۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

فارس نوشت:

مسعود ده‌نمکی در یادداشتی کوتاه از حضور صادق آهنگران در پشت صحنه فیلم سینمایی «رسوایی» نوشت.
 
در این یادداشت آمده است:
 
«چند روز پیش صادق آهنگران سر صحنه فیلم سینمایی «رسوایی» حاضر شد، برخورد بازیگران و ایشان با هم در نوع خود و قضاوت‌شان در مورد هم خیلی جالب بود.
  
 از یکی از بازیگران بعد از مواجه حضوری‌اش با «صادق آهنگران» در مورد ارزیابی‌اش از این شخصیت پرسیدم گفت روحانیت عجیبی در چهره‌اش دارد.
 
قرار بود ایشان تیتراژ فیلم سینمایی «اخراجی‌های 3» را بخوانند که در آن زمان میسر نشد اما درباره «اخراجی‌ها» جمله خاصی دارد که در کتاب «اخراجی‌ها» که مشتمل بر اظهار نظر موافقان و مخالفان اعم از سیاستمداران، سینمایی‌ها و نظامی‌هاست به صورت کامل درج خواهم کرد اما مختصر و مفید آن جمله این بود که آهنگران می‌گفت: خیلی‌ها به پای نوحه‌های من بارها گریسته‌اند اما من با دیدن صحنه‌هایی از فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» بارها گریه کرده‌ام. من در طول جنگ خیلی از این مجید سوزوکی‌ها دیده‌ام که از نا‌کجا آباد به مرز شهادت رسیده‌اند.»
 
57246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    25 5
    برادر بزرگوار ، آقای ده نمکی آن روزها که در شلمچه خون شهدا را خط قرمز میدانستید و کسی نباید از آن صحبتی می کرد و در صفحه اول عکس شهیدی را چاپ میکردید که مضلومانه با حون خویش زمین جبهه ها را سرخ کرده است چطور شد که برای بیشتر شدن فروش و مخاطب الان در فیلمهایتان چبهه ها را بلا تشبیه بلا تشبیه شبیح سیرک نشان میدهید و مجید سوزوکی ها شده اند قهرمان ملی