حمیدرضا ترقی معتقد است که حاشیه سازان دولت احمدی نژاد از اصلاح طلبان حرفه ای تر هستند و مسائلی را مطرح می کنند که قابلیت حاشیه سازی بیشتری دارد.

عصر امروز، حمیدرضا ترقی، رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی میهمان کافه خبر بود.
ترقی در این گفت و گوی حدودا 2 ساعته به پرسش هایی درباره مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، وضعیت احزاب سیاسی فعال کشور، تحولات عربستان و سوریه و اتفاقات تاسف برانگیز میانمار و اقدامات دستگاه دیپلماسی ایران پاسخ داد.
ترقی درباره موضع گیری امروز روزنامه دولت درباره حزب موتلفه اسلامی و اظهارات اخیر بادامچیان گفت: آنها به علت نوع برخورد ما با آقای جوانفکر، مشایی و جریان انحرافی از حزب موتلفه عصبانی هستند.

ترقی با اشاره به مطلب منتشر شده در روزنامه ایران[ ایــــنــــجــــا ]افزود: نظر بادامچیان این بود که از نامزدی حمایت می کنیم که اصلح تر باشد و برداشت های روزنامه ایران تخریبی است و اهمیتی به این برداشت ها نمی دهیم ولی آنچه که در نظر بادامچیان بوده، این است که نامزد موتلفه نامزد اصلح اصولگرایان است.
وی با بیان این که این تخریب ها و حاشیه سازی ها موضع تیم رسانه ای و اطرافیان دولت است، گفت: باید توجه داشت همه اعضای دولت اینگونه نیستند و اطرافیان دولت هستند که این کارها را انجام می دهند.
وی ادامه داد: ذهن دولت عمدتا ذهن کار است در حالی که ذهن این افراد حاشیه سازی است و کاری انجام نمی دهند و برخی زمان ها مسائلی را مطرح می کنند و حجم بالای فعالیت ها این اجازه را به دولت نمی دهد که وارد این مسائل شود.
ترقی درباره این که دولت احمدی نژاد علاقه ای به ایجاد مسائل انحرافی دارد و به جای بحث درباره مسائل جدی به مسائل حاشیه ای می پردازد، تصریح کرد: این روش در تمام دولت ها بوده است و در دولت احمدی نژاد افراد حرفه‌ای‌تر هستند. اصلاح طلبان هم روزی 9 بحران را دامن می زدند اما افراد دولت احمدی نژاد حرفه ای هستند و موضوعاتی را طرح می کنند که قابلیت حاشیه سازی بیشتری دارد.
رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در دولت های قبلی هم حاشیه سازی هایی انجام می شد افزود: دولت ها معمولا مسائلی را مطرح می کنند تا ذهن مردم را از نواقص و اشکالات روند اجرایی منحرف کنند.
مشروح گفت وگوی خبرآنلاین با حمیدرضا ترقی که در کافه خبر برگزار شد را روزهای آینده بخوانید.
/27295
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    36 9
    ترقی! اصلاح طلبان هیچوقت حاشیه ساز نبودند. شما اعمال اصلاح طلبان را حاشیه سازی می پنداشتید و دوست دارید که همه مثل شما فکر و عمل کنند که اصلا امکانپذیر نیست. شاید یشود گفت که خودتان از همه حاشیه سازترید.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    5 33
    آقاي ترقي از صداقتتان بسيار سپاسگذارم
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    5 22
    اين توانايي زيادي است که گروه جديدي روي دست اصلاح طلبان برخواسته اند