عصر ایران نوشت:

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری در اورشلیم اعلام کرد که ایران هنوز وقت تصمیم گیری درست درباره برنامه هسته​ای خود را دارد.
وي پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در یک کنفرانس خبری با اعلام اینکه همه ترجیح می دهند تا مساله هسته ای ایران از راه های دیپلماتیک حل و فصل شود، افزود: " رهبران ایران هنوز فرصت دارند تا تصمیم درست در این باره بگیرند و انتخاب نهایی دست آنهاست. آمریکا همه عناصر قدرت خود برای بازداشتن ایران از کسب سلاح هسته ای به کار خواهد گرفت.
وی همچنین افزود : پیشنهادهای ایران در مذاکرات هسته ای که اخیرا ارایه شده سودی نداشته و در آن فرصتی برای موفقیت دیده نمی شود.
گفتنی است سعید جلیلی مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در جریان مذاکرات با اعضای 1+5 در مسکو یک بسته پیشنهادی ایران ( در قالب پاور پوینت) را به اعضای 1+5 ارایه کرده است.
همچنین وزیر خارجه آمریکا که روز یکشنبه از سوی معترضان مصری در شهر اسکندریه مورد حمله قرار گرفته و معترضان مصری با پرتاب کفش و گوجه به خودروی او به وی اعتراض کردند ، در واکنشی طنز گونه به این مساله گفت که از حمله ناراحت نیست اما از اینکه تعداد زیادی گوجه با این کار به هدر رفت ، ناراحت است.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خلیج فارس IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    خانم کلینتون شما هم همچنین هنوز وقت دارین.......
  • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    آمريكا كه خود را مدعي حقوق بشر و آزادي ميداند خوب است كه نگاهي به تاريخ جنگ هايي كه براه انداخته و آدم هاي بيگناهي كه كشته است بياندازد. خجالت بكشيد كه با آدم كشي نان ميخوريد. كشورتان را با خون بيگناهان سر پا نگه داشته ايد. آقاي اوباما خجالت بكشيد از اينهمه دورويي و سياست بازي . خجالت بكشيد كه خودتان را پيرو مسيح ميدانيد. در ايران همه شما را دفن خواهيم كرد.
    • بدون نام US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      18 12
      یک نمونه از کشتار امریکا.در انتهای جنگ جهانی دوم امریکا با استفاده از سلاح هسته ای 200 هزار نفر رو کشت (هیروشیما)
    • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      20 2
      فقط باید افسوس خورد برای اینگونه برخوردها و اظهار نظر های سخیف .
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • سجاد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    23 5
    هيچ گونه تنشي در حال حاضر به صلاح كشور نيست...
  • سهیل IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    13 22
    اگر بحث جنگ بیاد وسط دیگه کاری نداره ما مسلمون باشیم یا مسیحی یا........ به خاطر خاک پاکمون ایران و به خاطر عشقی که به این سرزمین داریم باید از اون دفاع کنیم چون این کشور همیشه زادگاه مردمانی بوده که در روزهای سخت ایرانشون رو تنها نگذاشتن ما هم از نسل اونا هستیم دیگر کاری به این و اون نداریم فقط ایران مهمه. خدا روزیو نیاره که ایران به دست بی گانه افتاده اونوقت ما پیش نیکانمون شرمنده میشیم.
  • خلیج فارس IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    11 23
    نمی دونم این نود و چند نفری که نظر منفی دادن نمی تونستن لااقل به سهیل بی طرف و وطن دوست رای مثبت دهند لابد ایرانی نیستن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    • بدون نام US ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
      2 10
      من احتمال زيادی ميدم که هوش مصنوعی هم باشه ولی خيلی باهوش شدند. پروژه های اينچنينی زياد هست تو دنيا. خود من برنامه می نوشتم تو چت رومها خودش رو جای آدم جا ميزد. اين همه مهندسين و دکترهای کامپيوتر و آی تی. خوب اين پروژه ها تعريف ميشه و بايد هم انجام بشه. ضريب نفوذ اينترنت تو ايران خيلی خيلی کمه و به همين دليل معيار خوبی نيست و فعلا جای نگرانی نيست. شاهد مدعا هزينه تبليغ تو اينترنت رو حتی با راديو هم نميشه مقايسه کرد چه برسه به تلويزيون. اگه اينترنت کاربراش خيلی بودند الآن هزينه تبليغاتش هم خيلی بالا بود.