادعا نمي كنم قدرتهاي جهاني وكشورهاي دوست آنها كشورهاي خوبي هستند ومدلهاي خوبي براي زندگي اما هر روش ومسلك وراه نقاط مثبتي دارد ونكات ضعفي چرا به جاي استفاده از تجارب خوب آنان ودر سايه ي احترام كه متقابل مي توان بخش زيادي از مشكلات فعلي را حل نمود به فكر تنش جنگ افروزي قدرت طلبي باشيم ضمنا بسياري از انديشه هاي انقلابي دهه شصت در ميان مردم به خصوص نسل جديد رنگ باخته ويا از يبين رفته است دولتمردان بايد تصميم گيريها را براساس نيازهاي جامعه بگيرند واجرا نمايند چه در غير اين صورت مانند سدي در جامعه عمل خواهند كرد كه خود مي شكنند حالا نه چند سال ديگر ضمنا فكر نكنيم ما مدل خوب اسلام در كشورهاي اسلامي هستيم ما حتي توانايي حل مشكلات خودرا نداريم چه رسد الگوي خوبي براي كشورهاي اسلامي باشيم ما شيعيان
  • بدون نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    2 6
    اینم مثل بقیه دیگه
  • شهاب IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    4 6
    ای بدبخت مبارک!!!!
  • کورش US ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    4 0
    باید صبر کرد و دید. زمان همه چیز را مشخص می کند.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    12 0
    به فکر منافع مملکتش بودن
  • داداش DE ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    0 2
    در حال حال مرسی در برابر قدرت نظامیان کاره ای نیست و اخوان را هم به بازی گرفته اند که صدایشان در نیاد...
  • حسين IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    2 1
    مرسي خوب بلده چكار كنه .ميدونه منافع كشورش چيه.ميدونه كه با لجبازي منافع كشورش تامين نميشه.دوره قلدري گذشته.دوره دوره با پنبه سر بريدن است و با سياست كار رو پيش بردن.
  • محمود IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    2 1
    تعداد آرايي كه مخالف مرسي و مرسي بدست آورد نشان دهنده اين حقيقت است كه مردم در ابتداي اين انقلاب همه گرم بودند و مخالف مبارك بعد از گذشت يكسال ناآرامي و افراطي گري هاي بعضي از افراطيون نسبت به سايرين به خصوص قبطي ها مردم ديدند كه اين زندگي نميشه هر روز دعوا و ازدحام و شلوغ كاري و نا امني متوجه شدند داره پدر اقتصادشون در مياد بعدا به اين فكر افتادن كه زمان مبارك با همه پدر سوختگي هاش و دزدي هاش و سركوب هاش حداقل مردم از امنيت برخوردار بودند اين بود كه به مخالف مرسي و نماينده نظامي ها راي دادند كه به اون امنيت و آرامش زمان مبارك برسند.به نظر من مرسي از تعداد آرايي كه كسب كرد به اين نكته مهم پي برده كه مردم از افراطي گري متنفرن و به همين خاط مرسي به نظر من يك سياست معتدلانه ايي را پيش خواهد
  • مجتبي IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    3 1
    من معتقدم كه مرسي تندروي هاي اخوان المسلمين را نداره و فرد ميانه رويي است و در اين شرايط رابطه خود را با آمريكا و عربستان حفظ خواهد كرد و سعي ميكنه كه خيلي به طرف ايران نزديك نشه جون ميدونه در اين شرايط به ايران نزديك شدن نه تنها منافعي براي كشورش نداره بلكه ضرر هم دارد.مرسي چون ميدونه قدرت هنوز دست نظامي هاست ميدونه كه نبايد تندروي كنه چون ممكنه يك شبه بزارنش كنار.مرسي سياست تركيه را پيش خواهد گرفت و سعي ميكنه به مرور زمان و در طي چند سال قدرت را از نظامي ها بگيره من فكر ميكنم كه موفق خواهد بود و ميدونه داره چكار ميكنه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین