۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

ایسنا نوشت:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کاهش 15 لیتری سهمیه بنزین برخی موتورسیکلت‌ها خبر داد و گفت: سهمیه بنزین برخی موتورسیکلت‌ها از مرداد‌ماه به 10 لیتر کاهش می‌یابد.

جلیل سالاری اعلام کرد: طبق نامه ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت به این شرکت از مرداد‌ماه سهمیه‌ موتورسیکلت‌هایی که نسبت به دریافت پلاک جدید اقدام نکرده‌اند، کاهش خواهد یافت.

 وی با اشاره به این‌که پیش از این فراخوانی برای تعویض پلاک‌های قدیمی به جدید اعلام شده بود، گفت: سهمیه بنزین موتورسیکلت‌هایی که نسبت به دریافت پلاک جدید اقدام نکرده‌اند در مرداد‌ماه از 25 لیتر به 10 لیتر کاهش خواهد یافت.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    11 39
    امان از دست موتور سواران نه یرای جان و مال خود ارزش قائلند ونه دیگران و علت بیشترین تصادفات مرگبار هستند . سهمیه فقط باید به پیک های رسمی داده شود . مصرف موتور خیلی پایین است قطعش کنید .
    • یاسر IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      23 3
      من موندم مگه از جیب شما کم میشه!؟موتورسیکلت به طور متوسط3 لیتر بنزین مصرف میکنه!این چه حرفیه شما میزنی؟
  • علي محمد EU ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    21 2
    با سلام دولت به فكر موتور سواران روستايي وكشاورز با شد نه موتور سواران شهري روستاييان براي رفتن سر زمين و به شهر رفتن بنزين ميخواهند مثل افراد شهر نشين چندين اتومبيل ندارند كساني هستند مثل ما كه در اين دنيا يك موتور سيكلت دارند وديگر هيچي ندارند حلا شما بجاي اينكه سهميه كساني كه چندين اتومبيل و موتور دارند قطع كنيد ظلم است سهميهكساني كه يك وسيله اين هم براي كار دارند را قطع كنيد
  • ناشناس IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    14 1
    خوب ایرونی هستی که فقط به فکر خودتی، آقای ایرانی، که اون بالا نظر دادی در برخی شهرستانه های یزد به علت ازدحام جمعیت برای تعویض پلاک ،این کار نوبتی شده --نوبت من که در مرداد ماهه--لطفا بدون برررسی کامل از این زحمتا نکشند--بررسی کنید لطفا
  • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    3 1
    اي بابا اقايان براي يك بارهم كه شده به او ن دسته ادمهايي كه نون شبشان را از راه مسافركشي در مي اورند فكر كنيد اخر با 25ليتر چقدر ميشه كار كردكه شما به همين راحتي محبت ميكنيد15ليتر ناقابل را كم مي كنيد واگه براتون زحمت نميشه يك سري هم به بازاربزنيد تا ببينيد چند نفر را بد بخت مي كنيد.